Es ist nicht möglich den Account ohne weiteres zu löschen!!! Mehrmalige schriftliche Anfragen werden ignoriert oder mit E-Mails beantwortet, die Blabla Inhalte haben. Anscheinend darf Felyx keine Kund... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Waardeloze organisatie, heeft iemand ze ooit telefonisch kunnen bereiken. Ook een boete, waarom is mij na 6 maanden nog niet duidelijk. Wel incasso etc. Er valt niet mee te communiceren. Zie laatste r... Leggi di più
Wild geparkte Roller auf Gehwegen und teilweise privaten Grundstücken. 3 Tage lang war ein Fußgängerüberweg auf der Holtenklinker Strasse in Hamburg Bergedorf durch einen geparkten Roller behindert.... Leggi di più
Onbereikbaar. Hebben duurzaamheid hoog in het vaandel. Ik vind een puntgave helm van Felyx. Het enige wat ik er helaas mee kan is weggooien. Treurig.
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Non ha risposto alle recensioni negative ricevute
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Slechte klantenservice
Altijd een trouwe felyx gebruiker, maar nu door de klantenservice zo enorm afgeknapt. Met een simpele netjes gestelde vraag heel erg bijdehand antwoord en toen ik er daarna helaas nog steeds niet uitkwam werden ze alleen nog maar asocialer. Heel erg jammer, vond het zo’n leuk bedrijf maar dit is wel echt een dikke red flag.
Felyx fix je klantenservice, dit is echt niet okay!!

Risposta di felyx
Wat een verschrikkelijke service
Wat een verschrikkelijke service. Problemen met het registreren. Mijn email zou al bekend zijn. Dit is voor het eerst dat ik het gebruik. Inmiddels 5 medewerkers verder, niemand heeft mij op een fatsoenlijke manier kunnen helpen. Ene Engels comunicerende medewerker Lukas was zelfs zo onbeleefd geen antwoord meer te geven op de chat..bah..

Risposta di felyx
Slechte klantenservice
De klantenservice van Felyx is jammer genoeg vaak erg slecht.
Het komt regelmatig voor dat er mankementen zijn met de scooters tijdens mijn Felyx-ritten of fouten in de app. Na te mailen naar de klantenservice, krijg je vaak een enigszins bijdehante mail terug. Soms wordt er pas na meerdere mails een oplossing geboden, niet erg klantvriendelijk.
Met name de klantenservicemedewerker genaamd Nelson is erg onbeschoft.
Ik kan Check aanbevelen als deelscooter. Hier zelden problemen tijdens ritten of in de app en mocht er zich iets voordoen, dan is de klantenservice erg netjes en vriendelijk. Als alternatief kan ik ook de Lime e-bikes aanraden.

Risposta di felyx
Geen reactie op keihard bewijs tegen boete
Ik was laats een weekendje weg met een vriendin.
Ik had voor het gemak steeds even Felyx scooters gehuurd om ons te verplaatsen.
Maar tot mijn grote verbijstering kreeg ik uit het niets een mail, dat ik zogenaamd iemand zonder rijbewijs heb laten rijden op mijn account. Dit is absurd, want ten eerste hebben wij beide een rijbewijs & ten tweede ben ik de gene die alleen maar gereden heeft op de scooter…
Ik vind het absurd dat ik geen gehoor krijg van de klantenservice! Gebeld en gemaild met bewijs dat ik op het tijdstip niet eens in de buurt van een scooter was!
De klantenservice is zo brutaal om niet eens naar het verhaal te luisteren en gelijk op te hangen en ook op de mail nog geen reactie na een dikke week…

Risposta di felyx
Es ist nicht möglich den Account ohne…
Es ist nicht möglich den Account ohne weiteres zu löschen!!! Mehrmalige schriftliche Anfragen werden ignoriert oder mit E-Mails beantwortet, die Blabla Inhalte haben. Anscheinend darf Felyx keine Kunden verlieren um Investoren nicht zu verärgern. Finger weg lasen - denn am Ende einer Geschäftsbeziehung zeigt sich das echte Bild.
Totaal onbegripvol en slecht
Totaal onbegripvol en hele slechte klantenservice. Er is op mijn account gereden terwijl ik zelf niet in die stad was om de scooter te hebben activeren of ook weer te stoppen. Gebeld met de klantenservice die m vervolgens voor me heeft gestopt, waarna ik een factuur van €50 kreeg. Mij werd verteld dat ik een mail moest sturen met de uitgeschreven situatie naar de klantenservice van Felyx, die vervolgens een totaal onbegripvolle mail terugstuurden en mij indirect ervan beschuldigen van liegen. Daarnaast werd er gezegd dat ze het bedrag van €50 (!!!) van de rit, die ik overigens zelf niet heb gereden, niet kwijtgescholden kon worden, tenzij ik aangifte doe bij de politie. Ik dat geval zouden ze het overwegen. Abnormaal slecht.
Ich kann euch nur abraten diese Roller…
Ich kann euch nur abraten diese Roller zu mieten! Im letzten Jahr bin ich mit einem Roller am 24.10.21 gefahren. Dieser wurde in der Innenstadt von Hamburg ordnungsgemäß abgestellt. Am 04.11.21 wurde dieser Roller auf einem Behinderten Parkplatz abgeschleppt und ich darf jetzt weil ich der letzte Fahrer war die Kosten tragen?! Der Felyx Support Germany hilft mir bei dieser Angelegenheit gar nicht und hat nicht einmal auf 1 von 3 geschriebenen Mails geantwortet.
Haltet euch fern von solchen Roller!

