Cadeaukaart is heel ingewikkeld om te activeren. Wil je meer uitgeven dan je saldo is, dan kan dat niet. Alleen maar foutmeldingen bij saldo-checken op de website en app. Kortom: waardeloos.
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Afrader! Heel omslachtig. Om je cadeaubon te kunnen verzilveren moet je eerst de one4all app downloaden en een account aanmaken. Daarna kun je pas je kaart activeren. Om hem vervolgens te kunnen gebru... Leggi di più
Na een deel ervan uitgegeven te hebben werd de kaart geweigerd bij C&A, daarna online saldo gecheckt, maand later bij Primark, weer geweigerd, saldo gecheckt, nu een foutmelding, "find the Customer... Leggi di più
Wat een waardeloos proces om een ontvangen kaart geactiveerd te krijgen in hun systeem. Genoeg reviews die het zelfde zeggen. One4all is rijp voor bericht naar Kassa.
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Wat een waardeloos kaart
Wat een waardeloos kaart! Na 8 pogingen om mijn cadeau gekregen kaart in te wisselen voor een 'zalando kaart'. Alle mogelijke manieren geprobeerd en constant een foutmelding. Doe jezelf en een ander een plezier en koop vooral deze kaart niet.

Risposta di one4all.nl
Geen fan
Geen fan!
Wat een gedoe om met deze "cadeaukaart" iets online te kopen. Het is onwijs lief dat je iets cadeau krijgt, maar wat een drama om dit online in te wisselen. Je kan nergens iets kopen voor het bedrag wat erop staat en je kan niet bij betalen. Daarnaast kan je het niet in delen opmaken met een groot bedrag. Grootste onzin. Dit voelt niet als een cadeau, maar als oplichting.

Risposta di one4all.nl
Koop geen cadeaukaart bij dit bedrijf
Heb een kaart met 150€ gekregen, zit er verdomme een limiet op van 50 euro per bedrijf. Dus ik kan die 150 niet eens uitgeven bij 1 winkel en moet nu dus 3 winkels uitkiezen. Want het is niet mogelijk om 3x 50 euro bij het zelfde bedrijf uit te geven. Zelfs dat is geblokkeerd. Mocht je iemand een cadeau kaart geven doe dat dan bij een andere aanbieder.

Risposta di one4all.nl
Limiet van 50 euro maar kaart van 100 euro
Heb een kaart waar 100 euro opstaat. Maar een limiet van 50 per bestelling. Prima, dan deel ik mijn bestelling (bij LOAVIES) wel in tweeen. Maar dan betaal je ook twee keer verzendkosten, waardoor mijn bedrag per bestelling boven de 50 euro uitkomt en ik niet kan bijbetalen. Kortom: kan dit zo goed als nergens besteden, alleen als ik twee keer een losse bestelling van onder de 50 euro plaats. Je hebt dus helemaal niets aan deze kaart, tenzij je kleine bedragen wil besteden ermee.

Risposta di one4all.nl
Vooral veel bellen
Het lijkt wel of ze het motto hebben; waarom zou ik het makkelijker maken als het ook moeilijk kan. Uiteindelijk heb ik hem over kunnen zetten naar een bol.com cadeaukaart zonder kosten maar dat heeft wel een paar uur ( en een paar telefoontjes) gekost. Overigens was de klantenservice erg vriendelijk. Je hebt ook een limiet van 50 euro, waardoor je verschillende cadeaukaarten krijgt als het bedrag hoger is. Daarin heeft bol.com weer erg meegedacht waardoor het naar tevredenheid opgelost is. Mijn motto is; niet opgeven maar doorzetten, dan komt het goed -:)

Risposta di one4all.nl
net zoals alle berichten hieronder…
net zoals alle berichten hieronder hebben ook wij een cadeaukaart van one4all.
meerdere winkels geprobeerd en nergens doet die het.
dit is gewoon pure oplichterij. het mensen zo moeilijk maken in de hoop dat ze die kaart laten zitten voor wat het is en cashen maar.
snap niet dat winkelketens hier nog aan mee doen.
Misschien toch maar is nadenken om een publieke claim neer te leggen. want blijkbaar kunnen ze hier lang mee doorgaan.

