Jeg havde bestilt sushi for 800,- kr. og ved afhentningen bad jeg om en ekstra soja. Jeg havde forventet at den bare blev lagt ved uden beregning, men nej, den kostede 10,-!!! Det er småligt og ualm... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Kan desværre ikke give minus stjerner 😡😡😡 Igår havde min datter og jeg reserveret bord. Vi skulle have en hygge aften. Vi kom 5 min før reservationen, meldte vores ankomst. Personalet var noget f... Leggi di più
Meget lækker sushi. Vi bestilte online en masse forskelligt som takeaway. Maden stor klar til afhentning til tiden og assisteret af et venligt og imødekommende personale. Maden var herlig frisk og su... Leggi di più
Lige fra vi trådte ind ad døren hos Hana sushi i Nykøbing Sjælland, blev vi mødt af en nedladende arrogance. Der var ingen imødekommenhed overhovedet, vi følte det som om at de ikke gad at have os... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni di contatto
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Madforgiftning
Forfærdelig oplevelse mig og mine 3 venner havde alle sammen madforgiftning dagen efter og vi har kastet op kan ikke anbefale
Smålighed
Jeg havde bestilt sushi for 800,- kr. og ved afhentningen bad jeg om en ekstra soja. Jeg havde forventet at den bare blev lagt ved uden beregning, men nej, den kostede 10,-!!!
Det er småligt og ualmindelig dårlig service.
÷ minus stjerner…
Kan desværre ikke give minus stjerner 😡😡😡
Igår havde min datter og jeg reserveret bord. Vi skulle have en hygge aften. Vi kom 5 min før reservationen, meldte vores ankomst. Personalet var noget forvirret. Det var tydeligt at de ikke havde plads. Hende der styrede samtalen spurgte om vi ville sidde udenfor. Øhh nej. Det havde lige regnet. Og de lovede mere regn. Der var intet halvtag . Hun sagde så desværre har vi ikke plads. Blev irreteret - spurgte hvad med vores reservation ? Desværre sad folk stadig spiste. Vi kunne jo komme igen senere. Nej tak . Vi kommer ikke igen. Gik der fra meget skuffet og irreteret over en hyggelig aften så skulle ende her.
Vi fik heldigvis bord på Watami Valby. Super lækkert. Så der går vi hen næste gang.
Dårlig oplevelse
Nu er det anden gang vi bestiller sushi her fra, som bare ikke lever op til prisen. Det man bestiller efter på nettet, er slet ikke det samme man får, og jeg prøvede at påpege fejlen, men personen blev meget nedladende i telefonen, og mente det var vores smagsløg der var noget galt med... Det smagte meget af fisk, og det var også bare vores forkerte smagsløg... Vil hellere køre til Holbæk næste gang, der er det 10 gange bedre sushi og betjening.
Når man betaler 1600,- for mad, så skal det også være i orden, og personalet skal ikke tale ned til kunderne, for så kommer de bare ikke igen!
Lækkert sushi
Elsker bare deres gode kvalitets sushi og søde betjening, i Nykøbing Sjælland, kommer der ofte med familien
Lige fra vi trådte ind ad døren hos…
Lige fra vi trådte ind ad døren hos Hana sushi i Nykøbing Sjælland, blev vi mødt af en nedladende arrogance.
Der var ingen imødekommenhed overhovedet, vi følte det som om at de ikke gad at have os i restauranten.
Et personale ( en gammel stram tante), talte direkte ned til os og det var ubehageligt at være der. Sætter aldrig mine ben der igen...
Fantastisk sushi og fantastisk service…
Fantastisk sushi og fantastisk service og personale.
Jeg har kun gode ting at sige om dette sted. Sushien er altid god og det er de varme retter også. Maden er hurtig klar og personalet er så søde.
Meget lækkert
Min far, moster og jeg, fik mad hos Hana Sushi i Nykøbing Sj. og det var rigtige lækkert og smagte dejligt, nok noget af det bedst sushi jeg har fået, vi havde valgt "spis hvad du kan" for kr. 199,- mellem kl. 11:00-16:00, det blev ca. 800,- med drikkevare og dessert for 3 personer, hvilket er den rimelige ende af budgettet.
