Cadeaukaart is heel ingewikkeld om te activeren. Wil je meer uitgeven dan je saldo is, dan kan dat niet. Alleen maar foutmeldingen bij saldo-checken op de website en app. Kortom: waardeloos.
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Afrader! Heel omslachtig. Om je cadeaubon te kunnen verzilveren moet je eerst de one4all app downloaden en een account aanmaken. Daarna kun je pas je kaart activeren. Om hem vervolgens te kunnen gebru... Leggi di più
Na een deel ervan uitgegeven te hebben werd de kaart geweigerd bij C&A, daarna online saldo gecheckt, maand later bij Primark, weer geweigerd, saldo gecheckt, nu een foutmelding, "find the Customer... Leggi di più
Wat een waardeloos proces om een ontvangen kaart geactiveerd te krijgen in hun systeem. Genoeg reviews die het zelfde zeggen. One4all is rijp voor bericht naar Kassa.
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Cadeaukaart niet meer geldig
Cadeaukaart ontvangen als cadeau, maar blijkt niet meer geldig. Een schandalige manier om geld te verdienen. Nooit meer cadeaukaarten kopen mensen, zulke bedrijven kunnen beter stoppen en aandacht aan nuttige zaken besteden.
Update 22-2-2025
Alle reactieve zalvingen ten spijt, het is zeer treurig dat er wél oplossingen geboden worden via review websites en niet via de eigen rechtstreekse ondersteuning. Er wordt blijkbaar genoeg geld verdient met "verlopen" cadeaukaarten en vervolgens is men druk met het zalven van de wonden. Draai het om; geef de mensen waar ze voor betaald hebben en deze nutteloze exercities kunnen achterwege gelaten geworden.

Risposta di one4all.nl
Nooit kopen
Nooit kopen, ze willen alles van je weten en het lijkt hun verdienmodel om het schier onmogelijk te maken om de kaart in te wisselen.

Risposta di one4all.nl
Verschrikkelijk
Wat een onduidelijke waardeloze een irritante cadeaukaart sommige winkels Daar kan je alleen maar de cadeaukaart in de winkel inleveren bij de andere winkel alleen maar online bij sommige beide Wil je iets op Wehkamp bestellen dan moet je eerst die kaart omwisselen voor alleen een Wehkamp cadeaukaart anders kan je hem niet gebruiken Ik wou de one4kanslooskaart laatst inleveren bij de Takko daar Kon je hem fysiek en online gebruiken Ik kom aan in de winkel die vrouw die stelt zo in dat ik met dat ding kan betalen ik had hem al omgezet en je kon sie kaart dan als een creditcard gebruiken dat heb ik gedaan Uiteindelijk is het alsnog voor mijn eigen rekening afgeschreven in plaats van van die cadeaukaart af de meest waardeloze cadeaukaart die ik ooit heb gehad Ik taaf mensen dan ook niet aan om deze te kopen of kado te doen. alsjeblieft mensen koop gewoon een VVV Cadeaubon of iets anders maar niet deze onzin

Risposta di one4all.nl
Meest waardeloze cadeaukaart
Je moet een gehele app downloaden om de kaart te kunnen gebruiken, te veel stappen. Als je iemand woedeproblemen wil geven, geef deze kaart.

Risposta di one4all.nl
Slechtere cadeau kaart bestaat niet
Is niet uit te geven, site werkt slecht. Na het activeren niet de tegoedbon gekregen dus geld weg👍🏻

Risposta di one4all.nl
Super onduidelijke en onhandige cadeau kaart
Wat een ongelofelijke waardeloze cadeau kaart. Het is super onduidelijk om hem in te leveren. En staan winkels op de kaart die helemaal niet mee doen. Je moet een app downloaden om hem in te leveren. Ze vragen erg veel privé informatie van je. Koop dit niet. Winkels waar je hem wel in kunt leveren geven ook aan dat dit de meest onduidelijke en onhandige cadeau kaart is

Risposta di one4all.nl
Rotzooi
Scam. Verschillende kaarten gekregen. Je moet ze eerst activeren voor gebruik. Ik kreeg ze om te shoppen bij Bijenkorf, maar daar zeiden ze dat ze de kaarten niet meer accepteren. Terwijl het logo erop staat Er staan allerlei winkels op, waar de kaart helemaal niet is in te wisselen. Aanbod is zeeeeeer beperkt.

