Fantastiskt bemötande och omhändertagande personal. Väldigt kunnig och professionell personal som tänker på allt och lite till. Helena Sveinsdóttir utförde bukplastik plus fettsugning med än så lä... Leggi di più
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Scopri cosa dicono le persone
Tack för idag Dr Cosmo, Dr Tao och alla de fantastiska sjuksköterskor som förgyllde min vistelse idag . Tack för att ni lyssnade. Tack för att ni tog er till mina farhågor och vände dem till min förd... Leggi di più
Har försökt vara tillmötesgående och förstår att allt kan inte blir bra ifrån början men med dessutom otrevligt bemötande och 4 chanser på 3 år så borde ni ha kunnat fixa det som inte blivit bra. Fic... Leggi di più
Dåligt bemötande av Peter Cosmo! Istället att vara snäll och trevlig då blev han otrevlig !!! Usch jag kände mig som en 15 åring !! Aldrig mer ! Jag kan gärna betala mer men få en smäll läkare som k... Leggi di più
Dettagli dell'azienda
Informazioni fornite da varie fonti esterne
Citadellkliniken är en av Sveriges största kliniker inom plastikkirurgi, skönhetsoperationer och plastikoperationer. Välkommen till Citadellkliniken!
Informazioni di contatto
Svezia
- citadellkliniken.com
Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti
Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
Le persone hanno visualizzato anche
Har også lige hørt BTs podcast og blev…
Har også lige hørt BTs podcast og blev rystet over at høre, at det foregik på Citadellkliniken.
Jeg er nemlig selv blevet opereret to gange på klinikken og har været yderst tilfreds. Det var dog Jörg Bohn, som opererede begge gange og han er bare ualmindeligt dygtig og tillidsvækkende. Jeg har følt mig i super gode hænder på klinikken.
Wasseem Ghulams tilstedeværelse på klinikken kan virkelig ikke gøre noget positivt for de andre kirurger.
Og det er synd, for Jörg Bohn ville jeg anbefale til enhver tid.
Lyt til podcasten "Skåret i stykker"
Uhyggeligt..
Overvej lige at hør B.Ts nye podcast "skåret i stykker"...... Inden du booker tid:)
vi var til forundersøgelse og fik en…
vi var til forundersøgelse og fik en rigtig dårlig behandling, spild af penge
Er opereret af Jörg
Er opereret af Jörg, ligesom flere af mine veninder er. Han er afsindigt dygtig og jeg er meget tilfreds med resultatet. Vil anbefale ham til alle.
Dåligt bemötande av Peter Cosmo
Dåligt bemötande av Peter Cosmo! Istället att vara snäll och trevlig då blev han otrevlig !!! Usch jag kände mig som en 15 åring !! Aldrig mer ! Jag kan gärna betala mer men få en smäll läkare som kan förklara allt på snällt sätt istället att göra patienten ledsen!
Ingen alla respekt till sina patienter !
Min veninde
Jeg har en veninde, som har fået dårlig service fra både Waseem og Citadellklinikken. Hun var udsat for dårlig service, da der opstod komplikationer, og hun følte sig fuldstændig overladt til sig selv, især fordi det skete i weekenden. Klinikken virkede mere fokuseret på profit end på at yde en god service, og der var ingen kundeservice eller pleje tilgængelig. Hvis man overvejer at bruge Waseem som kirurg, bør man optage samtalen for at have dokumentation for aftaler. Waseem gav min veninde skylden for ikke at have oplyst størrelsen på hendes implantater, selvom hun havde sagt, at hun ikke kendte størrelsen. Aftalen var, at han skulle have forskellige størrelser på lager på operationsdagen, men det endte med et grimt resultat. Min veninde har personligt oplevet ekstreme ar og har måttet gennemgå yderligere operation på grund af Waseems manglende kundeservice og pleje. Han tilbød at om-operere hende, men hun har selvfølgelig takket nej. Ps hun skulle betale for om-operationen. Dejligt at medierne nu kaster lys på sagen og at Waseem bliver draget til ansvar for de kvinder han har udført ulovlig operation på.
