Descended from Odin Recensioni 

418
•
TrustScore 4.5 su 5

4,7

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Took a risk on a crazy Viking Christmas tshirt. Really high quality! Tshirt feels gorgeous and the printing looks great. Love that they’re made to order - feels special!

Valutata 5 stelle su 5

Amazing quality and designs, ignore smear campaigns from jealous competitors! I've seen this brand do amazing things for people with brain injuries, mental health issues, veterans and give amazing sup... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Love these guys. Found the shop/ website after following Alexander Ludwig on Instagram. I recently brought a longsleeved Viking shield shirt and I'm absolutely in love with it. Great material, perfect... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Descendedfromodin is not a normal store, they don't sell only items or clothing. Descendedfromodin sells traditions and culture from Norse heritage. Every items has stories to tell and to hand down,... Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

4,7

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

418 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,7

Tutte le recensioni

(418)

1 recensione negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Qualität und Umweltbewusstsein, nicht Amazon!

Individuelle und hochqualitative Kleidung, plastikfrei nachhaltig - eine gute Sache! Dauert dann auch mal etwas länger mit der Bestellung aber dafür keine billige Massenware. Bei mir war der Kontakt immer freundlich und persönlich bei Nachfragen! Definitiv zu empfehlen!

24 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

5 Stars

Very fast delivery, high quality products and fantastic customer service. Would recommend to family and friends.

24 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Speedy service

Speedy service, my order turned round in 3 days. The quality is amazing, I got two t-shirts, and the fit and feel great. Both the patches are also of great quality. Not disappointed and will be ordering regularly.

24 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

So far I’ve received a few items from…

So far I’ve received a few items from DFO and I cannot stress how good the quality of their products, I’ve used their beard care products aswell and for the price they are 2nd to non that you can buy of the bigger named brands. The T-shirt’s aren’t just screen printed onto some generic brand blanks and relabelled as descended from Odin, all there shirts are made from the highest quality fabric and according to their website, sustainable! So That’s a bonus!!
Still waiting on a few items that have had a lengthier dispatch time but I’ll chalk this down to the fact they’re still a growing company, I was contacted via email about a delay in the wool hoodie I ordered and was given details as to why it would be delayed so their customer service is up there as amazing aswell.
I will continue to buy a support this unique and wholesome brand

24 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Excellent service

Excellent service. Beautifully made t-shirts all 100% organic cotton and absolutely no plastic in sight! the packaging came in a branded paper/card package! Absolutely LOVE this!
Tshirt designs are DOPE! Super super comfy. Highly reccomended

24 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

High quality brand

Really like this brand. Good quality stuff, especially their leggeings, excellent for doing squats in the gym. Would highly recommend, will be ordering from them again.

24 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Amazing & Ethical independent company

Had multiple orders from DFO and can’t fault them! Amazing independent company and all the products I’ve had have been of high quality. Had everything from vest tops to leggings to hats and have loved every item. Sometimes it’s taken a few weeks for some items but these have been printed to order or a pre order so completely understandable. Well worth any way & generally they’re speedy!

23 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great products & service

Ordered a few times from these guys now and have always been impressed with the quality of the items and the speed the items arrive. Will definitely be a long term customer.

23 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Love Descended From Odin

Love these guys. I've bought a few items from them and enjoy that they don't use synthetics. The materials are durable and have lasted countless camping trips, hikes and expeditions. Living in Canada I expect a bit of a wait with shipping but that considered, everything comes in good time. I highly recommend this company and their commitment to durable activewear.

23 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great customer service

I recieved my two t-shirts I ordered. I was really happy with the quality and love the designs, I ordered it around black friday times I believe, so I knew it probably would take a bit longer than normal since it's a really small independent business. Awesome customer service whenever I've needed anything in the past and they always resolve the issue for me if something happened. Love the brand 😁

23 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

This is a really awesome clothing…

This is a really awesome clothing company. Really cool modern designs using viking age myths, legends and artwork. They use first class materials and even sell some jewelry and mead!! Recently bought the seidrblot hoodie. Super comfy and a great fit. Takes a few days on delivery but that's how it is with well made stuff. Definitely will be back for more. A+ rated in my book

23 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Love Descended from Odin clothing

Love Descended from Odin clothing. My jumper and shirts are awesome, and great quality. For an independent retailer they turn out some great stuff. Postage took about a week, but they are a small company, and customer service comms was without fault. Cheers guys.

23 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

I’ve bought many different items of…

I’ve bought many different items of clothing over the years, with my most current being the Jorvik sweater, and every time I’m surprised at not only the quality and the effort gone into making sure the materials are exactly as advertised, but also at the speed at which they come! And completely plastic free packaging too!
I love this company, their ethics and values, and everything they do ❤️

23 dicembre 2019
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Unfulfilled Order for 3 months and counting...

