Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Absolutely fantastic customer service. I contacted Happy Houseplants about a query with my order and Emily couldn’t have been more helpful. She replied quickly, was incredibly friendly and sorted ev... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I was gifted a prayer plant which arrived on 3.9.26. When it arrived some of the edges of the leaves had brown tips already and new leaves that were pushing through were already dried and dea... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

I am like a walking billboard for Happy Happy Houseplant! I tell everyone who likes plants that this is thee bomb for houseplants. I water my indoor plants every week and they are so receptive to stea... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

I bought an aspidistra from you earlier this year. He arrived in perfect condition and Albert now lives in my conservatory in a large 'ugly chic' pot which a friend gave me because she thought I'd hat... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Vivaio e articoli per il giardino
  2. anche in
  3. Negozio per l'esposizione di piante
  4. Servizio di arredamento verde per interni
  5. Vivaio

Scritti dall'azienda

Beautiful large and small plants delivered to your door. Let's Grow Together....


Informazioni di contatto

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

289 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 48 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,5

Tutte le recensioni

(289)

46 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

2 wonderful plants

Received 2 wonderful plants from happy houseplants. Both are strong healthy and vibrant. The colouring on them is sensational. I will definitely use Happy Houseplants again and will most definitely recommend them

7 settembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Strong, happy, healthy plants!

I bought 3 plants about a year ago and they’ve all done amazingly, such strong and happy, healthy plants! They’ve grown from small plants to much larger beautifully lush ones. Happy Houseplants is now my first port of call when I’m looking to buy any more plants. Thank you very much! And also for your email newsletter inspiration, I enjoy opening and having a read, including of the interviews you feature.

13 settembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Happy

I have now bought 3 plants from Happy Houseplants. Each plant is great and they’ve been growing beautifully. Customer service has also been excellent, always quick to reply and very helpful. Delivery was fast.

11 settembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Delayed, wrong item, didn't get much right

Order was delayed because the growers "forgot to put item on the truck". Then when my order did arrive to them I was told it was the wrong thing. wouldn't recommend.

4 settembre 2024
Non scritta su invito
Logo di Happy Houseplants

Risposta di Happy Houseplants

Hi Sam, we share your frustration but in fairness to the grower this was a genuine human error which can happen in any business. We offered another plant which is very similar with a 20 percent discount to try make good. Sorry, we couldn’t help further this time.

Valutata 5 stelle su 5

Love, love, love Happy Houseplants.

Love, love, love Happy Houseplants. The plants are happy and so am I. They arrived very, very well packaged and boxed in perfect condition. They are all thriving - my only problem is that I’m getting addicted and can’t wait to place my next order.

Highly recommended - and I haven’t mentioned the huge choice and great prices.

17 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Lush plants 🌿🌿🌿 to feed plant addiction

Excellent quality, lush, healthy plants.

Wide variety to feed plant addiction 😁.

Always well packed, beautiful range of pots.

Recommendation of how to care for plants.

Happy Houseplants definitely has excellent communication.

Emily at Happy Houseplants is very helpful.

Delivery with DPD has also been reliable and efficient.

14 agosto 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

I ordered 4 plants and three pots

I ordered 4 plants and three pots - one of the pots arrived damaged - a crack on the pot and marked. Happyhouseplants customer service was extremely disappointing - they explained the glaze would keep it watertight - I said I’d prefer to return as obviously damaged. They said I could return - paying the return costs (for a damaged pot!). They did not reply to my last email. Not what I expected from the reviews. Worst plant company I have ever used. AVOID. Terrible operation and dreadful, rude customer service.

12 agosto 2024
Non scritta su invito
Logo di Happy Houseplants

Risposta di Happy Houseplants

Hi Jane, we are so sorry you are disappointed but the pot is rustic in style, handmade and the cracked glaze is normal and part of the design. The pot is exactly as described. However if you are not entirety happy with your pot please return and we will provide a full refund.

Valutata 3 stelle su 5

First time ordering plants online

First time ordering plants online, I was so excited but when they arrived I was a little disappointed. 3 of 4 needed repotting, and 2 had a few bugs. And 2 of the plants look a little worse for wear. Not too bad, but also not good. Wouldnt have bought them in person looking like that.
Unfortunately will not be ordering again.

10 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Sad looking damaged plants :(

Quick delivery with tracking and the plants were packaged well! I ordered 3 plants - 2 of which were quite badly damaged and unhealthy looking with torn and yellowing leaves. I was really looking forward to finally owning a pink Philodendron and have managed to nurse it but it is still looking rather sad. I was so excited to order from happy house plants but now as I saw that they are RHS approved so you would assume these plants would arrive healthy but I’m disappointed, the price did not reflect the quality of plants I received.

4 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Best online place to buy your plants

This is the best place for price and for the excellent plants you get, I ordered a string of hearts and a rabbits foot prayer plant and both were in super condition on arrival, very well packaged even if the outside box had some damage from the couriers ( they are never careful) but did not effect the plants due to how well they were protected. I've had them a couple of weeks now and they both are settling in lovely 😊 can't wait to add to my collection ( I'm a beginner) so will definitely be getting them from Happy houseplants because that is what they are and I'm a happy plant mum 😊👍🏻

18 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Quick delivery and good price

Quick delivery and good price. I bought a Philodendron Melanochrysum and Mican. Much bigger than I was expecting, which was fab. The Melano looks like it's had Thrip but had been treated. I always isolate new plants anyway, so will keep an eye on them. I can't wait til they join my collection.

