Junction 17 Cars 

Non è possibile visualizzare la valutazione di questa azienda a causa di una violazione delle nostre linee guida.

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 2 stelle su 5

Nice enough staff, clean showroom... but awful customer service. If your company policy is to not allow test drives unless people are willing to buy on the day, then say that up front. Wasn't me... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Recently purchased from Grantham site and had a great experience throughout with 'Luke' - friendly, professional and helpful with the minor issues I pointed out to him. Now the proud owner of a RR Spo... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Brought my dream car from Junction 17 last week, it was a great experience from start to finish the staff were amazing and very helpful. The car has been flawless and I would 100% recommend junction 1... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Recently purchased a fantastic car from this dealership. The salesman who looked after us was Leo pistone. He was very friendly and helpful. There was absolutely no pressure salesman from his part.... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Rivenditore di auto

Scritti dall'azienda

Junction 17 Cars is a pre-owned quality prestige car dealership located in Peterborough. Junction 17 Cars Ltd was created to offer pre- owned quality prestige cars that have been expertly chosen, offered at acutely desirable prices. A family run business with many years’ experience in the sale and financing of beautiful top marque cars within the United Kingdom and beyond. Our customers experience in purchasing their new Aston Martin, Lamborghini, Ferrari, Bentley, Porsche or any other make of car we have in stock has to be a memorable one. That is why we ensure that all of our staff are hand-picked to look after our customers from the time they pick up the phone to call us or walk in through our doors to view our cars. You can be assured of top class service throughout your relationship with Junction 17 Cars Ltd at our purpose built showroom in Peterborough. All of our cars are sold in the knowledge that they have had a pre-delivery check; with selected vehicles having an AA 128-Point Vehicle Inspection, have been HPI checked, have a 3 month standard warranty and a Junction 17 valet. Our sales team will check through a delivery list with you to make sure you understand all the information that is relevant to your car and confirm that you are satisfied with your purchase. We can also offer extended A1 Approved Warranties, service plans, alloy wheel refurbishment, paint protection with Diamondbrite or a tracker as we are an authorised fitter of TRACKER vehicle tracking systems. We have our own workshop, at our Peterborough branch, where we can look after your car for its future services and any maintenance you require. You can be assured of top class service throughout your relationship with Junction 17 Cars at our all purpose built showroom in Peterborough. All of our cars are sold in the knowledge that they have had a pre-delivery and benefit from a complimentary 3 month warranty and detailed to the highest standard. We also offer extended warranties that provide you with extra protection for up to 3 years to offer you extra piece of mind. We know that even though we give 100%, there are times when we could do better. As such, please use this opportunity to get in contact with Jamie Lunniss our COO Jamie.lunniss@junction17cars.co.uk


Informazioni di contatto

Violazione delle linee guida

Tutte le recensioni

(1987)

229 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Reserved car means nothing, dont do it

They took my reservation money to hold the car for two days ,whilst I got there to test drive and buy the car ,they then sold the car before I got there ,I had confirmation that the car was reserved and it was on the website as reserved, they said the car had a fault so pulled it from sale ,a lie ,another salesman confirmed it sold ,very untrustworthy and no morals ,wont touch this company again

28 settembre 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Excellent customer service

Excellent customer service, professional team, great experience, Leonardo and Daniel were super helpful and a joy to deal with, I’ll be returning in the future!

1 ottobre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

experience with us and that Leonardo and Daniel were both so helpful and a joy to deal with.

We hope you’re enjoying your new car and have many happy miles ahead! 🚗💨 Thank you again for choosing us, and we look forward to welcoming you back in the future!

Valutata 1 stelle su 5

Review changed from a 5 star to a 1…

Review changed from a 5 star to a 1 star. Service is great until you purchase the car and then the sales team don't want to know. Still waiting on my proof that my ceramic coating was applied and also the dash cam which was agreed as part of the sale. A month and a half later and still not heard back from Toby or Benny about these dispite multiple requests.

22 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

We’re really sorry you’ve been left waiting and appreciate how frustrating this must be, particularly after making several requests for an update. We have now actioned this with the relevant team, and someone will be in touch with you as quickly as possible regarding the ceramic coating and dash cam. Thank you for your patience while we get this looked into.

Valutata 5 stelle su 5

Perfect

Perfect. Super friendly and helpful. Great dealing with the Grantham team. On the road in no time.

26 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for the fantastic 5-star review! We’re delighted to hear you had such a positive experience with our Grantham team. We’ll be sure to pass on your kind feedback, and we hope you enjoy your new car!

