Montford Co Recensioni 

129
•
TrustScore 2 su 5

1,8

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

I purchased a dress from Montford & Co with confidence that i could return it if it didn’t fit, based on their guarantee of Easy Returns and full satisfaction. The dress did not fit. It had no tags on... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Avoid these absolute scam artists like the plague! The products are absolute dogsh*t quality. Leather boots have never seen leather in their life. Reek of chemicals. Visible glue seepage. Nothing li... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

As this company will ignore valid return requests, you are forced to contact your bank and tell them the item is not as described because it does not match the images before you can get your money b... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Bought this summer dress for a family gathering we had last weekend. The material is very light and flowy, making it super comfortable for being outside in the heat. It has a nice subtle pattern that... Leggi di più


Informazioni di contatto

1,8

Scarso

TrustScore 2 su 5

129 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 59% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

1,8

Tutte le recensioni

(129)

123 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Having been sent two right footed boots…

Having been sent two right footed boots the company was immediate in their response and a full refund given
Very professional and thank you

24 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi Jane,

Thank you for the great review! We’re so glad you had a great experience with us. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

Products are NOT as per pictures or descriptions

Ordered some boots for my wife. Were almost hilariously bad - completely different to pictures and descriptions. Extremely thin plastic not leather.
Wouldn't refund.
Managed to get a partial refund after about 10 email exchanges.
It's basically a Chinese scam site. I should have checked the reviews first.

20 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi Alex,

We appreciate your feedback and we truly value your overall experience and would love the opportunity to make things right.

Kindly provide your order details so we can resolve this as quickly as possible?


Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

Poor product. Poor customer service

I am very disappointed with my experience with Montford and Co.
The boots I received were extremely low quality and badly made. The stitching was uneven, the material felt cheap, and the overall finish was nowhere near the standard advertised on their website. In reality, the boots are nothing like the premium product they claim to sell.
What made things worse was the shocking customer service. Although I eventually received a partial refund, there was no sense of accountability or genuine effort to put things right.
I would strongly advise others to think twice before purchasing. Based on my experience, the product quality and customer service simply do not justify the price.

6 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hello Tim,

Thank you for your feedback. We’re committed in making a good lasting overall experience.

On the email exchange, resolutions were given to address your concern and we are truly sorry it didn't meet your expectations.

Our return process aligns with the terms you accepted when placing your order. We prioritize transparency and compliance with regulations.

Again we apologize if the resolutions given was not what you expected.

Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

This is my 3rd review of this dreadful…

This is my 3rd review of this dreadful company who miss sell items. The boots I ordered as being Leather are actually very smelly PU leather, sizes are not UK equivalent. It is robot called Oliva that does NOT offer customer support.
Refunds are impossible. A 'free' item is offered but still the sizing is small and the zip too tight to pull up.
I now have 2 pairs of useless boots that I would not pay £5.00 for ( inflated original price of over £100 and 'sale' price over £50.00). It will cost me £50.00 or more to return them.

I have now had an email asking for reviews. I have explained my reasons again but I doubt a human reads them.
Dishonest. Annoying. Frustrating. Difficult and absolutely no Customer support or care.
DO NOT BUY FROM THIS CHINESE COMPANY.

1 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi Karen,

Thank you for your feedback. We’re committed in making a good lasting overall experience.

On the email conversation, solutions were given to address your concern.

Our return process aligns with the terms you accepted when placing your order. We prioritize transparency and compliance with regulations.

Again we apologize if the resolutions given was not what you expected.

Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

I very rarely write reviews

I very rarely write reviews, however I'm strongly motivated write one here for the following reasons:
Ordered a pair of shoes online, if I remember correctly I think they took at least two weeks to come which was a bit disappointing. When they arrived, they seemed okay, however I'd ordered a UK7 size, they had a label in them of 40, which as you probably know is a European measurement. My research suggested that this in a man would normally be about a 6 1/2 UK. Sure enough the shoes were certainly too small for me. I contacted the company by email straight away, they sent me a size scale which suggested that 40 is equivalent to a UK size 7 and would not budge from that assertion, they proceeded to say that if I wanted to send the shoes back I would have to send them to an address that they supplied in China!! or they would give me a discount on the shoes. The cost to send them to China my research told me would be somewhere in the region of £30-£50, more than the shoes cost! They suggested that I read the returns policy (which I think very few people do), so I did, my recollection is that although it said that the shoes would have to be returned to them it didn't specify an address.
So what I would take from all of this is that if you don't like the shoes that you order or they don't fit correctly, you will either have to send them back to China (not really a financial option) or you will be stuck with them! So there we have it!
Also, I've noticed that the company reply in a very generic way to negative reviews here and suggest that they are going to look into the situation. My guess is that they probably don't. If they do with me I will definitely add another review in due course so it might be worth you looking for that to see whether they are true to their word and really want to keep customers happy!

