elizahenri.co.uk Recensioni 

13
•
TrustScore 4 su 5

4,0

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più


Informazioni di contatto

4,0

Molto buono

TrustScore 4 su 5

13 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde dopo 1 mese o più

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,0

Tutte le recensioni

(13)

5 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione

Eseguiamo dei controlli sulle recensioni

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Lovely faux leathers, transfers and backgrounds

I love the custom items I’ve received from Eliza Henri. Have ordered dtf transfers and faux leathers and I can highly recommend them. The print quality is always sharp and consistent. Have also ordered some backgrounds and their patterned faux leathers and they work great for my products. Messaged the store to see if they could do last minute customs and received a fast reply and turnaround was literally one day. Dtf transfers are very easy to use and they really stay in place well after pressing.

10 settembre 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastic products and service

Fantastic products and service, like none I’ve received elsewhere. I had a very specific custom request and Charlotte was happy back and forth
On email with me to get my request
Just as I wanted it. Large fabric order, happy customers and I will be back. Highly recommend this company.

8 settembre 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Buyer Beware - No Help After You've Paid

I want to start by saying that there's nothing wrong with the quality of the fabrics l purchased. My order was missing some items as they were out of stock. Plus, l received less fabric than stated. I tried 4 times to email this company about a refund - used different email addresses l found via Google - they ALL bounced back. No response when l tried their Contact Us form either. There's NOTHING on the site to explain what happens re: refunds. No way to query any problems with orders.
This is no way to run an online only business. It was my first order & my last, which is a shame.

16 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di elizahenri.co.uk

Risposta di elizahenri.co.uk

Hi Gaynor,

We’re genuinely sorry that your first experience shopping with us wasn’t what you expected. However, we feel it’s important to clarify several points in your review, as it gives a rather misleading impression of how your complaint was handled.

Firstly, we’d like to clarify the actual timeline of your order and our response.

Your order was delivered on 20 August 2026.

The first email we successfully received from you was on 24 August. We responded the following day, 25 August, and processed a refund of £3.60 for two items at 1:46 pm. A refund confirmation was also emailed to you.

Your review was then published on 26 August.

This means that from the point your correspondence reached us, we responded and issued a refund within one day, well within our usual customer service response times.

We appreciate that you attempted to contact us before this and experienced bounced emails. However, the email address printed on our invoices is a genuine, active business address that regularly receives correspondence from other customers.

We cannot currently explain why your earlier emails were unsuccessful and we certainly don’t dispute that you experienced delivery errors. This may have been a technical issue, which we are happy to investigate. However, emails that never reached our inbox could not have been responded to and this should not be mistaken for us deliberately ignoring a customer.

Secondly, regarding your refund:

As confirmed above, a refund was processed before this review was published. Following further private correspondence, you mentioned an additional missing item and we have offered to investigate and refund anything that remains outstanding we are yet to receive a response.
We would never knowingly expect a customer to pay for items they haven’t received, regardless of the amount.

Thirdly, regarding our website:

We do have published policies and contact options available to customers. However, we appreciate your feedback about making the process for out of stock items clearer and are happy to review this.

Finally, we’d like to address the title of your review, “Buyer Beware – No Help After You’ve Paid”.

We find this particularly disappointing because it simply doesn’t reflect the assistance you received once your complaint reached us.

Eliza Henri is a small, independent, family-run business approaching ten years of trading. We have over 800 verified five-star reviews on our website, a Facebook page followed by thousands of people and a customer community of more than 7,000 members.

We’ve spent almost a decade building a business that thousands of crafters trust and return to regularly.

We absolutely accept that mistakes and technical issues can happen, and we welcome constructive feedback when things aren’t right.

However, we feel there’s a considerable difference between explaining that you experienced difficulties contacting us and publicly warning others against shopping with a business that responded and refunded you within one day of receiving your complaint.

We have also taken the time to correspond with you personally since your review, to understand your concerns and offer further assistance.

We’re sorry that your experience was frustrating, but we believe it’s only fair that prospective customers are given the complete picture.

We take customer service seriously, and while we cannot promise that nothing will ever go wrong, we can promise that we will always work to put things right.

Valutata 5 stelle su 5

Prompt service and good products!

I wanted to write a review because I’ve had good service. Shipment is prompt and actually in two orders arrived a lot sooner than expected! If you are wanting unique glitter fabric or even leatherette (I’m yet to purchase those) this is a great little place to order from!

