Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

ordered a radiator from superd -group.they informed me that they would not send the part unless i sent them a vin number and registration number for the car.I tried to send them the information but h... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

As an older woman, I was a bit vague as to replacement of the silver trim around my near side foglight on my Fiesta but this company were excellent at communicating with me as to the correct piece I n... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Website tool gave the wrong part, tried charging me for a return even though this was explained. Once reminded of customer rights - issued return label. Courier came to house asking for parcel collect... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

We needed an air blower for our car. Placed the order on a Friday and part should have arrived on Monday. TVP kept us informed along the way. Evri lost our parcel. However, TVP sent out a replac... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Fornitore di ricambi per la carrozzeria dell'auto

Scritti dall'azienda

Trade Vehicle Parts is a UK based supplier and distributor of insurance approved quality accident repair parts for all vehicle makes & models. Our stock range includes Bonnets, Bumpers, Lamps, Grilles, Wings, Front panels, Reinforcers and more. WHY TRADE VEHICLE PARTS? We have always strived to create a company based on customer satisfaction and long-term relationships. The money back guarantee is only a small part of measures we take to ensure our clients receive excellent service from an honest and genuine UK company. We offer Free Shipping on all orders going to UK Mainland addresses. An extra shipping charge of £10 will be applied to Scottish Highlands, Isle of Wight, Isle of Man, Channel Islands, Northern Ireland, Ireland and Isles of Scilly orders. 100% refund for 60 days – no questions asked! We are so sure you’ll be happy with your purchase that we offer a “60-Day Money-Back Guarantee” to ensure customer satisfaction with our products. If for any reason you are not happy with your item, just send it back to us in its original condition and packaging and we will promptly issue a refund 60 Day Returns (Free for Trade Customers) All our parts are from High Quality Suppliers so you can shop with confidence that you are buying the Best Quality parts at competitive prices. We check our prices daily to ensure we offer our customers the best deal so you don't have to look around!


Informazioni di contatto

3,5

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

126 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,5

Tutte le recensioni

(126)

9 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Don’t waste your time buy somewhere…

Don’t waste your time buy somewhere else, been trying to buy a headlight bracket for 2 days now and they basically refused to sell it to me because for unknown reason they seem to think it’s not going to fit my vehicle.
Funny thing is I never supplied them with any details of my vehicle. Awful company to deal with

22 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Trade Vehicle Parts

Risposta di Trade Vehicle Parts

Hi there
Please accept my sincere apologies for any inconvenience caused. I just went through all the messages you have sent and you did provide us with your reg number. We informed you that according to the details provided with the reg number, the item will not fit your vehicle. When a customer provides us with their reg number we can check the compatibility for the parts they need through a reg checker program. The reason for checking the compatibility before shipping the order is to avoid wasting your time and offer you the correct part for your vehicle or advise you to order somewhere else in case we do not have the compatible part.
Kind regards

Valutata 5 stelle su 5

Amazing

Amazing, they have everything I could ever need and should I be looking for any more parts this will be the first place I look. Also, shipping was free and is only going to take a couple days, would definitely recommend.

16 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Would definitely use again and…

Would definitely use again and recommend. We'll I ordered a part the otherday and realised I needed 2 further pieces so went on the website and found what I was after and ordered again. Super fast delivery and customer care is really friendly and helpful after I made a mess on selecting pick up rather than delivery. Will definitely look at trade vehicle parts first in the future before randomly searching. 10/10

7 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great products.

I always buy my car body custom mods from TVP. Grear customer service and nothing too much trouble. Products are of good quality and last years.
Avid BMW cstomiser. 👍

1 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

I have been very impressed with the…

I have been very impressed with the service thus far. Ordered my item today Thurs 14th March & told the same order will be at my address tomorrow Fri 15th March. Can’t complain about that service. 👍🏼

14 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di Trade Vehicle Parts

Risposta di Trade Vehicle Parts

Hi there, thank you so much for sharing your positive feedback and glad you are happy with our service. Hope you are satisfied with the product once received too, so you can rate us at 5 stars. Many thanks!

Valutata 5 stelle su 5

satisfied with order and delivery.parts…

satisfied with order and delivery.parts came on time. only niggle was wing has small dink in it but was for older vehicle so blended in with the rest of the car.have not fitted parts yet but when i do fit them ill post fitment results. but over all happy .so thanks TVP.

10 febbraio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I ordered a bumper from them they…

I ordered a bumper from them they assured me it would be delivered. It never turned up. I contacted them several times. They then said that they would ship it. I got another confirmation saying the item would be shipped and it still did not arrive. I have requested time and time again for a full refund and got nowhere. I have now requested a PayPal refund on a personal note. I would not recommend this company for any car purchases. What a shame on their website. It has a five star rating..... lesson learnt before ordering something from a new seller. Always check the Internet for the real reviews.

