Safe Wallets Recensioni 

68
•
TrustScore 2 su 5

2,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Run away from buying the Safetrack wallet. It is a scam. I did not get the product they advertised. The ad said the wallet had a sleeve to place an ID as well as hold up to 20 bills. The product I r... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

Dealing with the company I couldn't fault to corresponding to receiving the mini wallet, even on the colour change. Due to original choice being out of stock. Just disappointed with the product not w... Leggi di più

Valutata 2 stelle su 5

i found the process of actually buying the product easy. but after sending over 6 e mails to request where the wallet was absolutely not good at all. Nobody got back to me and it took ages, as I b... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Wallet arrived with customs declaration on it, despite the website stating that their wallets are made in the UK. Clearly a lie! If I want something cheap from China, I will order something cheap fr... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di accessori di moda

Scritti dall'azienda

Wallets with RFID Protection to protect your ID and bank cards from identity theft.


Informazioni di contatto

2,2

Scarso

TrustScore 2 su 5

68 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,2

Tutte le recensioni

(68)

0 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Excellent product

Excellent product , shame the delivery took such along time . Blame COVID

19 maggio 2021
Logo di Safe Wallets

Risposta di Safe Wallets

Many thanks Ian, apologies for the delivery delay!

Safe Wallets

Valutata 1 stelle su 5

Completely different from the picture I…

Completely different from the picture I ordered. Twice the size.
It will be going straight in the bin.

19 maggio 2021
Logo di Safe Wallets

Risposta di Safe Wallets

Dear Andrew,

I am very sorry for the experience you had. When judging dimensions, product photos can be deceiving sometimes, which is why we have included the dimensions in the product description, so that you know exactly what you're buying. We can offer you the smaller Vintage Safe Wallet, please send us an e-mail at info@safewallets.co.uk and our team will handle this.

Regards,
Safe Wallets

Valutata 3 stelle su 5

Love the wallet and can’t fault it at…

Love the wallet and can’t fault it at all, shame it took a while to get posted out to me, also I had no reply after I reached out to safe wallet to ask if my wallet had been posted out as took almost 2 weeks till I received it!

19 maggio 2021
Logo di Safe Wallets

Risposta di Safe Wallets

Hi Shaun,

I am very glad to hear you love the wallet! I am very sorry our team didn't get back to you, we will find out why that was and make sure it does not happen again.

Regarding your wallet delivery, I can see here you ordered on the 29th of April and received your wallet on the 7th of May, which is 5 working days after you placed your order (May 3rd was a bank holiday). Our stated delivery timeframe is 5-7 working days. Hopefully you understand that for a Bank Holiday weekend, we were indeed quite quick to get your order to you!

Thanks for helping make our team better.

Regards
Safe Wallets

Valutata 1 stelle su 5

Ordered wallet on 21 April still not happy with reply total shambles I would like my money refunded please

Ordered wallet on 21 April . Still not received although tracker says in transit . Cannot get reply to emails !!! .terrible customer service have asked for refund ? Who knows . Steer clear

30 aprile 2021
Non scritta su invito
Logo di Safe Wallets

Risposta di Safe Wallets

Hi Rob,

Many thanks for your review and apologies we couldn't provide the service you expected. I have had a look at your order and asked customer service to get back to you with further details ASAP. We state a delivery timeframe of 5-7 working days and sometimes either ourselves or our delivery partners experience delays. I can see you contacted our team via email at 16:31 on Monday 26 April enquiring about shipping and you emailed our team again the next day (27 April) at 11:11. As much as we'd like to reply to customers after our closing hours, we are a small business and don't have the manpower to do this. We however replied to your emails on the 27th at 13:00, 21 hours following your first email, and less than 2 hours following your second one. In our reply, we asked you to wait 2-4 working days for your order to arrive. We know that the times call for quicker and better customer service and we are proud that we are able to provide this to our customers. We use reviews like yours in order to further improve our services. I can assure you that your wallet is in transit indeed and will be arriving shortly. I will ask a member of our team to reach out to you as soon as possible.

Regards
Safe Wallets

Valutata 1 stelle su 5
Logo di Safe Wallets

Risposta di Safe Wallets

Dear David,

I apologise for this, we had a major issue with some deliveries that were lost by our delivery partner. I have now refunded you for this order. This is not the standard we strive to achieve and I apologise for having this experience with Safe Wallets.

Safe Wallets

Valutata 5 stelle su 5

Wallet

Very pleased with my purchase

11 aprile 2021
Logo di Safe Wallets

Risposta di Safe Wallets

Thank you very much for your kind words David!

Safe Wallets

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più