Trods en forsinkelse, kompenserede de med en gratis voks til 300 kr. De kom 2 mand høj og tryllede min beskidt bil om til totalt lækker nærmest ny bil. Jeg giver mine varmeste anbefalinger. Det d... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Hidtil klar den bedste service samt udført arbejde ifm af klargøringsjob. Jeg bestilte klargøring af min Mazda som trængte til en ekstra kærlig hånd, og måtte ringe ind for hører om de ku komme tidl... Leggi di più
Høflig og venlig betjening. Rimelig pris og fin bil. Jeg havde bestilt rengøring indvendig og udvendig samt dybderens af sæder. Den ser, trods næsten ni års flittigt brug, nærmest ny ud indvendig.... Leggi di più
Sæde rens stort minus det må være tør rens for sæderne var ikke fugtige og pletterne er der stadig vask af bil uden vand ? jorden var knastør og jeg var hjemme, støvsugning tja man smider de småting d... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Scritti dall'azienda
Bilvask med damp og steam på kundernes adresse. Bilvask i københavn og omegn. Miljøvenlig bilvask.
Informazioni di contatto
Engvej 118, st. tv., 2791, Dragør, Danimarca
- steambedst.dk
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
10/10 oplevelse – fantastisk service og skinnende ren bil!
10/10 oplevelse. De kom præcis til tiden og gik direkte i gang. Allerede fra starten var de virkelig søde og imødekommende, og vi gennemgik lige bilen sammen, så jeg kunne nævne eventuelle særlige ønsker. Det føltes virkelig trygt og professionelt.
Min bil var ret beskidt inden, men da de var færdige, lignede den seriøst en helt ny bil. Alt skinnede, selv kalechen var gjort superflot igen. Jeg kunne slet ikke kende den. Drengene, der kom, var virkelig servicemindede og søde hele vejen igennem. Det hele gik så nemt og hurtigt, og de ringede bare, da bilen stod klar igen.
Alt i alt en helt perfekt oplevelse. Jeg kommer 100% til at booke dem igen, når min bil trænger senere på året. Jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger videre.
Rigtig fin oplevelse
Fantastisk god oplevelse.
Der var virkeligt kælet for detaljerne.
Der var ikke sprunget noget over, og modtog en meget flot og virkelig rengjort bil.
Kan kun anbefales.
Bestilt den store ind og udvendig pakke…
Bestilt den store ind og udvendig pakke med rens af alle sæder.
De afleverer en gennem våd bil. Sæder og gulv pladder vådt. Vinyl vådt med søer af vand. 😡 Ufedt.
Kan ikke anbefales.
Har tidligere købt samme ydelse af andre firmaer hvor jeg var ganske godt tilfreds
Virkelig fin oplevelse
Virkelig fin oplevelse. Vi havde en meget beskidt bil der skulle afleveres tilbage til leading firma dagen efter og de gjorde bare et super stykke arbejde. Søde folk og nemt at booke, med meget rimelige priser. Kan klart anbefale det.
Min bil var meget beskidt
Min bil var meget beskidt, men ligner en helt ny bil nu. Meget tilfreds med deres service og så er de flinke og rare. Giver dem mine bedste anbefalinger.
Super service blev brændt af af et…
Super service blev brændt af af et andet firma 1 time før de skulle komme, ringede til steambedst om lørdagen de kom inden for en time helt bede ved herfølge, super service lækker bil bagefter de er virkelig gpde kan varmt anbefale dem til alle🙏
Middel rengøring
Jeg var ikke helt tilfreds med rengøring af bil, med efter nogle mail frem og tilbage fik jer refunderet noget af beløbet..
Perfekt fra start til slut
Perfekt fra start til slut. Nemt at booke og de kom til tiden. Det var endda frost, men da bilen skulle afleveres dagen efter (leasing), kom de alligevel. Bilen var simpelhen perfekt bagefter, og super god service.
Rigtig godt stykke arbejde!
Rigtig godt stykke arbejde. Bilen var så flot bagefter! Indvendig og udvendig vask + voks af vinyl.
Kom til tiden. Ingen problemer. Anbefales!
Hurtig og nemt
Jeg fik en indvendig rengøring af min bil. De kom til den aftalte tid og gjorde et fantastisk arbejde. De fik endda en plet ud af sædet, som jeg troede ville være umulig at fjerne.

Risposta di Steambedst
Super hurtigt og nemt at få gjort sin…
Super hurtigt og nemt at få gjort sin bil ren!
Jeg nævnte at bilen skulle afleveres til leasingselskab, så de var så søde at give bilen lidt ekstra kærlighed.
Tak for god service :)

Risposta di Steambedst
Hensynsløs støj og forurening
Ingen hensyntagen til naboerne og sovende børn i barnevogne, når der rengøres biler på kundernes bopæle i etageejendomme. Kompresser støjer og oser i 30-60 minutter, og der sprøjtes kraftigt med kemikalier som difusserer og blæser ind ad folks vinduer. Værst er dog udstødningen fra kompressoren.
God oplevelse
Lavede en booking i december til i dag d. 08-01-25
De dukkede op til tiden og resultatet er flot. Dejlig med en "ny bil"
Dukkede aldrig op.
Havde en aftale kl 10:30 og da jeg forsøger at ringe til dem kl 10:45 efter de aldrig er dukket op, bliver telefonen efterfølgende slukket og går på svarer.
Det er en useriøst indstilling at have til sine kunder.
Super service og virkelig flot resultat…
Super service og virkelig flot resultat - vi har fået en helt ny bil💫
De bedste anbefalinger herfra.
Rigtigt godt arbejde.
Rigtigt godt arbejde.
Super flinke medarbejdere og give service
Høflig og venlig betjening
Høflig og venlig betjening. Rimelig pris og fin bil.
Jeg havde bestilt rengøring indvendig og udvendig samt dybderens af sæder. Den ser, trods næsten ni års flittigt brug, nærmest ny ud indvendig. Udvendig manglede der lidt enkelte steder ved fx håndtagene, men generelt set så den pæn og ren ud.
Super service og bilen som ny efter cleaning
Super service og ‘ny’ bil :-)
Meget imødekommende og service minded, rigtig flot rengjort, super arbejde. Kan kun anbefale. Fik en fuld rengøring udvendig og indvendig, og er 100% tilfreds med resultatet.
Dårlig information
Havde bestil rengøring af bil onsdag til rengøring om lørdag. Det blev aflyst lørdag få timer inden. Ikke en god service. Men glad for det blev aflyst efter jeg talte med min nabo og have en dårlig oplevelse med dette firma.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