Risposta di one4all.nl
Wat een oplichterij in alle vormen
Wat een oplichterij in alle vormen. Zelfs winkeliers geven aan dat ze nooit iemand zouden aanraden deze bon aan te schaffen. Heb een creditcard cadeaukaart gehad en deze is dus in de winkel vrijwel niet te besteden. Je tegoed verloopt na 2 jaar en dan moet je 5 euro administratiekosten betalen om je tegoed weer te activeren al dan niet terug over te laten maken. Grootste scam!
Daarentegen mega grote pluim voor top 1 toys klantenservice die meedenkt!

Risposta di one4all.nl
Zelden z`on slechte kadokaart gekregen
Zelden z`on slechte kadokaart gekregen. Wat een gedoe om deze kaart te verzilveren. Uiteindelijk een digitale fashion kaart gekozen. Wil ik afrekenen bij de H&M webshop, blijkt dat je deze alleen in een fysieke winkel kan verzilveren. Drama

Risposta di one4all.nl
Oplichting
Oplichting,
De kaart werkte niet bij de Leen Bakker. Na veel gedoe daar dus de kaart niet kunnen verzilveren.
Dus maar de service lijn gebeld, ja als iets niet werkt verwacht je je geld toch op een andere manier (terug)? Niet dus!

Risposta di one4all.nl
Voucher doesn’t work
Received a voucher as a gift and I’m trying to exchange it on one of your “partners” websites however it doesn’t work. Rituals is listed as one of the companies where you can spend the voucher by simply selecting visa as a payment method and filling in the details. I filled in the details 5 times however it keeps telling me “an error has occurred”.

Risposta di one4all.nl
Slechtste cadeaukaart ooit
Ik heb vier cadeaubonnen voor de geboorte van mijn baby gekregen, maar ik kan met geen mogelijkheid de cadeaubon ergens inleveren. Het is super gebruiksonvriendelijk, de kaart heb ik na lang onderzoek kunnen omzetten voor een Zalando-kaart, maar nu wordt hij niet geaccepteerd. Dit bedrijf verdient heeel veel geld aan niet ingeleverde bonnen, geef dit niet cadeau!

Risposta di one4all.nl
Verplicht al je gegevens verstrekken?!
Had liever 0 sterren gegeven maar dat kon niet. Je krijgt een cadeau en na behoorlijk wat uitzoekwerk kom je erachter dat je eerst verplicht een app moet installeren. Daarin moet je een account maken en al je gegevens van adres tot telefoonnummer verstrekken. Ik wil dit helemaal niet. Ik snap echt niet waarom dit soort zwendelarij gewoon te koop is bij Albert Heijn. Opa en oma denken daardoor een mooi cadeau gegeven te hebben maar weten niet dat het bedrijf bakken met gegevens over mensen inwint. En dat One4All mijn en mijn dochtertjes verjaardagscadeautjes opstrijkt!

Risposta di one4all.nl
Vreselijke cadeaukaart
Vreselijke cadeaukaart. Kan hem nergens verzilveren. Ziet eruit als oplichterij.

Risposta di one4all.nl
Scammers! Cannot use the card with shops they say are supported!
Scammers! It cannot be used for Spotify since 2019 but on their website it still says it can! I emailed them and they did not care. It is still there saying that 6 months later. So i tried Metpets instead. And how surprising! I cannot use the card for Metpets either! I wonder where the F i CAN pay with with this card??? Their site sure is full of lies! reported them by the AMC. They don't care either.... Funded by taxpayermoney...

