Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Been unable to sign in for over a week now , 3 emails sent no reply , reading the reviews seem like they are removing anyone when the like even thou I have made a few pounds for vouchers , no notifica... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 2 stelle su 5

Consumer Pulse decided that I was no longer needed on the panel due to demographic reasons. I completely understand this and respect that I am no longer needed. Unfortunately, this was not communicat... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 3 stelle su 5

I have been a member of Consumer Pulse for many years and suddenly I was not allowed to login. No explanation! It wasn’t until I came on Trustpilot that I found out the reason. I’ve emailed Consumer... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 3 stelle su 5

I've thoroughly enjoyed being part of the Consumer Pulse "family" but, it seems that, now that I've reached the age of 80, my participation is no longer required. I queried it with Consumer Puls... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Esperto in ricerche di mercato

Scritti dall'azienda

We are interested in collecting information on your shopping, whether for yourself or others in the following areas: Fashion, Entertainment, Mobile Phones and Accessories, Beauty


Informazioni di contatto

2,5

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

67 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

I have been a member of Consumer Pulse…

I have been a member of Consumer Pulse for many many years however, I have now reached the grand age of 80 and yes, I have been dumped. I was not aware of this policy until just reading it here on trust pilot. Extremely upset to have no warning whatsoever to enable me to spend my points as I wanted. Just told I have eight weeks from receipt of email to spend them and, on ringing them up to speak to them, told I can only use them on B&Q and Argos. So, be warned members, spend your points before you get to 80 or you’ll be told where you can shop with them within eight weeks! Not impressed.

17 luglio 2025
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Rewards

I have used consumer pulse for many years and love how easy it is. However I would like to see more rewards like amazon, PayPal or a supermarket.

28 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for being a loyal member of the Consumer Pulse panel. We’re thrilled to hear you enjoy using it!

We truly appreciate your suggestion regarding rewards. Expanding options like Amazon, PayPal, or supermarket vouchers is valuable feedback, and we’ll be sure to pass it along to our team for consideration.

Valutata 4 stelle su 5

Mostly good

I have been a member of Consumer Pulse for many years and have accumulated a six figure sum in points to date.
Trouble is the rewards categories are so limited that I have nowhere to claim and spend my points. I have written to CP about this before and received a rather dismissive response.
I belong to many other survey sites (good and bad) and am able to claim cash/vouchers for all sorts of things; BACS to my bank; to Paypal; various retail outlets; Visa or Tremendous cards - the list goes on.
It is time that CP moved with the times and offered MORE choices.
I have recently learned that when I reach the age of 80 (a while to go yet) I shall be dumped. This is very ageist and our purchasing power and faculties do not disappear at that age. What will happen to all out points at that juncture? I need explanations on these matters please.

21 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for taking the time to share your feedback and for your longstanding participation in the Consumer Pulse community. We truly value your commitment and the insights you’ve contributed over the years.
We understand your unhappiness with this policy, and it is not our intention to offend. The business has specific demographic requirements at the moment. This is not ageism, but rather a focus on the demographic we currently need.

We understand your concerns regarding the current range of reward options. Your point about the limited selection is well taken, and we recognise that flexibility and variety are important to our members.

Please contact our Help Desk directly, where a member of our team will be happy to walk you through your concerns in detail, in line with our current terms and conditions.

Valutata 5 stelle su 5

It’s useful and takes very little time…

It’s useful and takes very little time for a nice little suprise every few months :)

1 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you find our service useful and enjoy the little surprises every few months. Your feedback motivates us to keep delivering great experiences.

Valutata 1 stelle su 5

I've bean a member for a month and they…

I've bean a member for a month and they have decided to take my membership for no reason do not recommend this website after I've done all there surveys do not recommend unless they give my membership back by the way I whant my voucher what I earned if you see this colsumer pulse how apooling

11 marzo 2025
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home


Thank you so much for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that you've been having issues with your account. Please reach out to our helpful helpdesk, who will be more than happy to assist you, explain how you can claim the points on your account, and help you better understand any concerns you may have.