18 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Genuinely great company for plants

Genuinely great company for plants. I don't have much in the way of selection of shops that sell houseplants near where I live, so I decided to go online & this company popped up. I adored the selection to choose from & I ended up buying five. They were shipped on the 17th & arrived on the 18th.
They were packaged carefully, and seem to be adjusting to their new home really well. I had a couple of questions in regard to my plants & they kindly answered my questions to my email (I got a refund for one of my plants too because the nanouk had a little hitchhiker on it. I really wasn't expecting a refund but I super appreciated that they did that).
Definitely a shop I'll come back to because of how great the plants are & the price is very affordable too.

18 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Wonderful quality & service

What a lovely company to deal with! I ordered my living plant, with container - it arrived swiftly, with very thoughtful packaging and in perfect condition. I also purchased another product accidentally (not plant related) and got in touch with the team. Nothing was too much trouble and I received an immediate refund. I remain delighted with my plant which continues to thrive and I am about to purchase another one. Highly recommend Happy Houseplants for excellent quality & excellent customer service.

12 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great quality of plants

I have just received the plants I ordered I often order my houseplants from happy house plants as I am ensured an extremely high level of quality. You did not disappoint once again . I have received the most exquisite plants. I also ordered , for the first time, the plant rescuer box and I have to just say I am blown away . This box has far exceeded my expectations!!! Thank you happy houseplants 😁

11 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

What a fantastic company!

What a fantastic company! When I accidentally had my order being shipped to my own address instead of my friend's they answered the phone on the second ring and immediately fixed it. Then when i thought the decorative pot had been missed from the order, they had a fresh one en route before I could message back to let them know my friend had retrieved her packaging and found the original pot hidden away at the bottom of the box. Wonderful, friendly customer service and lovely products to boot! Thank you!

31 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Great rescue box

Doing a trial of rescue plant boxes on line.
Received one today from Happy houseplants £15 plus P&P.
Arrived promptly and well packaged.
I was overwhelmed with the contents. Received 5 beautiful plants including an alocasia, a jasmine, ivy, a succulent and I think a pepperomia.
Although very dry they were all well established and good sizes.
Great value for money - 100% recommend- great to rescue plants - certainly would order again.

1 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 4 stelle su 5

Very impressed with my first plant from…

Very impressed with my first plant from Happy Houseplants . Its a praiso verde . Its arrived earlier than I was anticipating . So I was excited to receive such a beautiful plant . Well wrapped in a sturdy delivery box . Healthy even after transit . One leaf got caught in the paper , obviously when it was wrapped but apart from that it's Beautiful and settling in with my collection already .. I have used other company's but I'm very happy to order again from the team at Happy houseplants. Well done for creating Frozen freckles !. Looks a stunner! Thankyou Vicki..

24 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Beautiful plants - great customer service

Thank you Happy Houseplants!

Beautiful plants that by following the clear care instructions provided I’ve managed to more than keep alive (previously always killed off my indoor plants from elsewhere). The first two, and now newer additions from Happy Houseplants are all flourishing - Oxalis particularly stunning.

So pleased with them and the service I received - not to mention the gorgeous pots that complete the overall look.

Perfect package.

Highly recommend.

6 aprile 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

AVOID, advice from a house plant expert!

I received my delivery in late January, and I'd ordered 5 houseplants. I have never tried this website before but thought I'd give it a go after finding them on Instagram ads. I've got hundreds of house plants, in almost every room in my house. I am well aware of how to care for plants of every variety. When the plants were delivered they appeared to be fine, if not a bit water logged. The leaves on 3 were unbelievably shiny - making me wonder if they were coated in some wax to make them appear "healthy". At the start of March (31 days after purchase) 3 of the plants were showing signs of distress. I followed my usual care and followed the advice on the happy house plant Web page. Bare in mind, none of my other houseplants were showing any of the same symptoms. A few weeks later, the 3 of them died. There was no bringing them back. I emailed the correct address to ask for advice as surely plants that start to die within A MONTH should be refunded. The Web says they'd reply to emails within 48 hours, however a week with no reply, I had to message them on Instagram (which they've blocked me from 😂) to get a reply - a full 9 days after my email. Apparently my email went to spam, which after reading other reviews is an EXCUSE they use to ignore us...Someone called Mark replied that too much time had passed and returns are only allowed within 14 days, which is absolutely bonkers! I then asked where I could leave a review and they have ghosted me! But guaranteed "if I'd phoned them they would have helped" I followed all guidance on their website and tried to call 4 different occasions and didn't get through. Overall; poor quality plants and awful customer service. Avoid, plant pals.

Edit to add - yes they offered a discount code but who in the right mind would re-order? No thanks!

9 aprile 2024
Non scritta su invito
Logo di Happy Houseplants

Risposta di Happy Houseplants

Hi Claire, The plants were delivered in January, and you contacted us for the first time on the 2nd of April. Our T&Cs state 14 days for a no-quibble return, but we will always help if contacted later.

Unfortunately, we cannot be responsible for the care of the plants once they are out of our care, although we know it's very frustrating when plants die, so we offered a discount if you wanted to order again as goodwill.

I am so sorry we can't help you further.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più