CLIPOP Recensioni 1.618

TrustScore 4 su 5

4,1

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 4 stelle su 5

Good price, efficient ordering and delivery, only reason I didn’t give 5 stars is because one of the holes under one seat didn’t fit the bolts supplied. We’re using it anyway, seems secure enough with... Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

I was disappointed upon opening that the frame of mirror was damaged. Probably happened in transit. Putting together was ok but be sure to study instructions. My daughter was very happy overall wi... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Brilliant company. Had never purchased from them before, however, I would encourage all to buy from them because of their fantastic customer service! I purchased a vanity unit and I had a sm... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Ordered a Hollywood dresser for our daughter. Arrived with no drawer runners which makes it unusable. Contacted them and they sent out a whole new unit so I didn’t have to mess about with parts. This... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di mobili
  2. Negozio di mobili per camere da letto
  3. Accessori per mobili
  4. Negozio di mobili per cucina
  5. Negozio di arredamenti per salotti

Informazioni su CLIPOP

Scritti dall'azienda

Promo Image

Welcome to CLIPOP

Clipop Furniture : Design for a Cosy-Effective Life.

About Us

With over 6 years in the furniture business, CLIPOP Furniture has assembled an imaginative collection targeting style-conscious buyers. Blending contemporary styles, modern lines and comfortable appeal, from home to office, you can find any furniture you want here.

Shop Furniture

Informazioni di contatto

4,1

Molto buono

TrustScore 4 su 5

1618 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 48 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

I'm not big on writing reviews

I'm not big on writing reviews, but I felt compelled to write this one.

This company was outstanding. Brilliant value for money, exceptional quality and fast delivery. Can't fault them at all

16 marzo 2026
Valutata 2 stelle su 5

The mirror is cracked badly and I…

The mirror is cracked badly and I haven’t had a response to the email I sent yesterday about it.

24 febbraio 2026
Logo di CLIPOP

Risposta di CLIPOP

Hi there,

Thank you for reaching out, and I'm very sorry to hear that the mirror arrived cracked. I also apologise that you hadn't yet received a response to your previous email – please be assured that we take this seriously.

I've looked into this for you, and I can confirm that a replacement has already been arranged and will be sent to you shortly.

You should receive tracking information once it ships. Please let me know if you have any questions in the meantime, and thank you for your patience.

Kind regards.

Valutata 1 stelle su 5

serious health and safety issues

serious health and safety issues, here with the dexter velvet bar stools, had less than 6 months and the welding on the stool bases has gone, the tiny Chinese spot welds for cheapness has resulted in an unusable product, I ask for this matter to be given high priority, as both swivel stools are now completely useless and very dangerous, as they are no longer stable , tried ringing there customer services, you guessed phone number completely inoperative

21 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di CLIPOP

Risposta di CLIPOP

Hi there,

Thank you for taking the time to share this with us – and please accept my sincere apologies for the serious issues you've experienced with the Dexter Velvet Bar Stools.

I'm very concerned to hear about the welding failure on both stools, especially given that they are now unstable and pose a safety risk. This is absolutely not acceptable, and I want to prioritise this for you.

I also apologise that you were unable to reach us by phone. I will make sure your case is handled promptly.

To help me resolve this as quickly as possible, could you please share:

Photos or a short video showing the damaged welds

Your order number

Once I have these details, I will escalate the matter immediately and arrange a suitable solution – whether that's a full refund, replacement, or another arrangement that works for you.

Thank you again for bringing this to my attention, and I'm sorry for the frustration this has caused. I look forward to resolving this for you.

Kind regards.

Valutata 1 stelle su 5

Incredibly poor experience

Incredibly poor experience

2 marzo 2026
Logo di CLIPOP

Risposta di CLIPOP

Dear Kathryn,

Thank you for sharing your feedback with us, and we sincerely apologize for the frustration caused by the replacement shipment.

We completely understand your point of view. You were expecting only the missing panel, but instead received a full replacement package. Unfortunately, due to the way our inventory and shipping system is set up, we are unable to send individual parts like the panel on their own — the system only allows us to ship a complete unit. Our intention was to ensure you received the missing part as quickly as possible, and we chose the only option available to us at the time.

We deeply regret that this has led to a negative experience and a 1-star review. That is never the outcome we want for our customers. Our profits are very slim, and we cannot arrange for a replacement while also offering you a partial refund as compensation. We look forward to your understanding.

Once again, we sincerely apologize for the misunderstanding and the inconvenience caused.