Risposta di felyx
Roller nerven
Roller stehen in der gesamten Stadt im Weg rum! Bitte lasst diese Fahrzeuge aus dem Stadtbild verschwinden. Es nervt einfach nur!

Risposta di felyx
Not for Female Riders
All the scooters I've used in Berlin only contain 2x L-sized helmets. These are too large for a typical female head which makes me think Felyx doesn't care about the safety of its female riders.
Felyx needs to do better.

Risposta di felyx
Goede klantenservice
Update: na contact met de klantenservice hoef ik het extra bedrag niet te betalen. Het was een onprettige verrassing, maar hun klantenservice is wel prima geregeld
Ik heb voor 5 min de felyx gebruikt, netjes geparkeerd, foto gemaakt en alles. Wordt ik wakker met een rekening van 145 euro omdat ik 300 minutenzou hebben rondgereden?? Hoe kan dit als ik een foto heb gemaakt van het parkeren? En betekent dir dat als hij niet goed afsluit iemand anders kan rondrijden op die felyx die niet eens in de buurt is van mijn telefoom? Dit is een vreemde gang van zaken die tevens al vaker voorgekomen is bij mensen in mijn omgeving. Ik dacht dat felyx goed was maar pak voortaan wel check.

Risposta di felyx
Voor het eerst Felix gebruikt
Voor het eerst Felix gebruikt. Leek me handig aangezien ik een enkel ritje naar mijn broer ging maken omdat ik last van mijn voeten had. Vlakbij waar hij woont zag ik altijd de Felix scooters staan. Daar wilde ik gaan parkeren. De rit duurde nog geen 5 minuten. Vervolgens wil ik de rit afmelden en krijg ik het bericht dat ik wellicht niet in het service gebied sta. Chat gestart. Blijkt dat ik hem op de plek mag parkeren waar ik ben gestart (…) of een andere locatie wat hemelsbreed net zo ver van mijn broers huis is als de rit die ik net had gemaakt.
Rechtsomkeert weer terug naar de start locatie en de rit afgemeld. Kosten 5,30€. Voor wat? Voor de ervaring zullen we maar zeggen. Beetje nutteloze service.

Risposta di felyx
Unfall mit Roller
Unfall mit Roller. Probleme beim abstellen. Roller für weiter beim parken. Auf mich rauf gefallen. Schürfwunden am Arm, Wunden an den Händen und ein blutiges Knie.

Risposta di felyx
Rot bedrijf
Rot bedrijf ! Zogenaamd verkeerd terug geplaatst 2x bekeuring moeten betalen

Risposta di felyx
PAS OP: OPLICHTING
Ik ben voor €520,- opgelicht door Felyx. Ik heb aangifte gedaan. Kies voor Check, werkt 100x beter dan Felyx.

Risposta di felyx
Love it!
Awesome! Felyx brings the SEA motorbike vibe to European cities. Approval process is fast (if you have issues, reach out to their helpline - they will assist you in the fly), application is intuitive to use, usually there is always a charged vehicle in the vicinity, mopeds are sturdy and easy to manoeuvre. Wanna bring a friend along for the ride? No problem, Felyx mopeds are usually equipped with 2 helmets.
Disadvantage is that vehicles are rather uncomfortable for taller individuals. And more acceleration power would be appreciated to overtake safely.

