COCOON COMPANY Recensioni 

128
•
TrustScore 4 su 5

4,0

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Bäddmadrasser på alla andra ställen har en stark lukt som sitter i länge, även latex från Ikea. Madrassen i naturlatex från Cocoon luktade till synes ingenting, bara härlig bomullsdoft från tyget. Skö... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Jag har köpt en 100% naturlatex madrass 17 cm högt. Jag har använt det endast i några få dagar, men kan säga att det är otroligt bra kvalitet, fint naturlig doft och mycket bekväm (medel fast madrass... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Virkelig lækre produkter og hjælpsomt personale både i fysisk butik og online. Dog købte vi en baby-madras til bedside crib (maxi), som ikke dækkede ca. 1-2 cm af sengen. Vi fik blot at vide, at den v... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 2 stelle su 5

I bought kapok junior duvet,junior pillow,an adult pillow and a junior pillow cover .Paid an extra £35 custom fees and an extra €39 for delivery (it stated in includes export customs fee,but it... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di letti
  2. anche in
  3. Internet point
  4. Negozio di lenzuola
  5. Negozio di mobili per camere da letto

Scritti dall'azienda

Cocoon Company er en dansk familieejet virksomhed, der specialiserer sig i allergivenlige og økologiske produkter til hjemmet. Virksomheden stræber imod en mere ansvarlig og naturlig tilgang til tekstiler og tilbyder et bredt udvalg af produkter som dyner, puder og madrasser. Cocoon Company har en særlig forkærlighed for kapok, et 100% naturligt materiale, der er kendt for sine unikke egenskaber. Kapok er både temperaturregulerende, antibakterielt og fri for kemikalier, hvilket gør det ideelt til et sundt sovemiljø for hele familien. Cocoon Companys produktsortiment omfatter flere kategorier, der alle er udviklet med fokus på naturlige materialer. Virksomheden producerer blandt andet babydyner og børnepuder, som er skabt til at give de mindste familiemedlemmer en god nattesøvn. Derudover tilbyder Cocoon Company topmadrasser, kapokmadrasser og rullemadrasser, som passer til både børn og voksne. Udover produkter til soveværelset har Cocoon Company også udviklet tilbehør som betræk og lagner, der komplementerer deres hovedsortiment. Alle produkter er designet til at skabe en komfortabel og allergivenlig oplevelse for hele familien. Ved at kombinere naturlige materialer med høj kvalitet og et nordisk design søger Cocoon Company at gøre det lettere for forbrugerne at vælge produkter, der stemmer overens med en mere hensigtsmæssig måde at leve på. Virksomheden fortsætter med at udvikle løsninger, der passer til forbrugernes behov, og som gør en positiv forskel i hjemmet.


Informazioni di contatto

4,0

Molto buono

TrustScore 4 su 5

128 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 44% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde dopo 1 mese o più

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,0

Tutte le recensioni

(128)

44 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Härlig doft

Bäddmadrasser på alla andra ställen har en stark lukt som sitter i länge, även latex från Ikea. Madrassen i naturlatex från Cocoon luktade till synes ingenting, bara härlig bomullsdoft från tyget. Skön att sova på också, köpte 7.5 cm varianten. Rekommenderas!

13 ottobre 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

BE CAREFUL BEFORE BUYING FROM COCOON…

BE CAREFUL BEFORE BUYING FROM COCOON COMPANY!
I bought a kapok duvet from this company, and my experience was extremely disappointing. The product was defective, and what followed was a frustrating experience involving customer service, the return process, and disagreements over refunds and additional costs.
The product quality was far below my expectations, and I felt misled by the company's promises.

1 ottobre 2026
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Purchase of £223 an absolute waste of money

I bought kapok junior duvet,junior pillow,an adult pillow and a junior pillow cover .Paid an extra £35 custom fees and an extra €39 for delivery (it stated in includes export customs fee,but it wasn’t ).
The junior duvet is small,feels cold and hard.It has a very strong scent what totally took my little if using it.I washed it in a hope that scent will disappear,but instead got yellow marks all over the duvet and smell still present.A total waste of money.
As for the pillows … it doesn’t help with sweaty heads at all-that’s a myth created by the seller.After a one month of uae pillows are deformed,lumpy ,got a very unpleasant scent and unfortunately will be thrown away.Again,a total waste of money.A pillow cover -colour washed off after first wash so isn’t worth the money.
Item arrived well packed though and nicely presented.An extra charge for customs and delivery comes to a total of £74 so definitely not worth if buying .
As I wasn’t happy with the purchase I did contact the company and told I can return the items what would cost me around £200, so that’s an absolute NO.
My order in total was £223 + £35 custom charge.
One of the most disappointing purchases I ever had .Never buying of Cocoon company again and sorry,can not recommend it to anyone .

