Beacon Electrical Recensioni 

293
•
TrustScore 4 su 5

4,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Jyden was very helpful in finding the best fitted fridge for our needs after sourcing calling back with a better choice. The fitting team called to let us know when they when they would arrive. T... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I wanted a reverse tumble dryer so contacted Beacon via telephone. Spoke to amazing man called Ben ( found out later he’s the manager) asked him to help! He phoned me back with what I wanted quickly a... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Made online purchase for a Shark Car Detailing Kit which once received didn’t fit the Shark vacuum I have. As per distance selling regulations I asked for a full refund but Beacon said I could only ge... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

what excellent service from beacon electrical at beacon park .was helped by dan who was very informitive and knowlageable on products . no rushing into buying and gave us a great deal .from start to f... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di elettronica

Informazioni fornite da varie fonti esterne

Beacon Electrical the South west's premier stockists of Domestic electrical goods, also wiring and fixtures. Shops in Plymouth, Plymstock and Totnes.


Informazioni di contatto

4,2

Molto buono

TrustScore 4 su 5

293 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,2

Tutte le recensioni

(293)

22 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

I paid for a Meaco dehumidifier only…

I paid for a Meaco dehumidifier only for this lot to email me saying naa we have decided not to post the item to you and you can have your refund within 5 days.
they should have stopped me from paying when they found out I live in N Ireland. rang them up but didn't want to know. It is Disgusting the way they treated me

2 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Beacon Electrical

Risposta di Beacon Electrical

Hi Geoff,

We are sorry to see that you have chosen to posted a negative review and wanted to apologies if we have not been clear in our explanation, to clarify exactly the reason why we refunded your order being due to the Brand Meaco changing their service guarantee for any non UK mainland postal address to be a customer return to base policy, this would mean in the event of warranty call you would have to post, at your own cost the unit back to us which we do not see as a fair or moral system in the event of a warranty failure, this was only made clear to us around the time that your order was placed and before we were able to make changes to our site, we deemed that the only fair way was to refund any orders that we receive from any such address thereby avoiding and upset further down the line. Our team did call you and sent a back up email to explain at the time of receiving your order but can only apologies for any inconvenience this has caused but hope that you will see that we had the greater good in mind.

kind regards

Beacon Electrical

Valutata 5 stelle su 5

Great product

Reliable and efficient delivery. The dehumidifier itself is easy to use and works a treat - in the 6 weeks since it was delivered it has transformed our winter clothes drying. Highly recommended.

3 febbraio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great service

Great service. Quick delivery and the 20l meaco dehumidifier is an excellent item. Has reduced the humidity and moisture in the house and the laundry mode is excellent for drying the washing.

13 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastic service from Dave in the…

Fantastic service from Dave in the Plymstock shop. I hadn’t decided between two different washing machines. He found out exactly what I needed and told me the differences between them and helped me choose the right one so pleased with the machine

3 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Another fantastic experience from Beacon Electrical!

Our freezer broke down and so straight to Beacon Electrical it was.
I went to my busy 'go-to-guy' Ben and the experience as usual was STRESSFREE! He had our details and so just needed to know what we wanted to order and he dealt with the rest. Fantastic! Amazing! Great!
The contact I've had with the invoice team has been great too.

No, I'm not being paid for this review. I always PRAISE great service and my reviews for Beacon Electrical are well earned.

27 novembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Outstanding Customer Service: A Pleasant Surprise

I encountered an issue with my dehumidifier and recently replied to an email from 8 months ago that contained the order details. I explained that the dehumidifier had stopped working and was now completely non-functional. To my surprise, I received a call on Saturday morning asking for more details about the problem. By Thursday, I had received a replacement. The service was outstanding—better than I’ve ever experienced before. I wish more companies operated this way.

30 novembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Good cooker However…

Had the cooker a month now time to review
Positive nice controls and sturdy good heat.
Cons
The hob marks very easy some times hard to move any stains or marks.
Oven door really have to slam shut we slightly lift door now and close,not really impressed.
Paid for 5 year cover at time of purchase no real acknowledgement or what is and not covered not impressed will give a bit longer before I complain.

Also the service and delivery I recieved from Beacon was Excellent.

25 novembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Beacon Electrical

Risposta di Beacon Electrical

Good afternoon Mr Smith, Sorry to hear you are having some issues with your Cooker if you would to contact the customer service team 01752 787600 we can check and see if there is anything we can do to help, at the same time we can also check the details of your warranty however in the mean time all details of your warranty are available to view on our website on the following link https://www.beaconelectrical.co.uk/extended-warranties/

kind regards

Beacon Electrical

Valutata 5 stelle su 5

Good Old Fashioned Customer Service!

I can't recommend Beacon Electrical enough, a fantastic price paid for a TV but moreover the Customer Service was superb right from contacting them by phone, their courtesy call on the day of collection and through to going in to the store to collect - Good old fashioned Customer Service! No hard sell on the extended warranty, just helpful information and left at that for us to decide. They loaded the TV in our vehicle and did so with the utmost care. Thoroughly nice people, if only there were more businesses still like this. Thank you Dan, Will and the rest of the team (who I didn't get their names). Very much appreciated.

23 novembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Don’t waste your time

Shocking customer service and misleading website ordered a free standing cooker paid for installation delivery and recycle they phoned this morning to say they couldn’t install a gas cooker in my area even though the website said it could so I’ve asked for a refund the email they then sent to me was stating my payment failed there security checks and my order has been rejected to Jason and Ben your emails need to be correct

28 ottobre 2024
Non scritta su invito
Logo di Beacon Electrical

Risposta di Beacon Electrical

We can only apologies that you had an issue with your recent order, it is correct that we have an unplanned issue with our gas safe engineer in your area and this only came to light when processing your order. We can only apologies for the confusion that this may have caused, our team takes this extremely seriously and are putting in systems to avoid this happening moving forward. If you require any further assistance please do reach out to us at customerservices@beaconelectrical.co.uk

Valutata 5 stelle su 5

Highly recommended!

We recently purchased a Whirlpool washing machine from Beacon Electrical, and we’re extremely happy with it. It’s quiet, efficient, and washes really well. The delivery men set everything up for us and took away our old machine. Overall, it was a very positive experience!

5 settembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Another 5 stars!

I've sat here and read the 1 star reviews and feel for those people.
I, myself, have had two very positive experiences with Beacon Electrical from staff interaction over the telephone, ordering, paying and delivery process. Ben advised me of availability of the stock item which he then ordered, how to pay and when our cooker would be delivered.
I am very impressed with the customer service that I have received - thank you Ben.
We have our cooker now and it's so good to use an oven again!
Thank you Ben, thank you Beacon Electrical.

27 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

We have just bought two NEFF ovens from…

We have just bought two NEFF ovens from the Totnes branch and the service and price was unbeatable. The staff, particularly the manager, went out of their way to accommodate our needs and overcome some delivery problems. Highly recommend this shop, a real case of the benefits of shopping locally.

24 agosto 2024
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più