Door een storing is het geld van mijn giftcard afgehaald. Bij telefonisch contact werd aangegeven dat ik een e-mail moest sturen om het op te lossen. Dat heb ik gedaan. Anderhalve week later nog stee... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Door een storing is het geld van mijn giftcard afgehaald. Bij telefonisch contact werd aangegeven dat ik een e-mail moest sturen om het op te lossen. Dat heb ik gedaan. Anderhalve week later nog stee... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Ik heb via Euroclix 2 cadeaukaarten van Kado+kaart (1x € 150 en 1x €65) aangeschaft op 23-5-2026. Bij het inwisselen voor een andere cadeaukaart komt er een melding dat de site een storing heeft en h... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Ik heb weinig extra's toe te voegen na het lezen van meerdere reviews maar wil voor de vorm toch nog even een slechte review achterlaten. Totaal onoverzichtelijke site, een kaart die binnen een ja... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Kado+Kaart gekregen met 50,00 erop Ondanks uiterste voorzichtigheid pincode niet geheel leesbaar na weg trekken plaksel, mist 2 cijfers. 4 cijfers zou voldoende moeten wezen om vanuit het bedrijf... Leggi di più
Giftcards online kopen? Kies dan uit onze diverse producten. Geschikt voor een verjaardag, bruiloft of de laatste werkdag van een collega.
Amsterdam, Paesi Bassi
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Ik heb een cadeaukaart gehad van 50 euro. Al 45 min bezig om dat ding omgeboekt te krijgen naar een bol cadeau kaart. Want dat is een mogelijkheid. Mooi niet. Ik kan mij creditkaart nummer invullen en dan kom ik op kopen. Waardeloos product. Voelt als oplichting! Vind het heel erg dat ik de gever van dit cadeau moet informeren dat hij is opgelicht.

Risposta di Giftcardstore
Deze kaart cadeau gekregen omdat op de kaart stond dat hij in te leveren zou zijn voor een bijenkorf bon. Zoals in andere reviews te lezen is dit uiteraard een leugen. Klantenservice gebeld, toen ik de heer aan de telefoon vroeg waar in het beleid ik kon terug vinden dat dit zomaar mogelijk is werd “per toeval” de verbinding verbroken. Later een dame aan de telefoon gehad die ook absoluut niet wilde meedenken in een oplossing en aangaf dat ik het maar ergens anders moest besteden. Hartstikke leuk dat je continu wisselt van partners, maar zorg er dan ook even voor dat de informatie op de fysieke cadeaubonnen ook kloppend is. Kortom, met aanschaf van deze bon wordt de consument enorm misleid, en als je er over belt is een oplossing niet mogelijk.

Risposta di Giftcardstore
De website werkt niet, je hebt een zeer beperkt aantal keuzes. Ik wou bijvoorbeeld oordopjes, die ik had gezien bij Coolblue, nadat ik de klantenservice had gesproken kwam ik erachter dat de coolblue kaart wel op de website staat maar niet met de kado+kaart aangeschaft kan worden. Vervolgens heb ik een andere kaart gekocht, is dit niet terug te vinden in mijn account. De klantenservice kan je niet verder helpen en gewoon je geld terug is ook onmogelijk. Ik hoop dat dit bedrijf z.s.m. failliet gaat, echt irritant om hier iets van te ontvangen al 2 dagen bezig om een kaart er vanaf te krijgen. Gatver, het bedrijf hoeft ook niet op mijn bericht te reageren, dan krijg je toch van die domme opmerkingen van neem contact op met de klantenservice uiteindelijk gaan die toch niets doen.

Risposta di Giftcardstore
Website klopt van geen kant. De meest gebruiksonvriendelijke en onoverzichtelijke website die ik ooit heb gezien. Het lijkt erop alsof deze website zo is ingericht dat verzilveren niet mogelijk is. Ik heb verschillende mogelijkheden geprobeerd. Telkens als je één stap verder lijkt te komen blijkt er weer iets anders mis te zijn. Koop géén KADO+KAART.

Risposta di Giftcardstore
Hun reactie op de reviews laat al zien dat ze er niks om geven. Dat je oude kaarten hebt liggen in de winkels tot daar aan toe. Maar expres de bijenkorf en spotify laten staan op de website zodat mensen bij je kopen is ronduit beschamend!
Ik kon de kaart niet verzilveren voor de Bijenkorf terwijl hiermee wel geadverteerd is. Wat een klantonvriendelijk bedrijf zeg, ze willen absoluut geen oplossing aandragen en klinken als oplichters. Na het lezen van alle reviews geloof ik ook echt dat deze kaart nergens in te wisselen is. Heel jammer en zonde geld! Geen aanrader!

Risposta di Giftcardstore
Kaartje ontvangen met €15 tegoed.
Staat aan de binnenkant van de kaart “Kies je cadeaukaarten online uit”, met daaronder Spotify als optie. Helaas is deze niet als optie beschikbaar op (link naar website weggehaald want review mag geen link bevatten).

Risposta di Giftcardstore
Krijg je een tegoedkaart twv van 50,- Maar om deze DIGITAAL te verzilveren moet ik de kaart thuis laten bezorgen en hiervoor verzendkosten voor betalen. Ik snap heel deze logica niet. Waarom gewoon niet per mail versturen, zoals de rest van de aanbieders. Heel omslachtig dit. Degene die dit cadeau geeft is hier niet van bewust.

