Audi - Gladsaxe Recensioni 1726

TrustScore 4.5 su 5

4,4

Turbinevej 1, 2860 Søborg, DK


Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Jeg har kun gode ting at sige om Audi Gladsaxe. Fra første kontakt har jeg altid oplevet en professionel, venlig og imødekommende service. Personalet tager sig tid til at lytte, svarer på spørgsmål... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

5 stjerner til William hos Audi. Vi fik en virkelig god gennemgang af vores nye Audi Q4 af William. Selvom bilen er leaset, blev vi behandlet præcis, som hvis vi havde købt bilen. Gennemgangen... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Jeg havde en rigtig god oplevelse i Gladsaxe i forbindelse med service af min Audi. Særligt Rochdi Attia leverede en professionel og imødekommende kundeservice. Han var kompetent, transparent og sørge... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Audi Gladsaxe. Indleverede min bil til en af de famøse heldags software opdateringer - kom sent eftermiddag og kunne konstatere, at bilen fortsat holdt på pladsen, hvor jeg parkerede den og de havde s... Leggi di più

L'azienda ha risposto


Dettagli dell'azienda

  1. Officina di autoriparazioni
  2. Negozio di autoricambi
  3. Negozio di accessori per auto
  4. Rivenditore di auto
  5. Servizio di leasing di auto

Scritti dall'azienda

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Informazioni di contatto

  • Turbinevej 1, 2860, Søborg, Danimarca

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,4

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

2K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Kød din nye bil af Christan

Har talt med Christian ift. min nye bil. Super oplevelse, og god service. Alle aftaler er overholdt, og han har hjulpet med at finde den rigtige løsning for mig.

21 marzo 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Palle,

Tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi er utroligt glade for, at du havde en god oplevelse hos os med en gennemgående god proces. Vi ønsker dig endnu engang et stort tillykke med din nye bil!

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Altid god service hos Audi Gladsaxe..

Altid god service hos Audi Gladsaxe..

19 marzo 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Birgitte,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

God service!

Jeg havde et lille problem med min siderude i passagersiden der ikke ville gå op jeg kørte til Audi i Gladsaxe og fik fat i en utrolig venlig medarbejder og fortalte om mit “lille” problem…han sagde med det samme at det fixer vi da lige og fik tilbudt en dejlig kop kaffe😄 og inde for 10 min var det fixet.! Det kalde jeg service på højt plan💪🏻
Så stor anbefaling her fra😉

24 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Morten,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Super service fra A til Z!

Super service fra A til Z i hele købsprocessen - venlige og imødekommende medarbejdere fra man mødes i døren, prøvekørsel, konfiguration af tilbud og til serviceafdelingen. Virker som et godt “tight crew”

17 marzo 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Jesper,

Tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi er utroligt glade for, at du havde en god oplevelse hos os med en gennemgående god proces. Vi ønsker dig endnu engang et stort tillykke med din nye bil!

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Man føler sig altid velkommen

Ingen snobberi, hvilket jeg sætter stor pris på. Gode og kompetente medarbejdere, stor viden om alt, og ingen spørgsmål er for små eller dumme. Kan varmt anbefale Audi Gladsaxe

7 marzo 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Tessie,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 1 stelle su 5

Vær opmærksom

Jeg købte for et år siden en Audi SQ8, som ved levering havde flere fejl. Gentagne gange tog jeg kontakt, men der skulle gå 10 måneder før der skete lidt.
Sælgeren solgte mig en bil til langt over 800.000kr men det viste sig at være en bil med kopifælge, ridser og ingen ladekabel.
Nu står jeg med et ladekabel, nye dæk jeg kan sætte på mine kopifælge (da disse var brugt- hvilket ikke var aftalen)
Audi tilbød at hente bilen på adressen og som kompensation give den en klargøring og en polering som skulle fjerne ridserne.
Den kom tilbage med samme ridser, men endnu være. GPS-overvågning viser meget høje fartoverskridelser.
Du kan altså ikke være sikker på, at Audi sælger dig en bil med originale fælge. Men de kan finde ud af at bruge din bil som racerbil.

2 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Morten,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af at læse om dine oplevelser. Jeg vil på det kraftigste opfordre dig til at skrive om din oplevelse på denne mail: kontooprettelser@semler.dk.

Så har du mulighed for at uddybe, og så kan vi tage dialogen med værksted om dine oplevelser.

