Elysee Dental DK Recensioni 6

TrustScore 2.5 su 5

2,7

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

2,7

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

6 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Dårlige bideskinner

Jeg har igennem min tandlæge, haft et længere forløb med at få produceret en ordentlig bideskinne- leveret af Elysee. Dette er til stadighed ikke lykkes.
Først blev en skinne med blød membran bestilt, den skulle slibes en hel del på, for at passe nogenlunde ordentlig til mine tænder - til trods for, at man burde have vældig god billeder med en scanner de benytter til afmåling af tandsæt. Den fyldte meget i munden og mine kæbeled kunne derfor ikke slappe af og blev ømme, vi blev enige om, at prøve med en hård bideskinne. Den kom retur ligeså dårligt tilpasset til mit tandsæt som den første. Min tandlæge brugte en time på at slibe den til, men naturligvis kommer den ikke til at passe bedre af det.
Derudover fylder den stadig i munden, at jeg ikke kan lukke munden, hvilket giver mundtørhed om natten.
Jeg har ikke tiltro til deres måleudstyr. Jeg har brugt bideskinne siden jeg fik bøjle af for 23 år siden og jeg har aldrig været ude for et lignende forløb - aldrig.

5 novembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Har fået en helprotese i overmunden

Har fået en helprotese i overmunden. Min tandlæge forsikrede at hun bestilte en protese det bedste sted?? Mine fortænder er blevet væsentlig mindre end dem der er taget aftryk af. Gummen / ganen er mega tyk og direkte ubehagelig at have i. Havde fået lovet at den blev lavet så tynd som mulig. Har spise - og taleproblemer. Føler at potensen er skæv. Har mega meget fortrudt at takke ja til en protese.

31 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Protesen virker skæv!

Jeg har lige fået lavet en unitor delprotese, hos en uafhængig tandlæge, men den kommer fra Elysee dental.
Jeg har sådan glædet mig til at kunne spise, nogenlunde normalt igen, men ak og ve😭
Overdelen sidder dog perfekt!👍
Underdelen sidder ligeledes perfekt i venstre side!👍
MEN..... højre side, av av og atter av!! Jeg har noget knogle som protesen sidder og gnaver sig ind i, lidt som om bøjlen er lavet lidt skævt!👎 Har idag d.31 været forbi tandlægen, som har forsøgt at rette/slibe den lidt til, men uden rigtigt stor succes!
Det gør simpelthen mega nas at have den i mere end 2 timer, og derefter gør det for ondt at sætte den i igen!
Fik at vide, at der godt kan være hævet ifbm. tandudtrækning, men jeg er tidl.håndværker, og kan godt fornemme at der er noget galt med vinklen i venstre side, og den derfor skærer med noget af bøjlen!
Den fungerer jo også fint i den anden side, hvor det er meget samme opbygning og samme behandling der er udført, så den hopper jeg ikke på!
Jeg skal tilbage til tjek om 1 uge, og håber så bare alvorligt, at blive taget alvorligt når jeg påpeger at der er noget galt! Det er vel ikke kæben der skal rettes efter protesen? Det må da være omvendt?!
Derefter, må vi se om det kan blive til flere eller færre stjerner herfra!
Det koster trods alt mange penge at få lavet, så man forventer selvfølgeligt at skidtet fungerer ordentligt!
Er det ikke en fair forventning?

24 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Den bedst tænkelige oplevelse

Den bedst tænkelige oplevelse. Skulle have lavet en krone hos Elysee Dental i Taastrup. Jeg havde ret høje forventninger til resultatet, men en så professionel og pædagogisk behandling havde jeg alligevel ikke regnet med.
Enormt sød, serviceminded og informativ betjening hele vejen igennem. Slutresultatet er intet mindre end perfekt. Tak Elysee Dental Taastrup ♥️😊

29 marzo 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Hold jer fra Elysee Dental DK

Efter en ulykke, fik jeg opereret mine fortænder ud og indsat implantater i 2020. Disse implantater blev farvevurderet af en konsulent fra Elysee Dental DK - men ak, da de nåede frem og blev sat i, var resultatet et grønligt skær. Dette klagede jeg over til min tandlæge, som så forsøgte at få Elysse Dental DK i tale omkring problematikken. I slutningen af 2021 slap min tålmodighed op, og jeg skrev selv til Elysee Dental DK - men fik aldrig svar. Min tandlæge fik derimod besked på, at de ikke ønskede dialog direkte med patienterne. Min tandlæge nåede aldrig rigtigt igennem til Elysee Dental DK - og så gik han på pension. Nu har den tandlæge der har overtaget klinikken fået Elysee Dental DK i tale - med beskeden om at han skal skrue mine fortænder ud, sende dem til Elysee Dental DK, som så vil sende dem videre til Kina ... Normalt vil det tage et par uger, men med lock-down og alt hvad der hører med, kan ingen sige noget om hvor lang tid det vil tage. Min tandlæge spurgte pænt hvad hans patient så skal gøre imens de har fortænderne i deres varetægt - men det mener Elysee Dental DK ikke er deres problem. Så nu må vi gå rettens vej med dette... for Elysee Dental DK skal stoppes. De sætter både patient og tandlæge i en frygtelig situation med deres manglende evner og dårlige service!

28 aprile 2022
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più