22 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi Michael,

We appreciate your feedback and we truly value your overall experience and would love the opportunity to make things right.

Kindly provide your order details so we can resolve this as quickly as possible?


Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

Iteans are cheap looking fakes

Iteans are cheap looking fakes, do not order from this company, they do not respond back to e-mails, I tried phoning their customer service number to only get a voice message in Dutch then get cut off, I checked their refunds policy and you have to post your returns back to china do not waste your time or money on this site the items are far from what is advertised

20 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hello Karen,

Thank you for the review! We have tried reaching out multiple times but an application on your end is blocking our responses.

Kindly review your spam settings and unblock our support email address for us to be able to resolve your concern.

Again we appreciate your message and feedback.

Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

SCAM COMPANY - Not Following Consumer Law

SCAM COMPANY - DO NOT USE!!!

Ordered 2 pairs of 'leather' boots, advertised as real leather and priced at £67.95 each. What turned up was cheap and nasty, chemical smelling plastic boots, not worth half that price! I immediately checked the online listing and showed a family member and it indeed was listed as real leather. I then went to contact the company and found that the item description seems to have since been edited to no longer describe these boots as leather, which means false advertisement.

Upon further inspection of the boots I found that the upper shoe had come unstuck from the sole at the front with glue visible around most of the seems and poor stitching all around. The boots were of such poor quality and ill packaged (arriving in just a bag, no box) that the back of the boots were all crumpled and mishapen too. Add to this the time taken to arrive, over 2 weeks, it's clear that they have come from outside of europe, with the company registered at a residential home in the Netherlands!

After receiving the boots, I had an email from 'Olivia' from the customer support email asking if everything is ok with my order and to reach out with any issues. I replied twice to this email requesting a refund with photographic evidence of the issues. This was on 24th Feb 2026 but I have STILL received NO REPLY! I have since tried to send a separate emails using the same contact email advised on the website, which will not send through.

Complete scam of a company that do not seem to understand or follow consumer laws when selling in the UK. This will be escalated further, but I wanted to warn anybody who is considering using this company, AVOID AT ALL COSTS!

UPDATE: After receiving a response from the company here, no resolution has been found and no follow-up to my request of a full refund has been made, despite me providing photographic evidence of damage and a poor quality product.

4 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi Rob,

Thank you for your feedback. We’re committed in making a good lasting overall experience and we want to make things right for you.

Kindly check your email as we sent a message for us to address your concerns. We're looking forward to giving you a better experience


Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

Why has this website not been taken…

Why has this website not been taken down yet?! Ordered 8 pairs of boots - paid over £300! The ones on the website showed beautiful branding quality looking leather, nice hardware. When they arrived not one pair was the right colour - dark purple turned up blue etc. the beautiful metal monogrammed branding wasn't there - there was a nasty embossed leather patch nothing to do with the brand, rough cuts on all the leather, you wouldn't want to wear them!

16 febbraio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Feels very premium

Modern fit with thick fabric that looks great worn.

7 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hello Jessica,

Thank you for the great review! We’re so glad you're happy with the item you received and had a great experience with us. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Team Montford & Co

Valutata 5 stelle su 5

I can honestly say I ordered 2 pairs of…

I can honestly say I ordered 2 pairs of boots from montford co yesterday then discovered my husband had already ordered me boots from somewhere else.
I got in touch with customer support asked to cancel my order explaining why and 2 hours later l received an email telling me my order was cancelled and a refund would be processed.
I have just had a notification from my bank telling me my refund is in my account.
So overall very good experience.

17 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi Karen,

Thank you for the great review! We’re so glad you had a great experience with us. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Team Montford & Co

Valutata 5 stelle su 5

Exactly what I wanted

Fits my expectations perfectly and I’m very happy.

31 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hello Freya,

Thank you for the great review! We’re so glad you're happy with what you purchased and had a great experience with us. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Team Montford & Co

Valutata 5 stelle su 5

Great fit and cut

Flattering cut that fits perfectly, will definitely order again.

2 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi Grace,

Thank you for the great review! We’re so glad you're happy with the fit of the item you purchased and had a great experience with us. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

Awful! Avoid!

Boots ordered look nothing like the picture. Very cheap looking and sizing all wrong terrible flimsy materials.

The ordering implies they are in Europe and offer 30days return.

They are in China so to return is at your expense and probably won't get back there in the 30days so then you will get nothing!

Costly mistake on my part. Never again!! Avoid!!!

2 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi,

We appreciate your feedback and we truly value your overall experience and would love the opportunity to make things right.

