Divinelane Recensioni 

69
•
TrustScore 2.5 su 5

2,3

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

I searching astrologer which gemstone correct for me. Here is the place where no bot genuinely good astrologer and the gemstone I brought from Divinelane it's work nicely for. Super authentic and best... Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

There were not enough time given to share my honest review, during the consultation a network issue has happened and the call got disconnected. But the initial discussion and response by the team were... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Two weeks ago Rahul ji told me to wear red coral and golden pearl, but I was out of budget for one of them, so I asked his female assistant later to only wear red coral at present, his assistant told... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Fake item and fake consulation, Don't buy its all fake after collecting money they are not given any consultation also.. Bloody fake and scam people , report consumer court .

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Gioielleria
  2. anche in
  3. Astrologo
  4. Consulente di vastu
  5. Gioielliere

Scritti dall'azienda

Step into Divinelane, where gemstones, rudraksha, and crystals aren’t just things to wear—they’re little pieces of magic with their own tales to tell. Our name is more than a label; it’s an invitation to a life-changing adventure, blending the earth’s natural power with the secrets of ancient ways. Divinelane came to life because we’re fascinated by the wonder of gemstones and the deep vibe of rudraksha. We don’t see jewelry as just something pretty—it’s a friend that walks with you, showing who you are and helping you feel good inside.


Informazioni di contatto

  • AXIX MALL PLOT, Alokiks Axis Mall, C-50, Bhagwan Das Rd, opposite ST. XAVIERS SCHOOL, Panch Batti, C Scheme, Ashok Nagar, Jaipur, Jaipur Nagar Nigam Area, Rajasthan 302001, 302001, Jaipur, India

  • +91 9240233149
  • hello@divinelane.co
  • divinelane.co

2,3

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

69 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 96% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 2 settimane

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

2,3

Tutte le recensioni

(69)

69 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

The service provided by Divinelane has… Worst service ever I saw

The service provided by Divinelane has been exceptionally poor, marked by unsatisfactory employee conduct. I suggest renaming your company to "Fraud Lane," as this more accurately reflects your service quality and employee behavior. For the past four months, I have repeatedly requested action on my complaint, yet there has been no discernible interest from your end. Be assured, I intend to file a First Information Report (FIR) and pursue legal action in consumer court shortly.

14 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologise that you have not heard back from us. That is not the standard of service we want to provide, especially for a purchase as significant as yours.

Please Provide your contact number or mail so that we can get in touch with you

Valutata 1 stelle su 5

One of the worst and fake Organization.

One of the worst and fake Organization.
As we all work hard and earned money and these are the criminal people looted us.
I just want to say please don't buy they are all fake people. Rest of your decision because I was looted, if you want too than do as per your wish.

1 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologise that you have not heard back from us. That is not the standard of service we want to provide, especially for a purchase as significant as yours.

Please Provide your contact number or mail so that we can get in touch with you

Valutata 1 stelle su 5

Totally bakwas kuch change nhi hua…

Totally bakwas kuch change nhi hua jaisa pehle tha vaisa hi ab h bewajah kr 10000 rs diye

20 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologise that you have not heard back from us. That is not the standard of service we want to provide, especially for a purchase as significant as yours.

Please Provide your contact number or mail so that we can get in touch with you

Valutata 1 stelle su 5

Ring is not working

Ring is not working, no any positive working,
Back my money , where is complain mail id or contact number, because punditji call not recheble.
Please support

1 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologise that you have not heard back from us. That is not the standard of service we want to provide, especially for a purchase as significant as yours.

Please Provide your contact number or mail so that we can get in touch with you

Valutata 1 stelle su 5

Totally fake product and costing too…

Totally fake product and costing too much premium product and not make ring as per skin touch rule..nobody will purchase if company made fool people ..I want return ring and cancel loan deal otherwise will help legally ..please contact me 9068745811 and cancel my deal

1 ottobre 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologise that you have not heard back from us. That is not the standard of service we want to provide, especially for a purchase as significant as yours.

Please Provide your contact number or mail so that we can get in touch with you

Valutata 1 stelle su 5

The remedy stone Blue Sapphire…

The remedy stone Blue Sapphire suggested had not worked

9 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologise that you have not heard back from us. That is not the standard of service we want to provide, especially for a purchase as significant as yours.

Please Provide your contact number or mail so that we can get in touch with you

Valutata 2 stelle su 5

Not that happy

Not that happy, as promised my rings are not working, design and size not same as finalised. The depth of the stone is such its not touching the skin only which is the basic rule. Slow responses as well from the team. However, the team is nice to speak but again their recommended carat seem higher than my body mass ratio.

13 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologise that you have not heard back from us. That is not the standard of service we want to provide, especially for a purchase as significant as yours.

Please Provide your contact number or mail so that we can get in touch with you

Valutata 1 stelle su 5

It is pure fraudulent service

It is pure fraudulent service. Before the advance payment they said one thing, but after the advance payment they are saying something completely different. Pure fraudulent speech and service. Please be aware from them.