Risposta di Giftcardstore
Onhandig, je krijgt een kaart die je vervolgens online ik kan wisselen voor een andere kaart nadat je al je persoonsgegevens hebt moet invullen. Ik hoop dat niemand dit meer aanschaft voor een ander.

Risposta di Giftcardstore
Vaderdag kadobon van mijn zoon naar een verkeerd e-mail adres verstuurd. Krijg geen contact dus gaan ik via de KVK de eigenaar achterhalen en proberen om via andere weg druk uit te oefenen om het bedrag terug te krijgen. GEEN gebruik maken van deze site.

Risposta di Giftcardstore
Alles! Niet te doen om je kaart te verzilveren. Je komt steeds in de betaalomgeving van de bank terecht. Saldo check werkt wel prima, dan mag je je saldo zien waar je niets voor kunt kopen.
Deze site is rijp voor een uitzending van Radar of Kassa. Fantastisch verjaardagskado .. NOT!

Risposta di Giftcardstore
1 ster is teveel. Oplichters, KADO+ KAART van 50 euro was niet te verzilveren. Gaf steeds foutmelding.
Beter gewoon geld in envelop of betrouwbare aanbieder voor cadeaucard! Giftcardstore voor KADO KAART is echt zonde van het geld.

Risposta di Giftcardstore
Staat op dat die valt in te leveren bij bijenkorf hier speciaal een cadeau bon van gekregen van 100€ nu heb ik er dus helemaal niks aan want het gene wat ik graag had willen halen kan nu dus ook niet meer verdere revieuws zeggen denk ik genoeg

Risposta di Giftcardstore
Ik heb een kado+kaart cadeau gegeven aan iemand ik heb alles al geprobeerd. Ik kan deze gewoon niet gebruiken al 2 mails verstuurd nooit reactie. Telefoonnr niet in gebruik! Zeer vervelend!!!

Risposta di Giftcardstore
Koop nooit een kaart van champ!
Heel moeilijk in te wisselen en heb het langer geprobeerd. Na twee jaar is je geld weg!

Risposta di Giftcardstore
Je kan er met geen mogelijkheid inloggen , je wordt steeds geblokkeerd. Wat een kl... site !!!! om razend van te worden , ze maken het zo moeilijk!! Saldo checken gaat wel maar daarna begint de ellende. Verder kom je niet .

Risposta di Giftcardstore
Een giftcardstore cadeaubon gekregen van €50
Ik probeer hem online om te wisselen maar bij de meeste krijg ik de melding dat je hem niet in kan wisselen met K+K. Kan hem alleen inwisselen bij een klein aantal beperkte winkels waar ik niks aan heb. Er staat ook dat je hem bij de Bijenkorf in kan leveren maar dat is niet zo. In jullie eerdere reacties zie ik staan dat Bijenkorf zich in september al heeft terug getrokken. Deze kaart is eind maart gekocht maar nog steeds staat hun logo ook daarop, is gewoon misleiding! Jammer, maar ik zal hem nooit iemand cadeau geven.

Risposta di Giftcardstore
Een bedankt kado+kaart gekregen en wil deze verzilveren echter ik ben geblokkeerd en kan de kaart dus niet verzilveren,
meerdere keren een mail verzonden maar tot op heden geen reactie !
Een paar dagen later is er een reactie van Giftcardstore op deze review.
Hun e-mail adres en een telefoonnummer is aan mij bekend gemaakt, zodat ik rechtstreeks contact had.
Na een aantal door hen gegeven tips en aanwijzingen is het alsnog gelukt om de kaart te verzilveren. Fijn !

Risposta di Giftcardstore
Ik begrijp de lage waardering wel. Ik heb hetzelfde probleem als vele reviews die hier staan.
Ik heb geprobeerd mijn 20 euro kado kaart in te wisselen, niets kan je aanschaffen. Giftcardstore geeft de mogelijkheid op de website voor Gamma, Praxis, Karwei, huis en tuin, Etos, Klus cadeau, C&A, allemaal niet mogelijk. Melding komt dan: Dit product kan niet worden gekocht met de K+K betalingsoptie. Met andere woorden, je kan niets bestellen voor de waarde van je kaart.
Als je vervolgens contact met Gifscardstore opneemt krijg je een beschrijving hoe je de kaart moet inwisselen op hun website. Dat heb ik niet gevraagd, mijn vraag was waarom mag ik al deze bekende winkels mijn bon niet besteden terwijl deze er wel staan. Daar krijg je geen antwoord op.
Wees gewaarschuwd, koop geen Kado+kaart!

Risposta di Giftcardstore
Ben het helemaal eens met vorige reviews.
Beperkt aantal aanbieders (mis b.v. Bol.com).
Geen gebruikersvriendelijke website.
Niet mogelijk om met de K+K code een fysieke cadeaukaart te bestellen van b.v. Hema of Decathlon in verband met verzendkosten.
Kortom, zonde van het geld dat de gulle gever voor deze kaart heeft betaald

Risposta di Giftcardstore
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.