Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

I cancelled my booking with and I was told my refund will be processed in 5-10 days, it is two months now and they keep telling me they will check and get back to me ,but they don't get back to me wit... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

I paid for the parking and my flight was cancelled, during the purchase i chose the option to get insurance in case of cancellation, i have been trying to chase them for a refund for more than 8week... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

DO NOT USE THIS SITE. They do not audit the sites they promote and worse still fabricate false reviews to lead you to make a booking. It's only when you get the parking address and Google it so you fi... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

no stars review! Avoid at all cost! Cheap because incompetent. Absolute nightmare from start to finish. Customer service is non existent and staff insufficient. Booked parking and website selected i... Leggi di più

1,4

Pessimo

TrustScore 1.5 su 5

577 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 5% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 2 settimane

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

They don't refund

I cancelled my booking with and I was told my refund will be processed in 5-10 days, it is two months now and they keep telling me they will check and get back to me ,but they don't get back to me with an answer nor refunding me. I would say avoid using them

10 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I paid for the parking and my flight…

I paid for the parking and my flight was cancelled, during the purchase i chose the option to get insurance in case of cancellation, i have been trying to chase them for a refund for more than 8weeks now but i only hear back saying "we will get back to you"

Very poor service i would like google to delist these fraudsters

20 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

DO NOT USE THIS SITE

DO NOT USE THIS SITE. They do not audit the sites they promote and worse still fabricate false reviews to lead you to make a booking. It's only when you get the parking address and Google it so you find out how awful the vendors are!

7 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I practically lost my money

I practically lost my money. They have a booking system that's a scandal. They send you emails for confirmation, and after a while the email disappears. Print out your parking receipt because when you come back to pick up your car they will tell you that you left the car longer than you should have and they will ask you for money, be very very careful.

22 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Scammers and grafters

I would give a zero if I could. On top of the parking charge I had to pay to enter the parking lot and again to leave. These guys are not affiliated with the airport at all. I called when my plane landed, they were supposed to arrive in 30 minutes. They arrived earlier, left my car unnattended with the key ON MY CAR TIRE!!! And because they were early, I had to pay £21 to leave instead of £13 which is taking advantage anyway. Do not use this company!! They are scammers who have found a way to intercept airport parking arrangements and take your money. By the time you pay entrance and exit fees, it's best to just book with official airport meet and greet. Please avoid!!!

19 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I would strongly advise others to avoid…

I would strongly advise others to avoid using this airport parking company.

I left my car with them for 3 days, and when I returned, the front windscreen was completely smashed. The company refused to take responsibility and ignored my emails for weeks.

I had no choice but to repair the damage through my insurance, paying £150 out of my own pocket, as the car was unsafe to drive. Despite giving them multiple opportunities to resolve the issue, they failed to respond within the deadline.

I had to take legal action through Money Claim Online. Even after a court judgment was issued against them, they still delayed payment.

This has been a very stressful and time-consuming experience. I would not trust this company with my vehicle and would strongly recommend choosing a more reliable and professional parking service.

Be careful and make sure to take photos of your car before leaving it anywhere like this.

27 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

IMG Parking LTD

Worst parking in the UK.
Hidden charges, rude customer service, long waiting times, I can’t believe this parking lot was given a business license!
On arrival day, we were told there is £14 extra charge for drop off / pickup from the airport, only to learn my family had to share their car with a total stranger. Yes, they charged him the same. It’s a single drop off / pickup so why charging twice?
Pickup was the worst I have experienced anywhere in the world! Me & my family had to wait for over an hour and 30 mins and after countless phone calls (some of them unanswered and some of them simply rejected), they told me that the battery on my car was flat and they had lost the only one pair of jump leads so they can’t start my car! They double charge you and can’t even afford to have an extra pair of jump leads?
Finally they picked us up and took us to their parking lot, then told us our car is at a different car park! Another 1 hour wasted there so they could drive us to the other car park, where I found out the boot of my car was left open by them the whole week, as I locked the car upon arrival and handed them the keys. No wonder the battery was flat as they left the boot open for a whole week!!
I had to call out the AA to help start the car and after over 6 hours of landing, we finally got home.
No apologies from them, no compensation, no nothing.
For the sake of £10 savings I was cursing myself to trust these cowboys! Never again.

