Trods en forsinkelse, kompenserede de med en gratis voks til 300 kr. De kom 2 mand høj og tryllede min beskidt bil om til totalt lækker nærmest ny bil. Jeg giver mine varmeste anbefalinger. Det d... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Hidtil klar den bedste service samt udført arbejde ifm af klargøringsjob. Jeg bestilte klargøring af min Mazda som trængte til en ekstra kærlig hånd, og måtte ringe ind for hører om de ku komme tidl... Leggi di più
Høflig og venlig betjening. Rimelig pris og fin bil. Jeg havde bestilt rengøring indvendig og udvendig samt dybderens af sæder. Den ser, trods næsten ni års flittigt brug, nærmest ny ud indvendig.... Leggi di più
Sæde rens stort minus det må være tør rens for sæderne var ikke fugtige og pletterne er der stadig vask af bil uden vand ? jorden var knastør og jeg var hjemme, støvsugning tja man smider de småting d... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Scritti dall'azienda
Bilvask med damp og steam på kundernes adresse. Bilvask i københavn og omegn. Miljøvenlig bilvask.
Informazioni di contatto
Engvej 118, st. tv., 2791, Dragør, Danimarca
- steambedst.dk
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Helt ren bil
Efter lang sommer og bilferie, har jeg nu fået en bil der er lige så ren som den dag jeg købte bilen.
Ekstra plus, kom til aftalt tid.
Ikke grundigt nok
Der blev gjort rent i 60 minutter ud af de 90 minutter der var reserveret. Jeg betalte 450 ekstra for tjære og asfalt og for insekter, dkk 1247 i alt for en lille bil.
Sæderne er blevet pænt rene, de små sorte striber på siden af bilen der stadig (dem kunne jeg selv fjerne).
der er stadig lidt snavs i bilen, så jeg skal selv ud med kluden og støvsugeren.
Overordnet set en okay oplevelse, men det kunne have været mere grundigt for pengene.
Meget ringe rengøring
Meget ringe rengøring. Kopholdere afslørede et sjusket stykke arbejde. Fyldt med snask og kafferester. Absolut ikke 899 kr værd.
Desværre
Fantastisk service og skinnende…
Fantastisk service og skinnende resultat!
Jeg har brugt steambedst flere gange, og hver gang har de leveret en imponerende service. Min bil ser altid ud som ny, uanset hvor beskidt den var, da jeg kom. Personalet er venligt, professionelt og går virkelig op i detaljerne. Jeg kan varmt anbefale dem til alle, der ønsker en grundig og effektiv bilvask. 5 stjerner herfra!
Bilen blev ikke ren, dårlig oplevelse
Skulle prøve en bil rengøring hvor de kommer ud. Havde bestilt inde og ude rengøring og bestilte ekstra motorvask da de kom. Det skulle tage 90-120 min. Gik efter 50 min. Kostede 1350....
Har sendt en mail med dokumentation men de svarer ikke.
Øv, hvor irriterende at folk ikke leverer et godt stykke arbejde og heller ikke svarer på mails.....
Brug dine penge et andet sted...
Hold jer langt væk
Hvis nul eller minus var muligt, havde det været min karakter!
Jeg er SÅ skuffet. Jeg ved faktisk ikke hvad manden har lavet i de 60 min. Alle lommer i døre var fyldt med snask, og støv. Ligesom alle andre rum. Radioskærm var trukket over med en fedt klud, og mange knapper mv var ikke tørret af. Da jeg ringede for at klage, tog chefen ikke særlig pænt imod mit opkald. Han sagde han kunne sende samme mand tilbage, når de engang havde holdt møde og han kom på kontoret! Jeg har købt ny (brugt) bil, så nej jeg skal ikke vente flere dage med at køre i den pga det. Jeg sagde de kunne overføre mine penge tilbage, men det ville de hellere ikke. da jeg selv havde brugt en time på at gøre den ren 5 timer senere… sluttede jeg af med lige at ville ryste måtten fordi der lå lidt grene på. Da jeg bankede på den kunne jeg starte forfra i bilen, fordi der var SÅ meget skidt på, så den måtte har 100 procent ikke set skyggen af en støvsuger !!! Jeg er SÅ skuffet. Vores autostol spurgte jeg selv om jeg ikke skulle tage ud, men han sagde det var fint… så da jeg kom tilbage stod den på jorden, med en åben Pepsi dåse vendt nedad , så sædet var vådt af cola!
Desværre bygget på en gammel oplevelse, som var positiv, så tjekkede jeg ikke trustpilot igen, hvilket jeg fortryder enormt nu. Jeg kiggede på deres hjemmeside, som var uændret, og de reklamerer med 5 stjerner direkte fra trustpilot - hvilket jeg måske kan tænke er bevidst de ikke har opdateret på deres hjemmeside!
