Door een storing is het geld van mijn giftcard afgehaald. Bij telefonisch contact werd aangegeven dat ik een e-mail moest sturen om het op te lossen. Dat heb ik gedaan. Anderhalve week later nog stee... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Door een storing is het geld van mijn giftcard afgehaald. Bij telefonisch contact werd aangegeven dat ik een e-mail moest sturen om het op te lossen. Dat heb ik gedaan. Anderhalve week later nog stee... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Ik heb via Euroclix 2 cadeaukaarten van Kado+kaart (1x € 150 en 1x €65) aangeschaft op 23-5-2026. Bij het inwisselen voor een andere cadeaukaart komt er een melding dat de site een storing heeft en h... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Ik heb weinig extra's toe te voegen na het lezen van meerdere reviews maar wil voor de vorm toch nog even een slechte review achterlaten. Totaal onoverzichtelijke site, een kaart die binnen een ja... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Kado+Kaart gekregen met 50,00 erop Ondanks uiterste voorzichtigheid pincode niet geheel leesbaar na weg trekken plaksel, mist 2 cijfers. 4 cijfers zou voldoende moeten wezen om vanuit het bedrijf... Leggi di più
Giftcards online kopen? Kies dan uit onze diverse producten. Geschikt voor een verjaardag, bruiloft of de laatste werkdag van een collega.
Amsterdam, Paesi Bassi
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
niet kopen deze kaart. je wisselt je geld in voor een waardebon met dezelfde waarde. Alleen binnen 2 jaar is het niets meer waard. je stort het als het ware op een spaarrekening en binnen 2 jaar is het gewoon weg en je krijgt ook geen rente. Mooi verdienmodel voor giftcardstore en kado+kaart. Doe er niet aan mee is mijn advies als je iets leuks voor iemand wil kopen.

Risposta di Giftcardstore
Leuke kaart gekregen van mijn stageschool. Ze hebben er 25 euro opgezet. Uiteindelijk stond er bij de saldocheck mog maar 15 euro op. Daarna probeer je het in te leveren. Dat werkt ook niet maar je saldo is wel weg. Kansloos.

Risposta di Giftcardstore
Zeer teleurstellende ervaring met een klantonvriendelijk bedrijf
Mijn ervaring met dit bedrijf is ronduit teleurstellend. De communicatie is verwarrend en de informatie op verschillende plekken – zoals de algemene voorwaarden, veelgestelde vragen en de verwijzingen naar One4all – is tegenstrijdig.
Ik ontving een kaart die niet werkte, en pas bij navraag bleek deze verlopen te zijn. Er staat echter nergens op de kaart een aankoopdatum vermeld, waardoor het voor de gebruiker onmogelijk is om dit te weten. Ook in de algemene voorwaarden wordt hierover geen duidelijke uitleg gegeven. Bij One4all wordt er bij verlopen kaarten een bedrag van €0,75 per maand ingehouden, maar blijkbaar geldt dit ‘toevallig’ niet voor de kaart die ik heb ontvangen.
Het voelt alsof er wordt geschoven met verantwoordelijkheden. In de veelgestelde vragen wordt verwezen naar de acceptant en diens voorwaarden, maar zodra je contact opneemt, gelden er opeens andere regels. Dit komt zeer onprofessioneel en onbetrouwbaar over.
Er is geen sprake van coulance, geen duidelijke uitleg en geen mogelijkheid tot bezwaar of klachtenafhandeling. Ik ben genoodzaakt een formele klacht in te dienen bij de Consumentenbond, want dit lijkt meer op misleiding dan op klantgericht zakendoen.
Een bedrijf dat op deze manier met zijn klanten omgaat, zou zich serieus moeten afvragen of dit de juiste manier van ondernemen is.

Risposta di Giftcardstore
Ik heb 2 kadokaarten die ik kan verzilveren, maar geen een code werkt en die is nieuw. Via een bedrijf die welkomskado geeft. Heel stom ik wil graag hulp. Waarom lukt het niet.

