Leuke shirts voor een nette prijs
Leuke shirts voor een nette prijs. Levering was flink vertraagt door PostNL dus was bang de shirts niet optijd voor het festival te krijgen. Om dit te tackelen hebben ze voor de zekerheid nog 2 shirts gestuurd waardoor ik het optijd had. Top service en klantvriendelijkheid!!