Hold jer langt væk fra dette elendige firma. !!! Gør jer selv en tjeneste og læs de dårlige anmeldelser her igennem trustpilot.
Skulle have en ret beskidt stationcar…
Skulle have en ret beskidt stationcar grundigt gjort rent da den skal sælges - og det blev bare gjort virkelig flot, så, kan klart anbefale dem.
Lidt forsinket men super resultat
En høflig ung fyr kom og gav bilen den helt store tur. Den stod super skarpt bagefter til en pris der lader til at være på niveau med andre tilsvarende firmaer.
Jeg havde givet 5 stjerner hvis han ikke var kommet en halv time senere end bookingen.
Super glade
Min søn og jeg har lige haft besøg af en fra steambedst og nu har vi 2 biler der ser nye ud både inde og ude vi er meget glade
Steambedst lever op til navnet 💪🏽💪🏽
Hidtil klar den bedste service samt udført arbejde ifm af klargøringsjob. Jeg bestilte klargøring af min Mazda som trængte til en ekstra kærlig hånd, og måtte ringe ind for hører om de ku komme tidligere end aftalt. Dette ønske ku den flinke og rare medarbejder godt imødekomme. Nøglen og en ikke så pæn bil, blev afleveret til den rare medarbejder, som gjorde mig yderst mundlam ved færdiggørelsen af opgaven. Ah man hold da op et stykke arbejde der blev leveret, ikke mindst med gratis vinylpleje uden ekstra omkostning.
10/10 herfra, tusind tak.
Meget dårlig oplevelse
Meget dårlig oplevelse, de gjorde ikke ordenligt rent og når man har betalt så meget for det, forventer jeg det er i orden. Jeg har billeder som bevis.
Og ikke nok med det når man så prøver at kontakte dem igen Ignorer de klagen der er sendt. Ik bestil hos dem de gør ikke et ordenligt arbejde!
Jeg har ikke set at de har spurgt om flere oplysninger men hvad er der at sige? De har ikke kontaktet mig over mail eller kontaktet den person jeg har fortalt dem at kontakte
Ik brug dem her de ignorerer en og svare ikke
Det bedste af det bedste
Det kom 2 meget effektive medarbejdere og forvandlede vores meget snavsede bil (indvendigt) til en næsten ny. Vi har i hvert fald ikke set den så ren siden den blev købt for 10 år siden. Vi kan kun anbefale Steambedst.
Veludført arbejde
De løser opgaven og jeg kan kun give de bedste anbefalinger.
Generelt en øv oplevelse…
Generelt en øv oplevelse…
Jeg bestilte tid til udvendig og indvendig rengøring, men fandt flere steder for bilen slet ikke var ren, han brugte 40 minutter på bilen hvor der står på hjemmesiden det tog 1,5 time, hvis bilen så var ren var det jo intet problem. Derudover kom der en medarbejder som spurgte efter kontanter flere gange. Jeg ringede derefter til deres kundeservice der bad mig sende en mail med billederne. Jeg sendte mailen den 12/07/24 og har stadig intet svar fået fra dem.
Rigtig god og venlig service
Rigtig god og venlig service. Meget let at booke tid. Bilen var virkelig beskidt ude som inde - og nu står den knivskarp, ren og flot. Kan kun give mine varmeste anbefalinger.
Varmeste anbefaling
Vores familiebil bar virkelig præg af småbørnslivet med krummer, klapvogn i bagagerum og manglende tid til at vedligeholde den.
Steambedst har ordnet vores bil indvendigt og udvendigt og vores sæder fik en ordentlig rens. Nu er vores bil hel ren, lækker og dufter igen. Kæmpe kvalitets arbejde og kæmpe anbefaling herfra 🤩
Super service og et rigtig flot…
Super service og et rigtig flot resultat. Jeg synes også prisen var bedre end mange andre steder for indendørs og udendørs rens. Så tak for det!
Elendig kvalitet - uden kompensation
Bestilte indvendig og udvendig rens. Begge dele var af så dårlig kvalitet, at jeg måtte bestille en ny rens hos anden leverandør. Sendte billededokumentation med min klage og fik tilbudt 200 dkk, som jeg aldrig har modtaget. Det gør jeg ikke igen!
Sæde rens stort minus det må være tør…
Sæde rens stort minus det må være tør rens for sæderne var ikke fugtige og pletterne er der stadig vask af bil uden vand ? jorden var knastør og jeg var hjemme, støvsugning tja man smider de småting der var i bagagerummet ( rawlplug ) foran havelågen fælgrens ok, men 2200 kr. er sgu for meget og den ene kunne ikke et ord dansk så hellere den lokale selvom man skal køre denderhen
Elendigt
Elendigt - kom ikke som aftalt og besvarede ikke opkald. Kan kun fraråde dette foretagende.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