20 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di Trade Vehicle Parts

Risposta di Trade Vehicle Parts

HI there
Please accept my sincere apologies for the inconvenience caused.
I can assure you that issues like this rarely happen to our company as we try our best to meet our customers' expectations.
I do apologize we did not meet yours on this occasion, but if you can please send us an e-mail to sales@tradevehicleparts.co.uk I can assure you that we will find the best solution possible.
Please accept my sincere apologies.
Kind regards
Sandra

Valutata 1 stelle su 5

Terrible customer service

Bought a grill for my sons first car an Audi A1 had it fitted after Christmas .ironically the grill fitted fine after a bit of work but the badge mounting and aperture was completely wrong size so oem badge wouldn’t fit
Contacted company and got zero help just returns policy expired and a total avoidance of it been there issue. avoid this company there shocking.

14 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di Trade Vehicle Parts

Risposta di Trade Vehicle Parts

HI there
I hope you are doing well.
I am really sorry for the inconvenience this may have caused you.
I could not find your order in the system. Could you please send us an e-mail to sales@tradevehicleparts.co.uk and I assure you we will be happy to help and sort this out for you.
Customer satisfaction is of great importance to our company and I do apologize on behalf of our team.
Looking forward to hearing from you.
Kind regards
Sandra

Valutata 1 stelle su 5

Avoid!!!!

Avoid!!!!
Purchased exhaust for it to be faulty and leaking fumes, sent exchange and guess what was even worse
Have opened case with paypal for refund.

30 dicembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Ordered a front bumper for my car on…

Ordered a front bumper for my car on Friday with next day delivery and it came on the Monday as unfortunately they do not do weekend deliveries via their courier.

Arrived on Monday in time for repair work to be done and was updated by staff along the way.

I would recommend that you introduce more automation to tracking orders and live tracking to leave customers mind at ease but other than that brilliant job and really good price for the part!

15 gennaio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Item not delivered

Order item on 2nd Jan and delivery was arranged for 4th Jan.
Was given a time slot by the courier DX express and after waiting in all day it was not delivered and so I then had to re arrange for today 5/01.
After contacting TVP this morning they’d don’t seem overly interested and keep saying it’s out for delivery today! I know it’s out for delivery today because it had to be re arranged after they failed to deliver it without any notification.
Now I’ve wasted 2 days off and have had to move my car repair booking.
Nobody seems to want to give me an answer as to why none bothers to deliver it but the service seems poor from both TVP and DX Express.
I’ll think twice next time before thinking of ordering.

2 gennaio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Speak as you find!

Speak as you find!
Goods received within 2 days. (immediately after New Year)Great service and delivery. Although not fitted yet I`m sure all will be well.

4 gennaio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Avoid at all costs

Ordered boot spoiler for my car and the tape that came with it was utter useless, was better using chewing gum that had more stick.

5 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ordered parts then a couple of days…

Ordered parts then a couple of days later received an email stating the order had been cancelled at my request, then an email stating that part was damaged in transit and then an email saying their supplier was out of stock !
Luckily I used PayPal so was refunded!
Avoid!

15 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Absolutely FRAUD!!

Absolutely FRAUD!!! I ordered 2 parts and only 1 turned up. Emailed them form months NO REPLY! They decided to email me after 60 days, as their policy anything over 60 days NO REFUND. Now I've lost over £200 for nothing. FRAUD stay away

9 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Utter Shambles on this occasion!

Utter Shambles on this occasion!
6 Days on and NO Delivery!
10 outgoing phone calls from me, ZERO communication from TVP.
Empty assurances from telesales.
Incredibly, TPV are apparently unable to make contact with their chosen Couriers who were given the Wrong delivery address and who retained the order after the householder at the wrong address refused to take delivery.
ZERO communication from Courier to Customer.
TVP could only blame their "System" for not ensuring the Courier had got the correct delivery address...a cop out imho...this only needed a direct call from TVP to the Courier on day one!
What an Embarrassment for TVP!
We all make mistakes, the trick is to Resolve them.
The simple solution would have been to send out a duplicate order to the correct address Pronto.
This experience caused me a lot of trouble in rearranging everything.
The one star is the lowest...I suppose they can have that for the no hassle cancellation and refund, but
I would much rather be giving praise to a UK company.
:-(

22 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fixed my Clio for a fraction of the cost

Ordered a new windscreen wiper motor and linkage from here for my Clio after my car failed it's MOT. Was quoted £655 for the official part from Renault which was absurdly expensive. It was easy to find the correct part by entering my cars registration plate number. Ordered from here at a fraction of the price (£56), with next day delivery and part arrived promptly, was fitted by the mechanic at the garage no problem and helped me pass my MOT saving about £550 in total. Very happy!

1 settembre 2023
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più