Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 3 stelle su 5

Had issues with the thermometer not reading properly. Set perimeters on the app for the dou probes and wouldn’t read properly. Disappointed with the results after doing the research between your produ... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Wow!! Definitely deserves a 5 star rating in the cook alone! I recorded almost 500° temps over open flame and it didn’t falter! Meatstick as a company has been amazing to deal with!! The only slig... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I had a defective probe and the company went out of their way to give me a 50% discount on my choice of replacement sticks, including the newest . I am satisfied.

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I had a stick that was not working and their online support gave me additional troubleshooting steps to remedy. After trying the steps, a replacement under warranty was provided. Meat stick stands beh... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di articoli da cucina
  2. Area barbeque

Scritti dall'azienda

At The MeatStick, we revolutionize the way you cook meat with our cutting-edge wireless meat thermometers. Our mission is to provide a seamless, stress-free cooking experience that allows you to enjoy every moment with your loved ones while ensuring your meats are cooked to perfection.


Informazioni di contatto

3,8

Molto buono

TrustScore 4 su 5

158 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 86% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Customer service and follow up is great. …

I was sent a new replacement Meatstick X Chef to replace the defective original.
The new one works perfectly. Thank you for standing behind your product. I will be buying more. Thank you.

7 febbraio 2025
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Glad to hear your new MeatStick X Chef is working perfectly! We always stand by our products, and it's awesome to know you're happy with it:)

Valutata 2 stelle su 5

Broke twice in less than a year

The stick stopped working twice in about 10 months. Both times, it got replaced under warranty, but it's still disappointing, as it obviously prevents me from using it for a few weeks each time. Now, I'm not confident that the third one will last very long and the warranty will expire soon...

4 febbraio 2025
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

We’re really sorry to hear about your experience and understand your frustration. While we’re glad our team was able to replace the unit under warranty, we know how inconvenient it is to be without your MeatStick. We take product reliability seriously, and your feedback is crucial to us. We’d love to assist you further and see if there’s anything we can do to help resolve the issue for you. Your satisfaction is important to us, and we’re here to support you.

Valutata 5 stelle su 5

Temperature

100% accuracy and performance

4 febbraio 2025
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

We're so glad to hear that you're experiencing 100% accuracy and top-notch performance with your MeatStick. Your satisfaction is our goal, and we’re happy it’s meeting your expectations!

Valutata 5 stelle su 5

I have owned one of the original…

I have owned one of the original MeatStick thermometer which was good. I recently purchased the MeatStick V, absolutely love it way more functional and battery life is phenomenal. I will be getting another, just wish they had the color rings for easy identification.

3 febbraio 2025
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

We're thrilled to hear that you're loving MeatStick V and its upgraded functionality and battery life. We appreciate your feedback on the color rings—it's a great suggestion, and we’ll definitely keep that in mind for future designs. Enjoy your MeatStick V!

Valutata 5 stelle su 5

Issue Easily & Quickly Resolved

I had an issue with my ChefX MeatStick and was able to have the problem assessed by the MS team who then sent me a replacement shortly after.

24 gennaio 2025
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Thank you for sharing your experience! We're so glad to hear that our team was able to quickly resolve the issue and get you a replacement. Your satisfaction is our top priority, and we appreciate your feedback! If you ever need any further assistance, don’t hesitate to reach out. Enjoy your MeatStick ChefX!

Valutata 5 stelle su 5
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Thank you so much for the kind words! We're thrilled to hear you had a great experience with our customer service. We’re always here to help! 😊

Valutata 1 stelle su 5

Junk

Junk, horrible customer service.. won't honor warranty.
Do not buy this.

30 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

We’re sorry to hear about your experience. Customer satisfaction is important to us, and we want to make this right. We’ve noticed your concern and will prioritize your case to find a resolution as quickly as possible.