10 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Please if you want to be happy dont use…

Please if you want to be happy dont use this website i made a big mistake and will never use it again

7 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di wedealmeeandgreet.co.uk

Risposta di wedealmeeandgreet.co.uk

Hi, I’m really sorry to hear that you had a bad experience that’s definitely not what we want for anyone using the service.

If you’re open to it, we’d genuinely appreciate the chance to understand what went wrong and see if we can make things right. Your feedback helps improve things for everyone.

Please feel free to reach out directly so we can assist you further.

Kind regards
Customer Support Team

Valutata 1 stelle su 5

I would never use this company again . They drive customers cars whilst you’re on holiday incurring ulez fines

I would never use this company again . We got stuck in the war in Dubai and they drove my car while I was stuck over there incurring a ulez fine . They had no right driving my car . I had to fly back to a different airport so my son in law got picked up by these in another customers car . Which they damaged whilst driving it . Do not use this company .

3 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di wedealmeeandgreet.co.uk

Risposta di wedealmeeandgreet.co.uk

We’re sorry to hear about your experience, but we would like to clarify an important point.

We are not the service provider and do not handle or move vehicles. We operate solely as a price comparison and booking platform, connecting customers with independent parking operators. We never drive customers’ cars or have physical access to them at any point.

The issues you’ve described would relate directly to the parking provider selected at the time of booking. We strongly recommend raising this matter with them so it can be properly investigated and resolved.

For future customers, we encourage reviewing provider details and feedback before booking, and we remain committed to offering a transparent platform to help users compare trusted services.

Kind regards
Customer Support Team

Valutata 1 stelle su 5

Scam simply put

The “comparetheairportparking” site has Basically scammed us
We booked on the day on the website
When called the Company (SMG) they said they dont have spot and agency (comparetheairportparking) should not allow booking on the same day so we need to pay £89 if we want to keep the car.
They confirmed to me verbally and in email that the agency has been told this a million times.
Just horrible. The Mood destroyed, trip almost cancelled, financially affected.

Once seen trustpilot reviews I felt pretty annoyed at myself for not checking but again its not expected ..

As you requested more details after having read my review, please see it below

Booking Id: 440323
Car park company used : SMG

4 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di wedealmeeandgreet.co.uk

Risposta di wedealmeeandgreet.co.uk

We’re sorry to hear you feel this way, but we strongly dispute the claim that this was a scam.

As a booking platform, we do not operate the car parks ourselves we connect customers with independent parking providers. The situation you’ve described does not reflect how bookings are intended to work, and if a provider has acted incorrectly, we want to investigate it properly.

We kindly ask that you share your booking reference and full details with us so we can look into this matter urgently. Without this information, it’s not possible to verify what happened or take action where needed.

We also ask that you refrain from making damaging public accusations without giving us the opportunity to review and resolve the issue. If there has been any wrongdoing, we will address it — but we need your cooperation to do so.

Kind regards
Customer Support Team

Valutata 1 stelle su 5

Please avoid and raise a complaint

This company is a borderline scam — and it’s happening repeatedly at London Luton Airport.

I’ve now experienced this twice with so-called “meet and greet” parking services that appear professional online but are anything but. They look legitimate, take your booking, and then provide a completely substandard (and potentially unsafe) service.

On my most recent experience, my car was returned in a shocking condition — filthy, covered in bird droppings, and clearly not kept in a secure or appropriate location. I consider myself lucky to have got it back at all.

How is this allowed to continue in plain sight? Where is the oversight? There are serious questions around insurance, security, and accountability.

I am formally raising this with the airport, because this is no longer an isolated issue — it’s systemic. Customers are being misled and put at risk.

If you’ve had a similar experience, I strongly encourage you to report it as well — the more people that raise this, the harder it is to ignore. Please search for ‘contact customer services Luton airport’ and you will find the relevant email addresses. (Trust pilot won’t allow me include them here)

Until something changes, I strongly advise people to avoid these services entirely.

30 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di wedealmeeandgreet.co.uk

Risposta di wedealmeeandgreet.co.uk

We’re sorry to hear about your experience, but we need to clarify an important point.

