Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 4 stelle su 5

I bought a course from this company which I understood to be lifetime access. I was then shocked to find a week later that they had taken £19.99 for a rolling subscription which I knew nothing about.... Leggi di più

Valutata 4 stelle su 5

I was advertised a course on facebook with a clear "1 time payment" call to action. I bought the course and logged in to eduelle. A few days later Eduelle took 30$ from my credit card. A... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 2 stelle su 5

Bought a course via Instagram (7.99) and received an email confirmation about that. A week later they book 29.99 from my card – no email about that, no invoice nothing. Blocked the charge through my... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

I signed up thinking I was purchasing a one-time course for $9.99, and I didn’t fully realize a subscription would follow. When I reached out to support, they were quick to respond, very helpful,... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

Scritti dall'azienda

Eduelle is an innovative online learning platform designed to enhance skill development through high-quality video courses. Whether you’re looking to advance your career, explore new subjects, or gain practical knowledge, Eduelle provides a seamless learning experience with expert-led content.


Informazioni di contatto

3,7

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

41 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde dopo 1 mese o più

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi Emily,

Thank you so much for your kind words! 🌟 We’re delighted to hear you’re enjoying the courses and finding them professional and valuable.

Wishing you continued learning and inspiration,
💛 The Eduelle Support Team

Valutata 4 stelle su 5

Refund

I signed up thinking I was purchasing a one-time course for $9.99, and I didn’t fully realize a subscription would follow.

When I reached out to support, they were quick to respond, very helpful, and resolved everything immediately. They canceled the subscription and issued a full refund without any difficulty.

I truly appreciate how easy they made the process. While the initial offer could be clearer, their support team handled the situation professionally and fairly.

29 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

I had an issue with payment but Mark…

I had an issue with payment but Mark from support team explained everything. Thank you for quick assistance.

27 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi there,

Thank you for your kind words! We’re glad to hear that Mark was able to assist you quickly and clarify everything regarding your payment issue.

If you ever need further help, our support team is always here for you.

Best regards,
Eduelle Support Team

Valutata 1 stelle su 5

DO NOT TOUCH THIS COMPANY. SCAMMERS

DO NOT TOUCH THIS COMPANY. TOTAL SCAMMERS.
They do not make it clear that they are signing you up for subscription and they will take your money. Disgusting company.

22 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear about your experience and would like to clarify.

We were unable to locate your account based on the information provided in your review. To assist you properly, please contact our support team using the email associated with your purchase.

Regarding subscriptions, all terms — including pricing, trial (if applicable), and automatic renewal — are presented during checkout and require user consent before activation. Subscriptions may also be activated after purchase or via offers inside the user dashboard.

We take transparency seriously and are always happy to review any case in detail and resolve it promptly.

Please reach out to us at: support@eduelle.com

Best regards,
Eduelle Team

Valutata 1 stelle su 5

Fraudsters

Fraudsters. They sign you up without your consent, even after I emailed them to refuse consent!

20 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi Mirco,

We’re sorry to hear about your experience and would like to clarify.

We do not activate any subscriptions without user action or consent. All subscription terms — including pricing and renewal — are clearly presented during checkout and require explicit acceptance before activation. Depending on the flow, subscriptions may also be activated after purchase or via an accepted offer in the user dashboard.

We were unable to fully verify your case from this review alone. Please contact our support team using your purchase email so we can investigate and resolve this for you promptly.

You can reach us at: support@eduelle.com

Best regards,
Eduelle Team

Valutata 1 stelle su 5

They sign you up for a subscription…

They sign you up for a subscription WITHOUT YOUR CONSENT when making a purchase. I'm not going to do business with them again. You should stay away.

6 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi Philippe,

We’re sorry to hear about your experience and would like to clarify.

We do not activate any subscriptions without user consent. All subscription details — including pricing and renewal terms — are clearly presented during checkout and require explicit acceptance before activation. Depending on the flow, subscriptions may also be activated after purchase or through accepted offers within the user dashboard.

We’re happy to review your case and assist further. Please contact us using the email associated with your purchase.

Support: support@eduelle.com

Best regards,
Eduelle Team

Stiamo esaminando questa recensione secondo i processi di segnalazione di Trustpilot.

Valutata 2 stelle su 5

Deceptive marketing - they'll take your money again and again

This is really deceptive marketing if you follow the ads through Facebook. They say you have lifetime access to your course, but it's really subscription based. The first hint I got was that with my course I'd have access to a bunch of others but could cancel any time. Wait, what? I don't even recall any "fine print" to read. They also said fully refundable within 14 days, if I didn't like the course. I cancelled immediately but did not get a refund. You get better information if you go directly to their website. I have a feeling that it might have been a content creator's info that was deceptive. Remember, do your research before you buy.

4 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi Tammy,

Thank you for your feedback — we’d like to clarify your case.

After reviewing your account, we can confirm that your subscription was successfully canceled and no recurring charges were applied.

All subscription details — including pricing, trial (if applicable), and renewal terms — are presented during checkout and require user consent. Users can also cancel at any time directly from their account.

If you still have any concerns or need further clarification, please feel free to contact us.

Support: support@eduelle.com

Best regards,
Eduelle Team

Valutata 1 stelle su 5

I bought a video for 9.99

I bought a video for 9.99. Now I see they took the 9.99 and a monthly subscription fee of 29 euro I didn't sign up for a subscription.

26 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi Luc,

Thank you for your feedback.

We were unable to locate your account based on the information provided in this review. Please contact our support team using the email associated with your purchase so we can investigate this for you.

We’d also like to clarify that any subscription — including pricing and renewal terms — is clearly presented during checkout and requires user consent before activation.