Valutata 1 stelle su 5

I've had my meatsticks for a few years…

I've had my meatsticks for a few years and only used them a handful of times and 2 out of 3'stopped working. When I contacted customer service there was no phone number only emails to communicate with the company. I started my inquiry on October 4th 2024 and it took until the end of December to get an offer of 50 percent of a new meatsticks. Extremely poor customer service it took weeks in-between for emailed correspondence. Plus the fact I only used the product 4-5 times before they quit working....and yes I did the software updates.

5 gennaio 2025
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

We’re sorry to hear about your experience. We strive to provide quality products and excellent customer service, and we regret that we didn’t meet your expectations. We’ve taken note of your concern and will prioritize your case to find a resolution as quickly as possible.

Valutata 2 stelle su 5

It took so long to get the replacement…

It took so long to get the replacement probe. And only used the initial probe a few times before it quit working properly.

30 dicembre 2024
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about the delay with your replacement probe and the initial issues. We understand how frustrating this must have been and truly appreciate your patience. We’re always working to improve our service, and we’re happy to have been able to provide a replacement. If there’s anything else we can do to ensure your experience is a great one moving forward, please don’t hesitate to reach out.

Valutata 5 stelle su 5

Accurate

First Bluetooth thermometer and I couldn’t be happier! Was worried connection issues would throw off the accuracy of the internal temp. But that wasn’t the case. Super easy to set up and customer service has a quick response time.

3 gennaio 2025
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Thank you for the great feedback! We’re so glad to hear that your first Bluetooth thermometer experience has been a positive one. It’s wonderful to know the accuracy and easy setup exceeded your expectations. We appreciate you highlighting our customer service as well!

Valutata 1 stelle su 5

Simpelthen det ringeste og dyreste…

Simpelthen det ringeste og dyreste termometer jeg har haft.
De få gange jeg har haft held med at få det i gang har det taget 10-15 min.
I dag har jeg bøvlet med det igen uden held, app kan ikke finde termometer, det er så latterligt, suk.
App er desuden elendig 😞 jeg kan kun opfordre til at købe andet fabrikat.

24 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Thank you for sharing your feedback. I’m truly sorry to hear about the challenges you’ve faced with your MeatStick. I completely understand how disappointing this experience must be.

After reviewing your account, it appears the MeatStick may have been damaged when it was exposed to temperatures beyond its maximum limit of 212°F (100°C) in March. Overheating can compromise the battery and electronics, potentially leading to the issues you’ve encountered. This limit is highlighted during the Quick Start Tutorial and through warnings in the app as the temperature approaches this threshold.

Unfortunately, as you’re located outside our service regions, we’re unable to provide direct assistance or repairs in your country. I sincerely regret the inconvenience this has caused and assure you that we value your feedback. It helps us identify ways to improve both our products and customer experience globally.

Valutata 3 stelle su 5

Fix Your App

The stick itself works great, the app however needs a lot of work. It's very clunky and not very reliable for connecting the device to your phone. It took way too long to pair it to my Samsung S22, so it's not like I had an old phone. Customer support was useless as they never responded to my request for help. I had to hard reset the device using a paperclip on the reset button many times to get it to finally connect to my phone. But I will once connected it's a pretty neat tool.

26 novembre 2024
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Thank you for your honest feedback! We're glad to hear you find the MeatStick impressive once connected, but we're truly sorry for the trouble you faced with the app and customer support. Your experience is not what we aim for, and we’re working hard to improve the app’s connectivity and usability.

We’ll be reaching out to you directly to assist and ensure everything is working smoothly. Your experience is important to us, and we’re committed to making it right!

Valutata 1 stelle su 5

Meatstick is Not Awesome

Well, since I was a valued customer and already had a large bundle with a couple sticks, charger, and wifi bridge. Then on Thanksgiving Week, I get a happy gobble gobble to vip's and now $129 more and you won't keep losing connections! And you can go out and buy that Turkey Fryer Kit because now ur probably can be in the fryer! And...before I purchased, I sent an email to support at the meatstick, asking if this new probe is compatible with my over $300 investment!...but it took 9 days to get an answer!!! I didn't say minutes..so, since you can't adjust the holiday that much, I took a chance and ordered...and then...to my disbelief...all the OTHER products I ordered for my feast arrived...like Malcolm Reed's Rubs from OK..and in my mail to support at the meatstick, I further told them that why are they Including a Free Extender for V5 for Gibble-Gobble!! WTF.....don't forget I found out 9 days later that it wasn't compatible! Then the app needed updating, installed the stick after charging, but couldn't connect the base to wifi....totally ruined my cook...then days later, I receive a notification that my samsung note8 is a tad older android and needs location and permissions enabled where's newer version doesn't need it! You need meatstick red app! Ok, download it...and no V5 available, even if you enable location and on top preferences..