24 settembre 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Jag har köpt en 100% naturlatex madrass…

Jag har köpt en 100% naturlatex madrass 17 cm högt. Jag har använt det endast i några få dagar, men kan säga att det är otroligt bra kvalitet, fint naturlig doft och mycket bekväm (medel fast madrass). Mycket trevligt kundservice, som svarade på många frågor och leveransen kom i tid.
Obs!! Observera kg vikt på madrassen. Kräver hjälp för att bäras.

9 ottobre 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Super god service!

Super god service!! Jeg havde købt noget forkert og ringer til dem med det samme. Den sødeste dame tager telefonen og hjælper med med at lave ordren om til det rigtige og pakken ankom så dagen efter

10 ottobre 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Virkelig lækre produkter og god kundeservice

Virkelig lækre produkter og hjælpsomt personale både i fysisk butik og online. Dog købte vi en baby-madras til bedside crib (maxi), som ikke dækkede ca. 1-2 cm af sengen. Vi fik blot at vide, at den ville give sig, og at det så fint ud ift. de mål, de går efter, da vi henvendte os, men uden ekstra materiale/stof i spænd bag madrassen (vi brugte en sengerand) kunne vi ikke undgå mellemrum mellem vores og babys madras. Lidt skuffende når man betaler så meget, og præcise mål er afgørende for sikkerhed. Se svar fra cocoon nedenfor og virkelig fornem service.

5 ottobre 2026
Non scritta su invito
Logo di COCOON COMPANY

Risposta di COCOON COMPANY

Kære Victoria

Mange tak for din anmeldelse og for de pæne ord om både vores produkter og vores personale. Vi er samtidig kede af at pasformen på madrassen har givet anledning til bekymring – særligt når det gælder en babyseng, hvor vi selvfølgelig godt forstår at man ønsker, at alt passer helt korrekt.

Sikkerhed betyder alt for os hos Cocoon Company. Derfor er vores madrasser også testet og godkendt iht. EU sikkerhedskrav EN 16890:2017+A1:2021.

Vores kapokmadrasser bliver dog håndsyet og håndstoppet, og derfor kan der forekomme mindre variationer i mål og form. Kapokfiberen er samtidig løs og let, hvilket betyder at madrassen kan trække sig lidt sammen under pakning og transport og derefter lægge sig mere til, når den bliver taget i brug.

Ud fra de billeder og mål, som du sendte til os, målte madrassen umiddelbart ca. 50x89 cm, hvilket stemmer med målet på bedside-sengen, som denne madras er beregnet til.

På billederne kunne vi derfor ikke konstatere en egentlig produktfejl. Vi forstår dog godt at det vigtigste for jer er, hvordan madrassen faktisk passer i jeres bedside – ikke kun hvad målebåndet viser.

Derfor har vi også aftalt en mere praktisk løsning med dig: Vi finder en ny madras frem, kontrollerer dens mål og pasform i vores egen bedside af samme model, og sender denne til vores butik. Her har vi aftalt med dig, at du kommer forbi med din nuværende madras, så vi kan sammenligne dem direkte. Hvis den nye madras passer bedre eller din nuværende viser sig at være smallere, ombytter vi den selvfølgelig.

På den måde håber vi at vi sammen kan få afklaret det ordentligt uden at du skal undvære en madras, mens den sendes frem og tilbage til undersøgelse.

Tak igen for din feedback. Vi håber, at vi får fundet den helt rigtige løsning sammen med dig i butikken.

Bedste hilsner
Cocoon Company teamet

Valutata 2 stelle su 5

Topmadrassen lugter

Jeg har skrevet til jer (Phillip) via mail to gange uden at få svar, så nu prøver jeg her i håb om at komme i dialog.

Jeg købte en topmadras i latex og merinould til over 4.000 kr., som jeg havde glædet mig meget til. Desværre har den en meget kraftig og ubehagelig lugt, som bedst kan beskrives som kostald. Den er så markant, at man ikke kan sove på den. Har forsøgt at udlufte rummet, men madrassen lugter stadig.

Jeg håber derfor, at I vil kontakte mig/svare på mine mails og finde en løsning, da jeg ikke synes, det er rimeligt, at en topmadras i denne prisklasse ikke kan bruges uden at hele rummet lugter.

11 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di COCOON COMPANY

Risposta di COCOON COMPANY

Kære Caroline

Tak for din anmeldelse, selvom den kun er 2 stjerner.

Vi vil først og fremmest beklage at du måtte vente på svar fra os.
Du skrev direkte til den medarbejder (Phillip), som du tidligere havde været i kontakt med omkring din ordre. Men da han var på en kort ferie på det tidspunkt, blev din henvendelse derfor sendt videre internt til kundeservice, men faldt desværre mellem to stole i overleveringen.
Det er selvfølgelig vores ansvar og ikke den service vi ønsker at levere. Det har vi også beklaget direkte til dig, i vores efterfølgende korrespondance.

Vi er samtidig kede af at du oplever en så kraftig duft fra din nye topmadras. Topmadrassen er fremstillet af økologiske og ubehandlede materialer og alle naturlige materialer kan have en naturlig duft, specielt når produktet er helt nyt og netop har været pakket tæt sammen.