28 luglio 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

I have been purchasing from eliza for a…

I have been purchasing from eliza for a few years now never had any problems customer service is excellent they are quick and very polite with their responses and nothing is too much for them. Their prices are really good and the quality of there products is exceptional, even their canvas prints ive never been one for this fabric but elizas is by far the best. From ordering to delivery is really quick. They also have a Facebook group which is great. if your unsure what a product is like head over to the group. Its full of lovely people that will happily help and show you pictures of what fabrics look like made up and if you have any questions would 100% recommended their products. I don't buy from anywhere else now. Their in house printing is just the best.
Thank you eliza x

29 giugno 2023
Non scritta su invito
Logo di elizahenri.co.uk

Risposta di elizahenri.co.uk

Thank you so much for your kind and genuine review. We are so grateful for these 💖

Valutata 5 stelle su 5

the best!

I don’t shop anywhere else for my fabric. Always the best quality supplies and fast turn around. Customer service always on point.

If you’re looking for high quality, gorgeous prints and a fast delivery, EH is your place to shop!
If I could rate them 10 stars I would.

15 maggio 2023
Non scritta su invito
Logo di elizahenri.co.uk

Risposta di elizahenri.co.uk

Thank you so much for your lovely review and your continued support.✨

Valutata 5 stelle su 5

Excellent 5 Stars!!

I have use Eliza Henri since I started crafting 3 years ago, the quality of everything I order is amazing, the range of supplies available is huge, customer service is excellent and I wouldn't shop for my supplies anywhere else.
Every week there are new and exciting products meaning I can offer my customers the best!
Thankyou for been amazing Eliza Henri.. 110% 5 STARS from me!!

14 maggio 2023
Non scritta su invito
Logo di elizahenri.co.uk

Risposta di elizahenri.co.uk

Thank you so much, we really appreciate your support and for taking the time to leave us a review. 🥰

Valutata 5 stelle su 5

An amazing supplier and a pleasure to deal with

I have been shopping with Eliza Henri pretty much since I started crafting 3+ years ago, the quality of their products is beyond any I've found elsewhere, they put a lot of effort into making sure everything is perfect and the highest quality and tested before being sold so I know I'm always getting the best, not only that but their leatherette is vegan too so another tick in the box. I have always found the customer service to be outstanding and any interactions with Charlotte have been nothing but a pleasure, she's always happy to help and takes peoples suggestions on board too. The turnaround is also amazing, and if there is ever a delay for any reason they have always kept me updated. I honestly couldn't recommend them highly enough, my go to for all my bow making supplies.

1 febbraio 2023
Non scritta su invito
Logo di elizahenri.co.uk

Risposta di elizahenri.co.uk

Thank you so much. We really appreciate your support and taking the time to leave us a lovely review 🥰

Valutata 5 stelle su 5

Amazing quality and service every time

I have had a handmade business for nearly 6 years, in all that time I have been using EH products and always been more than happy with the products and service received. EH brings new innovative products to the market and always pushing the boundaries of craft supplies meaning I can bring unique items to my customers to stand out from the crowd. Their in house printed leathers are such amazing quality and unrivalled from other suppliers which prints either look washed out or over saturated. I am always confident in their products to be the best quality on the market so I would most definitely recommend!

26 febbraio 2023
Non scritta su invito
Logo di elizahenri.co.uk

Risposta di elizahenri.co.uk

Thank you so much for your review and your kind words. We really appreciate your support. 🥰

Valutata 1 stelle su 5

Ive been a bow maker for quite some…

Ive been a bow maker for quite some time now and Charlotte has been a supplier for long enough to know how customer service works.
I dont order from here much but when i do they tend to be messed orders. First time i was sent a totally different shade of fabric to what I had ordered. Asked what had happened and when I eventually received an email back I was told it sent that one cause the one I wanted was out of stock...why not just refund me instead of sending out fabric i didnt ask for?! Was then told to just keep the fabric (even though I wanted to return it as it was no use to me) and she would refund me. Never got that! I then placed an order again for some of the in-house printed leather that j had previously ordered before. Upon opening i relised the fabric shade has been completely changed. This screwed me right over because I couldn't get the orginal shade anywhere else. The orginal shade was still on the website and nothing had been ever mentioned about the change of colour! I'm still waiting on a reply to send these back. I've contacted another supplier to see if she can do the original colour for me. I'm totally done with Eliza Henri, I won't be placing another order. Customer service is 0.

