Pandekagehusetgudhjem Recensioni 45

TrustScore 2.5 su 5

2,6

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Vi bestilte 2 isdesserter. Den ene var en bananasplit, hvor der var trævler på bananen og isen skulle man lede længe efter. Når man så fik is på skeen var det lidt kedelig vanille is. Dårligste banan... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Personalet var super søde, og der blev sagt “velbekomme” og “i må have en god aften”. Der var en smule ventetid, men ikke noget der gjorde det store efter vi fik pandekagerne. Både dessert- og... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Byens hyggeliste have. Vi var forbi á 2 omgange og fik både prøvet mad- og dessertpandekagerne. Begge dele var der ikke noget dårligt at sige om. Det smagte fortrinligt og mættede godt. Prisen... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Vi var 9 afsted - vi fik ikke vores mad samtidig så den første der fik var færdig før den sidste fik sin mad. Pandekagen med skinke og ost bestod af skinkestrimler (ja de der udefinerbare stykker sa... Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

2,6

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

45 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Den bedste service.

Vi har altid været i Pandekagehuset og spist, hver gang vi har på Bornholm. Det har altid været god mad og god service. Vi kommer gerne igen.

12 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dårlig oplevelse med reservation

Vi havde en meget dårlig oplevelse søndag d.27 juli 2025.
Lørdag d 26 juli reserverer vi ved personlig fremmøde et bord til d. 27 juli kl 19.00. Dette bliver noteret, samt vores navn og tlf. nr.
Da vi møder op kl 19.00 er hele restauranten lukket ( personalet sidder udenfor og ryster bare på skulderen og siger: vi har ikke åbent)
Hvis der var en gyldig grund kunne de godt ha’ ringet til os…På en anden restaurant senere hører vi dem sige: Det er typisk Gustav..
Vi kommer ihvertfald ikke her mere.

27 luglio 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dårligste isdesserter nogensinde

Vi bestilte 2 isdesserter. Den ene var en bananasplit, hvor der var trævler på bananen og isen skulle man lede længe efter. Når man så fik is på skeen var det lidt kedelig vanille is. Dårligste bananasplit jeg nogensinde har smagt. Yderligere bestilte vi en isdessert med frugt og chokolade. Halvdelen af desserten bestod af flødeskum hvilket ikke fremgik af menukortet der skulle på, så havde vi bestilt uden. Der var en udefinerbar frugt i, umiddelbart fra konservesdåse. Desserten blev ikke spist.
Absolut ikke et sted vi kommer igen.

24 luglio 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Byens hyggeliste have

Byens hyggeliste have.
Vi var forbi á 2 omgange og fik både prøvet mad- og dessertpandekagerne.
Begge dele var der ikke noget dårligt at sige om. Det smagte fortrinligt og mættede godt. Prisen var til den peberet side, men det er det på hele bornholm.

Servicen var super og de ansatte var tilstede.

Vi kommer igen

22 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Skinkestrimler og Røg 😟

Vi var 9 afsted - vi fik ikke vores mad samtidig så den første der fik var færdig før den sidste fik sin mad. Pandekagen med skinke og ost bestod af skinkestrimler (ja de der udefinerbare stykker sammenpresset restprodukt..)
Og så forstår vi ikke at man kan drive et madsted der stadig tillader at folk ryger ved borderne. Vi vil gerne nyde den danske sommer, men får forpestet vores oplevelse af røg fra nabobordet..

25 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Vi var i dag 6 personer forbi

Vi var i dag 6 personer forbi, og fik madpandekager og omelet, og sjældent har jeg oplevet at få drikkevarer så hurtigt samt god og hurtig betjening af maden. Vi er yderst tilfredse. Og sød og god betjening af personalet

22 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Turistfælde!

Turistfælde!
Madpandekager med “to good to go” frosne grøntsager, og optøet færdig kylling til en overpris.
Kan ikke anbefales herfra

20 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

hej pandekagehuset Gudhjem snyder

hej
Jeg var på pandekagehuset i Rønne med mine 3 børnebørn i august 22 .Udenfor hænger et skilt med HALV PRIS FOR BØRN under 12 år...Mine børnebørn er alder 9- 10 -óg 11.. Altså halv pris for 3 af os.
Vi bestilte 4 gange pandekager med kød. Stor var vores overraskelse da der kom 1 alm portion og 3 halve. vi følte os snydt og børnene var sultne da vi gik der fra... Det er jo ikke halv pris, det er en halv ret.. Kommer der igen når de holder hvad de lover...

2 agosto 2022
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Her ville guderne vist ikke spise en fredag aften

Aftensmadpandekager i Gudhjem blev aftensmadsvalget. Forventningerne er naturligvis lidt større end hvis man sigter efter en kebabrulle på vejen hjem.

Børnene fik hver en "pandekage med is og blandede frugter", som lyder utroligt lækkert, indtil man må konstatere, at der er tale om dåsefrugter i sukkervand. Børnene spiste naturligvis kun pandekagen og isen og brokkede sig over, at pandekagen var blevet slatten pgs sukkervandet.

Vi voksne fik en "pandekage med kylling og bacon". Gode kyllingestykker med god bid, lidt joghurtdressing og salatblanding fra posen. Desværre alt for lidt smag. Ikke noget fantasi eller ambition. Vi tænker måske på ost og pesto og marinerede, stegte, sprøde kyllingestriber istedet for kogte filetskiver.

Fazit: når man kalder sig "Pandekagehuset" i Gudhjem, så forventer vi, at man har leget med ingredienserne for at skabe en guddommelig oplevelse. Vi er ikke en gang halvguder, bare almindelige mennesker, men vi har ikke lyst, at bruge vores sult på alt for uambitiøse pandekager igen.

(Juli 2022)

15 luglio 2022
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Oki portioner - minimal god betjening

Oki portioner, men ikke smilende personale ved alle mand- ærgerligt.

Der var hår i min omlet, ingen bemærkninger om de beklager eller her er en ny eller lignende.

Den mørkhåret ekspedient tog tallerken, lavede en ny og smækkede den på bordet, vendtesigomog gik. Man kunne beklage håret i maden som det mindste....

15 luglio 2022
Non scritta su invito

Questa è la tua azienda?

Reclama subito il tuo profilo per accedere agli strumenti business gratuiti di Trustpilot e avvicinarti ai tuoi clienti.

Crea un account gratuito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più