London Virgin Hair ® Recensioni 

197
•
TrustScore 4 su 5

4,1

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Placed my order and it arrived in less than 2 days! I ordered the kinky straight, which I have had for 4 weeks now, with NO shedding! In that time I have been on holiday in 30 degrees heat spendi... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Excellent service from start to finish. My order was dispatched incredibly quickly and arrived the day after ordering. The hair was well presented and exactly as expected. I really appreciated the car... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

This hair is so so bad, my cousin use to order from LVH a few years ago and the quality seemed good. Now the hair sheds so so much I've had shop hair Amazon hair and TikTok hair that was way better th... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Natalia at LVH was amazing. Although she couldn't accommodate my extremely small head (19.5-20 inch cap) She made every effort to find solutions that worked. The quality of the hair used in the unit... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Fornitore di extension per capelli
  2. anche in
  3. Fornitore di prodotti di bellezza
  4. Negozio di parrucche

Informazioni fornite da varie fonti esterne

No.1 for Premium Virgin Hair & Handmade Wigs ~ ▪️As seen in Glamour, Cosmo & BlackHair Mag info@londonvirginhair.com SALON NOW OPEN


Informazioni di contatto

4,1

Molto buono

TrustScore 4 su 5

197 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 66% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 2 settimane

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,1

Tutte le recensioni

(197)

13 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Great service

Great service!
Loved the service by LVH - I was in need of a fast turnaround and my original vendor cancelled. lVH saved me with their express delivery! Will deffo be ordering again as I’m so last minute!

4 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Unprofessional company.

Unprofessional company.

I ordered hair, only to be told the length is out of stock and that longer lengths were available. I’ve been loyal to LVH for 4 years so I asked if they could provide a complimentary upgrade. Adanna, then says, she has personally checked the stock and their length is out of stock. Shame. I ordered a different hair instead but it never arrived, it got lost in the post. I emailed, no reply, chased her up, she advised Royal Mail will get back in 31days, which is odd, when I called RM, they advised 10days. Since the issue had to be sorted with the support waited for 31 days, no response and I had to chased her for an update. Bearing in mind I have chased several times. She finally gives me a refund.

Given the previous reviews, it seems like the company has a poor habit of listing hair that is out of stock and failing to correct the error. It has become a scam. I won’t be using them again.

17 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di London Virgin Hair ®

Risposta di London Virgin Hair ®

Hey Vanessa,

Thank you for your feedback!

Once again, we apologise for the issue with out of stock items. This was a temporary issue with our website which has now been fixed permanently. For this we can only apologise.

As your order was out of stock, we worked together to come to a solution of an alternative hair texture which you were okay with and we sent this out that same day. Unfortunately your order was lost 'in transit' by Royal Mail, which can be confirmed by your tracking number that you were provided with. This is completely out of our hands as we had shipped your order and were only made aware of the issue when you emailed us.

As a business we are required to process a business claim which takes 30 days from the claim date. This information can be found on the royal mail claims page:

https://business.help.royalmail.com/app/answers/detail/a_id/648/~/royal-mail-business-account-claims

We can only apologise for any misleading information regarding claim processing times.

Regarding a refund, if an item is lost via Royal Mail, we have to wait for them to conclude the claim before issuing a refund. In this instance, having chased multiple times, the claim was still unresolved and due to the matter of time taken, we made a decision to refund you to avoid any further inconvenience. On our end the claim is still ongoing. We would never intend to 'scam' any of our customers as we are a reputable business and pride ourself on customer satisfaction.

I hope this clears up any confusion.

Many Thanks,

Adanna, LVH Team x

Valutata 1 stelle su 5

I placed my order on Friday and got an…

I placed my order on Friday and got an email to say it was out of stock on Monday. I responded back on Wednesday and advised I needed the hair for my birthday so if I wasn’t gonna have it by the next Monday, I wanted to cancel the order. They responded and advised no weave was going to be in stock until at least Monday so I don’t understand why they are taking orders with no stock??? Even looking back on it, you are still able to order? I haven’t received any correspondence since I said I wanted a refund. It’s so hard to get in touch with LVH. I used to swear by them and have always used them so I don’t know what has gone wrong this time. The lack of communication/customer service skills is sad. I have tried to reach out via different platforms and haven’t been able to get through to anyone. I placed my order over a week ago now and my refund still hasn’t been processed nor has anyone contacted me back regarding it. My partner paid for it and his words were ‘have I been scammed by a weave company’. Wouldn’t recommend to anyone anymore.

15 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di London Virgin Hair ®

Risposta di London Virgin Hair ®

Hey,

Thank you for your feedback.

Regarding the stock; unfortunately sometimes our orders go out quicker than the stock can update! This is a fault in the website which we are getting resolved as soon as possible so no further issues persist. We are sorry you experienced this however this is not a normal circumstance.

Regarding communication, we apologise if you haven’t heard from us. All of our emails have now been responded to from Friday so please do get in touch at info@londonvirginhair.com if you are still awaiting a response.

Regarding a refund, any orders which have not been fulfilled have been refunded and cancelled if agreed with the customer. So please let us know if this hasn’t yet happened.

Many Thanks,

LVH Team x

Valutata 1 stelle su 5

Change of quality

I brought a closure and 14inch hair it was absolutely poor quality I have been buying hair for sometime from this company and usually quite good. However this time it was dreadful like a synthetic joke shop quality hair. Will not be purchasing again.

14 ottobre 2024
Non scritta su invito
Logo di London Virgin Hair ®

Risposta di London Virgin Hair ®

Hey, We are sorry to hear you have experienced this issue. Please send us an email to info@londonvirginhair.com with your order number and we will be more than happy to investigate this.