Valutata 1 stelle su 5

Where do I start…….

Where do I start…….
This is a review to give awareness to prospective buyers and to hope they don’t experience the hell I did!
Being Captain Hindsight, I wouldn’t trust this place as far as I could flick it, let alone throw it, and I’ll tell you why as this is a 100% factual experience that shouldn’t happen to anyone.
Yes, they possibly do have some nice cars in stock. There will be a majority of customers that buy their dream car and never have to deal with this place again. It’s when you buy a car that isn’t working 100% as it should. That’s when you fall into a whole heap of issues.
I spent just under £24,000 on a Porsche Macan. Again, in hindsight I should have walked away but I’d followed this place for quite some time and thought they were alright with very competitive part exchange valuations of which I had.
I took the car for a test drive and found a slight knocking noise from the front end. I didn’t think it was much at all. Maybe a bush or something trivial.
Their test drive area is dreadful though so was unable to get up to any speed to properly drive it, so raised the noise with the sales team.
They assured me, that the noise would be rectified at the cars PDI before handover and would be delivered to me in tip top condition.
It’s easy in hindsight, but I said ok, I’ll have it. I deposited it along with 1 yrs warranty, and arranged collection 1 week later.
Within 24hrs of collection, the car was handed back. The car had not seen a PDI. The noise was still there.
I spoke to sales who told me to use my warranty to repair it!!
I then officially told them that I wanted to return the car under The Consumer Rights Act 2015 as I’d been lied to and the car was not fit for purpose nor sold in a satisfactory condition.
After a conversation, I agreed for the car to be inspected and repaired by a specialist Porsche garage. The car was inspected and a written health report written up where within was £4500 worth of faults.
J17 refused to repair these items at the specialist and wanted independent inspections carried out. All while my car was unfit to drive. I then told them I wanted my money back. But they’d sold my part exchange!!
This went through solicitors of which they stuck their fingers up to and didn’t engage.
After demanding a response before taking them to court, they agreed to have the car back in house to inspect and repair.
They only agreed to replace the faulty drive shafts and wheel hub and nothing else that was included in the report.
This took 19 weeks!! 19 weeks without a car I’d had for just 24hrs, 19 weeks of lost costs to me, and massive inconvenience let alone stress! They also refused any compensation.
After 19 weeks I was well and truly sick to death of this place. To be constantly fobbed off by the workshop because wrong parts were sent and that they were short on labour. I just wanted the car back. I got it, but hate it. It’s ruined the whole experience.
Note to all….. do your due diligence, go on a test drive route away from their Yaxley showroom and make sure the car you’re interested in has no faults. If not, happy driving, but if it has, walk away as you could potentially be in the same boat as me and in for the biggest nightmare you’ve ever experienced!

2 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for taking the time to leave your review.

We’re sorry to hear that your experience fell short of expectations. Your concerns were handled directly by our Aftersales team at the time, and the matter was addressed accordingly.

We appreciate that you remain dissatisfied, and we have taken your feedback on board and shared it with the relevant teams.

Valutata 1 stelle su 5

Doesn't even deserve one star

Doesn't even deserve one star! paid 12.000 with warrantee, warrantee doesn't stand for nothing don't waste your money! 7.500
miles and i need a whole new engine 8.500 quote to repair, warrante isn't worth the paper it's written on saying it's wear and tear! garage dismissive, let's bare in mind the fact the garage said was serviced and motd prior to pick up, doubting very much! Will NEVER trust this garage EVER again!

28 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Hi Beth,

We’re sorry to read your review and would be keen to look into the concerns you’ve raised.

Unfortunately, we have been unable to identify a customer or vehicle from the name provided, so we’re unable to review the circumstances of your case. Please contact our Aftercare Team at aftercare@junction17cars.co.uk with your vehicle registration or purchase details so we can locate your records and look into this for you.

Valutata 1 stelle su 5

Put a £1k deposit on a mini cooper

Put a £1k deposit on a mini cooper, had to wait the next day to come back and collect the car, which was fine as we were waiting for the finance, only to find out the next morning that they sold the car. Someone else looked at the car after we went through all the paper work & after the deposit, so we went back inside after we were about to leave, just to make sure we didnt have to worry about them looking at it. It’s been 5 days since i haven’t got my £1k deposit back. Absolute joke. It’s not hard to bank transfer it back. Their reason is because it needs to go through a “system”. Called the accounting number numerous times, guess what, no answer. Called them, spoke to Daniel, who was very apolgetic, however doesn’t excuse the terrible service. Called reception today, (the 5th day without the money) asked to speak to someone and she refused to put us through to anyone to speak to. Only option is to go through the fraud team. Do not recommend this dealership to anyone!

