Charles Jacobs Recensioni 

834
•
TrustScore 4.5 su 5

4,7

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Ordered three 'small' vinyl storage boxes in oak. Price was very good so my expectations were not great but... the product was excellent - good, high density materials, high production standards with... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

We are SO pleased with our new chair. It is bright, attractive and comfortable. It took less than 5 minutes to assemble and was delivered quickly. Hesitant to buy as considerably cheaper than most so... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Excellent service, ordered 3 x vinyl shelf units Sunday eve, Tuesday midday arrived. Packed very well for transit, simple assembly. Very strong, sturdy units, perfect for storing vinyl. A big plus to... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 4 stelle su 5

Delivery was quick and the quality of the LP storage unit is very good. It is strong and sturdy and holds all our vinyl. The only reason for not giving 5* is the incomprehensible instructions - I can... Leggi di più

L'azienda ha risposto

4,7

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

834 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 24 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,7

Tutte le recensioni

(834)

61 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Vinyl storage boxes in oak finish - brilliant

Ordered three 'small' vinyl storage boxes in oak. Price was very good so my expectations were not great but... the product was excellent - good, high density materials, high production standards with precision drilling, excellent fittings for self assembly. Took time working out instructions for the first unit but the others took less than 10 minutes each. They even supplied one extra set of fittings just in case. The finished stack of units is both attractive and sturdy. Well pleased.

27 settembre 2026
Non scritta su invito
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback!

We’re really pleased to hear that you’re happy with the quality, finish and sturdiness of the storage boxes. It’s great to know that once you’d gotten the hang of the first one, the others were quick and easy to assemble too!

We appreciate your kind words and hope you enjoy your new vinyl storage units. Thanks again for choosing us!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 1 stelle su 5

I bought an item advertised as oak

I bought an item advertised as oak, when it arrived it quite clearly wasn't. I can only presume from the great reviews on here that no one has had to use customer services... I was told I would pay to return this heavy item. I advised the advisor that consumer rights protect us from such eventualities and I will not be paying to return an incorrectly described item. I am yet to hear back. I am in no doubt after such a response I will have to take this matter further.
How very surprising and completely disappointing.
* In response to your reply, collection was only arranged once I advertised your advisor of my consumer rights. It's really concerning that your customers have to advise you of this otherwise they are left with an item they didn't order.

15 luglio 2026
Non scritta su invito
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for bringing this to our attention.

I can see that we have replied to your email and arranged a collection of the item from yourself before this reply to your review was posted.

Once the item has been returned to our warehouse, we will be able to issue your refund.

We apologise that you feel the item description does not reflect the item you received.

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

I’ve ordered quite a few LP Storage…

I’ve ordered quite a few LP Storage display units from you for my record collection. Very good quality and speedy delivery.

If I need more, I’m more than happy to order from you again,

Thank you!

24 novembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for sharing your feedback.

We are thrilled to hear you are satisfied with the service we provide! We greatly appreaciate your repeat custom.

We hope you enjoy your new LP Storage units and we would be more than happy to assist with any future purchases!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Amazing place greag solid furniture

Amazing place great solid furniture

24 settembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review.

It is great to know you are satisfied with the the quality of our products.

We hope you enjoy your order.

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Great expereince...odered a glass…

Great expereince...odered a glass coffee table with chrome legs ,it was half the price for same item on another site. The 1st one arrived the next day and the glass was shatered in transit , i emailed the company and received a reply in 30 mins. They offered a refund or a replacement , i requested a replacement and it came next day .
It looks great ..modern and expensive looking for price.
Steve in Haddenham.

23 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for sharing your feedback!

We sincerely apologise for the condition your order arrived in, however, we are very pleased to hear our customer service team could amend the issue promptly.

We hope you enjoy your new table!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 1 stelle su 5

Dining chairs

I bought 4 chairs that are impossible to build due to the pre drilled holes on the seat pad not lining up with the legs. This company has no contact number. They have been very difficult to deal with when trying to get a refund for faulty goods and not adhering to the consumer rights act.
Buyer beware. Appalling customer service do not use this company.

16 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

As we have confirmed in our email to yourself with images and a video, there is no fault with your items, the problem you had was due to incorrectly assembling the legs the wrong way round.

I can confirm that your refund was issued when we have received the item back.

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

i received a nest of tables

i received a nest of tables. One table side was damaged. The company very quickly dealt with this issue and new side was delivered a few days later. Lovely tables.

2 febbraio 2026
Non scritta su invito
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We are pleased to hear our customer service team could rectify the issue promptly.

We hope you enjoy your new tables!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Oak Vinyl Record LP Cube Storage Box

Excellent service, ordered 3 x vinyl shelf units Sunday eve, Tuesday midday arrived. Packed very well for transit, simple assembly. Very strong, sturdy units, perfect for storing vinyl. A big plus to these, you can add singles, doubles etc as needed. Well price too..
Highly recommended..

20 gennaio 2026
Non scritta su invito
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for sharing your feedback!

We are pleased to hear you are satisfied with your order as well as receiving it promptly!

Thank you for recomending us! We hope you enjoy your order and we would be more than happy to assist with any future purchases.

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent little chair in lots of colours.

Excellent little chair in lots of colours with great next day service. 5*

9 dicembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for the review!

We are pleased to hear you are happy with your new chair!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Great service

Great service ! Fab item ..

10 dicembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for your positive feedback.

We are delighted to hear that you are satisifed with your order!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Very quick service

Very quick service. The item we wanted arrived next day! Many thanks!

9 dicembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for your feedback!

We are pleased to hear that you received your order promptly.

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Great quality chairs for a brilliant…

Great quality chairs for a brilliant price ! Ordering was easy and delivery was quick. Really pleased with my order - thank you

8 dicembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for your positive feedback, we really appreciate this.

We are delighted to hear that you are satisifed with the service we provide!

We hope you enjoy your chairs!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

very pleased with the unit ordered tues…

very pleased with the unit ordered tues delivered wed afternoon .Easy to assemble looks great

9 dicembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for taking the time to leave a review.

We are thrilled to hear that you received your order promptly!

We hope you enjoy your order!

Kind regards,

Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Lovely bit of kit

8 dicembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello Guy,

Thank you for your feedback.

We are pleased to hear this item is satisfactory. We hope you enjoy!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent service

Excellent service

8 dicembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hi Christine,

Thank you for your positive feedback.

We're thrilled to hear you are satisfied with the service you received!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

very quick delivery

8 dicembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello Paul,

Thank you for taking the time to leave positive feedback.

We are glad you received your order promptly. We hope you enjoy your new item!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

The product seems good

The product seems good. The price was reasonable and the packaging and delivery were both as one would hope from a quality supplier.

1 dicembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for the positive feedback.

We are pleased to hear you are satisified with our prices as well as our products.

We hope you enjoy your order!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Top service

Very quick service indeed, arrived next day

28 novembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for your positive feedback!

It is great to hear that you received your order promptly.

We hope you enjoy your order!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent service

Very quick delivery. Easy to assemble.

28 novembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for sharing your feedback, we greatly appreciate this.

We are pleased to hear that you are happy with the service we provide and you received your order promptly!

We hope you enjoy your order.

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Valutata 5 stelle su 5

Good quality chair

24 novembre 2025
Logo di Charles Jacobs

Risposta di Charles Jacobs

Hello,

Thank you for your positive feedback.

We are thrilled to hear that you are pleased with your new chair!

Kind regards,
Charles Jacobs Customer Care Team

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più