Var i Landskrona og blev opereret
Var i Landskrona og blev opereret, der var super søde og kompetente sygeplejersker som passede rigtig godt på mig. eneste minus var at sygeplejerskerne kun talte svesk, ville have været dejligt med også dansk talende personale udover kirugen var dansk talende. Kirurgen var opmærksom og sørgede for jeg var godt informeret om indgrebet
Blev opereret af Jörg tilbage i oktober…
Blev opereret af Jörg tilbage i oktober 2021 igennem armhulen. Mit venstre bryst ville ikke falde ned så jeg blev opereret igen dog kun i venstre side igen den 1 februar 2022. Mit højre har fra start været fejlfrit. Venstre ville ikke ligge sig helt på plads da lommen skulle laves større et lille bitte sted og i mandags den 22 august 2022 blev jeg opereret igen for sidste gang. Under disse 3 operationer har jeg været så tryg, har fået den bedste behandling, forståelse, snakke og et smukt resultat trods for flere gange under kniven men det ses ikke. Jeg er så glad for at jeg valgte Jörg. Han er uden tvivl den bedste i mine øjne og så rar at have med at gøre!
Fantastik klinik och Helena…
Fantastik klinik och Helena Sveinsdottir är helt underbar människa och kirurg❤️ Rekommenderar henne och kliniken alla dagar i veckan😊
Rent kirurgisk og fagligt er personalet…
Rent kirurgisk og fagligt er personalet dygtige og kompetente!
Jeg blev opereret 2 gange, da resultatet ikke var som ønsket første gang.
Jörg og hans team er yderst professionelle og omsorgsfulde.
Det eneste der trækker ned for min oplevelse er at jeg begge gange har oplevet plejepersonalet (sygeplejerskerne på stuerne) som meget travle, stressede og har ikke tid til den nødvendige omsorg/ spørgsmål m.m.
The worst nose job ever!
Where do I begin, I had the worst experience ever and had to live with a botched nose job from DR Johnannes Arnason for over a year. My nose collapsed on the left hand side of my nose causing me terrible breathing problems, I tried to make contact with the DR several times, but I was ignored. This doctor just wants your money and once the surgery has passed you are left on your own for recovery.
I have had to get revision rhinoplasty and spend a fortune again getting this done to fix up alll the issues he caused my nose. I recently did this with another surgeon in Turkey named DR Huseyin Balikci, I am able to breath again and not only that the whole experience and after care when getting a nose job the DR provided me with instructions and follows up with me to see how my nose is going.
DR Johannes does not do this at all, I worn all the girls that are thinking of getting a nose job with him. Don't Do It! you will be disappointed!
Waseem
Jeg blev for 3 dage siden opereret af Waseem og han er simpelthen så sød, omsorgsfuld og mega dygtig! Jeg var vildt nervøs inden bfo, men Waseem og resten af teamet var top professionelle så man følte sig i gode hænder! Waseem siger sin mening og det synes jeg han skal have ros for! Jeg vil til en hver anden tid vælge ham igen!
- Bini
Bröstreduktion. Så nöjd med min bröstförminskning
Så nöjd med min bröstförminskning . Riktigt snyggt .inga synliga ärr .mitt liv känns förändrat ,jag kan klä mig i skjorta o snygg blus utan att det glipar.så tack till Dr jörg för utmärkt jobb
Har opererats av Helena 3 gånger
Har opererats av Helena 3 gånger. En bukplastik som blev fantastiskt bra! Ångrar inte en sekund att jag gjorde den. Inlägg av implantat i brösten 440cc bakom som också blev kanon. Nu 8 år senare har jag tagit ut implantaten och gjort ett lyft. Läker för fullt och än så länge ser det bra ut. Jag har hela tiden haft stort förtroende och känt mig trygg med Helena. Hon har alltid gett ett mjukt och professionellt intryck. Jag kan varmt rekommendera Helena och personalen på Citadell.
Jeg blev opereret ved Waseem
Jeg blev opereret ved Waseem. Han er en meget dygtig kirurg. Jeg er meget glad og tilfreds med mine bryster. Lad ikke skræmme af anmeldelserne herinde.
Jeg oplevede infektion i det éne af mine ar, og Waseem tog sig både tid til at svare på mine mails, samt kaldte mig akut ind i sin ferie. Jeg føler jeg er blevet taget meget seriøst hos Waseem, og kan varmt anbefale ham.
Hold jer væk fra citadell
Hold jer væk fra citadell
Blev opereret i december 2020 af Waseem - udskift af implantater og stort løft.
Til forundersøgelsen i København var han meget venlig og forstående og kunne sagtens udskifte og løfte. Intet problem det var lige til.
