Bistronomi Recensioni 158

TrustScore 3.5 su 5

3,7

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

God og høftlig betjening. Vi fik en rigtig lækkeret brunch, men god størrelse potioner for pengene. Kan anbefales herfra

Valutata 1 stelle su 5

Vi havde desværre en meget skuffende oplevelse. Vi bestilte en mango smoothie, en halv liter Faxe og to smash burgers. Først og fremmest gik der 40–50 minutter, før vi overhovedet fik vore... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Spiste usandsynligt lækker brunch en lørdag formiddag. 12 små retter, 2 brødkurve, 4 Americano og 1 stort glas isvand. 549kr. 👍 Stedet var hyggeligt, der var ikke så mange på den tid vi var de... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Vi kom under dining week og havde booket bord til den forkerte dato hvilket var et problem da jeg skulle ud og rejse på den bestilte dag. Da vi kom stod vi og kunne ikke forstå hvorfor vi ikke kunne f... Leggi di più

Dettagli dell'azienda


Informazioni di contatto

3,7

Nella media

TrustScore 3.5 su 5

158 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Non ha risposto alle recensioni negative ricevute

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Elendig service

Elendig service. Vi havde bestilt brunch, tallerknerne måtte vi bede om, brødet kom ikke… så de lune retter blev kolde. Ingen havde styr på noget. Det er sidste gang vi besøger stedet.

2 dicembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Spar dig selv for besøget

Stedet ser rigtig hyggeligt ud, men lad dig ikke snyde. Vi bestilte to glas hyldeblomstsaft jeg spurgte hvad mærke det var, men det virkede ikke til at tjeneren ville ud med svaret. Vi får serveret vores saft, som på ingen måde smager af hyldeblomst, men nærmere meget syntestisk. Jeg går og for at bede om noget andet, jeg får øje på en flaske saftevand fra mærket "Firstprice", sådan en flaske kan købes til 8 kr i det lokale supermarked. De sælger deres saft til 40 kr. pr. glas.
Jeg er i chok over en fin café vælger en sukkerfri sagt i så dårlig kvalitet. Det beskriver meget godt hvilken kvalitet de benytter sig af. Det er en ommer.

27 novembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Glad fødselsdagbarn😍😍

Det er altid dejligt rart at komme ind til smilende søde tjeneren, og et rigtig rart og cozy sted lige i hjertet af Amager

Maden vil jeg som altid gi 10/10, kæmpe cadeau til kokkene, bestilte en lækker 5-retter til en rigtig god pris. Også en super lækker milkshake der får en stabil 12/10😘😘

28 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 3 stelle su 5

Både varmt og koldt.

Den rigelige gode og tilstrækkeligt varme BØF blev desværre modarbejdet af ISKOLD sovs og kartofler, lidt ukogte.
Dog smagte alt fortræffeligt og tjeneren var høflighed selv. John Larsen

1 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

For gammel juice

Mad absolut ikke det bedste. F.eks Fish & Chips, hvor der skal være en dejlig tartarer dressing, var der blot en saltet Mayo til. Det værste var 3 stk Mango, hindbær, æble juice, der ikke smagte af noget. Derudover var den ene juice helt gennemsigtig. Gik op til baren med den, og fik at vide, st den var fra i morges, og her var kl 14.30. Fik dog en ny, hvor der blev puttet en smule mere smag i

1 ottobre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Uproffessionel drift og alt, alt for lang ventetid

Vi var seks mennesker til brunch i går. Bistronomi har en brunchmenu, hvorfra vi alle havde bestilt fem retter.

Vi udfyldte det lille kort som lå ved tallerkenen med hvilke retter, vi hver især ville have. Det var således kun drikkevarer, som vi skulle bestille fra menukortet.

Der gik 30 minutter før vi fik nogle af vores drikkevarer. En enkelt i selskabet havde stadig ikke fået noget. Hun havde bestilt en juice, som først kom efter 50 minutter. Stadig ingen mad.