Valutata 1 stelle su 5

AGEISM

After being a member for 16 years, I am now arbitrarily dismissed because of my age.
It may be in your T&C's or FAQ's but what century are you in? In this day and age people are no longer irrelevant because of their age.
Catch up, Consumer Pulse. You are way behind the times.

24 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

We understand your unhappiness with this policy, and it is not our intention to offend. The business has specific demographic requirements at the moment. This is not ageism, but rather a focus on the demographic we currently need.

Thank you for your understanding.

Valutata 2 stelle su 5

Poor (and frankly patronising) response from Consumer Pulse to a query.

I've been adding purchases to Consumer Pulse for some years.
My husband and I are avid readers and book collectors. For some reason the "Entertainment" category, under which books apparently fit, has been removed.
Given that that category is pretty much the main one we respond to we were disappointed and asked Consumer Pulse why this had happened. To say that their response was patronising is a serious understatement.
When I tried to email a response to their email my email bounced. Hmmm... perhaps Consumer Pules isn't able to deal with people who ask pertinent questions.

13 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for sharing your feedback with us. We sincerely apologise for any frustration or disappointment caused by our response and the removal of the "Entertainment" category.

We understand how important this category is to you, especially as avid readers and book collectors. Our decision to discontinue this category was not made lightly, and we regret any inconvenience it has caused.

We also apologise for the issues you encountered when trying to respond to our email. This is not the experience we want for our valued members, and we are looking into this matter to prevent it from happening again.

Please note that this was a business decision, and our customer service team does not have additional information to share regarding the reasons behind it. If you have any other questions or need further assistance, please feel free to reach out.

Valutata 1 stelle su 5

Disgraceful Ageism

Have been with Consumer Pulse for many years and on going to leave a positive review on Trustpilot, saw for the first time the sad reviews from people who have reached 80 years and been dumped by Consumer Pulse. Maybe they can explain the reasons and what they believe changes when people reach that age. Not sufficient to bleat that it is their terms and conditions, and not provide an explanation why they put an age restriction at that point. Should be ashamed and have just lost me as a panellist.

13 novembre 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your review.

We understand your concerns and sincerely apologise for any frustration caused. While the age criteria is outlined in the FAQ section of our website, we acknowledge that it may not have been clearly communicated to all our panel members.

We appreciate your feedback and take it seriously as we strive to improve our transparency and communication. We sincerely regret any inconvenience this may have caused and truly value the time and contributions you have made as a panellist.

Kind regards,
Consumer Pulse

Valutata 5 stelle su 5

Consumer pulse have now credited all…

Consumer pulse have now credited all points that were owed.Thankyou for your reply.

17 ottobre 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home


Thank you for taking the time to share your feedback and being a part of the Consumer Pulse panel.
We sincerely appreciate your patience during the recent downtime of our systems, which affected our helpdesk. We apologise for any inconvenience this may have caused.

Kind regards, the Consumer Pulse team.

Valutata 5 stelle su 5

Like the other recent reviews

Like the other recent reviews - been with them for years and points now not updating. No response from their help desk yet (emailed a week ago).

Update: the help team contacted me swiftly and the issue has now been resolved.

15 ottobre 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home


Thank you for taking the time to share your feedback and being a part of the Consumer Pulse panel.
We sincerely appreciate your patience during the recent downtime of our systems, which affected our helpdesk. We apologise for any inconvenience this may have caused.

Kind regards, the Consumer Pulse team.

Valutata 1 stelle su 5

I have been with them a number of…

I have been with them a number of years, I haven't had credit (over 3000+ points worth) I have contacted their helpdesk no response.

I will change my review once this issue has been resolved.

7 ottobre 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your feedback. Fortunately, we are aware of the technical difficulties currently being experienced and are working hard to resolve these as soon as possible.