Best regards.

Valutata 5 stelle su 5

Great company and fantastic product

Great company to order from. Email confirmation of order arrived very quickly with tracking code. Was apprehensive with my order as I live in Northern Ireland and thought the delivery process would have taken a few weeks - I'd no need to worry as chairs arrived 5 days later. Chairs are fantastic quality and very easy to assemble. Very comfy and a great addition to my new kitchen. Would definitely recommend this Company to order from.

27 febbraio 2026
Valutata 5 stelle su 5

Dining Chairs

Well pleased with our dining chairs. Had to contact customer services about 1 chair. Great response and dealt with the problem quickly. Definitely recommend the company

5 marzo 2026
Valutata 5 stelle su 5

Great price

Great price, quick delivery and look exactly like the photos. The delivery driver (Yodel) left 4 large boxes at our front door even though nobody was in which wasn't ideal but not Clipop's fault.

4 marzo 2026
Valutata 1 stelle su 5

Vanity unit arrived smashed

Vanity unit arrived smashed, mirror broken. I have tried to contact Clipop via telephone, email nad chat function and have had NO response. Not happy!

13 febbraio 2026
Logo di CLIPOP

Risposta di CLIPOP

Hello,
Thank you for reaching out to us, and please accept our sincerest apologies for the condition in which your vanity unit arrived, as well as for the difficulty you've experienced in contacting us. We completely understand your frustration, and we are truly sorry for the lack of response you've encountered.
To clarify, the best and most reliable way to reach our customer service team is via email at [your email address]. While we strive to be available by phone, there are times when high call volumes or technical issues may prevent us from answering immediately. Please rest assured that we are committed to resolving this matter for you promptly.
To assist you further, could you please provide the photos of the damaged items (vanity unit and mirror)? Once we receive this information, we will immediately process a replacement or refund, depending on your preference, and ensure that this issue is prioritized.
Thank you for your patience, and we look forward to resolving this for you.
Best regards.
CLIPOP

Valutata 1 stelle su 5

Absolutely avoid

Absolutely avoid. Spent almost £400 on 6 chairs, 1 arrived with a scratched leg & with a rip in the material. Contacted them immediately for a return/replacement. To be told they come in a set of 2 so I had to pay an additional £50?! ‘To ensure I receive a matching set of undamaged chairs’

After some back and fourth with threats of legislation, I got a new chair sent out which I am grateful for but nobody should have to do this or be offered a settle by paying an additional charge. The item was faulty upon delivery.

24 febbraio 2026
Logo di CLIPOP

Risposta di CLIPOP

Dear Ellicia,

Thank you for taking the time to share your experience, and we sincerely apologize for the frustration this situation has caused. We truly appreciate your honest feedback, as it helps us improve our service.

We are very sorry to hear that one of your chairs arrived damaged. This is certainly not the quality or experience we want our customers to have, and we completely understand your disappointment—especially after spending nearly £400 on six chairs.

Regarding the additional charge mentioned, we sincerely apologize for any confusion and frustration this caused. This was not the correct approach, and we should have handled the replacement more smoothly from the start. We're glad we could ultimately resolve the issue by sending a replacement chair, but we completely agree—you should not have had to go through such a back-and-forth process or feel pressured to pay an extra fee for a faulty item.

Your feedback is extremely valuable to us, and we will be reviewing our internal processes to ensure that future issues like this are handled more fairly and efficiently.

Thank you again for your honesty, and we hope we can have the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,

CLIPOP Customer Service

Valutata 1 stelle su 5

I bought 2 dining chairs

I bought 2 dining chairs, they look good, but the measures on the website were wrong, so was a lot bigger, I tried to chat with the company about it, and they just said sorry buy if you don't want them, have to send it back, so I have to pay for the return and its not cheap because the parcel mas large, very bad costumer service, poorly response and wrong information at the website, very stressful and disapointed.

23 febbraio 2026
Logo di CLIPOP

Risposta di CLIPOP

Dear Maryuri,

Thank you for sharing your experience, and we sincerely apologize for the frustration and inconvenience this has caused you.

We are very sorry to hear that the dimensions listed on our website were incorrect, leading you to receive chairs that were much larger than expected. This is certainly not the standard of accuracy we strive for, and we completely understand how disappointing and stressful this situation has been for you.

