Corexbooks Recensioni 

28
•
TrustScore 3.5 su 5

3,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 3 stelle su 5

The customer service team were first class when I had such a very bad time with the delivery company. I waited a very long time and delivery was so slow. I finally picked it up today after they used a... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 3 stelle su 5

Its a fun puzzle book to do but i realised on clue one, by the third page that many of the names are doubled, if not tripled or more throughout the books which makes it a lot less challenging. And act... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

UPDATED: shipping was slow. And it was delivered to the wrong address. Customer service contacted me to help locate my package and I got my book. Thank you. Placed my order on Sept 9th. Waited an... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

Bought "The Killer Isn't June" from Corex, plus the additional detective handbook that's automatically added to the basket. The site is legit and the item arrived in good time, but as you can't le... Leggi di più


Informazioni di contatto

3,5

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

28 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Non risultano inviti alla recensione recenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti di recente, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Ha risposto al 75% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

3,5

Tutte le recensioni

(28)

28 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Never received books!

12 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi Katie, we're sorry to hear your books haven't reached you. We've checked your order, and tracking confirms it was delivered by USPS to your mailbox on September 9. We know that's not much comfort if the parcel isn't in your hands, so our team is reaching out to you directly by email to help sort this out.

Valutata 1 stelle su 5

My order wasn't delivered

My order wasn't delivered
Contacted several times for updates and eventually was offered a refund - awaiting the refund now. Very disappointing as I ordered this as a gift.

2 ottobre 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi, thank you for your feedback. We understand how disappointing it is when a gift doesn't arrive as planned. In some cases a parcel is affected by issues in the courier network, and when that happens our priority is making sure the customer is looked after. If you were provided that refund offer please feel free to reply with email again for confirmation so we can double check that has been processed.

Valutata 3 stelle su 5

The customer service team were first…

The customer service team were first class when I had such a very bad time with the delivery company. I waited a very long time and delivery was so slow. I finally picked it up today after they used a different courier and started it immediately. It is going to be a good experience but I will not be buying again due to delivery issues.

2 ottobre 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi, thank you for taking the time to share this, and for the kind words about our team. We're really sorry the delivery took so long. That's not the experience we want anyone to have, and we appreciate your patience while we sorted it out with a different courier. Your feedback has been passed on directly and is helping us review how we ship orders. We're so glad it's finally with you, and we hope you have a great time solving it. If you ever decide to give us another go, just reply to any of our emails and we'll make sure your order gets to you quickly.

Valutata 1 stelle su 5

SCAM! DO NOT SUPPORT

I cancelled right after making the purchase, like tried to stop it before it went through and they took the money so I sent an email right after. They played email games for a week to delay the cancellation with the last email saying cancellations have to be made in a 24 hour window. They are a scam. The product is not quality. It is a rip off. Do not support!

15 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi, could you please send us an email with the details of this issue? I can confirm if you have cancelled before the order was shipped out we will have ensured a refund, and if for any case that hasn't happened please email us again so we can review and ensure that was the case!

Valutata 5 stelle su 5

Placed my order on Sept 9th

UPDATED: shipping was slow. And it was delivered to the wrong address. Customer service contacted me to help locate my package and I got my book. Thank you.

Placed my order on Sept 9th. Waited and waited. Finally used tracking number to see where my order is. It says it was delivered but I received NOTHING. I emailed the company and got no response. I think this is a scam site!

7 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi Tina, please send us an email on contact@trycorex.store, we have checked with the courier and can see the order was labelled as delivered on the 18th of September, so we can investigate where your package is further please contact us.

Valutata 3 stelle su 5

Fun, but somewhat disappointed with the 43,000 suspect claim

Its a fun puzzle book to do but i realised on clue one, by the third page that many of the names are doubled, if not tripled or more throughout the books which makes it a lot less challenging. And actually makes the statement 43,000 suspects false. But still a puzzling way to pass time thats different from other things ive done.

13 settembre 2026
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Waste of money

Bought the killer isnt june. Took 2 weeks to arrive from China and 45 minutes to solve. Also clearly made with AI from the nonsense words on the cover. Very disappointing.

28 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi Beth, Sorry it missed the mark, we want all our customers to enjoy their purchase. Please email us with with your order number and we'll provide you with a refund.

For context: June runs 43,000 names across 17 clues, and most readers take around five hours, so 45 minutes is very fast.

The shipping time of around two weeks is normal, and the delivery window is shown at checkout.

Valutata 1 stelle su 5

Save your money!!!

Only used 10 out of 17 "clues".
Clues were direct instructions, not clues at all.
Far too easy to solve.
Complete in less than 2 hours.
The companion app (paid for) is pointless.
Would not recommend.

9 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi Ashleigh, We are sorry to hear that your experience was not enjoyed. Please note that you have completed the case in faster than usual - and the book completion time differs from person to person based on experience/strategy, the companion app is to help people organise clues and to put their suspects. Clue difficulty and app usefulness are both things we're actively working on. If you'd like a refund or a another case thats harder from our range, just reply here or email us and we'll sort it out.