Risposta di one4all.nl
inefficiënt systeem
Nou wat er mis is, de cadeau kaart van 10 euro (van mijn zoon) kost me meer tijd om deze te verzilveren dan dat hij er wat aan heeft. Vorige keer al voor gaan zitten toen was het niet gelukt. (Ik ben hoger opgeleid dus niet dom mocht iemand denken dat het daarmee te maken heeft). Toen dacht ik dat kan toch niet onmogelijk zijn... Wat een inefficiënt systeem. Eerst via een site om te wisselen (alleen dat proces duurt al een half uur) vervolgens weer omwisselen en hier een code en daar een code invullen en weer terugschakelen naar je andere scherm en dan wachten tot je weer een code van de juiste winkel toegestuurd krijgt. Hoe krijg je dit systeem in godsnaam zo ingewikkeld bedacht. Never nooit niet dat ik iemand ooit zoiets achterlijks cadeau ga doen.

Risposta di one4all.nl
NOOIT KOPEN!
Ik wil mijn wooncadeau omwisselen voor een wehkampkaart. er wordt gevraagd om een geldigheidsdatum van de kaart in te vullen, maar ja, die staat niet op de kaart. Resultaat: omwisselen mislukt. Filmpje bekeken. Je moet een compleet account aanmaken om een cadeaukaart in te kunnen wisselen? Nog ff. Wat een waardeloze kaart en het ergste is nog hoe lullig het is om de goede gever te melden nooit meer iets van deze firma te kopen!
Ik heb inmiddels een reactie ontvangen vd verkopers met een verzoek om aanvullende info. Per abuis heb ik dit niet volledig ingevuld verzonden, maar ik kan dit niet meer aanpassen helaas.
Inmiddels een stap verder, ik heb inderdaad de datum gevonden. Wat al schandalig is: er is voor de kaart betaald en daar hoort geen einddatum aan te zitten. Reden om deze dingen niet aan te schaffen, te vaak blijven ze in een la achter en worden niet gebruikt. Vervolgens wil ik gebruik maken van de omwisselknop. Ik zie dat ook Bol ertussen staat, dus wil daar een bon van. Helaas. Op de volgende pagina geen Bol te bekennen, alleen Fleurop, Hema, Fonq en Wehkamp. Ben nu al meer tijd kwijt aan dit onding dan dat ie waard is.
Lieve mensen, als het je aan tijd/energie/zin/inspiratie ontbreekt om een cadeautje voor iemand te kopen, geef dan gewoon geld. Doe er een leuke kaart bij en blijf ver weg van deze kaarten!

Risposta di one4all.nl
Ik zou het nooit meer aannemen als cadeau
Alles omwisselen en betalen ging prima! MAAR je kan niet bijbetalen er zit een max van 50 euro op en beperkt aantal winkels. Ik zou het zeker niet aanraden om aan iemand cadeau te geven

Risposta di one4all.nl
Wat een waardeloos bedrijf
Wat een waardeloos bedrijf! Het klopt van geen kant! Dit is nu de 3e keer dat mijn omgewisseld kaarten niet werken!
1e keer via air miles bij albertheijn een kaart besteld. Deed het niet. Klantenservice is niet vriendelijk en wilde niet helpen. Ook de Klantenservice van albertheijn wilde ze niet helpen. Nu weer 2 bonnen gekregen die het gewoon niet doen! Echt bizar!

