Bellakliniken Recensioni 41

TrustScore 4 su 5

4,1

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 1 stelle su 5

Äntligen så lägger Bellakliniken ner efter ett flertal IVO anmälningar. JohanNordqvist är en riktig pig butcher. Han har förstört utseendet på många patienter och är en hemsk otrevlig människa.... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Vill börja med att säga hur nöjd jag är med resultatet och påpeka hur duktig Johan är!! Han fick en att känna sig så bekväm och säker i sitt beslut och så nöjd och glad efteråt. Blev så bra omhänder... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Gjorde en bröstförstoring hos Johan den 7/5. Ville ha en förstoring med naturligt resultat. Idag är det 2veckor sedan och jag kan bara säga - WOW! Vilket resultat!! Jag är så himla himla nöjd! Jag f... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Extremt trevlig seriös klinik med underbar personal som tar hand om en på bästa sett och alltid ger ”det där lilla extra” Aldrig några sura miner, alltid varmt välkomnande från all personal Tar... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Chirurgo plastico

Scritti dall'azienda

Bellakliniken har permanent stängt sin verksamhet


Informazioni di contatto

4,1

Molto buono

TrustScore 4 su 5

41 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Extremt trevlig seriös klinik med…

Extremt trevlig seriös klinik med underbar personal som tar hand om en på bästa sett och alltid ger ”det där lilla extra”
Aldrig några sura miner, alltid varmt välkomnande från all personal
Tar patientens ingrepp på största allvar gällande önskemål, säkerhet och resultat vilket gör att man känner sig helt trygg i deras händer, Rekommenderar varmt Bellakliniken
Ser fram emot träffa er igen i framtiden
Tack för allt
Kram Christin

13 giugno 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Bästa kliniken i sverige!

Opererade brösten för 2 veckor sedan hos Dr Johan N. Så fort jag tog steget in i kliniken släppte all nervusitet och fick mycket god information om hur ingreppet går till. Bemötandet från alla på kliniken både före, under samt efter ingreppet var felfritt. Rekommenderar starkt för ett tryggt och fint resultat. Tusen tack för allt!// Filippa

29 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Gjorde en bröstförstoring hos Johan den…

Gjorde en bröstförstoring hos Johan den 7/5. Ville ha en förstoring med naturligt resultat. Idag är det 2veckor sedan och jag kan bara säga - WOW! Vilket resultat!! Jag är så himla himla nöjd! Jag fick exakt vad jag var ute efter. Brösten är så otroligt fina efter bara 2 veckor. Blev dessutom så fint omhändertagen av all personal både innan operation och efter!
Rekommenderar starkt!!
10 av 10 möjliga poäng!! ⭐️⭐️

7 maggio 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

jätte nöjd

Har gjort både buk och bröst hos Dr Johan, helt fantastiskt bemötande båda gångerna.
Jag har varit rädd men sköterskorna har lugnat mig båda gångerna.
Efteråt har de tagit hand om mig och visat engagemang.
Jag skulle aldrig våga göra operationer hos någon annan än Johan och hans anställda.

29 gennaio 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Den sk ”nöjd kund garantin” ett skämt

Den sk ”nöjd kund garantin” betyder ingenting. När ngt går fel hänvisas man till klinikens försäkringsbolag Folksam. Och då en annan kirurg än ägaren Johan Nordqvist opererat gäller inte försäkringen.
Johan har tidigare förstört mina bröst och skurit upp huden emellan dem för att korrigera symmastia. Utan resultat, mer än ärr för livet.

8 febbraio 2024
Non scritta su invito
Logo di Bellakliniken

Risposta di Bellakliniken

Vissa människor går inte att få nöjda, hur mycket man än anstränger sig...

Valutata 5 stelle su 5

Bella kliniken bästa kliniken

Gjort både bröst och mage på Bella kliniken.För några år sedan. NU vart jag tbx för en fettsugning då jag inte blev hundra nöjd med ingreppet. Dr Johan alla gånger. Skulle aldrig byta ut han. Super bra personal. Sköterskor narkosläkare alla tipp topp, stöttande och goa glada.
Väldig omhändertagande🙂

1 novembre 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Nummer ett så är kliniken jätte taskiga…

Nummer ett så är kliniken jätte taskiga och elaka, de ger även jätte taskiga kommentarer som till exempel du är ingen normal människa vilket gjorde mig ledsen. jag gjorde en operation hos dem och mina sår har inte läckt efter 5 veckor, vilket är jätte konstigt. De vill även inte erkänna sina fel som de har gjort under operationen, de vill även att jag ska betala DERAS fel. De välkomnar inte kunderna på ett trevligt och fint sätt. De skälle rut mig och skriker på mig för att de inte vill erkänna sina fel och problem som DEM har gjort. FYY på denna kliniken jag rekomenderar inte alls denna kliniken till någon. Rekomenderar att ni går till en klinik som tar hand om er och gör så att ni får fina resultat. USCH PÅ BELLA KLINIKEN

wahde men el srasir):

12 luglio 2023
Non scritta su invito
Logo di Bellakliniken

Risposta di Bellakliniken

Denna person uppger sig ha haft en upplevelse på kliniken 12 juli 2023. Under juli månad är kliniken sommarstängt, varför detta omdöme uppenbarligen är en lögn.