Regarding the return process, we truly regret that our response felt unhelpful and that you were left feeling dissatisfied with our customer service. We understand that returning large items can be costly and inconvenient, and we should have handled this situation with more care and flexibility—especially since the issue stemmed from incorrect information on our website.

Please know that we take this feedback seriously. We are reviewing our product measurement listings to ensure greater accuracy going forward, and we will also be revisiting our return policy to better support customers in similar situations.

If you're open to it, we would like the opportunity to make things right.

Again, we apologize for the stress this has caused and truly appreciate you bringing this to our attention. Your feedback helps us improve, and we hope to have the chance to restore your trust in the future.

Best regards,

CLIPOP Customer Service

Valutata 4 stelle su 5

The chairs are amazing.The dispatch…

The chairs are amazing.The dispatch took longer than expected because after I placed the order I found out that they were out of stock but the customer service was so helpful they offered to wait for the dispatch or change the color of the chairs for the ones they had in stock,but I preferred to wait for the color I ordered.They gave a date when they will be dispatched and I received them so quick.I am giving 4stars because when I ordered they were in stock but later to find out that they don’t have them.

12 febbraio 2026
Valutata 1 stelle su 5

Dressing table

Really poor quality furniture. Arrived with parts missing, parts damaged, parts scuffed and marked. I would not recommend this company at all. You are lead to believe it is a UK based company and it isn’t at all. After many emails back and forwards missing parts were sent out and I was eventually refunded £30 which I still believe is poor considering the dressing table was £130. Avoid at all costs.

25 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di CLIPOP

Risposta di CLIPOP

Dear Valued Customer,
We are truly sorry to hear about your experience with our dressing table. We sincerely apologize for the issues you encountered, including missing parts, damaged and scuffed items upon delivery, as well as the inconvenience and frustration caused throughout the process.
We take product quality and customer satisfaction very seriously, and we deeply regret that we did not meet your expectations on this occasion. We have investigated the issues you raised and will use your feedback to improve our quality control and packaging processes to prevent similar problems from happening again.
We understand that the £30 refund may not fully compensate for the trouble you experienced, and we truly appreciate your patience during the communication. We always strive to provide a reliable and honest service, and we are sorry for any misunderstanding regarding our business information.
Thank you for taking the time to share your feedback. It helps us grow and improve. We hope to have the opportunity to regain your trust in the future.
Best regards,
CLIPOP Customer Service.

Valutata 1 stelle su 5

Item not dispatched

Ordered a dressing table that they said would dispatch the next day . 3 days latter no dispatch and company won’t reply to emails .

23 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di CLIPOP

Risposta di CLIPOP

Dear Valued Customer,

Thank you for sharing your feedback. We were very concerned to read your review regarding the shipping delay and the 3-day delivery timeframe not being met. We sincerely apologize that your experience did not meet your expectations.

We have attempted to locate your order based on the information provided in your review, but we are unable to find a specific match. We are eager to investigate what happened with your shipment and make things right.

Could you please reply to this message or email us directly at [service@clipop.eu] with your order number or the email address used for the purchase? This will allow us to look into the specifics of your order immediately.

Thank you for your understanding, and we hope to hear from you soon.

Best regards.

Valutata 1 stelle su 5
Logo di CLIPOP

Risposta di CLIPOP

Dear Claire Yorkston,

Thank you for reaching out and bringing this to our attention. We are incredibly sorry to hear about your negative experience, and we completely understand your frustration.

Upon investigating your order, we discovered the reason for the cancellation: the four bar stools you ordered were unfortunately lost in our warehouse due to an internal inventory error. This is a rare but significant mistake on our part, and we sincerely apologize for not catching this sooner and for the disappointment it has caused.

We have already processed a full refund for your order. However, we know that a refund does not replace the time you spent waiting or the inconvenience caused.

Please accept our deepest apologies for this experience.

Sincerely.

Valutata 2 stelle su 5

goods marked

delivery was ok. however the actual product has marks on the glass and when lit it’s shows through.
not impressed to be honest.

11 febbraio 2026
Logo di CLIPOP

Risposta di CLIPOP

Dear customer,
We are very sorry that the product we received did not meet your expectations. We fully understand your feelings when you noticed traces on the glass, which became even more noticeable after lighting up.
Could you please provide some clear photos of the glass marks in order to accurately diagnose the problem and handle it as soon as possible? After receiving the picture, we will confirm it as soon as possible and provide you with a suitable solution based on the situation.
We apologize again for the poor shopping experience and thank you for your understanding and cooperation.
Best regards.

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più