21 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

We are sorry to hear about your experience and appreciate your frustration.

We can confirm that the matter regarding the refund has been actioned, and we will contact you directly with an update.

Valutata 1 stelle su 5

Old school second hand car showroom

Saw a car advertised and called and put a £99 holding deposit. I then asked some questions about the car and requested a video. After waiting several days with no response asked what was happening only to be told they’d sent it to someone I’d never heard of. Then I saw the same car advertised elsewhere for thousands less. When I say same car I mean the exact same car, same registration plate. I asked for my holding deposit back and I’m still waiting over 10 working days later. AVOID THIS COMPANY AT ALL COST. Just take a look at their negative reviews. We ended up buying a wonderful car direct from Audi including 12 months Audi warranty

8 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for your feedback. Unfortunately, we have been unable to identify the transaction from the information provided in this review.

We would be happy to look into the concerns you have raised. Please contact our Aftersales team at aftercare@junction17cars.co.uk with your details so we can investigate this further.

Valutata 1 stelle su 5

Bought a car sales people were great…

Bought a car sales people were great the car has problems trying to speak to after sales is near impossible and they are holding my part ex money which i cant speak to no one about i would highly avoid buying a car from here there are many better dealerships that have proper after care teams!!!

21 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for your review. We’re sorry to hear you were disappointed with your initial after-sales experience.

We understand that the concerns raised have now been discussed with you directly by the Manager at our Rugby branch, who has taken the appropriate action to ensure the matter is being resolved.

We appreciate your patience and are pleased that the matter has now been addressed.

Valutata 5 stelle su 5

Brilliant

Brought my dream car from Junction 17 last week, it was a great experience from start to finish the staff were amazing and very helpful. The car has been flawless and I would 100% recommend junction 17👍

11 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

It’s brilliant to hear that you’ve found your dream car and, even better, that it has been faultless since you drove it away.

We hope you get plenty of enjoyment from it, and we really appreciate you taking the time to share your experience with us. Thank you for choosing Junction 17!

Valutata 5 stelle su 5

Toby was a great help with purchasing…

Toby was a great help with purchasing my new car today. Helped with all my questions and very professional.

19 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for your 5-star review! We’re delighted to hear that Toby was able to assist you throughout your purchase and answer all your questions.

We’ll be sure to pass your kind feedback on to Toby. We hope you enjoy your new car and thank you for choosing Junction 17!

Valutata 5 stelle su 5

Great selection of cars

Great selection of cars - great assistance from Leonardo who was very knowledgeable, friendly and welcoming. Highly recommend

19 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for your fantastic review! We’re delighted to hear you enjoyed our selection of cars and that Leonardo provided such knowledgeable, friendly and welcoming assistance.

We’ll be sure to pass your kind comments on to Leonardo. Thank you for choosing Junction 17 and for your recommendation!

Valutata 5 stelle su 5

Outstanding!

I rang Junction 17 Peterborough about the Jeep Grand Cherokee SRT they had for sale, lady on the phone was very polite and helpful, she asked if we wanted to buy the car would we want to take it home that day, I said yes as we are 4 hours away, reserved the car and booked in to look at it the next day. We arrived at the amazing showroom and received a warm welcome from our salesman James, James couldn’t be anymore friendly, helpful and professional if he tried, the car was absolutely stunning and immaculate and what a noise it makes! The car only had a couple month MOT left and I asked how we were going to work it so it comes with 12 month MOT if we were to take it away the same day, James said he should be able to get it in for an MOT or if we wanted we could take it away and get it done ourselves and they would reimburse the money which shows they are confident in the vehicles they sell, took the car for a test drive and James is very trusting and let us take it on our own, the car was amazing and we bought it. We have owned the car for 2 weeks now and it is faultless and sailed through its MOT from my trusted garage who said the car is immaculate. Thank you for everything Junction 17 and please pass on our special thank you to James, it wasn’t just buying a car from a garage, it was made a memorable experience from start to finish. We absolutely love our new car and if we can ever part with it in the future we will definitely be coming back!

1 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you so much for your fantastic review! It’s great to hear that you had such a positive experience from your initial enquiry through to taking your Jeep Grand Cherokee SRT home.

We’re especially pleased to hear that the car has been faultless and sailed through its MOT. We’ll be sure to pass your kind words on to James — he’ll be delighted to hear them.

Thank you again for choosing Junction 17 Peterborough, and we hope you continue to enjoy the SRT. We’d be delighted to welcome you back in the future!

