Dansk Logistik ApS Recensioni 122

TrustScore 2.5 su 5

2,4

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

De var hurtig til at booke aftalen i kalenderen, og kommunikationen her var fin. På flyttedagen, ringer de 10 min før aftalt tid og meddeler forsinkelse, et par timer. Efterfølgende kan de... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Dansk Logistik kunne ikke være dårligere, om de så prøvede. De kom 6 timer for sent, og endte med at være 28 timer forsinkede! Billeder og møbler beskadiget fordi de ikke var pakket ind! Ingen kommu... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Vi anvendte Dansk Logistik i December, som leverede jordens værste flytning hvor flere dyre møbler blev smadret og ting forsvandt. Flyttemændende prøvede sågar at sætte prisen op midt i flytningen... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Vores varmeste anbefalinger Flytningen gik så godt og kæmpe omhug med vores møbler og kasser. Ikke en eneste rids eller skår. De klarede og leverede et superflot arbejde. Vi var meget tilfredse vi... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Ditta di spedizioni

Scritti dall'azienda

Vores vision som Logistikfirma er, at tilbyde gennemsigtige, dedikerede og sikre logistikløsninger i hele landet. Dansk Logistik er en virksomhed i hastig vækst. Vi ønsker dermed en nær kundekontakt, for hele tiden at kunne optimerer vores ydelser, og øge vores forudsætning om at være Danmarks’ foretrukne og mest troværdige logistikpartner. Vores værdier: - Tillid og stærke forhold med vores kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere - En fælles forståelse om Dansk Logistiks retning. - Stolthed og lidenskab for vores arbejde – hver eneste dag. - Kontinuerlig efteruddannelse, der inspirerer til innovative løsninger.


Informazioni di contatto

2,4

Scarso

TrustScore 2.5 su 5

122 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Dårlig stil

Den 13/12-19 var dagen hvor vi skulle flytte og flyttefolk og bil skulle være her kl 9 men der kom først nogen kl ca 13:30 🤬

Ydermere har jeg forklaret vi flytter fra 136 km2 og de kommer i lille vogn 😱🤬

Der kom 3 mænd hvor kun den ene kunne dansk

De satte våde poser på et helt nyt trægulv som har taget skade dette er stadig ikke anmeldt til forsikring 🤬

Ting er forsvundet det er der heller ikke sket noget ved

Lovninger på der sker noget i sagen nu hvor den ene er fyret ny mand på pinden ja right 🤬
Eller not

Har ringet og ringet og får de samme dårlige undskyldninger gang på gang

Idag smed en medarbejder røret på 2 gange til trods for jeg snakkede pænt men bare sagde nu må det stoppe og nu vil jeg selv anmelde det til politiet 😱🤬🤬🤬

Det er kun jer jeg har været i kontakt med og aldrig move it så det kan i stoppe langt væk.
Jeg har mails og kvittering fra jer dansk logistik for den flytning

Og jeg har stadig ikke modtaget erstatning af nogen form 🤬🤬🤬🤬🤬

3 marzo 2020
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Dansk Logistik aps

Dansk Logistik aps. er ikke professionel

Alt så da også lovende ud i fht. den helt normale opgave der lå i, at flytte for os, fra et 108 kvm. rækkehus til en ny lejlighed på 80 kvm. med elevator i ejendommen. Prisen, på 6.890 kr, fandt vi også ok.

Firmaet havde forinden vores aftale, fremsendt et skriftligt tilbud. I tilbuddet fremhæver firmaet bl.a.: “Sammen med vores team af professionelle flyttefolk, vil vi gerne bistå dig igennem denne flytteproces.”

Den 9. Januar 2020 kom flyttebilen til den aftalte tid. Alene det, er en lettelse. Men desværre sluttede glæden brat og det samme gjorde alt det firmaet havde lovet i tilbuddet og skrevet på hjemmesiden også…

…De tre fremmødte flyttefolk kom fra hhv. Polen, Litauen og Romanen. De hverken forstod eller talte dansk. Det hele foregik på engelsk, som vi to pensionister desværre ikke behersker så godt. Havde det stået i tilbuddet, havde vi fravalgt dette tilbud! Men, vi havde ikke nogle alternative muligheder, alt var pakket og vi skulle videre.

Undervejs i flytningen blev vi reelt i tvivl, om det var “rigtige” flyttefolk. De virkede langt fra professionelle, og måden de bar møblerne på og de manglende hjælperedskaber, vidnede da også om at dette var tre østeuropæiske mænd som ikke anede hvordan standarden for flytninger er i Danmark.

Det slutter langt fra her. De måtte nemlig køre to gange med fuldt læs, da de havde en for lille bil med. Igen virker det besynderligt. Men måske er netop den lille vogn et bevidst valg fra arbejdsgiverens side, af frygt for at registrere flytningen på en stor vogns (lastbils) køreskiver.

Alle vores møbler blev sat ind i vognen, og i den sammenhæng virkede alle tre mænd udmattede, og indikerede at vores møbler var uhensigtsmæssig tunge (der er dog tale om almindelige danske kvalitetsmøbler). Til vores ærgrelse havde flyttemændene ingen ting at fastgøre vores møbler med. Flere af møblerne stod i ladet med risiko for at blive skadet ved enten sving eller opbremsning. Men til vores “glæde” kørte de meget langsomt og det blev da også lange 9 km de skulle køre.

Da de ved fremkomsten til vores nye lejlighed skulle bære møbler på plads, kunne de ikke finde ud af at vende spisebordet så benene kom først skråt ind, denne lille øvelse brugte de meget tid på. Det virkede igen meget uprofessionelt. Til sidst fik de dog spisebordet vendt rigtigt og fik sat bordet på plads.