Risposta di felyx
BIZARRE ervaring. 520 eur boete!
Bizar. Dat is hoe ik mijn ervaring met Felyx moet omschrijven.
Ik heb gisteren een scooter van Felyx gehuurd, die opeens midden in de rit uitviel. Midden op de weg, verschrikkelijk eng. Ik ben hartstikke blij dat ik niet in een ongeluk ben gekomen. Achterop zat mijn vriend, die Felyx direct heeft gebeld omdat mijn telefoon was uitgevallen. Op loopafstand kon ik binnen 5 min. op mijn kantoor zijn, waar ik mijn telefoon snel kon opladen dus dat heb ik ook gedaan. Anders kon ik de scooter überhaupt niet afsluiten. Omdat mijn vriend (in opdracht van mij) Felyx in de tussentijd heeft gebeld om te vragen wat we het beste konden doen omdat de scooter opeens was uitgevallen, krijgen wij nu een boete van 520EUR op ons dak. Ik weet niet wat me overkomt. Zij denken namelijk dat mijn vriend scooter reed, terwijl dit absoluut nooit het geval is geweest en zij kunnen hier ook geen bewijs van leveren.
Ik heb mijn verhaal gedetailleerd uitgelegd aan de klantenservice van Felyx, en ik heb zelfs ook nog een video gemaakt dat ik aantoon dat de scooter stuk was (met mijn gezicht op de video) zodat ze weten dat ik de scooter ook daadwerkelijk reed. Hier ontvang ik geen reactie meer op.
Ze verwachten dat je binnen twee weken een boete van 520 euro!!!!! betaald. En dat terwijl er niks van deze beschuldigen klopt. Het is schandalig.
Ik voel me zwaar opgelicht door dit bedrijf. Ze proberen boetes op te leggen om geld van klanten af te troggelen. Pas op voordat je een scooter van ze huurt, voordat je het weet ben je 520 euro armer.
Aangepast , goed opgelost | Klopt geen bal van financieel gezien.
2/6 aanpassing van de review. Na meerdere keren mailen en vragen vandaag idd bericht van creditering gekregen, waarvoor dank. Communicatie is mijn vak dus ben blij dat Felyx intern eea gaat aanpassen.
>> onderstaande bericht kan aangepast worden , er staat namelijk ‘overzicht van je reservering. In mijn optiek hoort daar naast de rijtijd en parkeertijd ook de verlengde reservering bij <<
‘Bedankt voor het gebruiken van felyx vandaag! Hierbij ontvang je een overzicht van je reservering van zojuist:
124 min. reistijd
66 min. parkeertijd
€24.50 totale prijs’
Bedankt voor het fiksen en succes!
————
———
Na een rit ontvang ik een bevestiging per mail met de specificatie 124 min reistijd en 66 min parkeertijd. €24,50 Totale prijs.
De factuur (zonder specificatie) komt kort erna en bedraagt €29,19. Ik snap het niet want de btw kan het niet zijn. De staat op de factuur voor een bedrag van €5,07. (€29,19 - €5,07 = € 24,12) dus dat komt ook niet overeen).
Omdat de factuur zonder specificatie is kun je zelf niet zien waar het verschil in zit. Als je het de klantenservice vraagt krijg je daar ook geen antwoord op.
Als je hierover contact zoekt krijg je van Juliette van de klantenservice doodleuk te horen 'ik kan alleen het ritje van €29,19 op je account vinden.
Ja maar kijk dan naar mijn screenshot. Dat is wat jullie me eerder sturen (het systeem). Stuur je het screenshot nogmaals dan zegt Nathanael van de klantenservice 'daar heeft u helemaal gelijk in. Ik heb 20 gratis rijminuten toegevoegd aan je account'.
Heel vriendelijk en dank daarvoor maar dan betaal ik dus vooruit voor een tegoed dat zeer beperkt bruikbaar is. De 'gratis' (lees vooruitbetaalde) minuten zijn namelijk maar 30 dagen geldig.
Zo kan ik ook wat gratis weggeven!

Risposta di felyx
Habe heute eine Rechnung von 145 Euro…
Habe heute eine Rechnung von 145 Euro bekommen, da der Roller auf einem Gehweg geparkt wurde. Man kann den Roller schlecht mitten auf der Straße parken...
Nicht jedes E-Roller-Unternehmen gibt die Daten der Fahrer ohne Weiteres an die Polizei weiter. Aufgrund einer unklaren Rechtslage ist dies auch nicht verpflichtend!
Ansonsten fahren die Roller gut, leider sind die Preise gestiegen. Zwei Sterne.

Risposta di felyx
Ik kreeg zojuist een factuur van €82,30…
Ik kreeg zojuist een factuur van €82,30 zonder een felyx scooter gereserveerd te hebben of gebruikt. Dit was wel schrikken. Ik heb de klantenservice hier over een bericht gestuurd. Ik hoop dat zij met een goede oplossing komen. Maar neemt niet weg dat ik er een onveilig gevoel aan over hou.

Risposta di felyx
Took about 20 attempts to get my…
Took about 20 attempts to get my licence accepted but still won't accept my correct postcode.
I won't bother going any further with felyx

Risposta di felyx
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.