We are not a parking operator and do not provide “meet and greet” services ourselves. We are solely a booking and price comparison platform that connects customers with independent parking providers. We do not handle, store, or move vehicles at any stage.

The issues you’ve described relate to the service delivered by the parking provider you selected. We agree that standards, security, and accountability are extremely important, which is why we take complaints seriously and work with providers to ensure they meet expected levels of service.

If you haven’t already, please share your booking reference and full details with us so we can investigate this properly with the operator involved. Without this information, we’re unable to verify the situation or take appropriate action.

We also respectfully ask that public accusations are directed appropriately, as we do not operate the car parks ourselves. We remain committed to transparency and helping customers choose reputable providers.

Kind regards
Customer Support Team

Valutata 1 stelle su 5

Do not use this company

Do not use this company. Booked on line and in the confirmation email it stated that the company operating the car parking New Farm Parking (Stansted) Charge an additional £10 each way per car for the minibus transfer to the terminal. That adds another £2O to the fee. It would have been cheaper to park at the airport.

Do not book with this company!!!!
It breaks my heart to actually give it a 1* rating.

27 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di wedealmeeandgreet.co.uk

Risposta di wedealmeeandgreet.co.uk

We’re sorry to hear that you’re disappointed, but we’d like to clarify this point.

The £10 transfer fee (each way) is clearly stated in the booking summary before you proceed with the reservation, giving customers full visibility of the total cost prior to confirming the booking. We aim to be fully transparent so there are no surprises.

We understand it can be frustrating if something is overlooked, but all charges are presented upfront so customers can make an informed decision and compare options accordingly.

If you have any further concerns, please feel free to share your booking details with us and we’ll be happy to review everything with you.

Kind regards
Customer Support Team

Valutata 1 stelle su 5

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY! Damage to car, took 2 hours to pick me up from airport, when raising a complaint they blocked my number, something isn’t right with this operation DO NOT USE!!!!

19 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di wedealmeeandgreet.co.uk

Risposta di wedealmeeandgreet.co.uk

We’re sorry to hear about your experience, however we need to clarify an important point.

We are not the parking operator and do not provide the meet and greet service ourselves. We act solely as a booking agent, connecting customers with independent parking providers. We do not handle vehicles, manage collections, or operate the car parks.

The issues you’ve described including delays, vehicle condition, and communication relate directly to the parking provider you booked with. We strongly recommend raising this with them so it can be properly investigated.

That said, we’re happy to assist in escalating the matter. Please share your booking reference and details with us so we can look into this and support you in reaching a resolution.

Kind regards
Customer Support Team

Valutata 1 stelle su 5

DO NOT USE THIS COMPANY.

DO NOT USE THIS COMPANY.

CTAP (CompareTheAirportParking.com) is completely unreliable. They do not book with the company you actually select and allow bookings for drop-off times that the parking providers themselves will not honour.

When I contacted them to explain that KAR would not collect my car from the terminal at 3am, Emma from CTAP promised to get back to me the day before my flight. She never did. I was left without a confirmed parking arrangement at the last minute and had to urgently book elsewhere.

I ended up booking with Purple Parking instead — the same price, excellent communication, easy check-in, and secure parking.

Avoid CTAP and book directly with a reputable provider.

14 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di wedealmeeandgreet.co.uk

Risposta di wedealmeeandgreet.co.uk

We’re sorry to hear about your experience, but we need to correct a number of inaccurate points.

We are a booking and comparison platform, and we do not operate the parking services ourselves. Bookings are made with the provider selected at the time of reservation, and the terms, availability, and operating hours are clearly shown before confirmation.

Regarding your claim about collection times, these are set by the parking provider not us and it’s important that bookings are made in line with their stated operating hours.

We also have no record of unresolved communication in the way described. If you did contact us, we would always aim to respond and assist, especially in urgent situations.

If you are willing to share your booking reference, we will gladly investigate this fully and clarify exactly what happened.

We kindly ask that misleading statements are avoided, as they do not reflect how our platform operates. We remain committed to transparency and helping customers choose suitable and reliable parking providers.