The snotty reply speaks for itself 😆 Also, personal attack? Really. I don't even know Charlotte, just she is the main person who replies to emails and posts on socials. Ask Charlotte to check her Facebook messages to her page, she'll find one from me that was sent about 3 year ago that was never replied too 👍

3 febbraio 2023
Non scritta su invito
Logo di elizahenri.co.uk

Risposta di elizahenri.co.uk

Hi Heather, the first incident you are referring too, you where sent a different colour felt as we didn’t have the other one and we never want to leave a customer with no product. You said you didn’t like it so we told you to keep it and we would refund you. When you say you didn’t want to keep it, we where just being nice and hoping that you could find a use for it or you always throw it away if you felt that strongly about not keeping it. I did email you recently regarding another order, as you said you ordered the shade stay neutral and that it wasn't the same. I explained that nothing had changed with colour file except that we had recently switched to a more premium quality leather and on this particular shade it looks as though it may have printed the colour deeper. You asked to return it and we replied the same day with the details on how and provided you with the return address. You haven't sent these items back to us as advised so its extremely disappointing that you jumped on here to leave a bad review without even allowing us to fix it. It’s sad that both your orders have had problems as this is very rare to happen.

I also note that you mention charlotte as if you know this person personally. We are a company and anyone of our team could have dealt with your enquiry so it does seem strange that you have focussed this review on one person in our company, it seems to be a personal attack rather than an issue with the company. Either way we are sorry but we did try to help you on both occasions. I can see also that you have left a lot of bad reviews for other shops but anyway Best of luck in your business.

Valutata 5 stelle su 5

I wouldn't order from anywhere else now

I ordered a sample order of their Faux leather and wow the designs were even more Gorgeous than it looks on their website & the cut was seamless, I knew I had to go back & order all of the other faux leathers that I loved from their website. now 3 orders in & I wouldn't order from anywhere else.. also I'm excited to see what other new & original designs they will create in the future. 5 STAR SUPPLIER

1 agosto 2022
Non scritta su invito
Logo di elizahenri.co.uk

Risposta di elizahenri.co.uk

Thank you so much. It is lovely to come on here and find a real and genuine review of our company. I am so happy you had a lovely experience and where pleased with our faux leather. We pride ourselves on the quality we put out there and we keep trying our best to bring the most unique and original designs we can. Thank you again .

Valutata 1 stelle su 5

Abusive Customer Service

Poor customer service received unfortunately.
Contacted regarding missing fabric received an initial response and then was ignored.
Contacted by email, Facebook and Instagram and was told to be patient after a week since placing my order and not receiving the right items.
I then received an exceptionally rude message via Facebook stating I was being unsympathetic because her child had been ill yet how was I to know this?
She has since left a barrage of abuse on her review page aimed at me which I think is extremely unprofessional and appalling customer service
Would not recommend you purchase if you have a problem, as the seem to require customer service training!

31 marzo 2021
Non scritta su invito
Logo di elizahenri.co.uk

Risposta di elizahenri.co.uk

First of all, I would like to advise anyone reading this, that sadly this review is fake. This person/competitor went out of their way to set up a Trustpilot account for us and we were unaware that an account had even been set up and therefore as trust pilot rules state that reviews can only be removed in the first 12 months. We sadly didn’t see this review until after this period had passed. We have requested repeatedly that this person provides us with more information to prove it’s genuine but they haven’t done so. We believe it’s linked to a competitor as we’ve had similar incidents. It’s sad that trust pilot are not protecting small business from defamatory fake reviews when we weren't ever notified that a trust pilot in our companies name even existed. Surely if it’s genuine they should have to provide factual details to prove it’s legitimacy.

I think it’s absolutely despicable to leave a completely fabricated review about someone that mentions a child being sick, I mean how low can you go. We are a professional company, in business over 7 years. We would never leave a barrage of abuse to anyone let alone a customer. Not one member of our company would ever mention a personal issue even if they had one.
We also don’t have a review page that people can leave abuse on so again these are wild defamatory accusations.

We have a review section on our website where customers have left over 600+ 5 star reviews.

Looking at this account it’s actually been set up just to leave bad reviews for other companies.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più