Nylahsnaturals Recensioni 

163
•
TrustScore 4 su 5

4,2

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

I have been purchasing Nylah products for about a year. Whilst I cannot talk about hair growth, I can attest to their excellent customer service. When my parcel arrived damaged due to leakage, my prod... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

To begin, I must emphasise on just how amazing Nylah's Naturals has been for my hair. Over the past year since beginning my subscription of the Thrive and Flourish serums, as well as the Leave-i... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

After reading reviews on how good these products were I decided to place an order. Unfortunately I made the decision to cancel and request a full refund. No acknowledgement and they couldn’t even st... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I started using Nylah’s products in June 2025 and have seen great improvements in my hair texture’s flexibility and moisture retention. The FAB ingredients are also enjoyed by my son and granddaughter... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di prodotti per capelli

Scritti dall'azienda

Award winning hair Care, Nylah's Develop natural high performance hair care for people with Curly | Kinky | Coliy | hair types. Our products are simple carefully selecting the best natura has to offer. seen on: Dragons Den, Vogue, ITV, BBC. Cosmopolitans winner for best afro Shampoo 2021


Informazioni di contatto

4,2

Molto buono

TrustScore 4 su 5

163 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 88% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 2 settimane

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,2

Tutte le recensioni

(163)

45 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

A forever customer

I've been using the whole range for years now and that's because my hair loves these products.
Smells great
My 4c curls pops after every wash
Hair's clean and moisturise EVERY SINGLE TIME!!!!!

Love love love them.

Highly recommended and will continue to buy

11 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Highly recommended for the whole family

I've been using Nylahs on myself and family and highly recommending them for years, I can see why they've won so many awards, the quality of their products, from the scent to the clean ingredients is why we keep coming back.

We have various hair types in our family and it seems to work just as well for all of us. We've used the whole range so far and our favourites are definitely the shampoo, leave in conditioner and super seed oil.

Sorry to hear others have experienced delay s in their orders as I was shocked how quickly our last few orders arrived.

4 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

I have been using Nylah hair products…

I have been using Nylah hair products for a few months now. The results are fantastic my hair has stopped sheding my curls last longer and soft. Its great to be able to get a natural hair product that works great in my hair. My husband even uses the products and happy with them as well. I recommend these products the customer service is also great.

11 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

This is for curly hair Not for 4C hair

We both have eczema but not on the scalp so I brought the Complete set. As soon as I rinsed out the shampoo I could feel my hair harden the conditioner is not rich enough to compensate this. The leave in cream and seed oil are ok. But the spray may as well be just water.

This product I feel is not for 4 C+ hair there are a lot of products for curls masking as afro products its really frustrating spending money on things that do not work Afro hair is not the same as curly hair.

In response to Nylah reply...I truly appreciate your response, however most of London is a hard water area and in the attempts to cater/diversify to all hair types i.e curly you fall short when it comes to catering the minority Afro hair maybe you could do a low porosity/hard water range that is richer.

10 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Nylahsnaturals

Risposta di Nylahsnaturals

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're truly sorry to hear that your experience with our Complete Set didn't meet your expectations.

I want to address your concerns directly, as both the founder and a user with 4C hair, as well as my daughter Nylah. While I understand that our products may not have worked for you as expected, they have been formulated with careful consideration for diverse hair types, including 4C hair like ours. We have personally tested and refined our formulas to ensure their suitability for a range of textures, but we recognise that individual experiences can vary.

Regarding the issue you encountered with the shampoo causing your hair to harden, it's important to note that our products contain protein, which can react differently depending on water quality. After examining your postcode, it appears that you reside in a hard water area, which can indeed affect the performance of our products. This might have contributed to the outcome you described.

We would genuinely appreciate the opportunity to discuss methods you can incorporate into your hair care routine to optimise the efficacy of our products and enhance your overall hair health. Our goal is to ensure that every customer achieves the desired results with our products, and we are committed to assisting you in any way we can.

Please feel free to reach out to our customer support team, and we'll be more than happy to assist you further. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we hope to have the chance to address your concerns and regain your trust in our brand

Valutata 5 stelle su 5

I wouldn't use anything else

I love how gentle these products are on my skin yet they still deliver amazing results!

My skin is very sensitive and reacts to almost all products on the market. It always gets irritated, red and itchy. That was until I tried Nylah's Naturals.

My scalp and hair feel so clean! My type 4 curls are more hydrated and defined than ever. I've noticed a lot less breakage too!

I highly recommend for women with type 4 hair and those with sensitive skin!!

1 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Nylahsnaturals

Risposta di Nylahsnaturals

Thank you so much for sharing your wonderful experience with our products! We're thrilled to hear that Nylah's Naturals has been a game-changer for you, especially given your sensitive skin and type 4 curls.