Update: The company has contacted me and apologised and explained the mistake made by their staff. I'm currently awaiting for the missing item to arrive.

So I placed an order in September, when it arrived a month later, it was missing an item. They didn't pack it. By the time the package arrived, the item had sold out. I notified them of their error and requested a refund. After a week they told me they would process a refund or store credit, i requested a refund. A few days later, they announced a reprint of the item (freya shirt), i emailed and asked could the send me the shirt that i had paid for as they had not processed the refund yet. They said yes, they would ship it out once it arrived.

I asked for a new invoice so I could track my order. Nothing.

Another email. Nothing.

Another email. Nothing.

It is now three months later and I have not heard a thing from this company.

"You cannot afford to hire someone to deal with emails ", I'm sure most people have had to deal with budget issues and customer demands. Dealing with customers is an integral part of business, how about a rotating roster of employees to handle the inbox for the day as well as their other duties? That is how companies I've worked at have dealt with issues.

What a joke it is to get constant email promos and instagram pictures when they cannot respond to an existing customer for their mistake MONTHS ago.

My favourite line in their automated response, "we won't tolerate rudeness or aggression, we only sell to people that we like." Likewise, Descended from Odin, likewise. Your customers ordered from you because we liked you. You know what is rude? Ignoring them.

At this point I doubt I will get any kind of response from the conpany- I have reached out via email, social media and cannot get anything from them. I want my money back. This is an absolute joke.

20 dicembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Descended from Odin

Risposta di Descended from Odin

Hi Alicia,

The member of staff who had been dealing with your order had made a number of similar mistakes & has since left the company. I'm sorry that you had this experience, it should have been actioned right away for you.

Am I right in thinking this has now been resolved for you? =)

Valutata 1 stelle su 5

Worst place to ever buy.Ordered my…

Worst place to ever buy.Ordered my T-shirt since 2 of dec and now it’s 16 of December still I haven’t received no email saying anything.I m from uk and it’s says that if u order from Uk it’s take 2-3 days but now it’s well over 2 weeks.I wrote this on their Facebook page but I was banned.Feels like a scam descended from odin.

17 dicembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Descended from Odin

Risposta di Descended from Odin

Sorry but I think you've misunderstood. Postage takes 2-3 days once dispatched. Our lead times are usually 2-3 days but (as per our website and terms) during busy periods (like black friday when you ordered) can be longer, upward of 7 business days, as we print everything by hand, to order.

Yes, you were banned from our FaceBook page for calling us scammers. We are a small independent company, we fulfilled this t-shirt within 2 weeks of you ordering it, we do not deserve to be called names and told we are 'the worst place to ever buy' because you had to wait for a week extra. Facebook is our place to share creative work and to engage positively, we don't want accusatory posts like that.

Valutata 1 stelle su 5

Ordered 6 items (of the same thing)…

Ordered 6 items (of the same thing) from this company, totalling to around £96. They only sent me 1 of the items, which took about 10 days to get to me. I have emailed multiple times and have tried messaging via facebook and have been completely ignored. Not sure how to progress with this as they have no phone number to contact on the website, I don't usually leave reviews online and am only doing so as a hope to get their attention as this is completely unacceptable. This is very frustrating as these were going to be Christmas gifts.

16 dicembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Descended from Odin

Risposta di Descended from Odin

Hi Josh,

Sorry you had a bad experience, without knowing the full name or order number it's difficult to comment on this, but please be aware that we have been extremely busy & have sent out multiple emails with item by item status updates.

I'd imagine this was potentially a mead order & you ordered a case of 6 but received 1 bottle? This would likely be due to someone misreading the SKU. I'm afraid mistakes like this happen in a packing room & as soon as we were able to, we would be there to resolve the issue for you by shipping the rest or refunding.

I'm working over the holidays getting caught up on emails, I've probably fixed this issue for you already, but if not, I'm sure I soon will =)

Valutata 1 stelle su 5

3 weeks and still not shipped and no response to multiple emails

Ordered a shirt for a friend for Christmas gift on Nov 19th, 3 weeks ago. Still no shipping notification. I'll contacted them via email 3 or 4 times inquiring about when the item would ship and never received a response. I also reached to them via Instagram to ask about my order without a response. I emailed them 4 days ago asking for a refund for my order, and again no response. I'll be contacting my bank and telling them the charge was fraudulent due to their lack of communication and apparent theft as they've failed to send me my order or respond to any of my emails. Quite upsetting for me as I had hoped to give this as a gift. Don't buy from them.