Valutata 1 stelle su 5

untrustworthy

They dropped a car despite being cancelled that has been serviced for 3 years, tapping engine noise, torn tyre and shredded alloys and very dirty inside..

Avoid them, trashy company..

14 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for your feedback. Unfortunately, we have been unable to identify the transaction from the information provided in this review.

Our Aftersales team are happy to look into this further should you wish to contact us at aftercare@junction17cars.co.uk with your details.

Valutata 1 stelle su 5

Waste of time

I had spent time looking gor a specific car and found one at this shop, there were only 2 available on auto trader at the time and chose to go with the one junction 17 had. I put the deposit down to hold the car and made it very clear that I was travelling from over 400 miles away and would want to be driving the car home the day I came to see it, made all my travel arrangements, flights, hotels, trains ect. Called up 3 days before arriving to check and spoke to probably the 6th different person there who told me the car was "buggered" and wont be for sale. Good if them to let me know. I did call again to check what was going on and it seems they are happy to take a deposit and let you organise to come get a car but they cant guarantee that the car you are going to buy actually works or not. The other car I was looking at is now sold so im back to square 1 having taken out the finance to buy the car they had. Total waste of my time. I advise to avoid at all cost and find a car at a garage that knows that what they are selling and more importantly that it actually works.

9 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.

Unfortunately, we have been unable to identify the transaction from the information provided in this review. Our Aftersales team are happy to look into the matter further should you wish to contact us at aftercare@junction17cars.co.uk with your details.

Valutata 1 stelle su 5

⭐ 1/5

⭐ 1/5 — An truly appalling experience from start to finish.

I genuinely cannot express how utterly disappointed we have been with Junction 17 Peterborough. What should have been two straightforward transactions turned into weeks of chasing, uncertainty, stress and completely unnecessary worry.

Our first experience was as a potential customer.

We paid a £100 deposit to secure a test drive and arrived at the PRE-ARRANGED, SCHEDULED TIME.

You would therefore reasonably expect the car to be ready.

It wasn’t.

We were told they needed to move several other vehicles simply to get to the car. When they eventually managed to get it out, it had NO FUEL — and apparently there wasn’t even spare fuel available on site.

A salesman then had to take the vehicle to a garage to put fuel in it while we continued to wait.

In total, we were kept waiting approximately 45 minutes before we could even take the car out.

Not once during this time were we offered an apology.

Not once were we offered a drink.

We actually ASKED for a simple glass of water — and even that wasn’t provided.

Unfortunately, what initially appeared to be extraordinarily poor customer service turned out to be just the beginning.

At the same time, Junction 17 were selling our own vehicle on our behalf.

The communication surrounding this has been, in our experience, utterly dreadful and completely unacceptable.

Interestingly, it was only when we finally became frustrated enough to ask for our car back that a buyer suddenly materialised.

The sale itself then proceeded relatively smoothly.

Getting OUR MONEY afterwards was an entirely different story.

Thirty days after our vehicle had been sold, we STILL had not received the money due to us.

Think about that for a moment.

Our vehicle had been sold. Someone else had possession of it. Yet a month later, we were still waiting to receive our money.

During those weeks, we repeatedly chased Junction 17 and were given different dates and times for when payment would supposedly be made.

Those deadlines came and went.

Dates changed.

Times changed.

The goalposts moved.

Promises of payment resulted in yet more waiting.

This wasn’t merely inconvenient. It caused genuine stress, sleepless nights and considerable worry.

We had made financial decisions on the perfectly reasonable expectation that the proceeds from the sale of our vehicle would be in our account within the timeframe we had been given. When that didn’t happen, it placed us under completely unnecessary additional financial pressure.

Nobody should have to spend weeks worrying about when they are going to receive money from the sale of their own vehicle.

Nobody should have to continually chase a professional dealership for payment.

And nobody should have to start considering legal action simply to get money that is due to them.

Yet, remarkably, it was only after legal action against Junction 17 was mentioned that the money was finally transferred.

After weeks of chasing and waiting, suddenly payment could be made.

Even now, there are STILL outstanding issues surrounding the transaction, so unfortunately our dealings with Junction 17 are not yet completely over.

The whole experience has left us completely lacking confidence in this company.

Poor preparation.

Poor customer service.

Poor communication.

Repeatedly changing payment expectations.

Thirty days waiting for money following the sale of our vehicle.

Stress.

Sleepless nights.

Financial pressure.

And ultimately having to mention legal action before we finally received our money.

This isn’t the level of service I would expect from any business, let alone a company dealing with vehicles and transactions worth tens of thousands of pounds.

