Tandcentret Recensioni 342

TrustScore 4.5 su 5

4,4

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 2 stelle su 5

Det er virkelig en forringelse, at der er lavet telefontid. Det er nu lige så svært at ringe til Tandcenteret, som det er at ringe til lægen😡 Det har altid været nemt at ringe til Karin og få en... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Først møde var fint. Da jeg blev forsinket til næste møde, ringede jeg og beklagede så var det for sent og der blev udskrevet et gebyr kr 878,45 , hvilke gjorde jeg aflyste hele forløbet. Jeg nu er bl... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Første besøg efter tandlægeskift. Havde en akut tid og kom ind til den sødeste tandlæge Mette- Kartine. Grundig, omsorgsfuld, og forklarede hele tiden hvad der skulle ske. En meget positiv oplevels... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Havde en flækket tand, sødt personale, der kender til min frygt for at det skal gøre ondt, så de sørger for at bedøve mig grundigt, tanden blev fikset i en fart og afsted med mig :). Selvom jeg hader... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Dentista

Scritti dall'azienda

Vi er 11 medarbejdere på klinikken. 3 tandlæger, 1 kirurg, 2 tandplejere, 3 klinikassistenter og 2 elev. Vi udfører alt inden for tandpleje, og vi tilstræber at næsten alle behandlinger kan udføres her på klinikken. Ved særligt komplicerede behandlinger har vi et tæt samarbejde med danske laboratorieteknikere, reguleringstandlæger samt kirurger. Vores mål er at bevare tænderne sunde livet igennem. At opnå et godt resultat er altid et spørgsmål om tillid og samarbejde. Vi har forudsætningerne for at nå dette mål: Tidssvarende udstyr, de bedste materialer kombineret med de rigtige – velafprøvede – behandlingsprincipper!


Informazioni di contatto

4,4

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

342 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 66% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde dopo 1 mese o più

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Intet at klage over 😀

21 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Hej Steen.
Vi sætter pris på din tilfredshed og er glade for, at du ikke har noget at klage over. Hvis der nogensinde er noget, vi kan gøre for at forbedre din oplevelse yderligere, er vi her for at hjælpe. Tak for din positiv feedback! Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os.

Valutata 5 stelle su 5

Altid smilende og venlige

Altid smilende og venlige. Godt professionelt arbejde.

21 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Hej Martin
Vi værdsætter dine rosende ord! Det glæder os at vide, at vores team altid leverer smilende og venlig service samt godt professionelt arbejde. Tak for at dele dine positive oplevelser, og vi ser frem til at fortsætte med at opretholde denne standard for dig. Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os

Valutata 5 stelle su 5

Fin service og hurtig hjælp

Havde brug for hjælp til flækket tand.
Super hjælpsomme. Venlig betjening og flot arbejde. Kan kun anbefale.

10 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Kære Line
Det glæder os at høre, at vi kunne hjælpe med din flækkede tand, og at du er tilfreds med vores service. Tak for dine venlige ord og anbefaling. Vi sætter pris på din tillid og står altid klar til at assistere dig. Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os.

Valutata 5 stelle su 5

Super omsorgsfuld behandling 😊

9 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Hej Carsten
Vi er glade for at vide, at du har oplevet en super omsorgsfuld behandling hos os. Din komfort og velvære er vores prioritet. Tak for dine rosende ord, og vi ser frem til at levere fortsat omsorgsfuld service. Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os.

Valutata 5 stelle su 5

Altid ventet og modtaget i god ro og…

Altid ventet og modtaget i god ro og orden. Smilende og profesionelle

9 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Kære Helle
Det er dejligt at høre, at du altid bliver modtaget i god ro og orden, og at vores team er smilende og professionelt. Vi sætter pris på din tilfredshed og ser frem til at fortsætte med at give dig en positiv oplevelse ved hver besøg. Tak for din feedback! Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os.

Valutata 5 stelle su 5

Jeg mødte en smilende receptionist

Jeg mødte en smilende receptionist. Kom hurtigt ind til tandlægen som var venlig og hurtig og vidste lige hvad der skulle gøres.
Tandlæge's assistent var sød og smilende.

7 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Kære Karen
Det er glædeligt at høre, at du havde en positiv oplevelse fra start til slut, med en smilende receptionist, en venlig og effektiv tandlæge samt en sød og smilende tandlægeassistent. Vi sætter pris på din feedback og ser frem til at levere fortsat god service ved dine besøg. Tak for din tillid! Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os.

Valutata 5 stelle su 5

Altid dejligt smilende personale

Altid dejligt smilende personale, føler sig tryg i deres hænder.
Forklare tingene på en forståelig måde.

1 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Hej Kasper
Det er fantastisk at vide, at du altid møder dejligt smilende personale og føler dig tryg i deres hænder. Vi bestræber os på at give klar og forståelig information. Tak for dine venlige ord, og vi ser frem til at fortsætte med at levere en positiv oplevelse for dig. Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os.