***UPDATE***

They've finally responded, but only here. Not via email at all. They stated in their response to my review that I have received the item already, and I have not. It's been shipped, but it most definitely still in transit as I'm in Canada and they're located in the UK. It hasn't even reached Canada yet. It was ordered Nov 19th, 2019, and didn't ship until Dec 16th 2019. It's currently Dec 23rd and the item is still not in Canada, though tracking states it's left the UK. I emailed 3 times and sent instragram message without response about what was happening. I asked for a refund twice after those messages and didn't get it.

I was not told this item was a print to order. That was no where in the description. I only received automated responses twice from my emails to them, though they had inaccurate information as those automated email responses said the following (copied and pasted from the email from them):

Sending our apologies if you have emailed in regarding a delay of the shipment of your order. We are catching up from being away at festivals and moving to our new warehouse so please bare with us while we catch up!
THANKS FOR YOUR PATIENCE!

Thank you for your message! If you're emailing about an order you placed,
please include the name on your order and your order number to help us
answer you as quickly as possible. We aim to get back to you within 2 working days.
In the mean time, please read through our FAQ where you may find your answer!

Shipping Times
All orders take around 2-3 working days to process before shipping.
*Please remember, you have a tracking number on your order, use it! The most common answer to 'Where is my order' can usually be found by clicking the link we sent you. For EU & international customers, please also select 'Continue Tracking' to be taken on to your local postal service provider.*
UK Customers: We use Royal Mail Tracked. You should have your order within 1-3 days of receiving your shipping email.
EU Customers:We use a tracked service with a 5-7 working days approx' shipping time.
Rest Of World Customers:We use a tracked service that has a 5-7 working day approx' shipping time.

As you can see from their email they were not clear and upfront about their time line to ship my item, which was intended to be a Christmas gift, and most definitely will not be here by Christmas (2 days) and I had planned to give it to my friend Dec 13th, which I let them know in the numerous unanswered emails I'd sent them.

I still stand with the 1 star, poor rating. Their customer service is non existant. I won't ever be shopping with them again. I will also be sure to discourage any other's who may purchase from them not to. I'm extremely disappointed with this whole process. Never again. :(

11 dicembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Descended from Odin

Risposta di Descended from Odin

Hi Laurel,

Your item was printed by hand to order & shipped when it was ready. In the mean time we did keep everyone updated as to the delays & back logs by sending out emails & an autoresponder. For us to have taken time away to reply to multiple emails would have caused further delays. It wasn't ideal and I'm sorry that we weren't able to reply to everyone individually, but we did the best with the limited resources we have.

It looks as though it was received too, no fraud, no theft, just a small company making things to order during the busiest period of the year. Sorry it took us a little longer than you'd like

Valutata 1 stelle su 5

Ignored multiple emails

My name is Christine. Order number: 32024
I made an order on 1st Nov 2019.
Took over £130 straight from my bank for the order.
I emailed a week or so later to ask where it is as received no shipment email.
It took 2 emails to finally reply to me a week later to say that my order wasn't going to be shipped until 1st Dec when one of the items was being released (as it was a pre order) and then all be shipped together. Firstly, they could have told me this. Secondly, I don't understand how it took a week and half to reply to that.

Thirdly, now the 8th December and have received no order, or shipment email from them for my multiple items ordered. I have sent another 2 emails to their customer service team which have still gone unanswered again.

I just want my items that I ordered over a month ago, as have lost all faith in their customer service skills by this point for terrible communication skills.

I am trying to find another contact or phone number so I can speak to someone but have no luck at all.

I have seen on here that they have replied to both negative feedbacks within 24hrs. So I know someone does work on a computer somewhere in the business. So I can only hope I get a reply soon so this can be rectified before I put in a formal complaint and start seeking my money back.
All I have from you is an order ID and one email.
You have my details.
Please stop ignoring me.

8 dicembre 2019
Non scritta su invito
Logo di Descended from Odin

Risposta di Descended from Odin

Hi Christine, sorry that you had a bad experience with the week and a half delay in hearing back. During this period we tried someone new handling the email account, it sadly didn't work out due to cases like yours, which sadly was not an isolated incident.

However, the automated responder should have been set up to answer any questions regarding your order, regarding the pre-ordered items. If you did not receive this, then sorry again.

I understand that your items have been well received now on Dec 11th & I hope you're happy with them?

Everything we do is made to order & there can sometimes be a longer wait if there is an item on pre-order, which is why you had the initial wait. In this case it was Mead, which was advertised as being brewed for dispatch from the end of November.

Thank you,

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più