Many Thanks,

LVH Team x

Valutata 3 stelle su 5

Good customer service

After having an issue with the hair purchased initially. LVH ( Adanna) was very happy to help and replaced the hair for me. She was very helpful and delt with the matter promptly which I am very greatful for. Thank you

20 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di London Virgin Hair ®

Risposta di London Virgin Hair ®

Thank you for your kind works Desiree! x

Valutata 2 stelle su 5

Wouldn’t recommend deep wave bundle

I paid £180 for a luxury deep wave bundle. What a waste of money. I had it done & in 1 week it look like a birds nest & was shedding all over the place. On contacting LVH they offered me vouchers(to still spend with the) not a refund that would allow me to get my hair redone. I’ve taken a chance & purchased a coupe of wigs instead. I’m hopeful they will be fine,

22 novembre 2024
Non scritta su invito
Logo di London Virgin Hair ®

Risposta di London Virgin Hair ®

Hey,

Thank you for your feedback! We are sorry you have experienced this with our hair. Unfortunately as per our hygiene policy we are unable to provide a refund on worn goods so our alternative would be some gift vouchers to compensate for the inconvenience. If you have any more issues or concerns with future purchases, please contact us via info@londonvirginhair.com and we will be more than happy to look into this for you.

Many Thanks,

LVH Team x

Valutata 1 stelle su 5

Hi guys absolutely the worst experience…

Hi guys absolutely the worst experience I had with LondonVirginHair .
Well I’ve order 4 bundles plus 1 closure for 20 inch HD which was a gift for my sister worth of £577 in Romania,as soon the order came I packed and send it with DHL in Romania when my sister she received the hair she notice that the closure was 12 inch instead of a 20 inch , I wrote several emails regardless for a good couple of days to just receive an outcome to return the wrong closure and which was the brand mistake with so poor customer service.
I end up with £25 refund for the difference of price of the wrong closure and that’s it ,not a voucher discount or to get a chance to buy the closure cheaper or any other kindness or to value the customer for they’re mistake,nope none of that .
Will not recommend this brand at all to no one .

27 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

SCAMMERS!!! Save your money and time.

It is my first time using LVH and what attracted me was the advertisement for quick next day delivery 🤨. I ordered and paid, then an email was sent to say my product was out of stock would I like to purchase something different.
It has been 7 days, no product, no communication from the company, all phone numbers are invalid. The 'live' chat is dead.
It's a scam to take peoples money and not provide the product.

16 agosto 2024
Non scritta su invito
Logo di London Virgin Hair ®

Risposta di London Virgin Hair ®

Hey! Thank you for your feedback. We apologise if your query has been missed as we are currently running on a reduced admin service. If you could please kindly send us with your order number, we will be sure to rectify this issue as soon as possible.

LVH Team x

Valutata 1 stelle su 5

The clip in extensions are atrocious

The clip in extensions are atrocious, the wefts are way too big i dont know whose huge head they used to measure against and think this applies to everyone, also its 2024 time to make seamless clip ins , wish i didnt order these the clips are really flimsy too i can tell they aren’t going to last long

6 agosto 2024
Non scritta su invito
Logo di London Virgin Hair ®

Risposta di London Virgin Hair ®

Hey! We are sorry that you have experienced this with our hair. Please email us with your order number and we can look into this for you.

LVH Team x

Valutata 1 stelle su 5

When the hair arrived it looked nice…

When the hair arrived it looked nice but after 3 months wear on a wig the hair started to matt I paid over £500 and I’m not happy.

20 ottobre 2023
Non scritta su invito
Logo di London Virgin Hair ®

Risposta di London Virgin Hair ®

Hey! We are sorry that you have experienced this with our hair. Please email us with your order number and we can look into this for you.

LVH Team x

Valutata 5 stelle su 5

Excellent quality and service

Was recommended LVH as I haven't weaved my hair in many years and didn't know which company offered good quality hair. LVH hasn't disappointed me. I bought body wave bundles and closure all came by the next day. Excellent quality. When I'd bought one bundle too many, I was able to send it back with no quibbles and the money was back in my account within 5 days. I even got an email to check that everything was alright.
Will most definitely recommend and will definitely purchase from them in the future.

8 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

AWFUL quality synthetic mix hair

AWFUL quality synthetic mix hair.
Paid over £300 for bundles and a closure, the hair matts, tangles be sheds. It feels horrible and is difficult to style.
I gave emails LVH for a refund and have had no response.
Absolutely disgusting scam company, for actual premium hair use Bleu Ribbon not this cheap processed hair they falsely market as premium virgin hair.

18 marzo 2024
Non scritta su invito
Logo di London Virgin Hair ®

Risposta di London Virgin Hair ®

Hey Danielle,

We are very sorry you have experienced this issue with LVH. Just to confirm we have spoken over email and agreed on replacing the whole order for you with new texture hair of your choice. We would also like to clarify that we never use a synthetic mix in our hair.

Many Thanks,

LVH Team x

Valutata 1 stelle su 5

Quality

Awful quality very thin and dry looking especially once coloured waste of money. Won't buy again very disappointed

1 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di London Virgin Hair ®

Risposta di London Virgin Hair ®

Hey There!,

we are very sorry that you have experienced this issue with our hair. Please email us with your order reference and we would be more than happy to investigate this for you.

Many Thanks,

LVH Team x

Valutata 5 stelle su 5

The straight hair bundles I’ve bought…

The straight hair bundles I’ve bought has always been of good quality, have been able to reuse the hair multiple times and it still has remained in good condition. Not a lot of shedding either. Excellent communication and fast shipping! One of my favourites!

1 settembre 2023
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più