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk personal

Fantastisk personal, fräscht och ombonat på kliniken. Ett extra gott omhändertagande av en orolig patient som mig gjorde att jag kände mig än mer trygg. Det kändes som att det lilla extra fanns där, det fanns tid för lite extra prat mitt i professionen! Slutresultatet av operationen väntar jag spänt på!

28 agosto 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Bästa kliniken med personal

Sååå nöjd med bemötandet från början till slut. Blev en längre process än vad jag räknat med från början, men alltså wow 😍.
Vid slutkontrollen hos Dr. Zvonko var jag inte helt nöjd. Vi gick igenom detta tillsammans och en ny operation bokades.
Så himla lyhörd tillsammans med resten av kollegorna jag träffat.

Efter korrigering har jag nu varit på slutkontroll igen och wow igen 😍. Jag är så nöjd med resultatet och med alla som arbetar på Bellakliniken. Att operationssalen ligger med utsikt över Öresund och Danmark gjorde upplevelsen allt mer ”lyxig” ❤️.

1 giugno 2023
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Jag förstår att operationer kan gå fel

Jag förstår att operationer kan gå fel. Att operera sig är en risk som man som patient är införstådd i. Det viktiga när en operation går fel är att få ett bra bemötande och att någon tar ansvar för det som har gått fel och rättar till felet.

Ni ser i tidigare recensioner hur bellakliniken har valt att svara betalade kunder som råkat ha en misslyckad operation. De kallar sina kunder för "troll" "att dem är ute efter pengar" med mera. Är det såhär man vill bli behandlad så är bellaklinken ett utmärkt val av klinik.

Jag betalade för ett bröstlyft + implantat. Min bröstoperation försök nummer ett blev inte bra. Implantat las inte under muskel trots att jag ville ha under muskel. Mina bröstvårtor var bokstavligen fyrkantiga. Helt ärligt vet jag inte ens om det var dr johan som gjorde dem. Dem hängde 15 cm. Trots att jag betalade för ett bröstlyft med implantat. All känsel försvann och har inte kommit tillbaka.

På deras instagramsida har bellaklinken laddat upp bilder när johan opererar med en annan person syr patienten. När jag kommenterat och undrat över varför en annan person än johan syr patienten så har inlägget raderats. Konstigt va? Man betalar för att en kirurg ska göra ingreppet. Men är väl mer ekonomiskt om någon annan syr patienten och så kan Johan gå och börja på en annan patient.

Efter några men så fick jag en chans att göra om mina bröst. I lokalbedövning. Men det blev inte bättre? Han spände åt huden och trodde då att mina bröst skulle hållas upp. Fortfarande var inte implantaten under muskeln. Trots att jag betalat för implantat under muskeln.

Försök nummer tre skulle kosta ytterligare 30.000kr. Då var vi överens om att jag skulle få brösten under muskel + rätta till hänget + göra bröstvårtorna runda.

Idag så ser man tydligt att han fortfarande inte har lagt implantaten under muskeln. Han har ljugit för mig. Bröstvårtorna är i mycket olika storlek och den ena är inte ens rund.
Han har bara öppnat upp huden och hoppats på det bästa. Sammanlagt för mer än 90.000kr. Han har inte öppnat upp hela ärret vilket har lett till att jag har fått ett veck. Mina bröst är helt förstörda. Mina bröst såg bättre ut och fungerade bättre innan jag opererade mig på denna klinken.
Låt mig då tillägga att dr Johan skrattat vid ett tillfälle och sagt att brösten ser bättre ut nu än innan.
Vilket är totalt osant. Ångrar att jag någonsin satte min fot på denna smutsiga och fula klinik. Har gått till andra kirurger för att försäkra mig om att jag inte bara inbillar mig. Den ena kirurgen skrattade också. Inte åt mina bröst men åt johans dåliga arbete. Denna kirurg har fått korrigera flertalet bröst från dr johan.
Denna kirurg har också konstaterat att nästqk inget av mitt implantat är under muskeln. Vilket är sjukt dåligt med tanke på att jag betalat och önskat implantat under muskeln. Ha då i åtanke att jag har betalat mer än 90.000 kronor.
Dr johan tar gärna emot pengar. Men att ge pengar tillbaka för något som uppenbarligen är misslyckat, det är han inte så sugen på. 90.000 kronor för ingenting. Inte en krona får jag tillbaka.
Jag var en ung osäker tjej och det utnyttjade han. Hade jag varit en influencer med många följare så hade resultatet blivit annorlunda.
Så himla sjukt att detta får fortgå utan konsekvenser. Tänk en gång extra innan du går hit.

Jag har varit i kontakt med bellaklinken igen och dem vill att jag ska komma in för ännu en omgång. Men om man inte gjort rätt för sig under fyra försök, vad skulle skillnaden bli denna gång?

13 gennaio 2023
Non scritta su invito
Logo di Bellakliniken

Risposta di Bellakliniken

Den 13 januari 2023 var en fredag, då vi varken opererar eller har mottagning. Detta är alltså inte ett genuint omdöme, utan enbart ett försök att smutskasta kliniken...

