Destination Gotland Recensioni 50

TrustScore 2 su 5

2,1

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Som gotlänning är jag väldigt missnöjd med Destination Gotland. Prisbild,Kundservice (personalen i sig är trevliga,) är svåra att få tag och långa ledtider. Reser 3-4 ggr per år. Prisbilden på fa... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Dom är grymma på allt möjligt , dom vet vad dom gör och är seriösa. Mysig färja på sommarkvällar allmänt mysigt. Helt galet hur bra de byggt färjan också den orkar så mycket. Människor, bilar, osv. G... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Destination Gotland får statliga bidrag för att upprätthålla Gotlands "landsväg till fastlandet". Trots det skyller de sina höga biljettpriser på ökade bränslekostnader. När bränslepriserna sjunker an... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Sveriges sämsta rederi, ockerpriser och behandlar oss som bor på ön som lort. Rabattkampanjer som ytterst få hinner utnyttja enligt först till kvarnförfarandet. Hade aldrig bosatt mig på ön idag med d... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Servizio di traghetti

Scritti dall'azienda

Destination Gotland AB bedriver ett av Europas modernaste trafiksystem till sjöss. Flottan består av tre snabbgående fartyg, varav två fartyg som drivs med flytande naturgas (LNG) och biogas (LBG). Under 2023 transporterade vi cirka 1,7 miljoner passagerare, 540 000 personbilar och 760 000 längdmeter gods. Under sommarsäsongen kör vi upp till 18 turer per dygn. Destination Gotland har ca 400 årsanställda och huvudkontoret i Visby. Vi ställer höga krav på oss själva när det gäller den tjänst och service vi levererar i vår verksamhet.


Informazioni di contatto

2,1

Scarso

TrustScore 2 su 5

50 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 5% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 settimana

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Ni är hopplösa minst sagt

Ni är hopplösa minst sagt. Kommer aldrig nånsin köpa av er igen då man inte får vad man betalar för. Man ska banne mig inte behöva vänta så in i nordens länge för att era bussar ska komma fram i tid. Köp inte något av dessa skitsnackare.

18 luglio 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Alldeles för dyrt...

Alldeles för dyrt, det behövs mer konkurrens och fler båtar på sträckan Visby-Nynäshamn vid populära restider. Jag förstår inte att inte företag på ön inte protesterar mot prissättningen på det enda rimliga sättet att ta sig till och från ön.

Populära avgångar blir galet dyra då de aldrig sätter in några extra färjor och har eget monopol på färjetrafiken. En tur och retur kan gå på runt 5000kr för två personer vid en populär avgång och samtidigt kan du åka tur och retur till Mallorca ett par dagar för samma pris.

Visst man kan boka en tur som kommer fram klockan 03:00 billigare men vem vill det, varför kör man inte fler färjor på vettiga tider? Har man bara två aktiva färjor?

Utöver det är maten dyr och relativt tråkig, wifi har dålig täckning, faciliteterna och städning är ok, tråkigt med överfull kafeteria och inga sittplatser då folk inte vill betala flera hundra extra för vilstolar.

Gotlands turistnäring förlorar stora pengar på att inte ha bra kommunikation med fastlandet, jag gissar att detta kommer synas i statistiken i framtiden. Förhoppningsvis kan någon förstå sambandet och åtgärda det.

3 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Dyrt och fyrkantigt

Väldigt dyrt generellt.
Ofta inställda avgångar i dåligt väder utan backupbåtar.
En del i supporten är fyrkantiga och vill inte hjälpa till med smidiga lösningar när man behöver göra en avbokning i när det varnats för hårda vindar och oväder. Dåligt eftersom det är företaget som inte levererar backupbåtar när avgångar ställs in.

Sist var våra platser inte städade. Det var lite trist.

När det blir skäliga priser blir betyget högt, för då är allt frid å fröjd.

19 gennaio 2024
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Dyrt och märkligt

Hej
Orimligt dyrt men tyvärr enda sättet att ta sig med bil till Gotland.
20min före ankomst sliter städpersonalen upp hyttdörrarna, ofta utan att man hinner svara på knackningen sekunden innan. De ställer sedan upp dörren på vid gavel trots att man sitter kvar till ankomst.
Väldigt märkligt beteende.
Samma sak sker var gång vi åker. Har aldrig varit med om ngt liknande annars.
Så tyvärr, ni som reser mellan Gotland och Sverige: vänta er ingen lyxkryssning.
Vi får hoppas att ett annat rederi snart tar över driften:)

1 dicembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Åkt gotlandsfärjan tur o retur i helgen…

Åkt gotlandsfärjan tur o retur i helgen från Oskarshamn,är verkligen supernöjd. Maken har svårt att gå o beställde ledsagare med rullstor för att komma på o av färjan.Fick en så fin hjälp av trevlig personal. Det fungerade jättefint! Tack för ett fint bemötande. Mvh herr o fru Johnsson

7 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Bondestugan i Lärbro, Gotland

Gjorde en bokning i somras till Gotland med Destination Gotland för en grupp av 4 vuxna och ett barn. Inget dåligt att säga om själva resan med färjan men däremot om den del av paketet som bestod av en stuga vi hyrde via dem.
Stugan var förutom svindyr (som man får acceptera då det är frågan och anbud som gäller) även ostädat: gammalt kaffe kvar i bryggaren, utegrill fullt med matrester, ihopklumpade gamla kuddar och en utslag av undermålig illaluktande gulaktig vatten i hela badrummet. Absolut odrickbart.
Efter avslutat vistelse ville de gärna veta vad vi tyckte om den genom en länk till frågeformulär som jag skickade in dock utan någonsin får feedback på detta.
Stugan är Bondestugan (Tranan) i Lärbro. Undvik denna!

8 luglio 2022
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più