Babymagasinet AS Recensioni 21

TrustScore 4 su 5

4,0

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Babymagasinet har hjulpet med at sende en pakke til DK. De har svaret på alle mails og været behjælpelige med at undersøge fragtomkostninger med mere. Super god service og en tilfreds kunde helt fra... Leggi di più

Valutata 3 stelle su 5

Kjøpte en barnevogn som var dyrere og uten stelleveske. Var billigere andre steder med flere ting inkludert, når de sa at hvis prisen blir lavere så tar de ned prisen også. Personalet er kjempehyggel... Leggi di più

Valutata 1 stelle su 5

Jeg er veldig skuffet over min erfaring med . Det tok hele 25 dager å få levert barnevognen min, og når den endelig kom, manglet bilstolbasen. Dette er ikke akseptabelt, spesielt når man har for... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Min erfaring er at de har utrolig god kundeservice hos Babymagasinet AS, både på telefon, e-post og sms. De er enkle å få kontakt med og de bruker god tid til å forklare deg ting som du er usikker ell... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di articoli per neonati

Scritti dall'azienda

Our goal was, is and will be to provide the best in baby equipment. The most important thing for the buyer is to know that when we sell something we know what we have sold! Gradually, we have built up our customers' trust in us. We are best at quality, best at price and best at service. We are always ready to help anyone who comes with their problems, whether it is our customer or not, our customers know that they get more than expected.


Informazioni di contatto

4,0

Molto buono

TrustScore 4 su 5

21 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Nessuna traccia di inviti alla recensione precedenti

Questa azienda non ha mandato inviti ai suoi clienti, quindi le recensioni potrebbero non essere rappresentative

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Rigtig god kundeservice

Babymagasinet har hjulpet med at sende en pakke til DK. De har svaret på alle mails og været behjælpelige med at undersøge fragtomkostninger med mere.
Super god service og en tilfreds kunde helt fra DK.

26 giugno 2025
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Anbefaler ikke etter dårlig opplevelse

Anbefaler ikke etter dårlig opplevelse.
Bestillingen tok nærmere 5 uker å få tilsendt, og vi fikk mange uklare svar om når vi kunne forvente at pakken ville bli levert. Det var heller ikke opplyst på nettsiden at de hadde leverings forsinkelser på det merket på varene vi bestilte.
Vi var på nippet til å heve kjøpet etter mye frustrasjon, men får til svar at alt er klart til sending. Men når vi fikk varene så manglet det en vare fra bestillingen som tok nærmere 2 uker ekstra å få levert. Vi opplevde mye «usikkerhet» og det vi opplevde som uærlighet fra selgers side.

Er skuffet over kundebehandlingen som har lagt en unødvendig stressfaktor på oss. Føler at dette har vært useriøst.

5 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Styr unna!



Jeg er veldig skuffet over min erfaring med . Det tok hele 25 dager å få levert barnevognen min, og når den endelig kom, manglet bilstolbasen. Dette er ikke akseptabelt, spesielt når man har forventet en rask og komplett levering. Jeg vil ikke anbefale dem basert på denne opplevelsen.

10 ottobre 2024
Non scritta su invito
Valutata 5 stelle su 5

Min erfaring er at de har utrolig god…

Min erfaring er at de har utrolig god kundeservice hos Babymagasinet AS, både på telefon, e-post og sms. De er enkle å få kontakt med og de bruker god tid til å forklare deg ting som du er usikker eller måtte lure på. Jeg kjøpte en barnevognpakke og etter litt research ønsket jeg å bytte ut bilstol og base. Jeg fikk bytte varene i andre og bedre varer for en et svært rimelig mellomlegg. Dermed slapp jeg å kansellere og/eller returnere ordren min. Posten rotet deretter bort den ene pakken min. Babymagasinet AS tok dette svært alvorlig og nøstet opp i det slik at jeg likevel mottok pakken kun 2 uker etter at den ble bestilt. Jeg føler meg ivaretatt som kunde og kommer til å bestille derfra igjen.

22 aprile 2023
Valutata 5 stelle su 5

Jeg opplevde en super fin og hyggelig…

Jeg opplevde en super fin og hyggelig kundeservice hos Babymagasinet. De streker seg langt og gir det lille ekstra til meg som kunden. Kan virkelig anbefale å handle her.

26 marzo 2023
Logo di Babymagasinet AS

Risposta di Babymagasinet AS

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Så kjekt at du er fornøyd. Vennlig hilsen Babymagasinet

Valutata 5 stelle su 5

Kjøp av vogn

God kundeservice. Vognen ble levert på døra i god stand.

15 marzo 2023
Logo di Babymagasinet AS

Risposta di Babymagasinet AS

Tusen takk. Vennlig hilsen Babymagasinet

Valutata 5 stelle su 5

Fornøyd med både service, og rask levering av vogn

Fornøyd med både service i butikk, over nett og levering. Svarer henvendelser raskt og leverte vogna på døra dagen etter. Handler gjerne hos dem igjen ved en senere anledning.

13 marzo 2023
Logo di Babymagasinet AS

Risposta di Babymagasinet AS

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Vennlig hilsen Babymagasinet

Valutata 5 stelle su 5

Veldig fornøyd

Veldig fornøyd. Bestilte litt forskjellig og fikk en tlf om hvilken farge jeg ville ha på en bitering. Fanatisk service 👍 Venter spent på varene.

14 giugno 2022
Valutata 3 stelle su 5

Litt skuffende kjøp

Kjøpte en barnevogn som var dyrere og uten stelleveske. Var billigere andre steder med flere ting inkludert, når de sa at hvis prisen blir lavere så tar de ned prisen også. Personalet er kjempehyggelige, de hjelper deg meget godt og forklarer ting nøye.
Kjøpet var i 2020

27 marzo 2021
Non scritta su invito

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più