Tandlægerne Jernbanevej 9 Recensioni 6

TrustScore 2.5 su 5

2,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Dentista
  2. Dentista cosmetico
  3. Clinica dentale

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Vi er en tandklinik, som lægger vægt på at kunne tilbyde vores patienter alle former for tand- og protesebehandlinger.


Informazioni di contatto

2,5

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

6 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Dårlig service når man ringer


Baseret på hende der tog mit opkald i dag kl 08.42, hun ved selv hvorfor. At sidde og grine og være flabbet i røret når jeg gentagende gange fortæller jeg i forvejen ikke har det fedt ved situationen er dybt useriøst og enormt nedladende!

21 agosto 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Jeg var min tandlæge utro og det var dumt :-)

Jeg har haft en forfærdelig oplevelse ved Godt Smil Tandlægerne i Holbæk. Har altid været ved Tandlægerne Jernbanevej i Holbæk med stor tilfredshed, men i et forsøg på, at spare nogle penge, ville jeg prøve noget andet. Det skulle jeg aldrig have gjort. Tandlægen ved Godt Smil behandlede mig som et skolebarn, jeg fik stillet diagnoser, som det senere viste sig ikke var rigtige og nødvendige, foruden at priserne for ekstra behandlinger var meget høje. Heldigvis tog Tandlægerne på Jernbanevej mig tilbage med ordene; ”Du er ikke den første, som kommer tilbage fra en dårlig oplevelse ved en kædetandlæge, som fx Godt Smil”. Det var sure lærepenge, som jeg derved måtte erfare mig. Når man går til tandlæge, handler det ikke kun om, at få en kendt ydelse leveret. Det handler også om, at få en god oplevelse. Det får jeg ved Tandlægerne på Jernbanevej. Tak for det.

30 novembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Kunde i 30 år!

Jeg har været kunde hos tandlægerne Jernbanevej i 30 år! Da min tandlæge igennem alle årene, velfortjent gik på efterløn, skulle jeg have ny tandlæge i klinikken. Det begyndte også meget godt hos en medejer af klinikken, og jeg var tilfreds med behandling samt pris. Men efterfølgende var der stor udskiftning i personale, og jeg kom ind til forskellige tandlæger og klinikassistenter.
Jeg blev så igen for et års tid siden tildelt ny tandlæge, og pludselig steg prisen med over 100% for samme behandlinger? Det påpegede jeg et par gange, men svaret var at det kunne vedkommende godt se, men kunne ikke gøre noget ved det? Så sidste gang for et par måneder siden, valgte jeg simpelthen at rejse mig fra stolen inden behandlingen gik i gang, da jeg fik prisen! Jeg har svært ved at forstå at man ikke tjekker mere op på de trofaste kunder man har, og at nye tandlæger ikke tjekker op med tidligere behandlinger samt priser og sit bagland?

Det skal siges at jeg har gået til tandlæge ca hver 4 måned igennem alle årene, i samarbejde med min forhenværende tandlæge.
Da tandlæger er en tillidssag ligesom bil mekanikeren, er jeg meget skuffet og ked af det!
Jeg har altid følt mig godt tilpas ved at komme i klinikken. Der har altid været god stemning og humor, men efter min forhenværende tandlæge stoppede, har det føltes meget turbulent, presset, og overfladisk?

Nu har jeg fundet en ny tandlæge i provinsen, hvor det lover godt for fremtiden, og hvor behandling og pris hænger sammen for det samme arbejde.

Jeg har i mange år været tilfreds, men har flere gange det sidste års tid prøvet at råbe jer op, men er ikke blevet hørt.
Derfor to stjerner!
P.S har redigeret et par gange.

3 febbraio 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

-Har lige fået fjernet to tænder af…

-Har lige fået fjernet to tænder af Henning.
Den ene en stor tand, hvor der næsten kun var roden tilbage. Den anden en visdomstand.
Det der gjorde mest "ondt", var at få dem bedøvet.
-Har haft samme tandlæge i mange år, og er nu 70+,
så der kommer jo lidt hen ad vejen ;-)

15 settembre 2020
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Har haft tandlægerne i 10 år og kommet…

Har haft tandlægerne i 10 år og kommet der 2 gange om året til tjek men har nu været konsulteret af en anden tandlæge da jeg har klaget over ømhed i en tand og tandkød og tandlægerne på jernbanevej kunne ikke se hvad der var galt. Den nye tandlæge konstateret så at jeg har en tand der faktisk er næsten rådne indefra, og den skal rodbehandles, alternativt pilles ud. derudover har jeg adskillige huller, også steder som jeg selv har påpeget overfor tandlægen på Jernbanevej, men som de åbenbart ikke synes var slemme nok. Så en masse spildte penge for at få endnu dårligere tænder. og nu en kæmpe regning fra en anden tandlæge som heldigvis laver mine tænder så jeg ikke skal have ondt mere.

5 marzo 2020
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Cowboy_Tandlægen_i_Holbæk Jeg havde…

Cowboy_Tandlægen_i_Holbæk Jeg havde knækket 5+ (en af de mindre kindtænder i overmunden) og ville have hevet den ud. Henning Mortensen havde tilsyneladende travlt.

Han bedøvede mig lidt, hev i tanden, jeg skreg, fordi det gjorde ondt. Han bedøvede mig lidt mere og hev med en anden tang, jeg skreg, fordi det gjorde ondt. Til sidst besluttede jeg at hjælpe til ved at trække mit hoved i modsat retning og til sidst kom tanden ud - med endnu et skrig.

Han tjekkede IKKE mit tandkød, om bedøvelsen virkede, Han håbede måske på, at den kom ud i første hug. Hans sidste ord til mig er nok de mest sigende: 'Næste gang må vi hellere vente, til bedøvelsen har virket'.

Jeg besluttede at finde en anden tandlæge !

20 febbraio 2020
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più