Giftcardstore Recensioni 312

TrustScore 1.5 su 5

1,3

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Door een storing is het geld van mijn giftcard afgehaald. Bij telefonisch contact werd aangegeven dat ik een e-mail moest sturen om het op te lossen. Dat heb ik gedaan. Anderhalve week later nog stee... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Ik heb via Euroclix 2 cadeaukaarten van Kado+kaart (1x € 150 en 1x €65) aangeschaft op 23-5-2026. Bij het inwisselen voor een andere cadeaukaart komt er een melding dat de site een storing heeft en h... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Ik heb weinig extra's toe te voegen na het lezen van meerdere reviews maar wil voor de vorm toch nog even een slechte review achterlaten. Totaal onoverzichtelijke site, een kaart die binnen een ja... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Kado+Kaart gekregen met 50,00 erop Ondanks uiterste voorzichtigheid pincode niet geheel leesbaar na weg trekken plaksel, mist 2 cijfers. 4 cijfers zou voldoende moeten wezen om vanuit het bedrijf... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

Scritti dall'azienda

Giftcards online kopen? Kies dan uit onze diverse producten. Geschikt voor een verjaardag, bruiloft of de laatste werkdag van een collega.


Informazioni di contatto

1,3

Pessimo

TrustScore 1.5 su 5

312 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

niet kopen deze kaart

niet kopen deze kaart. je wisselt je geld in voor een waardebon met dezelfde waarde. Alleen binnen 2 jaar is het niets meer waard. je stort het als het ware op een spaarrekening en binnen 2 jaar is het gewoon weg en je krijgt ook geen rente. Mooi verdienmodel voor giftcardstore en kado+kaart. Doe er niet aan mee is mijn advies als je iets leuks voor iemand wil kopen.

6 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Ronald! Zoals je op https://www.giftcardstore.nl/kado%2Bkaart kunt zien, hebben wij bij elke kaart een korte uitleg of een verwijzing staat waar men als consument even op kan klikken voor meer informatie over de kaart en wat men ermee kan doen. Elke kaart heeft uiteraard een verloopdatum en haar eigen voorwaarden.

Men heeft met de KADO+KAART aan u als consument de keuze gelaten om de waarde te gebruiken voor 1 cadeaukaart of te verdelen over verschillende cadeaukaarten. Uiteraard is het dan niet de bedoeling dat men de kaart desondanks laat verlopen?

Valutata 1 stelle su 5

Oplichting

Leuke kaart gekregen van mijn stageschool. Ze hebben er 25 euro opgezet. Uiteindelijk stond er bij de saldocheck mog maar 15 euro op. Daarna probeer je het in te leveren. Dat werkt ook niet maar je saldo is wel weg. Kansloos.

31 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Karlijn! Wij hebben even jouw kaart bekeken - deze eindigt op '91' - en wij zien dat er altijd al 10,00 op heeft gestaan? Wij hebben dus het vermoeden dat je verkeerd bent ingelicht door de gever van jouw kaart. Wij zullen even een printscreen naar je toesturen ter bewijs. Verzilver je je kaart wel op tijd? Succes in ieder geval!

Valutata 1 stelle su 5

Teleurstellende ervaring klantonvriendelijk bedrijf

Zeer teleurstellende ervaring met een klantonvriendelijk bedrijf

Mijn ervaring met dit bedrijf is ronduit teleurstellend. De communicatie is verwarrend en de informatie op verschillende plekken – zoals de algemene voorwaarden, veelgestelde vragen en de verwijzingen naar One4all – is tegenstrijdig.

Ik ontving een kaart die niet werkte, en pas bij navraag bleek deze verlopen te zijn. Er staat echter nergens op de kaart een aankoopdatum vermeld, waardoor het voor de gebruiker onmogelijk is om dit te weten. Ook in de algemene voorwaarden wordt hierover geen duidelijke uitleg gegeven. Bij One4all wordt er bij verlopen kaarten een bedrag van €0,75 per maand ingehouden, maar blijkbaar geldt dit ‘toevallig’ niet voor de kaart die ik heb ontvangen.

