orige week heb ik hier een robotmaaier besteld. Deze bestelling werd deze week helaas geannuleerd omdat het product niet meer op voorraad zou zijn. Ik heb vervolgens contact opgenomen met de klant... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Pelletkachel gekocht met 2 jaar garantie, na 1 jaar blijkt dat er GEEN onderhoud mogelijk blijkt. Hierdoor is de veiligheid van het product niet gewaardborgd. Bauhaus hengelo WEIGERD dit op te losse... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Product is niks mis mee . . . . service is waardeloos Waardeloze tent die Bauhaus, je belt binnen een uur op dat je de Segway hebt besteld maar er geen garage op de factuur staat. Blijkt dat ik heb... Leggi di più
Zeer teleurstellende ervaring met BAUHAUS. Specifiek gele trechters besteld. Vervolgens verkeerde kleur ontvangen. Contact opgenomen en expliciet bevestigd gekregen dat het omgeruild zou word... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Scritti dall'azienda
BAUHAUS biedt altijd dé oplossing voor jouw probleem; voor huis, tuin en bouwplaats. BAUHAUS is de beste bouwmarkt in assortiment, prijs en service. Bij BAUHAUS slaag je altijd. Of je nu naar één van onze bouwmarkten komt, je producten via de webshop besteld en thuis laat bezorgen of je gebruik maakt van de service online Reserveren & Afhalen in de bouwmarkt.
Informazioni di contatto
Regulierenring 2G, 3981 LB, Bunnik, Paesi Bassi
- 0855050111
- klantenservice@nl.bauhaus
- nl.bauhaus
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Ha risposto al 20% delle recensioni negative ricevute
Solitamente risponde entro 1 mese
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Naar een gesprek met ene Han
Naar een gesprek met ene Han, van de service montage. Kreeg ik meteen bijdehante opmerkingen over mijn achternaam. Vervolgens toen ik wilde weten hoe het verloop zat van mijn aanvraag betreft een deurofferte waarbij (bauhaus) zou bellen voor een opmeting. Werd er door Han die liever lui als moe is verteld dat zij geen kozijnen deden opmeten of plaatsen. Ik vertelde dat ik ook geen kozijn had besteld. Deze Han vertelde dat ik maar nogmaals voor een offerte van alleen deur naar bauhaus moest waarnaar ik weer moest wachten tot een terugbel verzoek van deze heer. Waar ik al een week op het wachten was. Toen ik vroeg om een andere oplossing want ik heb de factuur voor mij liggen dit gaat uitzonderlijk alleen om een deur.
Werd ik niet geloofd, Toen vertelde Han dat Bauhaus maar een winkel was en dat ik niet zijn vrouw was en hij helemaal geen oplossing voor mij hoefde te zoeken. Ik heb Han verteld dat ik een klacht ging maken over zijn contact met mij als klant en Han ging wel een klacht over mij schrijven vertelde hij…
Weet niet waar Bauhaus zijn personeel vandaan tovert maar vermoed dat zij alles aannemen waar ze elders niks mee te maken willen hebben.. Bauhaus kan zich schamen voor zijn personeel! De manier waarop zij met klanten omgaan laat al zien dat er hier niemand wordt aangewezen op zijn/haar gedrag naar de klanten!

Risposta di BAUHAUS Nederland
liever lui dan moe
Hoi Allen,
Refererende op eerdere post( liever lui dan moe)...heb ik een mail begin Juli ontvangen vanuit de klantenservice met de vraag om welke locatie het handelde....Venlo dus...zoals door mij ook beantwoord. De klantenservice geeft aan dat de locatie met mij spoedig contact zou opnemen..waarschijnlijk hebben ze, alsmede het management, het nog steeds "erg" druk want helaas tot op heden, geen enkele reactie mogen ontvangen. Aangezien het nu een principe kwestie wordt gaan we maar eens met de "Hauptniederlassung" in Duitsland contact opnemen of dit de normale gang van zaken is om met klanten om te gaan.
Wordt vervolgd!
Gr
BArt