Valutata 1 stelle su 5

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

DO NOT BUY FROM THIS COMPANY.

THEY SCAM MONEY OUT OF YOU AND THEN DONT REFUND YOU WHEN ITEM DOESNT ARRIVE, JUST KEEP SPINNING YOU A YARN AND GPING AROUND IN CIRCLES WITH RUBBISH EMAILS.

Update as requested by their reply..

Be very careful of this company, currently going through a charge back as item never received. The company tried to get this review removed and trust pilot didnt allow this. The item never arrived as they've tried to claim in their reply and Zach from Corex knows this! My emails prove item never arrived...I would happily show email screenshot to prove item never arrived as Corex have also admitted they know this!

8 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi Leanne,

Thank you for raising this, and I'm sorry for the frustration the delivery caused. That's not the experience we want anyone to have.

I've looked into your order personally. It appears the tracking was misread by our team: the courier's status showed the parcel as delivered but returned, which was incorrect. I've reached out to you directly to make this right and have offered a free replacement, entirely separate from your bank dispute, so you're not left out of pocket either way.

We're a registered company and we take delivery issues seriously. If a parcel goes missing, we'll always work with you to resolve it. Leanne, I'm still here to help and will personally see your case through. Please reply to my recent email and I'll take care of the rest.

Kind regards,

Zac

Valutata 1 stelle su 5

It’s been over a month never received…

It’s been over a month never received my paid for expedited order, and never received it. Emailed seller numerous times was offered 10% refund. BS! Need full refund. Was given another tracker for parcel to which said delivered but couldn’t look at tracking full page because said wrong postal code. Contacted the new tracker same thing order address is correct from myself. They did it incorrect on their end and won’t give full refund. File claim on credit card and filed complaint on BBB all out of country web based shipper no way to verify tracking once ordered and they take your money. Fraud

18 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi! Please email us back with the issue that you have faced and we will conduct a complete review on the matter, it is our priority to ensure all customers are satisfied and we apologise for any frustrations caused by the delivery issue. Please contact us as soon as possible so we can assist you :)

Valutata 4 stelle su 5

Bought "The Killer Isn't June" from…

Bought "The Killer Isn't June" from Corex, plus the additional detective handbook that's automatically added to the basket. The site is legit and the item arrived in good time, but as you can't leave product reviews anywhere on the site (I wonder why?!):

DON'T BUY "THE KILLER ISN'T JUNE".

The mystery is solved very easily after just 6 of the 17 clues (if you mark the names off as you work through the clues it's blatantly obvious) and the additional book is completely unnecessary. It was fun for a couple of days but definitely not worth the £30+ it cost.

30 agosto 2026
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

GREATEST GIFT EVER!!!!

GREATEST GIFT EVER!!! I'm buying it for my Daughter's Christmas Present and she will LOVE it! Reasonably priced, shipped quickly and VERY securely. It will be the BEST Christmas present ever! One she will never forget! I HIGHLY recommend this Site and this Item.

25 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi Rita,

Thank you for your kind review!

We hope your daughter loves cracking the case as much as you loved finding it for her. it sounds like a wonderful gift. Wishing you both a fantastic Christmas!

Warm regards,

Zac

Valutata 4 stelle su 5

Not received, no update on tracking past few days ! Plus now asked for full Refund!

Today Thursday 27/8/26:
Finally had an email and sorted things out, so for this I’m changing my 1* to 4 *
They are saying a huge backlog has developed and doesn’t tie also up with the tracking,
However I will take a look in the future once things have calmed down on the orders….
———————- thank you Corex for your earliest reply

No update from tracking last few days, I’ve therefore asked for a full refund this was for a gift now past the time,
Funny how they now on 3 emails later not responded to my request, yet quickly responded to a request about delivery …scam ! 🤔😠

Reply update …
The thing is I have sent now 3 emails over the past 2 days …..
No tracking update , still showing the same as last week ….
@Corexbooks
I ve emailed you yet again…. Waiting on a response, sent over 20 mins ago, will give it one day/2days …

26 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi Jen, we are sorry to hear your frustrations regarding your order, we try to respond to everyone within 48 hours, please email us with your order number and the issue and the team will help you with this immediately. :)

Valutata 3 stelle su 5

Still waiting to receive…

The original response was positive and exciting. I still haven’t managed not received my pack ordered 21/7/26.

20 agosto 2026
Non scritta su invito
Logo di Corexbooks

Risposta di Corexbooks

Hi April, I can see your order here on the 21st of July, our tracking has noted that your order was delivered on the 11th of August, please email contact@trycorex.store as soon as possible so we can investigate this and get you another sent out :)

Valutata 5 stelle su 5

Books are fantastic great quality

Books are fantastic great quality, I see they are bringing out spiral bound edition. I would highly this one as it’s easy to work on the individual pages. I brought all family the normal ones which were also great and great quality. We had a competition to see who could solve it first. Was absolutely fantastic.

3 luglio 2026
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più