Het voelt alsof er wordt geschoven met verantwoordelijkheden. In de veelgestelde vragen wordt verwezen naar de acceptant en diens voorwaarden, maar zodra je contact opneemt, gelden er opeens andere regels. Dit komt zeer onprofessioneel en onbetrouwbaar over.

Er is geen sprake van coulance, geen duidelijke uitleg en geen mogelijkheid tot bezwaar of klachtenafhandeling. Ik ben genoodzaakt een formele klacht in te dienen bij de Consumentenbond, want dit lijkt meer op misleiding dan op klantgericht zakendoen.

Een bedrijf dat op deze manier met zijn klanten omgaat, zou zich serieus moeten afvragen of dit de juiste manier van ondernemen is.

20 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Aatje! Helaas geef je niet aan om welke kaart het gaat; al onze cadeaukaarten hebben aparte websites en aparte Algemene Voorwaarden die jij als consument altijd kunt opzoeken. Op de achterkant van onze kaarten en enveloppen wordt niks voor niks nl verwezen naar de specifieke website - de URL wordt letterlijk vermeld op de kaart - naar de saldochecker waar je niet alleen het bedrag, maar ook de geldigheidsdatum kunt vinden.

Wij werken volgens de richtlijnen van de Nederlandsche Bank en de AFM en zijn dus verplicht om toegankelijke informatie aan onze consumenten te verschaffen. Of er coulance wordt verschaft, is per kaart anders en vind je bij de veelgestelde vragen van de website van jouw kaart. Dit geldt ook voor gebruik en verloop van de kaart.

Kijkend naar je verhaal, hebben wij het vage vermoeden dat de gever van jouw kaart de kaart al langere tijd in het bezit had, dit niet bij je had gemeld en dat jij deze nu niet meer kunt gebruiken. Wij zouden in deze je willen adviseren om je te keren tot de gever en te vragen wat er is gebeurd. Succes!

Valutata 1 stelle su 5

Ik heb 2 kadokaarten die ik kan…

Ik heb 2 kadokaarten die ik kan verzilveren, maar geen een code werkt en die is nieuw. Via een bedrijf die welkomskado geeft. Heel stom ik wil graag hulp. Waarom lukt het niet.

7 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Aybike! M.b.t. jouw KADO+KAART kun je alleen in deze categorie https://www.giftcardstore.nl/kado%2Bkaart een andere egift/fysieke kaart uitzoeken en dit wordt ook aldaar aangegeven. Je 'betaalt' vervolgens met jouw kaartdetails. Je kunt ons anders even op reguliere werkdagen - en tijden bellen op 020-2299171 voor hulp. Dank je!

Valutata 1 stelle su 5

Koop GEEN kado+kaart

Koop GEEN kado+kaart! Op de achterkant van de kado+kaart staat het logo van one4all. one4all kaarten zijn 2 jaar geldig en daarna gaat er elke maand 0,75 van het saldo af, maar je kunt de kaart nog wel gebruiken. Deze regel is niet van toepassing op een kado+kaart met jet one4all logo, de kado+kaart verloopt na 2 jaar en is daarna helemaal niet meer te gebruiken. Vermelden van het one4all logo op de kado+kaart is dus misleidend. Toen ik dit aan de medewerker van de klantenservice zei, kreeg ik te horen dat het maar 2 minuten had gekost om de kaart om te wisselen en dat ik dat maar had moeten doen. Je kunt veel liever een VVV bon kopen! Daar weten ze tenminste wat service is.

6 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi TPN! Zo te lezen heb je jouw KADO+KAART al best lang geleden omgeruild naar een O4A-kaart. Deze was inderdaad 2 jaar geldig, dit wordt op de kaart, eventueel enveloppe en de website one4all.nl vermeld. Ook op giftcardstore.nl wordt er per product informatie verschaft over de specifieke cadeaukaart. Hier is dus geen sprake van misleiding. Wij betreuren dat je de kaart niet meer heeft kunnen gebruiken en verwijzen je naar one4all.nl om te kijken of men jou aldaar zou kunnen helpen. Succes!