Valutata 5 stelle su 5

Søde og meget venlig

Søde og meget venlig. Super behandling.

1 novembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Kære Nadia
Vi sætter pris på dine venlige ord! Det er dejligt at vide, at du har haft en super behandling og oplevet vores personale som søde og meget venlige. Tak for din positive feedback!

Valutata 5 stelle su 5

En dygtig tandkirurg i glimrende…

En dygtig tandkirurg i glimrende samarbejde med hendes assistent. Et godt team.

30 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Hej Finn
Det lyder som en positiv oplevelse med en dygtig tandkirurg og hendes assistent i glimrende samarbejde. Et stærkt team er nøglen til effektiv behandling. Tak for din anerkendelse af vores professionelle personale!

Valutata 5 stelle su 5

Sødeste mennesker og super go behandling

30 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Kære Anne
Det er skønt at høre, at du har mødt de sødeste mennesker og fået en super god behandling. Vi sætter pris på din positive feedback. Hvis der er mere, vi kan gøre for at forbedre din oplevelse, er vi her for at hjælpe. Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os.

Valutata 5 stelle su 5

Super fin oplevelse som altid

Super fin oplevelse som altid - kyndig behandling og venlig stemning -

27 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Tak for stjernerne. Vi vil gøre vores bedste for at leve op til de rosende ord. Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os.

Valutata 5 stelle su 5

SUPER GOD TANDLÆGE

Har du tandlæge skræk?
Eller skal du ha en rigtig god tandlæge.
Så vil jeg varmt anbefale tandcentret.
De er både søde, dygtige og fortæller altid hvad de gør.
Jeg går glad til tandlæge i dag.
Hvor jeg ellers undgik at gå til tandlægen, pga min angst.
Men i dag er der intet og går glad til tandlæge hver 3. Månede.

24 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Mange tak Jonna, fordi du dig tid til at skrive. Det glæder os virkelig at høre om din positive oplevelse med os. Det er fantastisk at vide, at vi har hjulpet dig med at overvinde din tandlægeskræk, og at du nu ser frem til dine besøg hver 3. måned. Det er dejligt at høre, at du oplever os som en dygtig og omsorgsfuld tandlægeklinik. Tak for at dele din anbefaling med os, det vil helt sikkert hjælpe andre, der måske oplever det samme.

Valutata 5 stelle su 5

Behagelig klinik at komme i 😊 man føler…

Behagelig klinik at komme i 😊 man føler sig altid velkommen, god tone og betjening, både fra karin som sidder bag ved skranken og lulu som behandler, samt klinik assistenten
Vh Annelise Jensen - Aaris

17 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Kære Annelise. Vi er så glade for at høre, at du har haft en behagelig oplevelse i vores klinik! Det betyder meget for os at vide, at du altid føler dig velkommen, og vi er stolte af vores gode team, der gør deres bedste for at give dig den bedste service. Tak for din støtte og de 5 stjerner! 😊

Valutata 4 stelle su 5

Bliver godt modtaget

Bliver godt modtaget, og får en god behandling, men jeg syntes det er blevet for dyrt.

12 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Kære Tove. Tak fordi du tog dig tid til at skrive og det er godt, at du er tilfreds med behandlingen hos os. Mht. prisen er det rigtigt, at der har været stigninger. Det skyldes de prisstigninger vi oplevere hos vores leverandører og resultaterne af Overenskomstforhandlingerne.

Valutata 5 stelle su 5

Jeg vil varmt anbefale…

Jeg er normalt ikke glad for tandlæger (læs tandlægeskræk), men alle de søde medarbejdere på Tandcenteret gør, at man føler sig tryg og i gode hænder.
Og mine tænder er altid blevet renset til perfektion af den søde tandplejer Dorte og Lulu er dygtig til at lave mine tænder når de skal repareres👍

10 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Kære Kirsten. Tak fordi du tog dig tid til at skrive og tak for dine anerkendende og rosende ord om Dorthe og Lulu - dem værdsætter vi.

Valutata 4 stelle su 5

Lulu Lønberg Jensen var flink

Lulu Lønberg Jensen var flink, jeg håber det holder.

10 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Kære Karin. Tak fordi du tog dig tid til at skrive. Det er rart at høre, at du er tilfreds med Lulu. Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os

Valutata 5 stelle su 5

Her er den personlige service!

Her er den personlige service!
Jeg føler mig altid mødt med venlighed. Der er ro på enten det handler om pleje eller behandling fra tandlæge. Jeg mærker at de gør deres bedste!

5 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di Tandcentret

Risposta di Tandcentret

Kære Marika. Mange tak for de flotte ord. Det er motiverende at vide, at du er godt tilfreds. Hvis du har familie eller venner, som du tænker kunne bruge os, er du meget velkommen til at anbefale os.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più