Vi anvender ikke parfume eller kemiske efterbehandlinger til at maskere materialernes naturlige duft. Derfor kan der være en materialeduft ved udpakning, som normalt aftager ved udluftning.

Når det er sagt, er en så kraftig lugt, som du beskriver som “kostald”, ikke noget vi normalt oplever med denne topmadras. Derfor har vi også anbefalet at selve topmadrassen får mulighed for at lufte – gerne i frisk luft i tørt vejr og med begge sider eksponeret og at du vender tilbage til os, hvis duften ikke aftog. I så fald kigger vi selvfølgelig videre på sagen sammen med dig.

Vi forstår godt, at det er frustrerende at have købt en topmadras, som man har glædet sig til, og så ikke føle at man kan tage den ordentligt i brug med det samme. Det beklager vi, ligesom vi beklager at vores første opfølgning på din henvendelse tog længere tid, end den burde.

Vi håber, at udluftningen har gjort en forskel.

Venlig hilsen
Cocoon Company teamet

Valutata 1 stelle su 5

Sämsta kundservice och dåliga madrasser

Sämsta kundservice. Köp inte kapok madrasser - omöjliga att sova på. Jätte hårda och stinker! Inte heller kapok kudde. Hård och dålig kvalite!
Hår ej att returnera utan att betala själv minst 2.000 för retur av madrasser!
INTE REKOMMENDERAS!

28 luglio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Absolutely worst customer support

Absolutely worst customer support. Product did not fit on the mattress - I bought a mattress topper which did not stay in position after sleeping on it. Specifications were not given in the product description and apparently that never happened to any of their customers. They denied a return eventhough they admitted that their product description needs to be updated …
Would expect more if I pay for a premium brand …

28 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di COCOON COMPANY

Risposta di COCOON COMPANY

Dear Marcel

Thank you for your review, despite the 1 star.

We are sorry that you have chosen to describe your experience this way, as we do not feel that the review gives a completely accurate picture of either the product or the support you received. We would therefore like to explain the case from our perspective, so that others may form their own opinion.

First of all, the product you purchased was not a mattress topper, but a mattress protector. The protector was the correct size for your 180 cm bed, but you experienced that it moved and formed folds during the night.

We spent considerable time looking into this with you, including reviewing your photos and information about your bed setup. We found no fault with the mattress protector itself and during our correspondence you also acknowledged that there was not necessarily a defect in the material or product.

Based on everything we received, our assessment was that the movement was caused by the specific interaction between the mattress, your very soft mattress topper, the mattress protector, the fitted sheet and movement during sleep.

Unfortunately, we cannot guarantee that a mattress protector will behave identically with every possible combination of mattresses, toppers and sheets. We sell thousands of these protectors and had not previously encountered the issue you described, which is also why there was no specific limitation regarding your particular setup stated in the product description.

We would also like to clarify that we did not “admit that the product description needs to be updated”. We took your feedback seriously and considered whether there was additional information we could provide. This is very different from admitting that the product or its description was deficient.

As the mattress protector had already been used and slept on, we could not accept it back as an ordinary return for hygiene reasons. We also could not establish a product defect and we could therefore not treat it as a warranty claim.

Despite this, we still offered you a goodwill solution in the form of a voucher, even though we were not obligated to do so. We did this precisely because we wanted to provide good customer service and recognised that the product unfortunately did not work as you had hoped in your particular bed setup.

We fully respect that this was not the outcome you wanted, but we do not believe that declining the specific solution requested by you, is the same as providing “absolutely worst customer support”.
We spent time investigating the matter, responded to your concerns, reviewed the case more than once and ultimately offered an additional goodwill solution despite finding no fault with the product.

We are sorry that we could not reach an agreement, but we stand by both our assessment of the product and the way we handled your case.

Kind regards,
The Cocoon Company team

Valutata 5 stelle su 5

A returning customer

As a returning customer, I experience repeatedly very high quality customer service, fast shipping and willingness to help.
Mattresses (latex/kokos) and top mattresses are of very high quality - I am slightly underwhelmed by wool duvet, but I guess this is a person preference, which is too warm for me, but the product itself is very well made and long lasting.

8 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Anbefales

Sød , hjælpsom og informativ kontakt . Både på mail og i telefon.
Topmadrassen er underlig at håndtere, men jeg tror, at jeg bliver såååå glad for den . Har lige sovet den første nat med min nyeste investering .

30 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk produkter og hurtig forsendelse!

Jeg bestilte en kapok topmadras, kapok rullemadras, kapok svale dyne og to kapok hovedpuder torsdag eftermiddag og fik det hele leveret fredag formiddag. Vildt nok i sig selv!
Kvaliteten er i top og jeg oplever et vidunderligt sovemiljø. Derudover synes jeg også at prisen var god.

13 marzo 2026
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più