Kind regards
Customer Support Team

Valutata 1 stelle su 5

Avoid avoid avoid

Avoid avoid avoid
I would not even give one star.
Disgusting customer service
From start to finish was horrendous experience
We tried the number 30 minutes before but went to voicemail. I sent a text message to the number with who are you, then nothing trying to find the drop off point. Finally found it on a chance Then charged for not phoning. Paid £10 when asked where my car would be parked. I was told if you have a tracker on your car you will see where it is!!!
On return was a nightmare.
We called again on landing, again to voicemail . My husband called the number and told to go to terminal 3 drop off zone.
It was freezing cold and waited for our car
Next thing get a call from the driver dropping off the car.
Stating he’s at terminal 2 where we initially dropped the car
My husband explained the office told us to go to terminal 3 drop off zone.
The driver called us 45 minutes later saying he was waiting 20 minutes
We then told the driver where we were and the office told us to go to the meeting point.
The driver then got angry saying he would have to pay to get out of the car park.
The hail of abuse was horrific. Swearing and threatening physical violence. If that’s not bad enough he called my husband a big white fat pig!!
We trekked to terminal 2. No car. On with the driver again again saying good luck finding your car.
My husband called the office again and was told. Not you again read your f**** email we sent.
Desperate to locate the car it was parked in express parking. If left for more than 15 minutes would be £100 fine.
Finally found the express car park. No car.
My husband called the office again with a response of not you again read your f**** email.
Then said it is parked in overnight car park. Not knowing Manchester Airport we had no clue where the car park was
Upon leaving my husband spotted our car in the over height car park
The car was locked with an orange disc on the console, but the car was locked no keys to be found.
At this point I was beside myself as the driver was laughing saying good luck finding your keys and the office saying. My god not you again I told you not to f****g call again
At this point I was calling Greater Manchester Police
The office could hear me talking to the police and said they left the keys near the window screen wipers
I continued with the police and it has been logged as racial abuse and the threat of physical violence
As a customer I have never experienced anything like this in my life
Do not book with them
It took 2.5 hours to retrieve my car.
The level of racism and profanity was unbelievable and shocking, so much so we had to involve the police
Avoid this company at all costs

13 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di wedealmeeandgreet.co.uk

Risposta di wedealmeeandgreet.co.uk

We’re very sorry to read about your experience, as what you’ve described is extremely serious and concerning.

However, we must clarify that we are not the parking operator and do not provide the meet and greet service directly. We act solely as a booking and comparison platform, connecting customers with independent parking providers. We do not handle vehicles, manage drivers, or control how the service is delivered on the day.

The behaviour you’ve outlined — including delays, miscommunication, and especially allegations of abuse — is completely unacceptable. This would relate directly to the parking provider you booked with, not our platform.

We strongly encourage you to pursue this with the operator involved and the relevant authorities, as you have already started to do.

That said, we would like to assist where possible. Please share your booking reference with us so we can identify the provider, investigate this matter, and take appropriate action from our side.

Kind regards
Customer Support Team

Valutata 1 stelle su 5

AVOID AT ALL COSTS

AVOID AT ALL COSTS! ZERO ☆RATING!
I phoned 30 mins before my arrival, but i still waited over an hour for someone to arrive!! The man on the phone was so rude when I asked how long my collection would be, he said "I've no idea how long, soon!" Then I had to pay the car park ticket which was £14 because i had been there over the half an hour drop off time!? I was now late so didnt have time to argue! On my return it was even worse, I phoned immediately I got off the plane & I still waited nearly an hour!! This is Meet & Greet!? THEN... after paying my exit ticket of £8, at the barrier it said invalid ticket you owe £870!! Eventually I was let out by the 3rd lady on the intercom at the 3rd barrier i tried. I cannot stress enough how upset & frustrated I was!! I was convinced I'd been scammed.
AVOID THIS COMPANY, THEY'RE CLEARLY COWBOYS!!

27 febbraio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

I was nervous having seen the reviews…

I was nervous having seen the reviews after booking. However, I had a great experience. Dropped the car at Heathrow T5 designated area, driver was already waiting to take us to drop off. Paid £14 for drop off and pick up fees, I was aware of this at time of booking. On return the driver contacted me to confirm landing time, I called as agreed when I collected baggage and the driver was there within 10 minutes. No issues at all.

23 febbraio 2026
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più