Valutata 1 stelle su 5

Hade höga förhoppningar i början…

Hade höga förhoppningar i början eftersom Bella kliniken hade bra betyg och verkade kunniga.

Fick bukoperation och bröstförstoring. Men det blev inte som förväntat. Brösten hängde och det hängde skin på sidan. Samt det blev en bulle av vätska och skin ovanför snittet vid magen. Detta kostade 105k.

Jag blev erbjuden att fixa dessa problem för 25k. Då ingick att ta bort skin som hängde vid magen och fettsugning runt midjan. Detta resulterade i att huden drogs upp ifrån benen och snippa så att insidan på vardera lår skapar två bullar
Nu vill de att jag ska betala 45k för att fixa låren vilket de själva hade orsakat. Sen ska de ge rabatt på fettsugning runt brösten.

Senare när jag skulle boka om besöket sa de att enligt journal var det Thomas som opererat mig. Men vid överenskommelsen var det Johan som skulle operera mig. Vilket kom som en chock efteråt.

Jag bad dem skicka hem journalen och då hade de ändrat journalen.

Jag såg även en i personalen som använde samma handskar under operation när de hade tagit i ett dörrhandtag. Vilket inte är ok när ma jobbar med öppna sår.

Service post‐op var inte bra heller. När jag övernattade fick jag fråga om mat annars hade jag inte fått

14 aprile 2022
Non scritta su invito
Logo di Bellakliniken

Risposta di Bellakliniken

14 april 2023 var en fredag, då vi inte opererar. Detta visar alltså att inlägget är falskt och lögnaktigt...

Valutata 5 stelle su 5

Från första sekund 17 november på…

Från första sekund 17 november på konsultation hos dr.Zvonkotill att jag lämnar har jag bara lovord om denna fantastiska klinik ❤️ Inte nog med att utsikten är magisk över hela Skåne! Hela personalen är lika omhändertagande och proffsiga! ❤️
Jag är så nöjd med mina operation på Bellakliniken och med Dr. Zvonko känner jag mig i så trygga händer! Den bästa kliniken enligt mig och jag kan varmt rekommendera Bellakliniken i Helsingborg. Definitivt kommer tillbaka till Er och min favorit dr. Zvonko. Vi ses på sista återbesök Tusen tack! ❤️❤️❤️

12 febbraio 2023
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Starkt rekommendera Bellakliniken

Visste om Bellakliniken pga Johan som var på citadellen i Landskrona. Tänkte att då är nog Bella bra då jag hört bra om Johan. Var på konsultation hos Thomas Jonsson för en stor bukplastik /body lift, bröst lyft och lår plastik. Thomas var super, lugn och naturlig. Fick bra bemötande och vi fick bokat in de operationer jag ville plus ett mindre inlägg i brösten (inte min tanke men bra ändå). Bra pris och bra tid för utförande. Sköterskorna super som fick mina tankar i bättre dager när jag fick ett litet mindre hjärnbryt/hjärnspöken efter operationerna. 2 av 3 ingrepp utförda och 1 kvar som ska åtgärdas snart. Dessvärre vet jag inte om det blir Thomas som kommer utföra detta då han dessvärre ska hålla till i sin egen klinik upp i landet. Hoppas isf få lika förtroende för kommande kirurg som då kommer utföra min lår plastik.

12 dicembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Från första sekund till att jag lämnar…

Från första sekund till att jag lämnar har jag bara lovord om denna fantastiska klinik ❤️ Inte nog med att utsikten är magisk över hela Öresund! Hela personalen är lika omhändertagande och proffsiga!
Jag är så nöjd med mina operationer på Bellakliniken och med Dr. Johan känner jag mig i så trygga händer! Den bästa kliniken enligt mig och jag kan varmt rekommendera Bellakliniken i Helsingborg. Tusen tack! ❤️

15 ottobre 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk nöjd med all personal på…

Fantastisk nöjd med all personal på Bella kliniken. Vill tacka Johan Nordqvist för ett fantastiskt bemötande och kan inte bli nöjdare med min rumpa. Vill även tacka Sara i receptionen för ett fantastiskt bemötande, även Linda och Margrete som tog han om mig efter operationen var helt fantastiska. Kan inte bli mer nöjd

11 ottobre 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Thank you Bellakliniken 💖

Thank you Bellakliniken! I’m so happy with the surgery, your crew, the absolutely stunning location and the results are better than I ever thought it would be. Dr. Johan and his crew really is something special. I recommend Bellakliniken to everyone.
Love E 💖

20 settembre 2022
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk oplevelse på Bella…

Fantastisk oplevelse på Bella Klinikken. At Anastasia Maria Loupis, som IKKE må arbejde som læge i Danmark, beder sine følgere tilsvine klinikken og Johan og Bella klinikken, folk der aldrig har besøgt klikken. Det er total chikane og håber Bella Klinikken tager sagen til retten. Vi sender gerne screen shots af Dr Loupis´s mange falske udtalelser på de sociale medier!

27 aprile 2022
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più