We also want to assure you and all our valued members, that any reward points impacted by this issue will be fully paid once the matter is fixed.

We sincerely apologise for the inconvenience caused and appreciate your understanding and patience during this time.

Kind regards,
Consumer Pulse

Valutata 5 stelle su 5

The business stopped crediting rewards…

The business stopped crediting rewards points and it avoids giving an explanation concerning the issue. They owe 3-4 recent survey credits. I'm not fond of the way how they managed this.

Update: The support team has contacted me and demonstrated a decent handling culture to resolve the issue. I believe that the temporary technical issue is going to be resolved.

Further update: the team said my point would be credited in 48 hours but that hasn't happened. I tried to reach out to the business but it took me to the voicemail.

Eventually, the business resolved the issue. they had seemingly a technical issue. Thank you very much!

Thank you very much!

9 ottobre 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Hi Best ! Thank you for sharing your information with us. Our dedicated team has reached out to you, and we trust that you are satisfied with the service you have received. Should you encounter any issues in the future, please do not hesitate to contact our helpdesk. We will be more than happy to assist you with any concerns.
Thank you for being a valued member of our Consumer Pulse community.

Valutata 4 stelle su 5

Great Platform but reward options are rather limited

I have been with Consumer Pulse for several years and have found them to be a reliable company. I often don't have anything to record from the categories given lately but still checkout as you get 500 points. I have built up a lot of points and the only criticism I have is the lack of choice for rewards. Most of the reward options are not of any interest to me. National Express is one I would use but you can only order vouchers in £10 multiples and only use 1 voucher per transaction. It would be better to have a few higher denominations so that we could get £20 and £40 vouchers as well. Most journeys cost £20 plus. I would like Amazon vouchers as an option too. There are never any new rewards added so the choice has become boring.

30 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your review and feedback!

We're glad to hear that you've found Consumer Pulse to be reliable. We appreciate your suggestions regarding the reward options and will certainly take them into consideration to improve our offerings.

Kind regards,
Consumer Pulse

Valutata 5 stelle su 5

10 year relationship

I have been a member of consumer pulse for 10 years. I have redeemed probably more than a £1000 of vouchers in this time. I generally leave them until it is £100 and then use them at Argos or B&Q.

14 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your five-star review.

We're happy to hear about your positive experience!

Thank you for your contribution over the years.

Kind regards,
Consumer Pulse

Valutata 1 stelle su 5

Too old!

I have been a panelist for years with no problems whatsoever until I reached my 80th birthday when I was no longer required. On questioning this I was told that the demographic is for panelists between 16 and 79 but I can find nothing to say that anywhere. Is this not a case of Age Discrimination?
I have been informed that the age restriction is shown on the website's FAQ but as my access to the website has been cancelled, that was a stupid suggestion.

18 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your review.

We sincerely apologise for any inconvenience you have faced regarding the closure of your account.

We would like to emphasise that although you may not have been informed of the age criteria, it is mentioned on our website in the FAQ section.

Once again, we greatly appreciate your feedback and the contribution you have made to the panel.

Kind regards,
Consumer Pulse

Valutata 5 stelle su 5

Very easy

Very easy to do,always give voucher codes in good time and easy to redeem…been with them about a year now,I always get Just Eat Vouchers that I apply to my Just Eat account.

14 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your five-star review.

We're happy to hear about your positive experience! Making voucher redemption effortless and timely is our priority, and we're glad it's been serving you well.

Thank you for your loyalty over the past year.

Kind regards,
Consumer Pulse

Valutata 5 stelle su 5

10 years and no issues

I've been a member 10 years and never had an issue, Get extra points for filling in telecoms and entertainment surveys. I would like more voucher options, but Argos ones give you plenty of variety.

27 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your review and for being a valued member for 10 years!

