Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

4,3

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

12 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Mindre selskab til brunch

Mindre selskab til brunch, hvor vi valgte mellem brunch-platter. Fine størrelser og vi blev alle mætte. Fornuftige priser og inkl. juice. Klart i den bedre og billigere ende, og med venlig betjening.

Eneste "ØF", at maden først blev serveret efter ca. 1 time (og vi var de eneste i caféen), men 5 stjerner for det kan de sagtens få speedet op.

11 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Cafe fusion får to stjerner for deres…

Cafe fusion får to stjerner for deres portugisiske hvidvin. Og så stopper det der. Min kæreste og jeg har her til aften været forbi CAFE Fusion, og bestilte en burger og pankopaneret kyllingebryst med karry. Jeg spiser ikke lyst brød, så jeg bad om at få min burger uden brød. Intet problem, MEN...kødet var i den grad mishandlet og havde ikke set en pande/grill, men smidt direkte i mikro'en, den var ikke saft eller kraft tilbage (PS prøv at krydr med salt og peber, ja det er revolutionerende, men prøv alligevel) i 'kødklumperne', en grå masse uden stegeskorpe/smag, som var skrumpet til halv størrelse. Til gengæld sejlede det hele rundt i saften i bunden af tallerkenen, så jeg var glad for der ikke var brød med. Osten var af den kedeligste og billigste type fra Aldi, ja jeg ved godt de ikke eksisterer mere (og det burde retten til at skabe noget så ringe heller ikke). Jeg nævnte det til 'tjeneren', og hun virkede uforstående og sådan gjorde de altid, og jeg erkender jeg afslog at få lavet en ny, da vi havde en bagkant, og min kæreste var begyndt at spise sin ret. Og sikke en gang 80'er mad. Man husker tydeligt da de der halvfabrikata ting dukkede op i feysemontrene i supermarkeder rundt om i København. Kylletterne....karysovs på frost og ris i kogeposer. Tak for at tage mig tilbage til min ungdom. Men altså ikke noget man kan råbe hurra for. Er det virkelig så svært for en kok at panere et lækkert kyllingebryst, lave en liflig karrysovs, dampe lidt ris og servere marineret hvidkål på en delikat måde. Jeg har oplevet elever i skolekøkkenet gøre det bedre, Alt i alt...skuffende og utilgiveligt ringe.

5 ottobre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

En overset perle

Vi var et selskab på fem personer, som havde booket bord i forvejen. Bordet var klart til os, da vi kom. Vi oplevede en god atmosfære, god service og super lækker og velsmagende mad. De fleste fra selskabet havde valgt en vietnamesisk ret, som var tilberedt af gode friske råvarer. Der var flere vegetarretter at vælge i mellem, hvilket for os havde betydning, da vi valgte stedet. Tjeneren var sat godt ind i menuen og kunne svare på alle de spørgsmål vi havde dertil.
Priserne var yderst rimelige - Det er vores indtryk, at stedet er en overset perle og vi kommer helt sikkert igen.
Der er desuden mulighed for Take away.

21 marzo 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Det hele er godt..

Vi er flere i familien der kommer og spiser og henter takeaway..
Der er hyggeligt og rart at komme på Fusion.
Maden er dejlig, noget for enhver smag, og rigeligt store portioner, nok til en voksen mand😁
Kun ros herfra..Tak for mad,sees snart igen 🍔🥞🍟

12 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dårlig kvalitet, hår og plastik i maden

Har omkring 2021 oplevet at finde hår i maden og modtaget en form for ligegyldighed og ansvarsfralæggelse fra ejer omkring det.

Efter et stykke tid gav vi det en chance igen og fandt så et skarp stykke plastik i munden fra sandwich. Samme ansvarsfralæggelse fandt sted, ejer var mere optaget af at placere skylden andet sted, frem for at beklage og tage ansvar for en alvorlig situation, som heldigvis endte uden nogen kom til skade.

Ift. maden, så er der få ting som kan anbefales, deres Bahn Mí har været fine i smag når de er serveret uden hår og plastik-stykker.

13 luglio 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Autentisk vietnamesisk mad

Rigtig lækkert og autentisk vietnamesisk mad. Deres vietnamesiske retter er præcis som jeg selv mindes det vietnamesiske gade-køkken - Café Fusion kan helt klart anbefales.
Høfligt og venligt personale.

14 giugno 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Er du til hjemmelavet mad?

Er du til hjemmelavet mad?
Her er det ikke bare "hjemmelavet" men lavet HELT fra bunden.
Frisk bagte burger boller, hjemmelavet forårsruller, håndrullet i frisklavet dej.
Amagers klart bedste kaffe!
Hyggelig atmosfære, skide søde menneskeder der møder dig med smil og en sludder.

OG altid sprøde pomfritter.
Whats not to like?

klart amager ubestridt bedste og hyggeligste café!

21 gennaio 2021
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Café Fusion. Med ægte kærlighed til hvordan en…

Café Fusion - Med ægte kærlighed til hvordan en café-middag skal sættes sammen! Søde ejere, der kræser om maden og serveringen og en kvalitet i måltidet, som de fleste restauranter ikke kunne gøre efter. Og et menukort, der tilfredsstiller os med ønsket om lidt Spice og dem der vil have en mere almindelig café burger. Keep up the good work - vi kommer helt sikkert igen ;) ... og igen ;)

24 luglio 2020
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più