Først efter over en time kom noget af maden endelig.

Da havde man desværre nået at drikke den kop kaffe, som var tiltænkt maden.
Der manglede så ved levering seks retter, hvilket selvskabet selv måtte gøre opmærksom på. Ikke særlig smart at sidde og kigge på osten som den eneste ret, mens hønsesalat, kyllinglår osv. stadig ikke var leveret. Ikke særlig smart at røræg bliver leveret 40 minutter før bacon.

Det, vi fik serveret, smagte udmærket, ingen klager over det. Dog gør den meget mangelfulde servering at vi aldrig kommer igen. Betjeningen var venlig og imødekommende, men der var ALT, ALT for lang ventetid. Ingen logik i, hvor noget blev serveret før andet, tværtimod. Desuden var det ikke komplicerede ting, der var på brunchmenuen.

Jeg kan ikke anbefale stedet til andre.

30 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Min forlovedes og mit yndlings sted

Min forlovedes og mit yndlings sted, vi elsker simpelthen at komme der.
Maden er virkelig god, drinks er gode og personalet er super søde, imødekommende og service mindede.

Vi har fejret 60 års fødselsdag på Bistronomi, det blev billigere end forventet, alle hyggede/var tilfredse og personalet var så gode til at sørge godt for os.

De har virkelig god brunch, og der er virkelig kræset om alt på menukortet.
Der bliver virkelig tænkt over tingene på Bistronomi, fx har de bestik holdere på bordene, hvor der er en service knap og en regnings knap, så man let og hensynsfuldt, kan få dem hen til sit bord.
Stedet kan åbne op udtil "gården" i midten af Amagercenteret, så børn kan være børn, og forældre kan se dem, slappe af og bare nyde det

Vi er nærmest blevet stamgæster, så datoangivelsen gælder for mange gange i år

19 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Her gør alle sig umage for at gæsten…

Her gør alle sig umage for at gæsten får en virkelig god oplevelse. Hyggeligt miljø, god stemning, imødekommende ejere, tjenere samt kokke. Vi har været der en del gange og det er samme høje standard hver gang.

kh Charlotte Høybye

14 settembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Langsom betjening og tarteletter der var mega salte

Først måtte vi kalde på en tjener da der var gået ca. 15 min. ,for ar få bestilt. Så gik der yderligere 15 min. og vi fik fat i en anden tjener for at spørge hvor lang tid der gik, vi havde heller ikke fået de to glas isvand vi havde bestilt. Alt i alt over en halv time inden maden kom og der var ikke mange i restauranten.
Tarteletterne var så salte at det hvinede i munden og bestod af hønsekød i trevler, ikke særligt lækkert !

24 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Super god service og velsmagende mad

Det er ikke første gang vi spiser hos Bistronomi, og det er Altid sublim service og meget lækkert mad.
Personalet er altid venlige og imødekommende og man føler sig velkommen når man træder ind i restauranten. Restauranten er en lille oase i Amagercenteret og helt sikkert en af de bedste.

10 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 2 stelle su 5

Maden var af dårlig kvalitet

Maden var af dårlig kvalitet
Vi kommer aldrig der igen
Jeg talte 25 gæster og en tjener, hun gjorde det virkeligt godt, så derfor ikke 1 stjerne men 2
Kære chef, du bliver nødt til at være fremme i skoene vis dine restaurant skal fungere.
Maden var billig men et godt ordsprog man betaler hvad man får for.

4 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Ikke det fedeste sted

111kr for 2 glas sodavand, som kom fra en 1,5l flaske og ikke fra deres automat, også 95kr for en snack "platter" med tørret frugter og nødder, af samme mix som fra føtex 100m længere henne i centret. Også en halv agurk og halv gullerod med chilimayo.

22 luglio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service

Fantastisk service, venligt og imødekommende personale. Maden smagte fantastisk og til en rigtig god pris. Jeg skal helt klart komme her igen.

4 luglio 2023
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più