Risposta di BAUHAUS Nederland
Na de levering van een kapotte spiegel…
Na de levering van een kapotte spiegel bij het badkamermeubelset hebben ze hun uiterste best gedaan om deze zo spoedig mogelijk na te leveren.
Goede service

Risposta di BAUHAUS Nederland
Gebeld, word niet opgenomen, niet terg gebeld
7 augustus 3x in de morgen gebeld, word niet opgepakt, niet terug gebeld. Voor zo,n bedrijf is dit een slechte zaak. Al meerdere dingen daar gekocht, maar dit is zeker de laatste keer geweest

Risposta di BAUHAUS Nederland
Vind het een mooie bouwmarkt zeker een…
Vind het een mooie bouwmarkt zeker een aanrader !

Risposta di BAUHAUS Nederland
Robotmaaier ruil
Onlangs bij de Bauhaus Stadstuin een robotmaaier gekocht. Na installatie bleek accu kapot te zijn. Na contact kon ik direct komen omruilen. Ook die bleek stuk te zijn. Opnieuw contact en voor 3e keer de maaier kunnen omwisselen. Hiervoor had een medewerker een nieuwe accu geplaatst in mijn 1e maaier.
Vervelend traject, maar zéér netjes geholpen door de Stadstuin man! Zeer flexibel en klantgericht. Zijn prioriteit was mij een oplossing te bieden. Klasse gedaan!

Risposta di BAUHAUS Nederland
Vandaag bij Bauhaus in Den Hoorn geweest. Super fijn personeel.…
Vandaag bij Bauhaus in Den Hoorn geweest. Wat een aardige, vakkundige mensen werken daar. Een verkoper liep met mij mee naar hetgeen ik nodig had en legde mij duidelijk uit hoe ik het het beste kon doorzagen/ snijden. Super.

Risposta di BAUHAUS Nederland
Een paar weken geleden een Ryobi ONE+…
Een paar weken geleden een Ryobi ONE+ Accuhoogsnoeier OPP 1820 (18 V, Li-ion, Excl. accu, Werkhoogte: 4 m) gekocht. Wat een TOP-APPARAAT! Werkt supermakkelijk. Accu en accu-oplader die erbij horen zijn ook handig! Accu gaat gelukkig lang mee.

Risposta di BAUHAUS Nederland
Vandaag in de winkel geweest om een…
Vandaag in de winkel geweest om een paar kleine dingen te kopen. Eenmaal bij de kassen aangekomen kijken ze je niet eens aan en al helemaal geen goede dag of fijne dag nog etc, maar wel met een collega over het voetbal hebben wat waarschijnlijk belangrijker was dan een klant te woord staan. Zeer jammer

Risposta di BAUHAUS Nederland
Ik heb 04 juni een bestelling geplaatst…
Ik heb 04 juni een bestelling geplaatst bij Bauhaus, de bestelling is in twee orders gesplitst. Ik heb de eerste deel snel binnengekregen, maar helaas het tweede deel, een WCD die ik hard nodig had nooit ontvangen. Na een mailwisseling wordt verteld dat het bij DPD ligt en dat zij daar een onderzoek voor moesten starten, ik heb ook nog aangegeven dat ik geen weken tijd had voor een onderzoek, maar dat zou snel opgelost zijn. Vandaag na een maand en na een paar e-mails helaas te horen gekregen dat DPD nog bezig is. Ik vind dit heel slecht van Bauhaus, dat DPD het werk slecht doet, daar hoeft de klant niet de dupe van zijn. Het heeft mij veel tijd en energie gekost, maar nog steeds geen WCD, die ik waarschijnlijk opnieuw moet bestellen en wederom bezorgkosten moeten betalen. Bedankt!!!