Valutata 1 stelle su 5

Slechte communicatie

Slechte communicatie.
Cadeau bon ontvangen in een open envelop.

Nóóit meer.

7 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Goedemiddag Bennie! Uiteraard betreuren wij dat jij je kaart niet hebt kunnen gebruiken. Zoals eerder met jou gecommuniceerd, hebben wij je gevraagd om aangifte te doen en een klacht bij PostNL in te dienen. Onze kaarten worden volgens een procedure ingepakt en het kan dus niet zo zijn dat wij vanaf onze kant lege enveloppen inpakken.

Valutata 5 stelle su 5

Prima

Ik las allemaal slechte reviews maar het valt allemaal wel mee je moet alleen goed lezen voordat je iets doet

2 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Goedemiddag Ilias! Hartelijk voor jouw review en veel plezier toegewenst met jouw aankopen!

Valutata 1 stelle su 5

Slechte service, oppassen!

Ik had Kado+Kaart van Giftcardstore.nl.
Helaas een slechte ervaring met deze partij. Het concept is wel aardig; je krijgt een cadeaubon welke je kunt inwisselen tegen vele andere bonnen. Zo is er voor ieder wat wils.
Wat jammer is dat ze ook bonnen aanbieden van malafide partijen welke hun verdienmodel op hoge servicekosten baseren, terwijl ze verder geen waarde toevoegen. 20 euro bovenop je hotelboeking; dan is je tegoed snel weg. Na inwisselen kwam ik hier binnen 15 minuten achter. Helaas biedt giftcardstore geen klantenservice; ze verwijzen enkel naar hun voorwaarden dat ingewisselde bonnen niet meer geannuleerd kunnen worden. Jammer dat ze samenwerken met dergelijke partijen. Jammer dat er vervolgens geen actie ondernomen wordt. Enkel verwijzen naar je voorwaarden en naar anderen noem ik geen klantenservice, dat is de makkelijke weg. Daar had je het verschil kunnen maken. Helaas, voor mij niet meer.
‐-----
Onderstaande reactie brengt niets. Men loopt weg voor de verantwoordelijkheid, wijst naar anderen en verschuilt zich achter kleine lettertjes. Nergens op de site wordt vermeld dat de andere partij hoge servicekosten rekent. Mijn advies zou zijn zorgvuldiger te kiezen in de selectie die je aanbiedt, zodat toekomstige klanten voor een vervelende ervaring behoedt worden.

27 marzo 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Martijn! Zoals je op https://www.giftcardstore.nl/kado%2Bkaart kunt zien, hebben wij bij elke kaart een korte uitleg of een verwijzing staat waar men als consument even op kan klikken voor meer informatie over de kaart en wat men ermee kan doen. Als de KADO+KAART eenmaal is omgezet, kan men deze niet retourneren, omdat wij ervan uit gaan dat men de regels omtrent de partner cadeaukaart eerst leest.

Wij sturen altijd actieve kaarten uit: heeft men vragen over de partner cadeaukaart, dan dient men de klantenservice van die specifieke cadeaukaart te contacteren.

Wij hopen op jouw begrip.

Valutata 1 stelle su 5

Hier niet bestellen

Via contact krijg je alleen geautomatiseerde reacties en je wordt niet geholpen. Geld op de cadeaukaart kan niet gebruikt worden en is verdampt.

10 marzo 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Ruben! Wat vervelend dat u uw KADO+KAART niet hebt kunnen gebruiken. Deze kaart staat ook bekend om de vorm, het is nl een keuzekaart, wat inhoudt dat u - in de 2 jaar dat deze geldig is - deze allen tijde kunt omwisselen - dit is verplicht - op onze website naar een andere cadeaukaart. Deze cadeaukaart heeft ook weer haar eigen verlooptijd. Consumenten zijn zelf verantwoordelijk deze in de gaten te houden. Wij hopen op uw begrip.