28 novembre 2024
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Thank you for taking the time to share your detailed experience with us. I want to sincerely apologize for the challenges you faced, especially during an important cooking occasion like Thanksgiving. We deeply value your loyalty and regret that your experience didn’t meet expectations.

To address your concerns:

Response Time
I want to personally apologize for the 9-day delay in responding to your inquiry. During Thanksgiving week, we experienced an unexpected spike in support tickets, which significantly impacted our response times. While this isn’t an excuse, we’ve already taken steps to ensure better coverage during peak times in the future, so we can provide more timely assistance when you need it most.

Compatibility and Promotions
I understand your frustration with the compatibility confusion and the timing of promotions. Regarding the MeatStick V, I’m sorry for any misunderstanding. It has recently come to our attention that older Android devices, like your Note 8, require the MeatStick Red app for compatibility. While the app doesn’t currently display the V model in its interface, rest assured that the MeatStick V works with the Red app once permissions and location settings are enabled. We’re actively working to improve the visibility and communication around this.

As for the free extender promotion, we recognize how this may have felt unfair given the timing of your purchase. Your feedback has been noted and will help us refine how we communicate future promotions.

Technical Issues
I’m truly sorry for the technical challenges you faced, including connectivity issues and app updates. These experiences shouldn’t have disrupted your cooking, and we’re taking steps to improve setup clarity and ensure smoother experiences for all users moving forward.

Thank you for your patience and understanding. We’re committed to learning from this and delivering a better experience.

Valutata 4 stelle su 5

Service Help

I received the ordered MeatStick X promptly. The Meatstick would not connect to my MeatStick App which made it impossible to use with my pellet smoker. I wrote two requests for help and I have not heard back from your company. Very disappointed. I did research on my own found that my problem was a need to update my app with a Red program. Now it works. Would have been nice if the the MeatStick company would have told me how to fix my problem. The Meatstick X still does not charge my probes.

27 novembre 2024
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Thank you for your feedback, and we’re sorry to hear about the issues you’ve experienced. We’re glad you were able to resolve the app connectivity, and we truly apologize for the lack of guidance upfront.

Our support team will be reaching out to troubleshoot the charging issue with your MeatStick X and ensure everything is working as it should. Please don’t hesitate to contact us directly if you need further assistance in the meantime.

Thank you for your patience, and we’re here to help!

Valutata 5 stelle su 5

Top thermometer I ever owned

Very high-quality and precise give you an estimated time for cooking the best. The thermometer I’ve ever owned.

29 novembre 2024
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Thanks so much for the amazing feedback! We're thrilled you're loving the precision and quality—it’s all about making that perfect cook effortless and delicious!

Valutata 5 stelle su 5

Had a problem with the WiFi bridge I…

Had a problem with the WiFi bridge I purchased. Your customer service took care of everything with no problem.

27 novembre 2024
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Thank you for sharing your experience! We're so glad our customer service team could help resolve the issue for you. If you ever need anything else, don't hesitate to reach out. Happy cooking!

Valutata 5 stelle su 5

Worked perfectly on my deep frying…

Worked perfectly on my deep frying thanksgiving turkey!!!

21 novembre 2024
Logo di The MeatStick

Risposta di The MeatStick

Hi Andy! Thank you so much for your kind words. We’re thrilled to hear our product helped you nail that deep-fried Thanksgiving turkey! We appreciate your support and can’t wait to be part of more delicious moments in your kitchen or at the fryer!

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più