Risposta di one4all.nl
De meest gebruiksonvriendelijke cadeaukaart ooit!
Wat ging er mis… Pfff, allereerst dit is écht de meest gebruiksonvriendelijke cadeaukaart ooit. Had er al een keer mee bij de Bijenkorf gestaan, maar je moet de kaart eerst online verwerken. Na een hoop geploeter stond de kaart eindelijk in mijn Wallet en nu is ineens de Bijenkorf uit het assortiment en dus mijn tegoed verdwenen uit mijn Wallet. Moet je maar bij een andere webwinkel kijken, ik heb serieus gezocht maar wat een flut aanbod. Het merk wat ik wil kopen, word nergens anders aangeboden. Als het op de cadeaukaart staat aangegeven, dat hij bij de Bijenkorf ingewisseld kan worden tot 06/2026 dan moet dat ook mogelijk zijn. Ik heb voor mijn verjaardag meerdere cadeaukaarten ontvangen van de Bijenkorf en van de VVV bijv, maar niet 1 is zo gebruiksonvriendelijk als deze. Ik wil graag een oplossing en anders gewoon graag het geld ontvangen, zodat ik het gewoon uit kan geven bij de Bijenkorf. En wat een reviews ook, bar slecht! Mensen koop deze kaart niet en zeker niet om cadeau te doen!

Risposta di one4all.nl
Wat een ingewikkeld gedoe om deze te…
Wat een ingewikkeld gedoe om deze te gebruiken. Eerst naar de giftcardstore…kies je een cadeaubon…moet je een account aanmaken…kan je alleen het Max bedrag en niet bijbetalen….je komt vaak niet uit op een rond bedrag. Bij rituals moet je visa selecteren….is er niet en daarnaast zit ik 0,60 boven het kaartbedrag. Dus lukt het sowieso niet…. Waardeloos! En frustrerend. Zo veel moeite dat je moet doen om deze in te wisselen!

Risposta di one4all.nl
Lijkt op een scam
Wat een gedoe met deze cadeaukaart.
Ik had 45€ op deze kaart nu is het opeens 10€. Ik heb nooit iets gekocht. Verder valt hij niet in te wisselen bij bedrijven die wel op de kaart staan en de site. Klantenservice is niet behulpzaam .

Risposta di one4all.nl
Na 35x de kadobon code te hebben…
Na 35x de kadobon code te hebben ingevoerd leek het eindelijk alsof deze omgezet was naar Zalando. Vervolgens werd deze op geen mogelijkheid geaccepteerd. Vervelende app, en nog niet de ene ster waard. Dan maar geen kadobon!

Risposta di one4all.nl
Oplichterij
Wat ging er mis wordt er gevraagd....
Nou; alles
Dit is zo'n lichtelaai bedrijf, verschrikkelijk....Er valt gewoon absoluut niet te werken met jullie kado kaart en daarnaast is jullie bedrijf op geen enkele manier bereikbaar....Al meer dan 3 maanden probeer ik jullie aan de telefoon te krijgen, maar ik kom niet verder dan alleen maar vervelende bandjes met onzin teksten als; uw saldo is niet te vinden en probeert u het later nog eens....daarna wordt de verbinding automatisch verbroken. Jullie bedrijf is heel geschikt voor een programma als Kassa of radar. Ik heb nog nooit zo'n omslachtige bedoeling meegemaakt om een kado bon te activeren en uiteindelijk blijkt dat je gewoon wordt bedonderd.
Nee, jullie hoeven niet te reageren middels een slap verhaal over contact opnemen enzovoort....jullie bestaan niet eens, het lukt niemand om een bon van jullie te verzilveren uit mijn omgeving. Deze bon zat als kado in ons kerstpakket en niemand van de 150 medewerkers is het tot nu toe gelukt om deze te verzilveren....Triest hoor KADO+KAART van ONE4ALL....ga je schamen, oplichters

Risposta di one4all.nl
Vieze vuile oplichters!!!
Vieze vuile oplichters!!!
Onmogelijk om deze kaart te verzilveren. Echt schandalig.

Risposta di one4all.nl
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







