DST AUTOMOTIVE LTD Recensioni 

132
•
TrustScore 4 su 5

4,0

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Bought Roof Bars and Load Stop for my Ford Tourneo Connect. Looked at a few makes and models some hugely expensive some very cheap n cheerful and DST Automotive Version. Seriously Top Notch Quali... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Ordered Tuesday morning.....delivered Wednesday lunchtime outstanding......nicely made fairly easy to fit......watch the video its easier than the book.....all fitted realised the door catch was missi... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Absolutely awful bought two pairs of side steps for bmw x 4 and they both arrived faulty they took them back but won’t refund you they are overpriced crap there are better sellers out there had a mec... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

The instructions were wrong for our pick up but after an enquiry they sent the right ones and we got it fitted no problem, we then had issues opening and shutting but after another enquiry they sent s... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

Scritti dall'azienda

DST Automotive is a UK vehicle accessories specialist supplying roof racks, roof bars, hardtops, side bars, bodystyling kits, LED headlight upgrades and storage solutions for cars, SUVs, estates, vans and pickup trucks. Family-run with 30+ years of heritage and official UK Turtle distributor status.


Informazioni di contatto

4,0

Molto buono

TrustScore 4 su 5

132 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 2 settimane

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,0

Tutte le recensioni

(132)

15 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Should be no stars

Should be no stars!

Appalling customer service!

19 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di DST AUTOMOTIVE LTD

Risposta di DST AUTOMOTIVE LTD

We are really sorry you feel you haven't had a good experience with our customer service team. We strive to get back to all messages and emails as fast as possible and help in any way we can. If there is anything you need help with, please get in touch with us at sales@dstauto.co.uk, and we will do our best to resolve any issues for you!

Valutata 3 stelle su 5

Not a great experience

I ordered some roof rails and cross bars. Upon receipt and examination of the instructions I found there is a safety speed limit of 50mph when loaded. This was not disclosed on the website, and rendered them unsuitable for my needs. I complained about the lack of detail on the webpage but was merely offered apologies for any inconvenience, and advised I could return the item.
I returned at a cost to myself of 30 quid and received a refund. So after paying for delivery I have spent 45 quid and have no roof bars/rails.

Edit: I recognize that roof rails have safety speed limits, now. It would be nice to know before you buy. After reviewing other vendors they too fail to divulge such information. There is no reason to not purchase from DST, just ensure what you buy is fit for your purpose from every angle.

18 giugno 2026
Non scritta su invito
Logo di DST AUTOMOTIVE LTD

Risposta di DST AUTOMOTIVE LTD

Hi there, we're sorry you weren't completely satisfied with the items. Most roof rails out there require you to go below the speed limit to make sure that the items are safe. We cannot cover return charges for unfaulty items, but are happy to accept returns without quibble and refund the order as we did for yourself.

Valutata 5 stelle su 5

I am truly very satisfied with this…

I am truly very satisfied with this purchase. The roof rails are solidly made, installation was simple, and the customer service was professional and very helpful 👏👏👏
There should definitely be more companies like this on the market. I can highly recommend them!

15 maggio 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

​❌ AVOID THIS COMPANY! Appalling Service and Scam-Like Tactics

0☆if possible
I bought a set of roof rails and cross bars from DST Automotive, and the entire experience has been an absolute nightmare.
​They sent me the completely wrong item. When I checked my invoice, it clearly proved that I ordered the correct part and they messed up the fulfillment. Instead of owning up to their mistake, their online customer service team tried to gaslight me, claiming I ordered the wrong thing. The level of unprofessionalism and deflection was downright appalling.
​It gets worse. Now, to get a refund for their blunder, they are demanding that I pay the return postage out of my own pocket AND they want to hit me with a restocking fee.
​Bottom line: They send the wrong items, blame the customer, and then use it as an excuse to steal your money via return shipping fees and bogus restocking charges.
​Save yourself the massive headache and take your business elsewhere. DST Automotive’s customer service is a joke, and their business practices are completely shameless. You have been warned.

BS reply awaited

27 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di DST AUTOMOTIVE LTD

Risposta di DST AUTOMOTIVE LTD

Hi there, we're sorry about the situation you've faced. I'm afraid the wrong items were ordered for your model, but as we've said in our correspondence, you are more than welcome to return the items.

Valutata 5 stelle su 5

Excellent customer service

Having lost a little rubber roof bar protector in my garage, I phoned up DST. I spoke to the very helpful Melissa.
And she popped two in the post for me
Great service, fantastic woman thank you very much. All the best.