Risposta di Giftcardstore
Koop GEEN kado+kaart! Op de achterkant van de kado+kaart staat het logo van one4all. one4all kaarten zijn 2 jaar geldig en daarna gaat er elke maand 0,75 van het saldo af, maar je kunt de kaart nog wel gebruiken. Deze regel is niet van toepassing op een kado+kaart met jet one4all logo, de kado+kaart verloopt na 2 jaar en is daarna helemaal niet meer te gebruiken. Vermelden van het one4all logo op de kado+kaart is dus misleidend. Toen ik dit aan de medewerker van de klantenservice zei, kreeg ik te horen dat het maar 2 minuten had gekost om de kaart om te wisselen en dat ik dat maar had moeten doen. Je kunt veel liever een VVV bon kopen! Daar weten ze tenminste wat service is.

Risposta di Giftcardstore
Slechte communicatie.
Cadeau bon ontvangen in een open envelop.
Nóóit meer.

Risposta di Giftcardstore
Ik las allemaal slechte reviews maar het valt allemaal wel mee je moet alleen goed lezen voordat je iets doet

Risposta di Giftcardstore
Ik had Kado+Kaart van Giftcardstore.nl.
Helaas een slechte ervaring met deze partij. Het concept is wel aardig; je krijgt een cadeaubon welke je kunt inwisselen tegen vele andere bonnen. Zo is er voor ieder wat wils.
Wat jammer is dat ze ook bonnen aanbieden van malafide partijen welke hun verdienmodel op hoge servicekosten baseren, terwijl ze verder geen waarde toevoegen. 20 euro bovenop je hotelboeking; dan is je tegoed snel weg. Na inwisselen kwam ik hier binnen 15 minuten achter. Helaas biedt giftcardstore geen klantenservice; ze verwijzen enkel naar hun voorwaarden dat ingewisselde bonnen niet meer geannuleerd kunnen worden. Jammer dat ze samenwerken met dergelijke partijen. Jammer dat er vervolgens geen actie ondernomen wordt. Enkel verwijzen naar je voorwaarden en naar anderen noem ik geen klantenservice, dat is de makkelijke weg. Daar had je het verschil kunnen maken. Helaas, voor mij niet meer.
‐-----
Onderstaande reactie brengt niets. Men loopt weg voor de verantwoordelijkheid, wijst naar anderen en verschuilt zich achter kleine lettertjes. Nergens op de site wordt vermeld dat de andere partij hoge servicekosten rekent. Mijn advies zou zijn zorgvuldiger te kiezen in de selectie die je aanbiedt, zodat toekomstige klanten voor een vervelende ervaring behoedt worden.

Risposta di Giftcardstore
Via contact krijg je alleen geautomatiseerde reacties en je wordt niet geholpen. Geld op de cadeaukaart kan niet gebruikt worden en is verdampt.

Risposta di Giftcardstore
Het verdienmodel is mij inmiddels wel duidelijk. Ik had een kadobon van 15 euro gekregen. Probeerde deze in te wisselen, kan alleen voor een andere kadobon, en tijdens het afronden van het betaalproces 'loopt de site vast'. Dit heb ik enkele keren op verschillende dagen geprobeerd. En nu geef ik het op. Ik had al gelezen in de reviews dat bellen ook geen zin heeft. Kortom het geld dat de gever heeft uitgegeven is weg... Die was er trouwens ook niet blij mee. Ik vertelde dit tijdens een feestje, en ik bleek niet de enige. Er waren nog enkele mensen die van dezelfde gever dezelfde kadobonnen hadden gekregen. Dezelfde ervaring. Bleek toen in totaal om meer dan 100 euro te gaan. Geld weg...

Risposta di Giftcardstore
21-02-2025
Op 07-01-25 twee pathe codes gekregen die geldig zouden zijn tot 07-01-2027. Bij poging tot inwisselen blijkt dat deze codes inactief en verjaard zijn. Ze zijn aangemaakt in 2020 en verlopen in 2022. BIZAR....
10-03-2025
Helaas hebben we al gebeld zonder enige vorm van oplossing. Dus ik weet niet of nogmaals bellen wel zin heeft na het vorige contact. “Ga maar terug naar degene die ze aan je gegeven heeft” was toen het antwoord… het zou jullie sieren als jullie na de mailwisseling proactief contact opnemen met ons ipv dat we jullie weer moeten bellen… wat een vertoning om op dit platform zo’n reactie geven

Risposta di Giftcardstore
Eerst eindeloos allerlei gegevens invullen. En dan blijkt dat mijn kadokaart niet ingewisseld kan worden, om een onduidelijke reden. 5o euro naar de Filestijnen. Bellen met de klantenservice lukt ook niet, je krijgt te horen dat je een mail moet sturen. Ook daar krijg je geen reactie op.
Uren ben ik hiermee kwijt en het levert heel veel ergernis op.
Ik lees heel veel negatieve reviews over deze kadokaarten , ik ben heel benieuwd of al die problemen toch opgelost zijn of dat er vooral een standaard verontschuldigende reactie wordt verstuurd door de zgn klantenservice..