Risposta di one4all.nl
Omwisselen voor een bol.com kaart…
Omwisselen voor een bol.com kaart gedaan, maar de ontvangen codes geven me geen geldige kaart. Reactie van de klantenservice: 'komt niet door ons' en verder geen hulp of niks

Risposta di one4all.nl
Even zoeken en uiteindelijk supermakkelijk in te wisselen
Het was even flink zoeken en proberen maar om den duur was het via deze pagina: swap.one4all zo gepiept om de kaart in te wisselen voor een andere cadeaukaart! Om de kaart in te wisselen voor een andere cadeaukaart was heel makkelijk! Soms denken we wel eens te moeilijk ;)

Risposta di one4all.nl
Wat een waardeloze kaart
Wat een waardeloze kaart, wilde hem inwisselen voor een bol.com kaart, maar krijg steeds een link met het verzoek om mijn creditcardgegevens in te vullen. pffff.
O,ja en dan de reactie's op de reviews; er staat er geen één tussen die een duidelijke instructie geeft over hoe het wel anders kan. Dit moet toch je ogen openen!

Risposta di one4all.nl
I’ve got a card as a Christmas present
I’ve got a card as a Christmas present, without any problem was possible to exchange it to gift card to a webshop. I don’t understand the so much bad review.

Risposta di one4all.nl
Wat een gedoe zeer omslagtig en beperkt…
Wat een gedoe zeer omslagtig en beperkt in te leveren.
Het is volgens mij de bedoeling dat je het opgeeft en het erbij laat zitten.

Risposta di one4all.nl
Het is gelukt na een uur om 4 kaarten…
Het is gelukt na een uur om 4 kaarten om te zetten naar bol.com kaarten, maar jeetje wat omslachtig gedoe !!! Koop deze zelf echt niet om een ander cadeau te geven pfff

Risposta di one4all.nl
Completely useless card
Completely useless card. Have a saldo of 25 Euros and keep trying on various shops (Zalando, Wehkamp etc.) and it tells me every time that I should try later again.
My saldo is 25 Euros and on the "one4all" page it says that some stores require a 50 Euro limit (but it does not say which shops) and on top of it, it says that some shops (also not sure which ones) do not allow to top up if you select something more expensive. So I am left puzzled if the card is now not working because I chose something below 50 Euros (because I am not allowed to top it up) or if it fails because I chose something above my 25 Euro saldo and cannot top it up
So it feels like these 25 Euros will go unused forever.
Everyone reading this: Do NOT buy this card ever for anyone

Risposta di one4all.nl
Wat een waardeloze kaart ik kan hem…
Wat een waardeloze kaart ik kan hem nergens verzilveren
Geprobeerd om de kaart om te zetten maar lukt ook niet ik krijg steeds melding dat ik het opnieuw moet proberen
Ik denk € 30 beland in de prullenbak
Kortom geef deze kaart niemand cadeau

Risposta di one4all.nl
Onacceptabele praktijken - vermijd One4all cadeaukaarten!
Ik ben diep teleurgesteld in mijn ervaring met One4all.nl. Wat een simpele en leuke cadeaukaart zou moeten zijn, blijkt een nachtmerrie vol opzettelijke obstakels, dark design patterns en privacyschendingen.
Het proces om de cadeaukaart te verzilveren is onnodig complex en lijkt met voorbedachte rade ontworpen om klanten te frustreren, zodat kaarten niet worden ingeleverd. Je bent verplicht om:
1. Twee accounts aan te maken op verschillende platforms.
2. Je telefoonnummer en e-mailadres te verifiëren.
3. Een app te downloaden, waarmee je gedrag in andere apps kan worden gevolgd.
En alsof dat nog niet genoeg is, blijkt dat je persoonlijke gegevens vervolgens worden doorgegeven aan derden. Het hele proces ademt data mining en privacyinbreuk.
Zelfs als softwareontwikkelaar en ontwerper kostte het mij 1,5 uur (!) én de hulp van de klantenservice van een webshop om de cadeaukaart in te wisselen. En dat allemaal voor een cadeaubon. Dit is schandalig en absoluut onacceptabel.
One4all maakt duidelijk misbruik van klanten en geeft blijk van pure hebzucht door het moeilijk inwisselbaar maken van de kaarten en hun winst te maximaliseren via verkoop van persoonlijke gegevens. Dit bedrijf verdient absoluut geen vertrouwen.
Mijn advies: vermeid One4all cadeaukaarten ten koste van alles! Geef liever een directe donatie of een andere bon die geen privacyschendingen vereist.

Risposta di one4all.nl
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







