Jægerhuset ønsker at fremstå som en restaurant med styr på tingene, MEN deres hjemmeside er IKKE ajour. Min henvendelse omkring et annonceret frokost tilbud blev blankt afvist “Det har vi ikke mere... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Vi besøgte Jægerhuset den 12 December til en 3 retters menu med vin. Vi var lidt spændte da vi havde læst tidligere anmeldelser. De 3 retter var fantastiske, og der var enda en appetizer med sparkling... Leggi di più
Giver trods alt 2 stjerne pga maden og de hyggelige omgivelser, som godt kunne havde fået 5-6 stjerner. Men betjeningen får 0 stjerner, har sjældent oplevet en så uforskammet spids tone. Meget højttal... Leggi di più
Besøgte Jægerhuset for 1. gang til frokost. Fantastisk beliggenhed med skøn udsigt over Furesøen. Blev mødt af imødekommende og venlig tjener, der på professionel vis og med humor tildelte os bord me... Leggi di più
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Unfriendly boss / not good for coffee and cake
What would be a great place for coffee and cake after a nice walk is unfortunately quite unfriendly. Although there were many nice window seats in the warm room with lake view we were chased to the dark front room because we "only" eat cake and coffee.
Efterfølgende trussel med inkasso
Efter afholdelse af en 50 års fødselsdag i september, spurgte vi ved afgang fra lokalerne om vi skulle afregne med det samme - men nej, de ville hellere sende regningen.
Efter noget tid uden modtagelse af en regning, skrev vi til dem igen (samme mail-adr hos jægerhuset som ved første kontakt) og gjorde opmærksom på at vi stadig ikke havde modtaget en regning - men vi fik stadig intet svar fra vores tidligere kontaktperson og vi modtog stadig ingen skriftlig regning.
Så i dag, modtager vi pludseligt en mail fra kontaktpersonen hos jægerhuset, hvor de truer med advokat og inkasso fordi vi ikke har betalt regningen ???!!!
Ikke betalt regningen - vi rykkede selv for den uden svar....
Det viser sig så, at bogholderiet hos jægerhuset tidligere havde sendt en mail med en vedhæftede fotokopi af en maskinbon, som var endt i spam-mappen af hotmail's interne spam regler - og hotmail sletter automatisk spam mails efter 10 dage.
De truer så med advokat og inkasso efter at have sendt en maskinbon via mail og uden at have sendt en skriftlig regning eller rykker med posten - og det selvom vi oprindelig selv rykkede for regningen !!!!!
I henhold til "Lov om inkassovirksomhed" står der under §10:
§ 10. Før der over for skyldneren må iværksættes andre foranstaltninger med henblik på inddrivelse af en fordring, skal der til skyldneren være sendt en påkravsskrivelse, der opfylder betingelserne i stk. 2 og 3, og den i stk. 3 nævnte frist skal være udløbet, jf. dog § 11.
Stk. 2. I påkravsskrivelsen skal tydeligt angives alle oplysninger, som er nødvendige for skyldnerens bedømmelse af fordringen.
Stk. 3. I påkravsskrivelsen skal angives en frist, inden for hvilken skyldneren kan indfri fordringen, uden at der foretages foranstaltninger, hvorved der påføres skyldneren yderligere omkostninger. Fristen skal være mindst 10 dage fra afsendelsen af påkravsskrivelsen.
Vi skal altså have modtaget en skriftlig påkravsskrivelse med posten inden noget kan sendes til inkasso, men alligevel truer de med advokat og inkasso efter at have sendt en mail med en vedhæftet kopi af en kassebon ??!! En mail som nemt kan forsvinde 10 gange på vej gennem nettet og dusinvis af mail servere.
Hvis I/du ikke vil risikere et retslig efterspil selvom I/du hele tiden har handlet ordentligt og i god tro, SÅ HOLD DIG LANGT VÆK FRA JÆGERHUSET
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.