Kindly provide your order details so we can resolve this as quickly as possible?


Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

Terrible

Terrible company, based in China and took 3 weeks to arrive. I ordered a pair of shoes which didn't match the image on the website and I could visibly see the glue coming from the plastic sole. Definitely avoid and the return isn't easy and costs to return it back to China are all on you.
The update emails I got throughout the 3 week wait appeared to be very AI with so many emojis in the emails. This company needs to be avoided.

7 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi Stuart,

We appreciate your feedback and we truly value your overall experience and would love the opportunity to make things right.

Kindly provide your order details so we can resolve this as quickly as possible?


Team Montford & Co

Valutata 3 stelle su 5

Disappointing compared with the ad

The 2 dresses I ordered took a long time to arrive and when I eventually received them, I was very disappointed with the material which is cheap and synthetic. I was expecting a lightweight cotton dress which would fall gracefully over swimwear or underwear on holiday but I received a rather underwhelming style which I regretted buying. On the other hand, I didn’t pay much for 2 dresses and others might think I am too harsh. If you consider buying yourself, just be aware that what you see in the ads for the product are not really accurate, in that they make the dress look much better quality than it is.

7 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hello Ruth,

Thank you for the review! We will definitely work with our delivery partners to improve delivery times and also implement improvements to check on the quality if items. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

Bad company poor unrealistic sizes

Nice coat. Size is ridiculous. How can a 2XXL be a size 12, 14 at best?! XXL should be 18-20 at least!
The company is not based in Europe, but china.
If you wish to return the item its a ball ache. 30 days from when you received it. It took almost 3 weeks to get here.
AVOID!

3 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi,

We appreciate your feedback and we truly value your overall experience and would love the opportunity to make things right.

Kindly provide your order details so we can resolve this as quickly as possible?


Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

Utterly appalling company

Utterly appalling company.
Sadly and unlike my usual caution I ordered without reading these reviews first
Blatantly all the reviews are correct
I have been hearing allegedly from Olivia but this is probably a false moniker to appear less fraudulent
I have had ridiculous reasons for delays after being told my order had been dispatched , conflicting emails with turn arounds on what is happening
My bank is now getting involved and I am reporting them to appropriate channels
AVOID at all costs this is a SCAM and. a SHAM

29 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi,

We appreciate your feedback and we truly value your overall experience and would love the opportunity to make things right.

Kindly provide your order details so we can resolve this as quickly as possible?


Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

Terrible customer experience

Terrible customer experience - wasted a month now on sending emails backwards and forward to 'Olivia', who doesn't even read the content in it.
Please everyone be aware of this company, my goods arrived late-during waiting time I wanted to cancel the order but they ignored me, goods were not as described, terrible quality and sizing far too big - misleading sales!!! Return policy is on changing your mind where I just been scammed on poor quality and wrong sizing- she still dares saying that I have to post it to China to be able to get full refund
I had enough of wasted time, my next step will be submitting official complaint report to:
Retail Consumer Support
Citizens Advice Consumer Support and to
Ombudsman Association. Someone needs to closed them scammers down. How many more people will fall for it and will agree for percentage of their money to be returned. That's how they operate and there are the institutions which protect consumer from businesses like that. Let's start here with complaint report.

23 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi,

Thank you for your feedback. We’re committed in making a good lasting overall experience and we want to make things right for you.

Kindly check your email as we sent a message for us to address your concerns. We're looking forward to giving you a better experience


Team Montford & Co

Valutata 4 stelle su 5

I ordered and received a blazer

I ordered and received a blazer, which looked very good on the photo, but not good in a real life, unfortunately. I was in correspondence with Montford Sales and made a complaint about the product. Luckily, I received a refund which I didn't expect, so really appreciate Montford action, thanks for that!

23 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi Liza,

Thank you for the great review! We’re so glad had a great experience with us. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon!

Team Montford & Co

Valutata 1 stelle su 5

I wish I had read the reviews here…

I wish I had read the reviews here before placing an order.
Purchased two pair of boots based on their webpage.
They arrived wrapped in bubble wrap and stunk of plastic chemicals. The sizing was small and the material flimsy.
The delivery time was extensive.
Communication has been good but kiss good bye to getting an exchange or a full refund.
Had I known the company was based on china I would not have placed the order, the expectation is you get a voucher (not for the full amount) or return to china paying customs fees etc.
A costly mistake and a company I would not recommend spending my money with.

31 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Montford Co

Risposta di Montford Co

Hi,

Thank you for your feedback. We’re committed in making a good lasting overall experience and we want to make things right for you.

Kindly check your email as we sent a message for us to address your concerns. We're looking forward to giving you a better experience


Team Montford & Co

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più