Jeg var for nylig på Café Number One, og desværre kunne de ikke imødekomme mit behov, da jeg er allergisk over for tomater. Selvom jeg bad om at få dem fjernet fra min burger, nægtede de. Det var en s... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Total uforskammet betjening 🫣 tal i det mindste pænt til kunderne- ellers kommer de ikke igen
Dårlig Service Der gik omkring 20 minutter før at han overhovedet tog bestillingen, da vi så bestilte, så var der noget på menukortet der ikke existerede længere. Vi havde også bestilt noget på men... Leggi di più
Dejligt lys café med venligt og imødekommende værtspar. Valgte en clubsandwich med kylling. Virkelig lækker, lækker bolle og perfekt stegt kylling. Og prisen er meget rimelig. Kommer absolut... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Jeg var for nylig på Café Number One
Jeg var for nylig på Café Number One, og desværre kunne de ikke imødekomme mit behov, da jeg er allergisk over for tomater. Selvom jeg bad om at få dem fjernet fra min burger, nægtede de. Det var en skuffende oplevelse, og jeg vil ikke anbefale stedet til andre med fødevareallergier.”
Uforskammet betjening
Total uforskammet betjening 🫣 tal i det mindste pænt til kunderne- ellers kommer de ikke igen
Som altid her:Byens lækreste brunch🤩på hyggeligt sted
Som altid byens lækreste brunch🤩
OG burgers😋
Alt kød kan spises med god samvittighed, hvis man er til det, for det er fra fritgående dyr.
Aktid venlig betjening & hyggelig stemning.
Vi kommer igen og igen😊
Maden var fantastisk 😎
Maden var fantastisk, personalet super søde, vi kommer gerne igen men lyden i lokalet var dårligt ville være rart hvis de gjorde noget ved det og så tror jeg de havde glemt at gøre rent på toilettet den dag
Kedelig mad
Kedelig mad, smagte ikke af særlig meget. Ventede meget længe på at få sin mad. Skulle selv hente bestik osv. Personalet var meget forvirrede. Generelt en dårlig oplevelse.
Jeg var virkelig skuffet over mit besøg…
Jeg var virkelig skuffet over mit besøg på Coffeeno1. Kaffen var svag og smagsløs, som om den havde stået og simret hele dagen. Kagerne så godt nok flotte ud, men de smagte tørt og kedeligt. Derudover var personalet uengageret og virkede mere interesserede i at snakke indbyrdes end at betjene kunderne.
Stemningen var heller ikke særlig god. Musikken var alt for høj, og der var ikke særlig hyggeligt. Bordene var klistrede, og der lå skrald på gulvet. Jeg følte mig ikke velkommen.
Alt i alt var det en dårlig oplevelse, og jeg kommer ikke igen. Der er masser af andre caféer i byen, som er langt bedre.
Super god mad
Super god mad, super god betjening af super personale. Her spiser jeg gerne igen og igen og igen og ...
Har lige spist en rigtig rigtig god…
Har lige spist en rigtig rigtig god burger 🍔 kan varmt anbefales hvis man skal have en god burger 👍
Skæn sted med lækker mad og en venlig…
Skøn og hyggelig sted med lækker mad og en venlig og hjælpsom betjening❤️kan klart anbefales
Kommer klart igen
Dejligt lys café med venligt og imødekommende værtspar.
Valgte en clubsandwich med kylling.
Virkelig lækker, lækker bolle og perfekt stegt kylling. Og prisen er meget rimelig.
Kommer absolut igen.
Super oplevelse
Super oplevelse, maden kunne ikke gøres bedre. Jeg kan bare sige at det er også et super hyggeligt sted. personalet er de sødeste man kunne tænke sig at få service af.
God mad til rimelige priser.
God mad til rimelige priser. Venligt og servicemindede personale.
Hår i maden og dårlig kundeservice
Hår i maden og utrolig uhøflig kundebetjening/service
Både god til brunch og aftensmad
Efter en svømmetur på Amager strand var det fantastisk at spise burgere hos Coffee no 1. Alle var glade ved bordet, og blev godt mætte. Parret der har stedet er super venlige og servicen er i top. Så gør dig selv den tjeneste at smutte forbi. Vi har flere gange også nydt deres brunch som også er i top og man kan mærke det er mennesker der værdsætter gode råvarer.
Nægtede at tage bacon ud af en Burger…
Nægtede at tage bacon ud af en Burger fordi det tog for lang tid
Dårlig Service
Dårlig Service
Der gik omkring 20 minutter før at han overhovedet tog bestillingen, da vi så bestilte, så var der noget på menukortet der ikke existerede længere.
Vi havde også bestilt noget på menukortet, hvor så efter at han havde taget bestillingen kommer ud og siger at det var de udsolgt af.
Intet plads indenfor, jo mindre man vil ånde andre i nakken.
Ville aldrig sætte min ben der igen møg…
Ville aldrig sætte min ben der igen møg beskid min mad er slet ikke færdig tjerne synes det er hyggelig at snakke med kokken i køkken en at passe sit arbejde. Om det så var det sidste sted jeg kunne spise ville jeg aldrig gøre det.og ham der stå i køkken kunne godt lære lidt om at hold rent
Vi havde bestilt bord til 4 personer I…
Vi havde bestilt bord til 4 personer I forvejen til brunch, men måtte vente en time før vi fik vores mad. Brødet var tørt, så vi lod det stå. Dårlig oplevelse.
Dårlig oplevelse
Alt for lidt plads, uvenligt personale og forfærdelig brunch med kolde rundstykker købt fra Frost. Vi ventede på maden i 45 min, og fik mindre brød end de andre borde. Røræggene bliver tilberedt på samme pande som pølserne, hvilket ikke er optimalt når man er vegetar som jeg. Ik spild jeres penge her.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