Valutata 1 stelle su 5

Hun verdienmodel: Maak het inwisselen onmogelijk!

Het verdienmodel is mij inmiddels wel duidelijk. Ik had een kadobon van 15 euro gekregen. Probeerde deze in te wisselen, kan alleen voor een andere kadobon, en tijdens het afronden van het betaalproces 'loopt de site vast'. Dit heb ik enkele keren op verschillende dagen geprobeerd. En nu geef ik het op. Ik had al gelezen in de reviews dat bellen ook geen zin heeft. Kortom het geld dat de gever heeft uitgegeven is weg... Die was er trouwens ook niet blij mee. Ik vertelde dit tijdens een feestje, en ik bleek niet de enige. Er waren nog enkele mensen die van dezelfde gever dezelfde kadobonnen hadden gekregen. Dezelfde ervaring. Bleek toen in totaal om meer dan 100 euro te gaan. Geld weg...

22 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi W! Mbt jouw KADO+KAART kun je alleen in deze categorie https://www.giftcardstore.nl/kado%2Bkaart een andere egift/fysieke kaart uitzoeken en dit wordt ook aldaar aangegeven. Je 'betaalt' vervolgens met jouw kaartdetails. Je kunt ons anders even op reguliere werkdagen - en tijden bellen op 020-2299171 voor hulp. Dank je!

Valutata 1 stelle su 5

Op 07-01-25 twee pathe codes gekregen…

21-02-2025
Op 07-01-25 twee pathe codes gekregen die geldig zouden zijn tot 07-01-2027. Bij poging tot inwisselen blijkt dat deze codes inactief en verjaard zijn. Ze zijn aangemaakt in 2020 en verlopen in 2022. BIZAR....

10-03-2025
Helaas hebben we al gebeld zonder enige vorm van oplossing. Dus ik weet niet of nogmaals bellen wel zin heeft na het vorige contact. “Ga maar terug naar degene die ze aan je gegeven heeft” was toen het antwoord… het zou jullie sieren als jullie na de mailwisseling proactief contact opnemen met ons ipv dat we jullie weer moeten bellen… wat een vertoning om op dit platform zo’n reactie geven

21 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Jo! Dat is heel raar! Je kunt ons anders even op reguliere werkdagen - en tijden bellen op 020-2299171 voor hulp. Dank je en alvast onze oprechte excuses!

Valutata 1 stelle su 5

Frustratie ten top

Eerst eindeloos allerlei gegevens invullen. En dan blijkt dat mijn kadokaart niet ingewisseld kan worden, om een onduidelijke reden. 5o euro naar de Filestijnen. Bellen met de klantenservice lukt ook niet, je krijgt te horen dat je een mail moet sturen. Ook daar krijg je geen reactie op.
Uren ben ik hiermee kwijt en het levert heel veel ergernis op.

Ik lees heel veel negatieve reviews over deze kadokaarten , ik ben heel benieuwd of al die problemen toch opgelost zijn of dat er vooral een standaard verontschuldigende reactie wordt verstuurd door de zgn klantenservice..

19 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Daniela! Mbt jouw KADO+KAART kun je alleen in deze categorie https://www.giftcardstore.nl/kado%2Bkaart een andere egift/fysieke kaart uitzoeken en dit wordt ook aldaar aangegeven. Je 'betaalt' vervolgens met jouw kaartdetails en plaatst dus een order waar je idd informatie moet invullen? Je geeft aan aan dat je gemaild hebt, maar ik zie geen email van jou in ons systeem? Je kunt ons anders even op reguliere werkdagen - en tijden bellen op 020-2299171 voor hulp. Dank je!

Valutata 1 stelle su 5

Cadeaukaart niet meer geldig

Cadeaukaart ontvangen als cadeau, maar blijkt na contact met bedrijf niet meer geldig. Een schandalige manier om geld te verdienen. Nooit meer cadeaukaarten kopen mensen, zulke bedrijven kunnen beter stoppen en aandacht aan nuttige zaken besteden.