Da vi havde fået det meste af vores indbo, gik der et stykke tid inden flyttemændene kom med seng nr. 2. Det skulle vise sig, at de havde tabt sengen, og denne ulykke var årsag til at beslaget til rammen og gavl var blevet beskadiget. Derudover var der kommet mange ridser på sengerammen, som i øvrigt er en Auping sengeramme til 8.300 kr. Flyttemændene havde forsøgt at udbedre skaden uden held. De forklarede på bedste vis at de ville kontakte firmaets chef. Vi hørte ikke noget, og ringe til chefen. Vi blev lovet at en person ville komme samme dag inden kl. 18 og samle sengen så den kunne bruges. Men, der kom ikke nogen, og da kl. var blevet 21.30 valgte vi at skrive til chefen at vi ville gå i seng nu, og de derfor ikke skulle komme denne aften.

Dagen efter, den 10. januar kom en person hjem til os mhp. udbedring af skaden på sengerammen. Men, da han havde ikke noget værktøj med, kunne han ikke udbedre skaden, og kørte derfor igen.

Den 14. januar kom der to personer for at udbedre skaden på sengerammen, efter tre timer konstaterede de, at heller de kunne lave sengen, da de i øvrigt ikke havde de nødvendige reservedele.
I dag, den 24. februar, er skaden på sengerammen stadig ikke udbedret. Vi har vi rykket firmaet utallige gange og blevet lovet at de ville tilsende reservedele og udbedre skaden. Firmaet er stoppet med at besvare vores henvendelser.

Vi aldrig har modtaget en kvittering eller faktura. Vi har betal, 2 x 3.000 kr. ialt 6.000 kr. på MobilPay og 900 kr. i kontant til ham som var leder blandt flyttemændene.

Hermed advare andre mod at indgå aftaler med firmaet.

John

24 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Super service og hjælpsomme

Super service og hjælpsomme. Vil klart anbefale Dansk Logistik til andre. Dansk Logistik flyttede et flygel, en trampolin og tunge planter for mig- og det gik let og nemt trods regn og blæst.
Mange tak for hjælpen.

20 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Super service

Super service
Tredje gange, at vi har prøvet at flytte, hvor vi har anvendt flyttemænd. Det var en rigtig god oplevelse og der var god service hele vejen igennem. Fra afgivelse af tilbud, ordrebekræftelse, udførsel af opgave og til sidst en opfølgning.

14 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Må lige sige

Må lige sige, at sidste uge anvendte jeg Dansk-logistik ApS og er virkelig glad. De har været så flinke og alt gik som jeg havde tænkt skulle gå. ANBEFALER DANSK-LOGISTIK TIL ALLE.

14 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

To gange har jeg anvendt Dansk-logistik…

To gange har jeg anvendt Dansk-logistik - og skal jeg flytte igen, så ringer jeg til dem! Det er altid flinke, hjælpsomme og glade folk, som kommer og hjælper med flytningen. Der bliver passet godt på møbler og bilen bliver både hurtigt pakket og tømt. Så kan varmt anbefale dem

14 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Man oplever Ofterer at flytning er…

Man oplever Ofterer at flytning er forbundet med stress, uro og utryghed, men det kunne ikke været gået bedre. Flyttefolkene dukkede op til tiden, de gik rundt og dannede sig hurtig overblik over opgaven. Så gik de igang med positiv energi og overskud
Opgaven blev klaret på blot 2 timer og de stillede møbler de ønskede steder. Vores stress og uro fik de hurtig forvandlet til tryghed og godt humør.

Mvh Adam

12 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Rigtig fin flytning

Rigtig fin flytning. Vi fik hjælp af de søde drenge og de ankom til tiden, og alt gik efter planen. Og på kontoret er de også meget venlig og effektiv.

12 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Utrolig venlige og serviceminded…

Utrolig venlige og serviceminded…
Utrolig venlige og serviceminded mennesker, som ydede en yderst professionel og personlig service.

Vores flytning fra København til Næstved blev til en hyggedag :-)

12 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantaskisk flytning udført sidste uge

Fantaskisk flytning udført sidste uge. Super præcise, flytningen foregik uden skader, højt humør og kreativitet under udførelsen, utroligt hjælpsomme. Jeg kan bestemt anbefale dette firma og deres ansatte. De overholder hvad de lover.

Venlig hilsen
Svend

12 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fremragende flytning

Fremragende flytning
Er netop flyttet og benyttede dansk-logistik. Det var en fremragende oplevelse med at par dygtige og høflige flyttefolk, der tydeligt vidste hvordan de skulle flytte møbler med videre uden at risikere skader.

Jeg kan bestemt anbefale dansk-logistik til andre

12 febbraio 2020
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Tak for en fantastisk og tryg flytning.

Tak for en fantastisk og tryg flytning.

Skylder Dansk-logistik en stor tak hyrede dem til min mors flytning da det var tid til hun skulle på plejehjem, der dukkede 3 søde flyttemænd op og bedre service skal man lede længe efter, først dannede de sig et over blik og så gik det løs :)

De passede på alt og hver eneste møbel blev gjort rent, det kalder jeg service på højt plan

de gik i gang med at indrette selv om dette ikke var bestilt HOLD DA OP siger jeg bare kan ikke anbefale dem nok de 3 flyttemænd fortjener så meget ros. Tak for denne gode oplevelse.

10 febbraio 2020
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più