Jeg ønsker dig en god dag.
Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Sindsygt…sindsygt … Audi Gladsaxe

Købte Q4 med service og reparationsabonnement for 2 år siden. Har lige været til service i dag med DZ 6xx24. Bedste oplevelse nogensinde. Så glad for Audi Gladsaxe og deres service. Føler mig så godt behandlet. Fik skiftet en bremseforstærker uden nogle problemer, vinduesviskere, batterier mm. Betalte nul kroner. Ved service og reparationsabonnementet koster selvfølgelig men sikke en ro det giver. Jeg er blæst bagover. Modtagelsen var 6 ud af 5 værd og det samme var video gennemgangen (6 ud af 5). Og du læste rigtigt. Kan kun anbefale det. Vil aldrig undvære det eller Audi Gladsaxe. Wow siger jeg bare. Og så en lånebil med lidt lavere udstyr som gjorde mig endnu mere glad da jeg fik min bil retur super støvsuget og vasket. Har aldrig fortrudt det abonnement hvis nogle skulle være i tvivl :-)

13 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej John,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig, at du følte dig godt behandlet hele vejen igennem – fra modtagelsen og video-gennemgangen til at bilen blev leveret tilbage støvsuget og vasket, og at lånebilen også fungerede fint som en del af forløbet. Og ekstra godt, at reparationerne (bremseforstærker, viskere, batterier m.m.) blev håndteret uden problemer, så du kunne køre derfra med ro i maven.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Godt værksted

Effektiv og god service

7 marzo 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Lisette,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Særlig tak til Daniel fra Audi…

Særlig tak til Daniel fra Audi Gladsaxe, som sørgede for en god og rolig proces frem til leveringsdatoen. En utrolig rar mand, som kan sit kram, som har en meget professionel tilgang men som samtidig giver en tryghed igennem hele forløbet. Alt var perfekt fra start til slut.

27 febbraio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Mustafa,

Tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi er utroligt glade for, at du havde en god oplevelse hos os med en gennemgående god proces. Vi ønsker dig endnu engang et stort tillykke med din nye bil!

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 1 stelle su 5

Audi Gladsaxe tilbyder ekstra service til gengæld for…

Audi Gladsaxe tilbyder ekstra service for at tage trustpilot anmeldese ned, men svarer ikke tilbage når man prøver at komme i kontakt med dem om dato af servicen. Til grin

2 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Nikolai,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af at læse om dine oplevelser. Jeg vil på det kraftigste opfordre dig til at skrive om din oplevelse på denne mail: kontooprettelser@semler.dk.

Så har du mulighed for at uddybe, og så kan vi tage dialogen med værksted om dine oplevelser.

Jeg ønsker dig en god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

👍👍👍👍

Godt tilfreds

1 marzo 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Nina,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Glimrende salgsforløb med Q4

Et i alt glimrende forløb med etablering af leasingaftale på en ny Q4. Særligt afhentning af bilen med en aldeles fin og pædagogisk gennemgang og opsætning af Frederik, var en god oplevelse. Frederik fulgte også op de følgende dage om bilen og svarede på spørgsmål fx mens jeg fik prøvet min første HPC ladning.

26 febbraio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Hans,

Tusind tak for din flotte anmeldelse og for de 5 stjerner.

Det glæder os at høre, at du har haft et glimrende forløb i forbindelse med leasing af din nye Audi Q4 e-tron. En tryg og professionel proces – fra aftaleindgåelse til udlevering – er afgørende for os.

En særlig tak for de pæne ord om Frederik, og vi er glade for, at du har mærket den indsats.

Vi ønsker dig rigtig god fornøjelse med bilen og står naturligvis til rådighed, hvis der opstår spørgsmål undervejs.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi - En del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Rigtigt god service og søde folk der…

Rigtigt god service og søde folk der gerne vil hjælpe, så kan kun anbefale dette sted.

3 marzo 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Cherie,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 3 stelle su 5

Oplever lang ventetid og ringe service!

Oplever lang ventetid og ringe service!
Måtte selv efterspørge på fakturaen efter 3 uger!
Der var ikke tid til at ordne min bil fordi det var lørdag.

24 gennaio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har oplevet lang ventetid og manglende opfølgning i forbindelse med din faktura. Det er naturligvis ikke tilfredsstillende, at du selv skulle rykke for den efter tre uger – det beklager vi.

Vi forstår også, at det har været frustrerende at få at vide, at der ikke var mulighed for at tage bilen ind om lørdagen. Vores bemanding og kapacitet kan være begrænset i weekenden, men det skal naturligvis kommunikeres klart.

Vi tager din feedback med os.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi - En del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Super sparring og høj kvalitet.

Super sparring med sælgeren og høj kvalitet i både opfølgning undervejs og i selve leverancen

25 febbraio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Ole,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet super sparring med sælgeren, samt høj kvalitet både i opfølgningen undervejs og i selve leverancen

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Super service hos Audi Gladsax

God service hos Audi Gladsaxe

24 febbraio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Charlotte,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at høre, at du har oplevet god service hos Audi Gladsaxe.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Den personlige dialog var god

Den personlige dialog var venlig og imødekommende

21 febbraio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Ulf,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet den personlige dialog som venlig og imødekommende. Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Hurtigt og nemt.

Hurtigt og nemt.

21 febbraio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Mette,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplevede, at det hele var hurtigt og nemt

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Tilpas salg / viden om bilen

Tilpas salg / viden om bilen
Punktlig præcis rådgiver. Top godt

19 febbraio 2026
Logo di Audi - Gladsaxe

Risposta di Audi - Gladsaxe

Hej Erik,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più