There is a huge difference between a business occasionally making a mistake and a customer being left repeatedly chasing, worrying and wondering when they are actually going to receive their money.

Based entirely on our own experience, I would NEVER use Junction 17 Peterborough again and I absolutely WOULD NOT recommend them to anyone.

If you are considering buying or selling a vehicle through this company, our experience is one I sincerely hope you NEVER have to go through.

14 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you were disappointed with your experience.

We appreciate your comments and understand your frustration. Our Aftersales team are on hand to assist with any outstanding matters should you wish to contact us directly at aftercare@junction17cars.co.uk.

Valutata 1 stelle su 5

Appalling customer service

Appalling customer service – think twice before buying here.
This is my genuine experience as a customer of Junction 17 Cars. I spent £19,000 on a vehicle that experienced multiple problems shortly after purchase.
On Saturday, I dealt with a senior manager/COO regarding my concerns. I was told there was “no way” I could reject the vehicle because I had agreed to a repair. I was also told that he had a Master’s degree in law and “knew better”. I was told that cars are “designed to break” and that, because I had bought an older car, I should expect repairs.
As I was leaving, I was called “crazy” and told people to “ignore her”. My mother was present and heard the comment.
This is a senior executive of the company. If this is how senior management treats customers, it raises serious questions about Junction 17 Cars’ values.
I have evidence supporting my experience, including correspondence and documentation relating to the vehicle and the issues I raised.
This review is not intended to provide anyone’s private personal information. It is an honest account of my experience as a paying customer and the treatment I received.
I have already had this review removed, despite amending it to comply with Trustpilot’s personal-information requirements. I am asking that my genuine customer experience is not repeatedly removed simply because it is critical of the company.
Cars can break. Disrespecting customers is a choice.

5 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you feel this way about your experience with Junction 17 Cars.

We have addressed the concerns raised directly with you and have provided our position in relation to the matter. We remain available to assist with any outstanding aftersales matters.

Junction 17 Cars

Valutata 5 stelle su 5

Very happy with the service

Very happy with the service. Very professional and helpful and was there to answer all my questions. Cant praise Leo and his colleagues enough. Love my new car. Kind regards ryan

7 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you so much for the fantastic 5-star review, Ryan! 🚗

It’s brilliant to hear how happy you are with your new car and that Leo and the team were able to make the whole experience so positive for you.

We really appreciate your kind words about how helpful and professional the team were. It’s great to know that they were there to answer all your questions and make the process a smooth one.

We hope you continue to enjoy your new car, Ryan, and thank you again for choosing Junction 17 Cars!

Valutata 1 stelle su 5

Extremely poor experience with the…

Extremely poor experience with the Peterborough branch, bough an Audi Q8 on Friday 4th Sept 2026 the mileage was out but 3k miles paid £36,000 for the car, asked for a fresh MOT the car shouldn't even have passed its MOT as I need 3 new tyres and front brake pads, they did however change 1 tyre so it looked like that actually done something, extremely pushy for the sale I hadn't even test drove the car and they had the paperwork out for me to sign and pushing their bank details in my face to transfer the money, would definitely not recommend this garage there is no after care once the car is bought, now after spending £36k on a car I have to spend another £2k for tyres and breaks and a service as the service light has came on after driving 100 miles, disgusting people skills. Just out to take your money once it's taken your screwed. AVOID at all costs

4 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were unhappy with your experience.

We appreciate your concerns, although some of the points raised do not reflect our records. In particular, the items referred to in relation to the MOT were advisories rather than failures, and the vehicle was also subject to our usual preparation process prior to sale.

We understand you have already been in contact with our Aftercare Team regarding your concerns and these have been addressed directly. We’re disappointed that you remain unhappy with the outcome, but we have done our best to assist.

We wish you all the best with your vehicle.

Valutata 5 stelle su 5

Thanks guy

Thanks guy, I appreciate your help! I was originally worried about buying a car so far away from where I live but it was worth it, I love my new car.
I did have an issue after a couple of weeks but after speaking to the girl in after sales, it got sorted close to my home.

5 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Junction 17 Cars

Risposta di Junction 17 Cars

Thank you for the fantastic 5-star review! ⭐

We’re particularly pleased to hear that, when you experienced an issue after your purchase, our Aftercare Team was able to assist and get everything resolved close to home.

We understand that buying a car from a distance can feel like a risk, so it’s great to know that our after-sales support gave you confidence that we were there to help when needed.

Thank you for choosing Junction 17 Cars, and we hope you continue to enjoy your new car!

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più