Risposta di Giftcardstore
Cadeaukaart ontvangen als cadeau, maar blijkt na contact met bedrijf niet meer geldig. Een schandalige manier om geld te verdienen. Nooit meer cadeaukaarten kopen mensen, zulke bedrijven kunnen beter stoppen en aandacht aan nuttige zaken besteden.
N.B. Het bedrijf neemt wel de moeite om persoonlijk te reageren op reviews, wat een farce!
Update 18-2-2025:
Zie mijn initiële N.B.
Overigens is het niet juist dat dit een andere kaart zou zijn.

Risposta di Giftcardstore
Een ster is nog teveel kaart werkt niet .20 euro naar de knoppen. Het vlakje van de pincode helemaal kapot waardoor je geen pincode kunt invoeren. Moet 6 cijfers invoeren terwijl de pincode uit 4 cijfers bestaat .oplichters Maar ook als ik andere reacties lees op deze site vind het wel raar ligt nooit aan dit waardeloos bedrijf maar aan de klant zelf ??? Ben benieuwd wanneer er reactie komt op de mail. Al eerder gebeurd dat er geen reactie komt van dit bedrijf. Heb dit weekend een mail gestuurd maar je kunt daar geen foto plaatsen maar intussen wel!!! Is intussen opgelost via de mail met foto

Risposta di Giftcardstore
Cadeaukaart verlopen, en het bedrijf is totaal niet coulance. Normaal is het mogelijk om te heractiveren, of tegen een kleine betaling heractiveren. Helaas doen zij er niet aan, en is dit erg jammer voor onze dochter. Uiteraard is het onze eigen verantwoordelijkheid voor het verloopdatum, maar het bedrijf is stug en niet coulance. Bij dit bedrijf ga ik nooit mee cadeaubonnen kopen.

Risposta di Giftcardstore
Een kaart om een kaart te kopen.
Een cijfercode overtikken van 19 cijfers, ook gebruikersvriendelijk.
Ik heb maar € 15 dus ik wil weer niet een fysieke kaart, want dat kost weer € 1,95 verzendkosten. Veel valt er af en wat ik kies blijk ik wel te kunnen kopen, maar dan niet met de kado+kaart. Als ik mijn uurloon zou meetellen, dan zit ik voor die € 15 dik in de min.
En ook nog bij bestelling van een digitale kaart je complete adres uitvragen. Hebben ze helemaal niet nodig. Gelukkig was het telefoonnummer optioneel.

Risposta di Giftcardstore
Online giftcard voor 150 euro gekocht om digitaal te ontvangen. Staat in de beschrijving gelijk in je mailbox. Zijn inmiddels 24 uur verder en geen gift card zowel in mijn e-mail inbox als ongewenst. Niet te bereiken in het weekend. Waardeloos!
Opgelost na enkele dagen.

Risposta di Giftcardstore
Koop deze kaart niet, wissel je om voor Zalando kun je hem daar bijna nergens op inleveren.
Aanvulling, je zet hem om naar Zalando daarna blijkt dat je hem alleen op kleding kunt inleveren.
Antwoord van giftcardstore slaat dus nergens op, dit is reageren om te reageren.
Advies: geef geen giftcard, je maakt er niemand blij mee. (En als je er 1 geeft neem een vvv cadeaubon die wordt nog enigszins geaccepteerd.

Risposta di Giftcardstore
Heb er 4 uur over gedaan om de kaart te kunnen verzilveren en ik ben echt geen digibeet.
Heel veel heen en weer mailen. Heb al mijn persoonlijke gegevens in moeten vullen, account moeten maken en een app moeten downloaden om even een kadobon van 15,- te verzilveren.
Ik raad dit echt niemand aan!!

Risposta di Giftcardstore
Bijna niet te doen om dit in te wisselen. Koop dit niet. Geef dit niet kado.
Vooral niet aan wat oudere mensen. Het is niet te doen

Risposta di Giftcardstore
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.