Til operationen er de så søde på citadell, waseem virker lidt stresset og som om at det bare skal overstås. Jeg skriver en mail til ham bagefter pga. manglende info. 9 dage senere bliver jeg indlagt i Danmark med infektion i kroppen, og et hul under det ene bryst skal efterfølgende sår behandles ved egen læge i flere uger for at lukke sig.
Mine bryster er uens i form og størrelse og det påpeger jeg flere gange med billeder. Waseem vil ikke tag stilling og siger vi skal vente.
I maj måned. Til efter kontrol i København.
Mit Højer bryst er en skål større end det Venstre. Jeg har mere underhængende brystvæv og implantatet sidder højre. Det Venstre. Er flad ( uden fylde i toppen) brystvorten sidder 1,5 cm længere nede. Jeg er ked af resultatet. Waseem virker uforstående og “ irriteret” nu har jeg pludselig haft det han kalder et kirurgisk svært udgangspunkt! Så resultatet må være fint. Men vi kan dog skubbe 5 mm på det ene implantat og løfte en smule på brystvorten på det lille bryst.
Jeg føler at jeg skal være taknemlig for at jeg overhoved kan få en lille rettelse af ham! Men tør slet ikke lade ham gøre mere, da han opføre sig mega arrogant og ikke vil gøre hvad der skal til for et godt resultat.
Jeg opsøger andre kirurger hjemme i Danmark og to forskellige vurdere det samme. Der er løftet for lidt på begge. Der er fjernet for lidt væv på det ene, det andet skal have flyttet implantatet ind på plads, da det falder ud under armen og lommen er ikke åbnet ligeså meget op, som på den anden side.
Waseem var fuldstændig ligeglad.
Jeg endte med at betale for at få rettet hans arbejde hjemme i Danmark.
Og jeg har talt med flere i samme situtation efterfølgende.
At man kan arbejde så umoralsk når man har ansvar for andres krop, er uansvarligt.
Jeg forstår ikke at det kan fortsætte og ingen i ledelsen kan se hvor problematisk det er, når deres rygte i danmark efterhånden er ret skidt, så dr det ikke uden grund.
Vælg ikke Waseem
Citadell er sikkert en okay klinik, men Waseem er en kirurg jeg ikke på nogen måde kan anbefale. Opstår der komplikationer så er du overladt til dig selv - hvis det er en weekend de opstår i. Det blev jeg og det endte med at jeg fik ekstreme ar og skulle om-opereres. Der er ingen kundeservice/pleje, det er mere en arrogant penge maskine. Skulle du vælge Waseem så optag jeres samtale, så du har sort på hvidt hvad der bliver aftalt. Han gav mig nemlig skylden for ikke at have oplyst rigtigt om str. af mine implantater som skulle udskiftes, så han på operations dagen ikke havde de rigtige og det endte med et grimt resultat - selvom jeg havde sagte jeg ikke kendte størrelsen og aftalen var han skulle have forskelige på "lager" på operationsdagen. Dog tilbød han at om-operere mig, men det har jeg ikke taget imod.
Försökt vara tillmötesgående och chansat på att dom skulle kunna rätta till sina misstag men efter 3 års lidande fick jag vända mig tillen annan klinik som till slut hjälpte mig för en ny liten kos
Har försökt vara tillmötesgående och förstår att allt kan inte blir bra ifrån början men med dessutom otrevligt bemötande och 4 chanser på 3 år så borde ni ha kunnat fixa det som inte blivit bra. Fick vända mig till annan klinik som tack o lov va mkt bättre o trevligare.
Jag vill varna er för att betala stora…
Jag vill varna er för att betala stora summor och lägga er tillit och er kropp i denna klinikens händer. Jag har mellan 2016 och 2019 genomgått 8 operationer hos Helena Sveinsdóttir, hon har vid varje operation bara gjort mer och mer skada. Helena har inte ens har rätt utbildning för att ta betalt för att skära i en annan människa, åtminstonde inte när det blir komplicerat och hon behöver rätta upp sina misstag. Kolla upp era kirurger noga och se till att dem finns med i SFEP registret. AKTA ER FÖR HELENA OCH AKTA ER FÖR DENNA KLINIKEN SOM INTE TAR SITT ANSVAR UTAN LÄMNAR SINA PATIENTER FÖRSTÖRDA.
Come funziona Trustpilot
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.