It's incredibly rewarding for us to know that our products have provided you with the results you've been searching for. Creating gentle yet effective formulas that cater to a wide range of hair types and skin sensitivities is at the heart of what we do, and we're delighted to hear that we've met your needs.

We're especially pleased to hear that your scalp and hair feel clean, hydrated, and defined, with less breakage. Your recommendation means the world to us, and we're grateful for your support.

If you ever have any questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out to us. We're here to help and ensure that your experience with Nylah's Naturals continues to be nothing short of amazing.

Thank you again for your glowing review, and we look forward to serving you in the future!

Valutata 5 stelle su 5

Super Botanicals Conditioner

I have 3a celtic-style curls. Day 2 after hair washing meant dry and frizzy hair until I started to use Nylah's Super Botanicals Conditioner. I've used it for years now and don't dare try anything else. It smells great too.

9 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Nylahsnaturals

Risposta di Nylahsnaturals

Thank you for your loyal support and for sharing your experience with our Super Botanicals Conditioner! We're thrilled to hear that it's become an essential part of your hair care routine.

It's fantastic to know that our conditioner has helped transform yourhair and We're honoured to have earned your trust over the years. We're committed to continuing to deliver products that meet your needs and expectations.

And of course, we're delighted that you enjoy the scent of our conditioner as well! We choose citrus essential oils as a fragrance blend for the mood uplifting properties so we're glad to hear that it's a hit with you.

If you ever have any questions or need assistance, please don't hesitate to reach out. We're here to ensure that your experience with Nylah's Naturals remains nothing short of exceptional.

Thank you again for your support it means the world to me, and here's to many more years of healthy, beautiful curls with Nylah's Super Botanicals Conditioner! Love Kam

Valutata 5 stelle su 5

I have three girls with all very curly…

I have three girls with all very curly hair and all different texture, I've spend years and thousand of money on products. By far one of the best products I've ever used

2 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Nylahsnaturals

Risposta di Nylahsnaturals

Thank you, so much for sharing your experience with us! Im thrilled to hear that our products have made a positive impact on your family's hair care routine.

It can be challenging finding the right products for different hair types within the same household, so im so please that Nylah's Naturals has stood out for you. and i want you to know im committed to continuing to deliver high-quality products that your family can rely on. If you ever need assistance or have any questions, please don't hesitate to reach out to us.

Thank you again for choosing Nylah's , and here's to many more great hair days for you and your girls!

Valutata 5 stelle su 5

The products are engineered to meet my…

The products are engineered to meet my hair needs. My hair was thinning, probably due to stress or aging. I have used all the Nylah products. My hair has recovered its natural thickness and shine. I love the smell, I love the way the products make my hair feel.

thank you

9 maggio 2024
Non scritta su invito
Logo di Nylahsnaturals

Risposta di Nylahsnaturals

Thank you so much for sharing your incredible journey with us! We're thrilled to hear that Nylah's Naturals has helped in restoring your hair's thickness and shine, especially during what may have been a challenging hair loss can have a massive impact on our emotional well being and this doesn't get the attention it deserves, so im genuinely trilled that i could help

Im excited to share that we'll soon be launching our new hair growth serum, which we believe will be a game-changer for many of our customers. We can't wait for you to try it and experience its transformative effects first hand.

Thank you again for your support and loyalty to Nylah's Naturals. If you have any questions or need further assistance, please don't hesitate to reach out to us. We're here to ensure that your hair care journey continues to be nothing short of amazing.

Valutata 5 stelle su 5

I love these products for all my kids…

I love these products for all my kids hair. I wish bigger bottles were available as I go through them quickly having 3 kids.

The products suit the sensitive skin my kids have as well as all their curly hair types 3a, 3b and 4a.

Everything is in plastic containers which isn't ideal and no refills as an option. Hoping this will be worked on in time to come.

If a product you want is out of stock it can take a while for it to come back in but well worth the wait.

Not the cheapest hair products out there but for quality, kindness to skin, incredible smell as well as a black owned business I hope I keep earning enough to be able to be a regular customer.

8 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Happy with my items …

Fast delivery and email being acknowledged regarding first order. I decided to purchase a few more items to complete the set. Am very happy with the items and I can't wait for the new hair serum to try it.

25 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Order never even acknowledged

I only gave one star because you can’t give zero! I ordered some hair oil from Amazon but the seller never acknowledged my purchase or posted the item.

There was complete silence from the get go. I am extremely disappointed as I was excited about this company and their products after hearing about them online.

It’s very sad and disappointing but some just don’t have the head for business. They could make a lot of money from these products but instead I have found them to be lazy and not forthcoming.

24 dicembre 2023
Non scritta su invito
Logo di Nylahsnaturals

Risposta di Nylahsnaturals

Dear Rachel,

Thank you for taking the time to leave feedback regarding your recent experience with our company. We sincerely apologize for any inconvenience you may have encountered and would like to address your concerns promptly.

