Slasket stjerneskud
Bestilte stjerneskud som var slasket og blød men smagsmæssigt ok min kone fik et for to dage siden med sprød fiskefilet jeg havde glædet mig men blev skuffet.
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Bestilte stjerneskud som var slasket og blød men smagsmæssigt ok min kone fik et for to dage siden med sprød fiskefilet jeg havde glædet mig men blev skuffet.
Hej vi har et par gange hentet smørrebrød og jeg må sige at det var så lækkert at vores gæster vil bestille derfra når de skal holde frokost 😊
Spiste deres bøfsandwich i går og har hele natten siddet på wc med dårlig mave.
Og da man skrev det til dem var der ingen respons.
Så vil passe på med spise der
Og kan desværre jo se at jeg ikke er den første der har oplevet blive dårlig.
Fantastisk veltilberedt mad og god betjening
Min mand og jeg bestilte nytårsmenuen og vi var meget begejstrede. Lækker og smagfuld mad og med god vejledning til opvarmning. Kan varmt anbefale dette sted.
Først en advarsel mod at lægge vægt på de anmeldelser der fremgår af deres Facebook side.
Skriver du noget negativt på siden bliver du straks blokeret og dit opslag slettes. Det forklarer tydeligvis hvordan de kan have "100% tilfredse kunder".
Vores bestyrelse havde bestilt deres Juleplatte til 199.- kr.
Jeg havde glædet mig til en hyggelig omgang smørrebrød, men må desværre sige, at oplevelsen var alt andet end tilfredsstillende. Det er sjældent, man oplever så mange fejl samlet på én tallerken.
Fiskefileten, som burde være en klassiker, var en tynd og trist affære med en blød panering, der hverken gav tekstur eller smag (Fisken kunne man kun ane bag den tykke panering). Citronskiven ovenpå var endeskiven – tør og uden den mindste saftighed, som kunne have løftet retten.
Både hønse- og skinkesalaten var så saltede, at det var den eneste smag, der kunne fornemmes. Ingen balance, ingen finesse. Æggene var overkogte til den grad, at blommerne var grønne. Man sad kun og overvejede om de var (over)kogte i går eller i forgårs.
Brieosten havde mug på.
Generelt virkede det som om man havde hentet maden i det lokale lavpris supermarked og så forsøgt at pynte lidt på det.
Jeg har aldrig i mit liv oplevet en dårligere omgang smørrebrød.
Så medmindre man direkte ønsker sig en maveinfektion med diarre og kvalme så vil jeg på det kraftigste anbefale at man køber sin mad et andet sted.
Vi bestilte 2 stk stjerneskud og var meget skuffet over maden fisken var blød og nærmest gummiagtige og det smagte ikke godt den ene af os spiste kun et par bider og lod resten stå men betjening var god.
Virkelig god service hver gang vi besøger Pot&Tot. God mad og vil gerne fremhæve specielt en tjener (Maja) som altid er smilende og helt utrolig serviceminded. Håber hun bliver hos jer for altid.
Bestilte et udvalg af smørrebrød til en pinsefrokost. Meget lækker oplevelse. Frisk tilberedt og velsmagende - 5 stjerner herfra.
Super lækkert
Virkelig velsmagende mad.
Vi fik burgere, stjerneskud og salat med varmrøget laks.
Alt var super godt og smagte dejligt.
Det er ikke sidste gang vi spiser der.
Hyggeligt sted der er værd at besøge.
Super dejlig fest-mad leveret ud af huset. God service. Kan absolut anbefales.
Vi har netop afholdt barnedåb hos Pot & Tot med brunch buffet - og har haft en rigtig god oplevelse. Velassorteret, velsmagende brunch med jævnlig genopfyldning så vi på intet tidspunkt manglede noget.
Man kan godt mærke at der er nye forpagtere dog, dette er også årsagen til 4 stjerner fremfor 5: Kommunikationen var en lille smule rodet omkring bookingen af arrangementet, og informationen på hjemmesiden kan også godt uddybes yderligere, så behovet for at stille spørgsmål minimeres. Jeg fik dog var på mailen inden for en rimelig tidsramme, og svarene var høflige, og jeg fik svar på alle spørgsmål hver gang. Så vi nåede fint i mål, også selvom vi bookede arrangementet med få ugers varsel.
Maden, lokalet og personalet kan vi ikke sætte en finger på - det fungerede bare!
Tak for en skøn dag hos jer. Vi kunne helt sikkert godt finde på at afholde et arrangement hos jer igen.
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.