14 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Roof rail and bars

After having trouble paying by PayPal I rang customer services a very nice lady ordered it over the phone for me.
The roof rail and bars came in 3 days very quick delivery.
The rails where very easy to fit,I'm hoping to put my roof box on shortly. I would recommend this to anyone who's looking for theses items my friend will be ordering from her too.

2 aprile 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Amazing customer service

Great company to deal with and their customer service is second to non, with fast replies and immediate resolutions.

I ordered roof bars from DST good quality from the packaging to the direct product it's self, how ever I noticed an issue with one of my bars not being long enough for my car. A quick email and this was resolved with them sending me out a slightly longer bar.

I would highly recommend

10 marzo 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Contact me about my order

Thankyou great product

1 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di DST AUTOMOTIVE LTD

Risposta di DST AUTOMOTIVE LTD

Hi Matthew, we can see you've reached out 3 times over email and we've replied every time. We're waiting on you to answer our questions so that we can offer support. We've left you a voicemail as well. We'd love to help get this ironed out for you.

Valutata 5 stelle su 5

Ordered Tuesday morning.....delivered…

Ordered Tuesday morning.....delivered Wednesday lunchtime outstanding......nicely made fairly easy to fit......watch the video its easier than the book.....all fitted realised the door catch was missing.....1 email....quick response said item in post.....follow up phone call to explain.....well done Jack....amazing service....thankyou

30 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Ordered a roof rack of these guys two…

Ordered a roof rack of these guys two days before the new year , paid next day delivery but didn’t turn up next day due to time of the year , emailed them couple of days later , quick response with the cost of my delivery refunded without asking , great customer service and would defo use these guys again

29 dicembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Please avoid this company at all costs

Please avoid this company at all costs. I purchased one of their auto roll tops for my truck, and wish I never had. The roll top cost over £1,000 and the quality was terrible. The instructions were wrong, it looks like a "seconds" item when it arrived, bolts were missing, batteries were missing.

Then, after I did manage to install, the roll top broke on the very first use. After endless calls, emails and messages, DST put the blame on me for "breaking" the item on first use and refused to return. I have since had to raise a complaint via my bank to try and get the money back

I also tried to return another unopened item to them, which they agreed. However, after 10 days, their item still hasn't been collected, meaning I won't get the money back from that one either.

Absolutely terrible customer service and no customer should be treated like they have treated me.

8 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di DST AUTOMOTIVE LTD

Risposta di DST AUTOMOTIVE LTD

We're so sorry, but if an item has been damaged by the customer, we cannot accept a return. As for the other items, we happily arranged a return, and the delay is simply due to the busy time of year that couriers face. Once the items are back, we will gladly return them and process any refund needed.

Valutata 1 stelle su 5

Absolutely awful bought two pairs of…

Absolutely awful bought two pairs of side steps for bmw x 4 and they both arrived faulty they took them back but won’t refund you they are overpriced crap there are better sellers out there had a mechanic come out twice now to fit them and he said what rubbish they are all bent up don’t fit
So I will go to BMW now you get what you pay for

8 novembre 2025
Non scritta su invito
Logo di DST AUTOMOTIVE LTD

Risposta di DST AUTOMOTIVE LTD

We're so sorry that the items didn't fit. We try to help our customers through fitting issues, and if we can't get the issue resolved due to any fault, we will always refund an order. Both of your orders were refunded on return, and we're sorry we couldn't do anything else to help in this instance.

Valutata 5 stelle su 5

Superb After Sales Support

Have used DST only once, but superb sales experience, a really efficient sales process, and speedy dispatch.
I had a problem with one of the parts of my original order after 1st use, and within 10 mins of sending a customer support email...all resolved and a new part sent out - Thank you Katrina!

14 ottobre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Ordered the wrong item by mistake so…

Ordered the wrong item by mistake so came down to exchange it for the correct one.
The entire process was extremely easy and hasslefree.
Spoke to a lovely man who was extremely helpful.
As well as a lovely woman who was also extremely helpful.
Will definitely be using these again and I can gladly say that the experience they provided me with was unmatched.

24 settembre 2025
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Roof bars

Stumbled across DST whilst looking for roof bars for my Ford connect. I sent them a quick WhatsApp message and they replied quickly stating which bars would fit my fixed rails. I ordered & they were delivered with 24hrs. Brilliant service would recommend. Thank you Ryan.

18 settembre 2025
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più