Upon reviewing our records, we were unable to locate your details on our Amazon platform. We understand the importance of timely responses and efficient service, and it's disheartening to hear that you did not receive the assistance you expected.

In order to fully investigate and address the issues you've raised, we kindly request that you provide us with your order number. With this information, we can delve deeper into the specifics of your transaction and work towards a resolution.

Please rest assured that customer satisfaction is our utmost priority, and we are committed to resolving any issues you may have encountered. Once we receive your order number, we will promptly initiate a thorough investigation into the matter.

Thank you for bringing this to our attention, Rachel. We value your feedback and the opportunity to improve our service. Should you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us directly via email or phone.

We appreciate your understanding and cooperation in this matter.

Valutata 1 stelle su 5

Scammers! 3 months and no product!

I was holding off on writing a negative review because this company is advertised as Black Owned. But enough is enough! Customers beware!!

I ordered and paid £68 for the Essential Care Kit, which contains 5 items. I only recieved 3 items, in a shabby, unmarked cardboard box, with no information about the company, not even a 'thank you for your purchase' note.

I contacted the company on the 9th of January, and recieved a message back from someone called 'Kam'. There was not even an email signature, as one would expect from an official company . They claimed to have refunded me the difference for 1 missing item prior to my email, because the Conditioner from the bundle was not in stock. However, there were 2 missing items, so it made little sense. In addition, why would they allow folks to purchase items from their website that they KNEW were not in stock? Surely they have an inventory? Unless they were counting on people not complaining about getting scammed...

Regardless, I responded to the email, and informed Kam of the specific items I recieved. They said they would arrange for one of the items (the shampoo) to be sent out immediately. That was 4 months ago. I am STILL yet to receive the items. And that so called refund NEVER OCCURED.

If you are wondering about the quality of the products that I DID receive, I can only let you know that I have never experienced drier more unhappy hair in my life. The conditioner smelled so bad and old, like it had been in the bottle for years. The hair oil does not penetrate the shaft and the spray leaves your scalp dry. I ended up with severe dandruff after using their products...ESPECIALLY the scalp serum. AVOID! EXPENSIVE FOR NOTHING.

PLEASE AVOID this scamming company. Use products by tried and tested companies, like Plantmade, instead.

9 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Nylahsnaturals

Risposta di Nylahsnaturals

Thank you for bringing your concerns to our attention. We are deeply sorry to hear about the issues you encountered with your recent order. We take customer feedback seriously and are committed to resolving this matter promptly.

Upon thorough investigation, we were unable to locate any details of your order in our records. To ensure this is a legitimate review please reach out with your details as. We do want to address the concerns you've raised to the best of our ability.

Firstly, we would like to clarify that in May 2023, our company experienced a temporary backorder situation with certain products, which was explicitly communicated on our website along with lead times for fulfilment. We sincerely apologise for any inconvenience this may have caused.

Regarding your specific order, it's troubling to hear that you received only a partial shipment and experienced difficulties with the quality of the products you did receive. We assure you that this is not reflective of our usual standards of service and product quality.

We acknowledge the communication you had with 'Kam', and we are investigating why the promised resolution was not fulfilled. It's important for us to ensure that our customers receive the products they've ordered in a timely manner and that any issues are promptly addressed.

In light of your experience, we kindly request that you provide us with any additional details you have regarding your order, such as the order number or any correspondence with our team. This information will greatly assist us in resolving this matter effectively.

If your order was lost in transit by Royal Mail, we are fully prepared to refund your purchase and initiate an investigation with Royal Mail to rectify the situation.

We want to reassure you and all our customers that we are committed to providing high-quality products and excellent customer service. Your feedback is invaluable to us as we continuously strive to improve.

Once again, we apologise for any inconvenience caused, and we appreciate your patience and understanding as we work to address your concerns.

Please feel free to contact us directly via email

Valutata 1 stelle su 5

Still no reply to my email very poor service.

Still no reply to my email, even provided a screenshot of my emails as I was disbelieved that I had even sent any correspondence. Have tried to contact via the contact page on website, on FB, messenger and emailed 4 times, message on LinkedIn and still no answer to question, think the company may no longer need new customers.

9 luglio 2021
Non scritta su invito
Logo di Nylahsnaturals

Risposta di Nylahsnaturals

Dear Zara Moss,

Thank you for your recent feedback. After reviewing our records, it's evident there was a breakdown in communication that led to your dissatisfaction.

During the time of your inquiry, our team was managed independently by Kam, who was balancing responsibilities as a mother of two and another job. Despite our best efforts to address your concerns, it's regrettable that the situation escalated to the point of abusive messages, leading to the decision to block further communication.

We take the well-being of our staff seriously and do not tolerate any form of abuse. While we understand your frustration, we believe your review does not accurately reflect the entirety of the situation.

At Nylah's, we prioritise customer service excellence and have received thousands of verified positive reviews across various platforms

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più