We're delighted to hear that you've had a smooth experience and enjoy the perks of earning extra points through surveys. Your feedback regarding voucher options is duly noted, and we'll strive to enhance our offerings to provide even more variety. Here's to many more years of satisfaction with us.

Kind regards,
Consumer Pulse

Valutata 2 stelle su 5

I have made an entry almost every week…

I have made an entry almost every week for over 10 years whether or not I had made a purchase and have not had a problem until this week. I can’t log on and get the message - login failed, please check your login data. I tried to change my password but they didn’t send the link. No reply to 2 emails or a phone call.
Further to my review, I have now spoken to the consumer pulse help line and was told that the reason my account has been blocked is because I have just had my 80th birthday. Apparently they do not have panellists over 80!

26 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your review. We apologise for the inconvenience you're experiencing while trying to access your account.

It could be a technical glitch; we recommend trying the following steps:
• Clear the cache and cookies on your browser before attempting to log in again.
• If it fails, please reset the password by clicking the 'Forgot Password' link.
• Enter your email address on the following page, which will prompt an email to be sent to this address.
• If you haven't received the password reset link, please check your spam or junk folder in case the email was misrouted.
• Enter your email address again, after which you'll be able to enter a new password.

If the issue persists, please don't hesitate to contact us via email at help@consumerpulse.co.uk or by telephone at 08085 774 445, for further assistance.

Kind regards,
Consumer Pulse

Valutata 1 stelle su 5

Liars

They lock your account from the start so you can't access it but still send you surveys. Then send you an email saying they are closing your account. Complete time wasters. As I caught them out after a number of emails I did manage to get them to unlock my account so I could redeem my points. They still continued to lie about it. Disgusting!

24 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your review and for providing your details. First and foremost, we sincerely apologise for any inconvenience you may have experienced. Upon reviewing your account, it has come to our attention that since you joined the panel, no checkouts or shopping trips have been entered due to the account being closed. Your account was reinstated twice, during that time you received surveys. However, the core task was to visit our website and complete the checkout at least once a week. We understand that due to technical glitches, this may not have been possible. Also, the account lacks sufficient points for redemption. As a gesture of goodwill, we have credited and rounded up the points so that you can now redeem the vouchers. We would like to confirm that you have successfully redeemed the points.

Once again, we apologise for any inconvenience caused and appreciate your understanding.

Kind regards,
Consumer Pulse

Valutata 1 stelle su 5

I had been a member for many years

I had been a member for many years, but due to Covid and various other personal problems, I did not logon for a couple of years. When I tried again I was unable to logon. I contacted them by email and was told my account had been closed. They also said it could be temporarily opened so I could redeem my points. The last time I contacted them I received this message.
"We do not have this email address registered to our panel. However, to access your account, you will need to use your registered email address with your Consumer Pulse account and the same password"
Having been a member for many years, I had always used the same email address and password ??
Also I was sent Argos gift cards worth £130 on 7/2/20. Soon after the pandemic hit and I did not get round to using them. When I did, I had to face the embarrassing situation of being told they were not valid. When I got my magnifying glass out, it said - "This gift card must be first used within 3 years from the date of initial activation". I do not understand what "first used" means. Also what is the date of initial activation.
Is it the date on the letter which accompanied the gift cards. If so why was I not made aware of it. If I had been made aware of the "initial activation date" I would have redeemed them within the time limit.
So here I am unable to redeem my points, which I think will be worth over £100, plus £130 in useless gift cards. I am 75 and over £200 would come in really useful in the present day financial climate.

5 gennaio 2024
Non scritta su invito
Logo di :: consumer pulse :: Home

Risposta di :: consumer pulse :: Home

Thank you for your review and for providing your details.

We have made several attempts to reach out to you; however, unfortunately, we were unsuccessful.

Could we kindly ask you to get in touch with us via email at help@consumerpulse.co.uk or by telephone at 08085 774 445? We would be happy to assist you.

Kind regards,
Consumer Pulse

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più