N.B. Het bedrijf neemt wel de moeite om persoonlijk te reageren op reviews, wat een farce!

Update 18-2-2025:
Zie mijn initiële N.B.
Overigens is het niet juist dat dit een andere kaart zou zijn.

10 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Peter! We zien dat jij een KidsCadeau hebt wat inhoudt dat dit niets te maken heeft met Giftcardstore. Graag dat je even deze review verwijdert. Dank je wel!

Ter aanvulling: deze TP is alleen bedoeld voor Giftcardstore, KidsCadeau heeft zover wij kunnen zien geen eigen TP.

Valutata 1 stelle su 5

Een ster is nog teveel kaart werkt niet…

Een ster is nog teveel kaart werkt niet .20 euro naar de knoppen. Het vlakje van de pincode helemaal kapot waardoor je geen pincode kunt invoeren. Moet 6 cijfers invoeren terwijl de pincode uit 4 cijfers bestaat .oplichters Maar ook als ik andere reacties lees op deze site vind het wel raar ligt nooit aan dit waardeloos bedrijf maar aan de klant zelf ??? Ben benieuwd wanneer er reactie komt op de mail. Al eerder gebeurd dat er geen reactie komt van dit bedrijf. Heb dit weekend een mail gestuurd maar je kunt daar geen foto plaatsen maar intussen wel!!! Is intussen opgelost via de mail met foto

8 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hi Marion! Wat vreemd, want wij zien duidelijk geen email van u met een foto binnenkomen? Heeft u deze wel naar info@giftcardstore.nl gestuurd zodat u een herstelcode van ons krijgt? Graag even deze info mailen, dank je!

Ter aanvulling: wij hebben geen enkel mailtje eerder van u ontvangen. Bij een beschadigde foto zullen we altijd reageren met het reeds aangegeven adres, omdat er geen bijlage kan worden gevoegd aan het webformulier.

Valutata 1 stelle su 5

Hier geen Cadeaubonnne kopen. bedrijf is niet coulance

Cadeaukaart verlopen, en het bedrijf is totaal niet coulance. Normaal is het mogelijk om te heractiveren, of tegen een kleine betaling heractiveren. Helaas doen zij er niet aan, en is dit erg jammer voor onze dochter. Uiteraard is het onze eigen verantwoordelijkheid voor het verloopdatum, maar het bedrijf is stug en niet coulance. Bij dit bedrijf ga ik nooit mee cadeaubonnen kopen.

4 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Jack! Wat vervelend dat u uw KADO+KAART niet hebt kunnen gebruiken. Deze kaart staat ook bekend om de vorm, het is nl een keuzekaart, wat inhoudt dat u - in de 2 jaar dat deze geldig is - deze allen tijde kunt omwisselen - dit is verplicht - op onze website naar een andere cadeaukaart. Deze cadeaukaart heeft ook weer haar eigen verlooptijd. Consumenten zijn - wat u idd ook aangeeft - zelf verantwoordelijk deze in de gaten te houden. Wij hopen op uw begrip.

Valutata 1 stelle su 5

Een kaart om een kaart te kopen.

Een kaart om een kaart te kopen.
Een cijfercode overtikken van 19 cijfers, ook gebruikersvriendelijk.
Ik heb maar € 15 dus ik wil weer niet een fysieke kaart, want dat kost weer € 1,95 verzendkosten. Veel valt er af en wat ik kies blijk ik wel te kunnen kopen, maar dan niet met de kado+kaart. Als ik mijn uurloon zou meetellen, dan zit ik voor die € 15 dik in de min.
En ook nog bij bestelling van een digitale kaart je complete adres uitvragen. Hebben ze helemaal niet nodig. Gelukkig was het telefoonnummer optioneel.

