Trods en forsinkelse, kompenserede de med en gratis voks til 300 kr. De kom 2 mand høj og tryllede min beskidt bil om til totalt lækker nærmest ny bil. Jeg giver mine varmeste anbefalinger. Det d... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Hidtil klar den bedste service samt udført arbejde ifm af klargøringsjob. Jeg bestilte klargøring af min Mazda som trængte til en ekstra kærlig hånd, og måtte ringe ind for hører om de ku komme tidl... Leggi di più
Høflig og venlig betjening. Rimelig pris og fin bil. Jeg havde bestilt rengøring indvendig og udvendig samt dybderens af sæder. Den ser, trods næsten ni års flittigt brug, nærmest ny ud indvendig.... Leggi di più
Sæde rens stort minus det må være tør rens for sæderne var ikke fugtige og pletterne er der stadig vask af bil uden vand ? jorden var knastør og jeg var hjemme, støvsugning tja man smider de småting d... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Scritti dall'azienda
Bilvask med damp og steam på kundernes adresse. Bilvask i københavn og omegn. Miljøvenlig bilvask.
Informazioni di contatto
Engvej 118, st. tv., 2791, Dragør, Danimarca
- steambedst.dk
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Min bil er ren uden problemer
Min bil er ren uden problemer. Vi er to voksne og to børn der bruger bilen, og den var ekstremt beskidt. De var meget venlige. Jeg er meget tilfreds, og jeg har tænkt mig at bruge steambedst igen.
NEMT HURTIGT OG BILLIGT
NEMT HURTIGT OG BILLIGT!
Min bil var en omvandrende skraldespand! Men ikke længere!
Jeg ringede ind og fik en tid, de kom på min adresse og ca 2 timer efter var bilen ikke til at genkende. Tusind tak! Kommer helt klart til at bruge jer igen!!!!
Steambedst er bare bedst!
Steambedst har i dag lavet "slut rengøring" på min bil der skal afleveres retur i morgen til Leasing selskabet. Jeg er imponeret! Kommer på egen adresse. Meget venlig og serviceminded mand. Kom ud til en "helt ny" bil. 5 stjerner herfra og ikke sidste gang vi bruger Steambedst. Og til fornuftig pris!
Super flot arbejde
Super flot arbejde
Min bil ligner en helt ny
Ikke sidste gang jeg bruger dem
Virkelig anbefalelsesværdig!
Virkelig anbefalelsesværdig!
Kort fra tanke om bestilling til super lækker ren bil.
Til tiden- effektivt og perfekt arbejde!
Virkelig flink og hyggelig ansat, der var glad for sit gode job og havde været der længe. Det siger i virkelig mest om et firma for mig. Så jeg vender helt sikkert tilbage næste gang
Fantastisk service
Vi var kommet til at double booke en rengøring, så de kom ud tidligere end forventet, men var meget forstående overfor fejlen og ventede pænt på jeg kom ned og tømte bilen. De fik også fikset double bookingen uden vanskeligheder eller gebyrer.
Det tog halvanden time hvor det eneste jeg behøvede var at fjerne mit ragelse og låse bilen op, og så kom jeg ned til en bil som føltes ny.
Super oplevelse, vil helt klart bruge dem igen :-)
Super skinnende bil
Super skinnende bil - kan anbefales. Vil helt klart benytte dem igen.
Jeg har i dag haft hjemme besøg af…
Jeg har i dag haft hjemme besøg af Steambedst og 1 1/2 time efter havde jeg den mest rene og velduftende bil. Fantastisk service og kan varmt anbefale dem.
Virkelig gennemført arbejde og god…
Virkelig gennemført arbejde og god service.
Perfekt som sædvanlig
Jeg skriver endnu en anmeldelse for at bekræfte, at det høje niveau, jeg tidligere har oplevet hos Steambedst, holder over tid. Igen i dag har jeg oplevet, hvordan jeg slet ikke kan lade være med at smile, når jeg ser resultatet af Steambedsts professionelle arbejde. Og så blev oplevelsen toppet op med en omgang vinylpleje uden beregning.
Steambedst får min varmeste anbefaling.
Super god service
Jeg bestilte tid meget sent om aften og de kom dagen efter 👍🏻 bilen blev super flot hele vejen igennem jeg er super glad for det arbejde der er lagt i bilen.
Jeg bliver stamkunde her det er helt sikkert 😃
Jeg købte pakken til 749kr og kan varmt…
Jeg købte pakken til 749kr og kan varmt anbefaledes herfra, min bil står som ny og dufter super dejlig det tog ham 1.30 time. Så havde jeg en ny bil så lækkert.
Super fin oplevelse og manden der…
Super fin oplevelse og manden der gjorde min bil ren gav mig vinylpleje "free of charge" - det var da super dejligt :-)
Super fin service og flot rengøring af…
Super fin service og flot rengøring af bilen. Han kom til tiden og fik bilen til at se ud som ny, til trods for at den trængte rigtig meget!
Super super god service!
Super imødekommende mand, og rigtig god service. Bilen ser ud som helt ny!
Min bil var meget beskidt og trængte virkelig til en omgang kærlighed. Alle sæderne var fyldt med pletter fra sodavand, men den er helt pletfri nu!
Super fin service og grundig rengøring…
Super fin service og grundig rengøring af hele bilen.
Der kom en sur mand
Der kom en sur mand, som sjukkede og mest sprøjtede noget væmmelig duft i bilen, så den var fugtig bagefter. Og efterfølgende fandt jeg ting fra bilen smidt på jorden, godt det var sweetdeal og ikke 800+ kr
Super godt arbejdet
Kom til tiden, flot og grundigt stykke arbejde. Bilen blev skinnende ren.
God service
God service. Kom endda før tid. Gjorde bilen meget pænt og rent. Samt var han så sød at give mig ekstra voks til bilen :).
Kan varm anbefales !
Kæmpe anbefaling herfra!
Kæmpe anbefaling herfra!
Jeg fik en virkelig god service via mail, da jeg var i tvivl om de kørte til Dalby. Jeg fik hurtigt svar og endda mængde rabat, da der skulle ordnes 2 biler. Bilerne ligner og dufter som helt nye biler. Abdul gjorde et virkelig godt og grundigt stykke arbejde! Tusind tak, det bliver ikke sidste gang! 🤩🤩
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








