Det er virkelig en forringelse, at der er lavet telefontid. Det er nu lige så svært at ringe til Tandcenteret, som det er at ringe til lægen😡 Det har altid været nemt at ringe til Karin og få en... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Det er virkelig en forringelse, at der er lavet telefontid. Det er nu lige så svært at ringe til Tandcenteret, som det er at ringe til lægen😡 Det har altid været nemt at ringe til Karin og få en... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Først møde var fint. Da jeg blev forsinket til næste møde, ringede jeg og beklagede så var det for sent og der blev udskrevet et gebyr kr 878,45 , hvilke gjorde jeg aflyste hele forløbet. Jeg nu er bl... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Første besøg efter tandlægeskift. Havde en akut tid og kom ind til den sødeste tandlæge Mette- Kartine. Grundig, omsorgsfuld, og forklarede hele tiden hvad der skulle ske. En meget positiv oplevels... Leggi di più
Havde en flækket tand, sødt personale, der kender til min frygt for at det skal gøre ondt, så de sørger for at bedøve mig grundigt, tanden blev fikset i en fart og afsted med mig :). Selvom jeg hader... Leggi di più
Vi er 11 medarbejdere på klinikken. 3 tandlæger, 1 kirurg, 2 tandplejere, 3 klinikassistenter og 2 elev. Vi udfører alt inden for tandpleje, og vi tilstræber at næsten alle behandlinger kan udføres her på klinikken. Ved særligt komplicerede behandlinger har vi et tæt samarbejde med danske laboratorieteknikere, reguleringstandlæger samt kirurger. Vores mål er at bevare tænderne sunde livet igennem. At opnå et godt resultat er altid et spørgsmål om tillid og samarbejde. Vi har forudsætningerne for at nå dette mål: Tidssvarende udstyr, de bedste materialer kombineret med de rigtige – velafprøvede – behandlingsprincipper!
Torvet 31, 3300, Frederiksværk, Danimarca
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Ha risposto al 66% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde dopo 1 mese o più
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Altid smilende og venlige. Godt professionelt arbejde.

Risposta di Tandcentret
Havde brug for hjælp til flækket tand.
Super hjælpsomme. Venlig betjening og flot arbejde. Kan kun anbefale.

Risposta di Tandcentret
Altid ventet og modtaget i god ro og orden. Smilende og profesionelle

Risposta di Tandcentret
Jeg mødte en smilende receptionist. Kom hurtigt ind til tandlægen som var venlig og hurtig og vidste lige hvad der skulle gøres.
Tandlæge's assistent var sød og smilende.

Risposta di Tandcentret
Altid dejligt smilende personale, føler sig tryg i deres hænder.
Forklare tingene på en forståelig måde.

Risposta di Tandcentret

Risposta di Tandcentret
En dygtig tandkirurg i glimrende samarbejde med hendes assistent. Et godt team.

Risposta di Tandcentret
Super fin oplevelse som altid - kyndig behandling og venlig stemning -

Risposta di Tandcentret
Tandcentret er tip top og man får altid en god behandling kun gode ting at sige herfra

Risposta di Tandcentret
Har du tandlæge skræk?
Eller skal du ha en rigtig god tandlæge.
Så vil jeg varmt anbefale tandcentret.
De er både søde, dygtige og fortæller altid hvad de gør.
Jeg går glad til tandlæge i dag.
Hvor jeg ellers undgik at gå til tandlægen, pga min angst.
Men i dag er der intet og går glad til tandlæge hver 3. Månede.

Risposta di Tandcentret
Behagelig klinik at komme i 😊 man føler sig altid velkommen, god tone og betjening, både fra karin som sidder bag ved skranken og lulu som behandler, samt klinik assistenten
Vh Annelise Jensen - Aaris

Risposta di Tandcentret
Bliver godt modtaget, og får en god behandling, men jeg syntes det er blevet for dyrt.

Risposta di Tandcentret
Jeg er normalt ikke glad for tandlæger (læs tandlægeskræk), men alle de søde medarbejdere på Tandcenteret gør, at man føler sig tryg og i gode hænder.
Og mine tænder er altid blevet renset til perfektion af den søde tandplejer Dorte og Lulu er dygtig til at lave mine tænder når de skal repareres👍

Risposta di Tandcentret
Lulu Lønberg Jensen var flink, jeg håber det holder.

Risposta di Tandcentret
Her er den personlige service!
Jeg føler mig altid mødt med venlighed. Der er ro på enten det handler om pleje eller behandling fra tandlæge. Jeg mærker at de gør deres bedste!

Risposta di Tandcentret
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.