1 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Frans! Klopt helemaal! Mbt jouw KADO+KAART kun je alleen in deze categorie https://www.giftcardstore.nl/kado%2Bkaart een andere egift/fysieke kaart uitzoeken en dit wordt ook aldaar aangegeven. Je 'betaalt' vervolgens met jouw kaartdetails wat betekent dat jij dus zelf jouw keuze kunt maken? Sommige kaarten zijn fysiek te verkrijgen, andere digitaal of zelfs beide! Elk kaartnummer is uniek, vandaar dat je inderdaad de 19 cijfers dient in te tikken. Als laatste: dit is gewoon een online order wat betekent dat je je gegevens dient te in te vullen. Dit is een standaard instelling die helaas niet uitgezet kan worden als het een digitale egift betreft. Geniet van je aankopen!

Valutata 3 stelle su 5

Online giftcard voor 150 euro gekocht…

Online giftcard voor 150 euro gekocht om digitaal te ontvangen. Staat in de beschrijving gelijk in je mailbox. Zijn inmiddels 24 uur verder en geen gift card zowel in mijn e-mail inbox als ongewenst. Niet te bereiken in het weekend. Waardeloos!

Opgelost na enkele dagen.

25 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hi Malika! Wij hebben jouw in de tussentijd digitaal ontvangen en opgelost. :)

Valutata 1 stelle su 5

Koop deze kaart niet

Koop deze kaart niet, wissel je om voor Zalando kun je hem daar bijna nergens op inleveren.

Aanvulling, je zet hem om naar Zalando daarna blijkt dat je hem alleen op kleding kunt inleveren.

Antwoord van giftcardstore slaat dus nergens op, dit is reageren om te reageren.

Advies: geef geen giftcard, je maakt er niemand blij mee. (En als je er 1 geeft neem een vvv cadeaubon die wordt nog enigszins geaccepteerd.

17 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Davy! Wat vervelend! Echter sturen wij altijd actieve e-codes uit en raden wij je aan de pincode van de egift te gebruiken. Lukt dit niet, dan raden wij je aan om even de klantenservice van Zalando te contacteren. Succes en heel veel plezier toegewenst met jouw aankopen!

ter aanvulling: dat zeker niet, wij proberen u immers met ons antwoord te helpen. Met betrekking tot de egift: dit zijn de regels omtrent de Zalando egift, heeft u hier vragen over, dan dient dit bij hen voor te leggen.

Valutata 1 stelle su 5

Koop dit nooit!!!

Heb er 4 uur over gedaan om de kaart te kunnen verzilveren en ik ben echt geen digibeet.
Heel veel heen en weer mailen. Heb al mijn persoonlijke gegevens in moeten vullen, account moeten maken en een app moeten downloaden om even een kadobon van 15,- te verzilveren.
Ik raad dit echt niemand aan!!

17 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Thara! Mbt jouw KADO+KAART kun je alleen in deze categorie https://www.giftcardstore.nl/kado%2Bkaart een andere egift/fysieke kaart uitzoeken en dit wordt ook aldaar aangegeven. Je 'betaalt' vervolgens met jouw kaartdetails en dat is je zo te lezen prima gelukt! Super! Als je vervolgens vragen hebt over de betreffende aangekochte egift of kaart, dan kun je bij die betreffende keten jouw vraag stellen.

Valutata 1 stelle su 5

Oplichterij

Bijna niet te doen om dit in te wisselen. Koop dit niet. Geef dit niet kado.
Vooral niet aan wat oudere mensen. Het is niet te doen

12 gennaio 2025
Non scritta su invito
Logo di Giftcardstore

Risposta di Giftcardstore

Hoi Carmen! Mbt jouw KADO+KAART kun je alleen in deze categorie https://www.giftcardstore.nl/kado%2Bkaart een andere egift/fysieke kaart uitzoeken en dit wordt ook aldaar aangegeven. Je 'betaalt' vervolgens met jouw kaartdetails. Je kunt ons anders even op reguliere werkdagen - en tijden bellen op 020-2299171 voor hulp. Dank je!

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più