Virkelig dårlig sushi med gummi-agtige…
Virkelig dårlig sushi med gummi-agtige ris og grå fisk. Uacceptabelt lav kvalitet.
Horrible customer service and rude owners
The worst rudest owners. My girlfriends and i were celebrating our friend's birthday, when we tried to order water we asked if we could get water cans for the price of a glass, when we were about to pay, the owners then backed out of the promise and demanded we paid for all of the glasses despite their promise. I tried to talk with the owner but she ignored me and pushed my friend and i out of the way. She then progressively kept on pushing us all but kept ignoring us. the waitress was very nice and apologized for her boss. not only was it the worst costumer service but we waited for over 40minutes and other tables had been waiting for over an hour.
Vi havde en fantastisk god oplevelse på…
Vi havde en fantastisk god oplevelse på Hana Sushi Nykøbing Sj. i går. Maden var super lækker og personalet var venlige og imødekommende. Vi vil helt sikkert anbefale dette sted, ligesom vi vil komme igen.
Bedste takeaway sushi i kongens…
Bedste takeaway sushi i kongens København
Fik ikke hvad jeg betalte for!
Takeaway. Måtte betale 30 kr ekstra for at bytte tun ud med laks. De glemte bare at bytte tunen ud 🤦♀️ så 600kr lige ud af vinduet. Kvalitet af maden var ikke ret god. Øv
irriterende ringen af klokke, Nykøbing sj.
Hana sushi Nykøbing sj. Generelt god service og maden var egentlig udemærket. En af tjenerne var en flink ung pige som ovenikøbet var virkelig flink. Det eneste der dog desværre trækker ned er den konstante larm af klokke der ringer oppe fra baren.
Ellers fantastisk sted!
Elendig service
Virkelig en elendig service i har jer, i burde virkelig stramme op. Vi har været nede og spise hos jer, og allerede fra starten af, blev vi mødt at en arrogance og en uhøflighed. En ung herre, som jeg antager var søn til en af kokkene. Havde en ubehøvlede attitude, og var en elendig tjener. VI blev nødt til at selv, tage vores egne tallerkner og fade op. Da de havde stået der i lang tid, og vi manglede pladsen på vores bord.
(Der var 2 borde i restauranten)
Allerede et tegn på manglende erfaring, og hans gæsetphykologi var ikke til stede på noget tidspunkt.
Jeg havde valgt at bestille ad libitum, og fik strengt af vide at køkkenet lukker kl 21, og der ikke var mulighed for at bestille mere allerede 20.30
Jeg vælger at stille spørgsmålstegn, da der står inde på hjemmesiden, at butikken lukker kl 21. Og han vælger at gå forsvarsposition, og svarer mig igen og siger at jeg burde falde ned. Jeg var mildt sagt i chok, da man aldrig skal svare en gæst igen. Han mangler virkelig noget på hans måde at snakke til sine kunder, og han burde fyres på stedet.
Alt alt for ungt personale, der tydeligvis ikke har lært manerer hjemmefra.
Det er ellers synd, da sushien ellers er udemærket. Den ene stjerne er for køkkenet og kokkene.
Men servicen er virkelig til grin, det bliver sidste gang jeg nogensinde betræder det sted igen.
Meget lækker sushi, Nykøbing Sjælland
Meget lækker sushi. Vi bestilte online en masse forskelligt som takeaway. Maden stor klar til afhentning til tiden og assisteret af et venligt og imødekommende personale. Maden var herlig frisk og super lækker og endda til en fornuftig pris. Stedet kan helt klart anbefales og vi vil helt klart komme igen og sikkert ret ofte.
Iskold kælder
Iskold kælder. Vi og andre gæster sad med vores vinterjakker på og spiste. Utrolig lang ventetid på maden. Vil ikke anbefale stedet.
Perfekte ris Hana Sushi Nykøbing S
Hana Sushi Nykøbing S. Fremragende. Opmærksom betjening. Der kan de lave ris som de skal laves.
Puha ..dårlig ris
Puha ... ja når man nu har hørt, at kunsten ved sushi er selve risene - så skal man ikke prøve Hana Sushi I sydhavnen, var der i dag og al ris lå i skålen efter et kort dyp i soya 🤥
Skidt oplevelse specielt når det var første gang der ....
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