Risposta di BAUHAUS Nederland
Geen laagste prijsgarantie!
Ik ben zeer teleurgesteld in Bauhaus vanwege hun gebrek aan naleving van hun eigen laagste prijsgarantie. Ik heb onlangs een Bestway zandfilterpomp bij Blokker gezien voor een lagere prijs dan bij Bauhaus. Het was exact hetzelfde product, maar Bauhaus weigerde de prijs aan te passen. Hun excuus was dat het EAN-nummer niet overeenkwam, maar ze konden niet uitleggen wat het verschil dan zou zijn.
Het is frustrerend dat Bauhaus niet eens hun eigen regels lijkt te kennen of te willen handhaven. Dit voelt als misleiding en slechte klantenservice. Als je een laagste prijsgarantie aanbiedt, zorg er dan voor dat je die ook naleeft en niet met vage excuses komt. Ik zal in de toekomst twee keer nadenken voordat ik weer iets bij Bauhaus koop.

Risposta di BAUHAUS Nederland
Na twee dagen kreeg ik al mijn…
Na twee dagen kreeg ik al mijn bestelling in huis en ben ik erg tevreden over mijn nieuwe rode dochekleedje dat heerlijk zacht is.
B. Bengtsson

Risposta di BAUHAUS Nederland
Bauhaus Venlo matige ervaring op gebied van kennis en vrouwvriendelijkheid.
In de vestiging Venlo geweest voor tuingereedschap op accu. Helaas wordt je niet benaderd door de twee medewerkers die aanwezig zijn op de afdeling en achter een balie zitten, en als je iets vraagt is er niet heel veel kennis aanwezig bij de verkoper. Vrouwvriendelijk is het gevoel zeker niet dat je krijgt. Jammer.

Risposta di BAUHAUS Nederland
Standaard deurkozijn gewoon KROM!
Je koopt een deurkozijn omdat je de basis in ieder geval goed wilt hebben. Dus recht! Wat koop je: krom nadat je de verpakking en t-rips hebt open gemaakt.
Echt geldklopperij! Ik baal zo vaak van Bauhaus, Hornbach heeft dit veel minder maar is wel 15 km verderop.

Risposta di BAUHAUS Nederland
geweldige service
geweldige service. er bleek 1 lat vd mooie houten schragen gebroken te zijn, kreeg gewoon een hele nieuwe schraag toegestuurd!

Risposta di BAUHAUS Nederland
De service wat uitstekend zelf na een…
De service wat uitstekend zelf na een paar jaar goed geholpen vriendelijk personeel
Winkel overzichtelijk.

Risposta di BAUHAUS Nederland
Topservice
Ik heb online een bestelling gedaan. Snelle levering en een goede klantenservice! Erg behulpzaam en vriendelijk. Mijn pakket kwam 2x kapot aan, maar tot 3x toe kreeg ik een nieuw exemplaar. Een bedrijf wat wat extra’s doet voor de klant. Ik ben dik tevreden!

Risposta di BAUHAUS Nederland
Ik vind Bauhaus in Venlo erg slechte…
Ik vind Bauhaus in Venlo erg slechte zaak. Altijd erg snel op . En ook niet normaal klein 2 weken wachten . Dat kan gewoon niet . Ook niet vriendelijk personeel. Ik merk bv hout , pvc, bevestiniging van regengoot snel op . Moet veel beter veranderen .

Risposta di BAUHAUS Nederland
Mijn robot maaier was na 2 jaar defect
Mijn robot maaier was na 2 jaar defect. Ik heb deze opgestuurd naar Bauhaus Venlo. Er werd prima gerapporteerd. Tino hield mij goed op de hoogte en heeft nog extra moeite gedaan. Echt goede service en 5 jaar garantie dus prima.

Risposta di BAUHAUS Nederland
Nul sterren
Nul sterren; levert verf als basis wit, blijkt rose en weigert dit terug te nemen. Wat een ballentent; filiaal Groningen

Risposta di BAUHAUS Nederland
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