We’re happy to review your case and assist further.

Support: support@eduelle.com

Best regards,
Eduelle Team

Valutata 1 stelle su 5

Hidden subscriptions - scam!

I am writing this to warn others about the predatory billing practices used by Eduelle.
I signed up through an Instagram advertisement that explicitly promised "Lifetime Access" to video tutorials for a one-time payment of €9.99. There was absolutely no mention of a recurring monthly fee of €29.99 anywhere in the ad or the initial checkout process.
The Red Flags:
Hidden Charges: A month later, I discovered unauthorized charges of €29.99. This is intentional, deceptive marketing.
Unhelpful Customer Support: When I contacted them via email, they initially claimed they had no idea what I was talking about and denied the existence of any subscription fees.
Shady Settlement Tactics: As soon as I opened a PayPal dispute, their tone changed. They tried to pressure me into closing the PayPal case, promising a refund only after the case was closed.
My Advice:
Do NOT close your PayPal dispute if they ask you to. Closing the case removes your buyer protection, and you will lose all leverage to get your money back. Keep the communication within the official dispute channels.
It is disappointing to see these ads still running on social media with no transparency regarding the monthly costs. This feels like a calculated scam. I highly recommend using AI tools to help document the details and filing a formal complaint to stop these practices.
Stay away from Eduelle!

Update: As a response to Eduelles Reply:
their advertising on instagram still promises livelong access for 9.99€ and does not mention any subscription. Sadly I cancot upload a screenshot here. Who ever needs a screenshot as proof for his paypal case, just ask me I can provide.
Regarding refund: It is true, that I did not get my money back. There was a deadline to respond which I missed for personal reasons.

20 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi,

Thank you for your feedback. We’d like to clarify a few important points.

First, the PayPal dispute was not closed by us — it remained open and was fully reviewed by PayPal. While the case was active, we informed you that we are unable to process refunds directly during an open dispute, which is standard practice. For that reason, we offered to issue a full refund if the dispute was closed so we could resolve the matter immediately on our side.

Regarding the subscription, we have carefully reviewed the account and checkout flow. The subscription was activated following the purchase. Depending on the user journey, subscriptions can be activated in several ways — including during checkout, after purchase, or via an accepted offer within the user dashboard.

We take transparency seriously and continuously review our flows to ensure clarity for all users.

If you still need assistance, we remain available to help.

Best regards,
Eduelle Team

Valutata 1 stelle su 5

Scammers

DISHONEST COMPANY!!!!
I purchased a video for 7.99 they then set up a subscription without telling me and stole £20 from my bank account.

19 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi Lou,

We’re sorry to hear about your experience and would like to clarify.

We were unable to locate your account based on the information provided in this review. Please contact our support team using the email associated with your purchase so we can investigate this for you.

We’d also like to confirm that subscriptions are not activated without user consent. All pricing and renewal terms are clearly presented during checkout and require explicit acceptance before activation.

We’re happy to review your case and assist further.

Support: support@eduelle.com

Best regards,
Eduelle Team

Valutata 1 stelle su 5

Deceptive marketing

Deceptive marketing. You think you're buying content at a discount for 19$ instead of 190$.
Instead, you bought a one-week access to the content, and they renew you automatically without warning or consent on a 30$ monthly package.

1 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi Edouard,

Thank you for your feedback.

We were unable to locate your account based on the information provided in this review. Please contact our support team using the email associated with your purchase so we can investigate your case.

We’d also like to clarify that all pricing, trial periods (if applicable), and subscription renewal terms are clearly presented during checkout and require user consent before activation.

We’re happy to review your case in detail and assist you.

Support: support@eduelle.com

Best regards,
Eduelle Team

Valutata 2 stelle su 5

It's SUBSCRIPTION based! They don't tell you!

All in the title.
I purchased courses and it was written "once purchased you'll have them forever", well that was WRONG.
I just realized today that I'll be charge EACH MONTH!
This is very dishonest from them not to make it more obvious!
I will NOT pay each month, I'm out.

31 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi,

Thank you for your feedback.

We were unable to locate your account based on the information provided in this review. Please contact our support team using the email associated with your purchase so we can investigate your case.

We’d also like to clarify that all subscription details — including pricing and automatic renewal — are clearly presented during checkout and require explicit user consent before activation.

If you need assistance with cancellation or have any questions, we’re happy to help.

Support: support@eduelle.com

Best regards,
Eduelle Team

Valutata 5 stelle su 5

I love Posture Perfection course

I love Posture Perfection course. I had a neck and pain every day. After 2 weeks in this course I already noticed major changes. Gentle but so effective!

8 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hello and thank you for this beautiful feedback,

We’re so happy to hear that Posture Perfection made such a difference for you—especially with something as challenging as daily neck pain. 🌿

It’s amazing what gentle, consistent practice can do, and we’re thrilled you’re already feeling the results after just two weeks!

If you ever need more support on your journey, we’re right here for you.

Wishing you comfort and continued healing,
💫 Your Eduelle Support Crew 🚀

Valutata 5 stelle su 5

I requested a refund and the support…

I requested a refund and the support team handled it quickly! I guess it took less than 2 hours. Really appreciated the smooth and helpful experience!

11 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di Eduelle

Risposta di Eduelle

Hi there,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear our support team could assist you so quickly—less than 2 hours, wow! ⏱️✨

We always aim to make things as smooth and stress-free as possible, and it’s wonderful to know you felt supported.

If you ever need anything else, don’t hesitate to reach out—we’ve got your back!

With appreciation,
🌟 Your Eduelle Support Crew 🚀

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più