16 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

Please share you contact info we will provide complete support to you

Valutata 2 stelle su 5

It's been 4 months I am wearing the…

It's been 4 months I am wearing the ring. But no effect . Have been in debt more than what I had. Relationship has gone worst. Only my installment of ring is going at right time. Also from my other bank installment is getting debitted / transacted for cancelled ID also and no person from divine lane is able to help me out. even after submitting the proof of payments made through bank there is no response on whatsapp from the finance team and instead they are asking me the dates of payment made

26 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

Hello sir if you want we can connect you to the astrolger please share your contact info here

Valutata 1 stelle su 5

Very Bad

Very Bad
They sale all fake products. They take prices for premium and take low class stones. Don't ever trust the fraud companies like this. They are not approachable after fake delivery and became ghost.

The Invoice No. 26/08/3633-4. We will also escalate to legal actions against them.

22 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

We’re sorry to hear about your experience. We take your concerns seriously and would like to resolve this issue properly.

Please share your order details and concern on our support number: +91 91473 85873, or provide your contact number so our team can reach out to you directly.

We’d appreciate the opportunity to investigate and resolve the matter.

Valutata 1 stelle su 5

Not trustworthy they show something…

Not trustworthy they show something send some thing when asked they manipulate will never recommend any one not worth even single star

22 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

We’re sorry to hear about your experience. We take your concerns seriously and would like to resolve this issue properly.

Please share your order details and concern on our support number: +91 91473 85873, or provide your contact number so our team can reach out to you directly.

We’d appreciate the opportunity to investigate and resolve the matter.

Valutata 1 stelle su 5

divine lane subabsish has taken full…

divine lane subabsish has taken full payment of gemstone and gave fake assurances of delivery of product after 1 month still the product is not delivered mobile no:9147750981 name : Subashish.

22 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

We’re sorry to hear about your experience. We take your concerns seriously and would like to resolve this issue properly.

Please share your order details and concern on our support number: +91 91473 85873, or provide your contact number so our team can reach out to you directly.

We’d appreciate the opportunity to investigate and resolve the matter.

Valutata 1 stelle su 5

Formal Dispute Raised, kindly refund my hard-earned money

Formal Dispute Raised – Deficiency of Service and Unpaid RefundThis review is being posted today on 20 September 2026 following months of unfulfilled promises regarding my booking refund. Divinelane demonstrated aggressive sales tactics, calling repeatedly to secure my booking amount. However, post-payment, their customer support has been entirely unreachable, consistently ignoring my calls and follow-ups.Due to this complete lack of response and failure to return my funds, I officially registered a complaint against Divinelane with the National Consumer Helpline (NCH) yesterday, on 19 September 2026, under Grievance Number 10214146.Consider this a final notice. If my full booking amount is not credited back to my account immediately, I will escalate this matter directly to the Consumer Court to pursue all legal remedies and statutory penalties for deficiency of serviceTitle: Formal Dispute Raised – Deficiency of Service and Unpaid RefundThis review is being posted today on 20 September 2026 following months of unfulfilled promises regarding my booking refund. Divinelane demonstrated aggressive sales tactics, calling repeatedly to secure my booking amount. However, post-payment, their customer support has been entirely unreachable, consistently ignoring my calls and follow-ups.Due to this complete lack of response and failure to return my funds, I officially registered a case against Divinelane with the National Consumer Helpline (NCH) yesterday, on 19 September 2026, Consider this a final notice. If my full booking amount is not credited back to my account immediately,

20 ottobre 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

We’re sorry to hear about your experience. We take your concerns seriously and would like to resolve this issue properly.

Please share your order details and concern on our support number: +91 91473 85873, or provide your contact number so our team can reach out to you directly.

We’d appreciate the opportunity to investigate and resolve the matter.

Valutata 3 stelle su 5

I don't know is it correct or wrong the…

I don't know is it correct or wrong the opel gemstone was good looking initially but after few months the stone become transparent which I can see through it , if it is natural then it is good else it's up to you

18 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

We’re sorry to hear about your experience. We take your concerns seriously and would like to resolve this issue properly.

Please share your order details and concern on our support number: +91 91473 85873, or provide your contact number so our team can reach out to you directly.

We’d appreciate the opportunity to investigate and resolve the matter.

Valutata 2 stelle su 5

Meri jo agent thi Priti Mam unhone mera nomber block kr dia h baat nhi krti r na hi msg ka rply krti

Meri jo agent thi Priti Mam unhone mujhe stone sale krne ke 1 week baad hi apna nomber bnd kr dia r WhatsApp se bhi block kr di h mujhe unse kuch2 jankari leni thi r guruji se baat bhi karni the. Mujhe kha gya tha ke 1 saal tak ap guruji se contact krke apni r family se related baat kr skte h krke

15 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Divinelane

Risposta di Divinelane

We’re sorry to hear about your experience. We take your concerns seriously and would like to resolve this issue properly.

Please share your order details and concern on our support number: +91 91473 85873, or provide your contact number so our team can reach out to you directly.

We’d appreciate the opportunity to investigate and resolve the matter.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più