Audi - Fredericia Recensioni 1076

TrustScore 4.5 su 5

4,7

Kongens Kvarter 32, 7000 Fredericia, DK


Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet. Prisen holder som aftalt hver eneste gang.

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Har været til første service eftersyn. Har fået en rigtig god behandling. De er imødekommende og hjælpsomme 🤩 Vores bil kører fantastisk.

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Bestilte vores Audi nr13 eller 14( kan ikke huske😆) Vi har været super tilfredse med Jeppe, & han har ydet en top service, da vi bestilte vores Q6’er Quattro. Altid god kommunikation, & besvar... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 1 stelle su 5

Holder ikke deres aftaler og har flere måneders ventetid på værksted og reservedele. Har aktuelt haft en helt ny bil holdene i 1,5 måned og man skal selv opsøge værkstedet for status. Og jeg ved godt... Leggi di più

L'azienda ha risposto


Dettagli dell'azienda

  1. Officina di autoriparazioni
  2. Negozio di autoricambi
  3. Negozio di accessori per auto
  4. Rivenditore di auto
  5. Servizio di leasing di auto

Scritti dall'azienda

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


Informazioni di contatto

  • Kongens Kvarter 32, 7000, Fredericia, Danimarca

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4,7

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

1K recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Proff behandling

Proff behandling

19 giugno 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej John,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet en professionel behandling.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Emil,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du giver 5 stjerner.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Har været til første service eftersyn.

Har været til første service eftersyn.
Har fået en rigtig god behandling.
De er imødekommende og hjælpsomme 🤩
Vores bil kører fantastisk.

18 giugno 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Bjarne,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået en rigtig god behandling ved første serviceeftersyn, og at du oplevede os som imødekommende og hjælpsomme. Skønt også at høre, at bilen kører fantastisk.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk service

Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet.
Prisen holder som aftalt hver eneste gang.

19 giugno 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Jimmy,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever fantastisk service, og at rammerne gør det nemt for jer, mens bilen bliver lavet. Skønt også, at prisen holder som aftalt hver eneste gang.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

God service

God og hurtig service.
Bilen var færdig før den aftalte tid.

9 giugno 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Christian,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået god og hurtig service – og at bilen var færdig før den aftalte tid.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Super oplevelse

Det hele var godt, lige fra bestilling af arbejde, modtagelse, information om arbejde inden reparation, arbejdet der blev udført, information om arbejdet efter reparation og faktura, gode faciliteter mens jeg ventede på bilen.

11 giugno 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Jan,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du havde en super oplevelse hele vejen igennem – fra bestilling og modtagelse til information før og efter reparationen, fakturaen samt de gode faciliteter, mens du ventede.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 4 stelle su 5

Audi Q4 service

Helt igennem en god oplevelse

3 giugno 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Jesper,

Mange tak for din flotte anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse hos os, hvor alt forløb som det skulle.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang til en forhåbentlig 5-stjernet oplevelse.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 1 stelle su 5

Vi leasede en spritny Audi Q4

Vi leasede en spritny Audi Q4, som vi fik d. 28/4. D. 7/5 måtte Audi vejhjælp hente bilen, da alt bimlede og bamlede i bilen.
De første 13 dage hørte vi ikke en disse fra Audi. Vi måtte selv forny kontrakten til lånebilen hver 4. dag, netop fordi vi slet ikke hørte noget fra Audi.
På 13. Dagen bliver min mand kontaktet af en Jan fra værkstedet, som var så flabet, da min mand sagde at det var utilfredsstillende med 13 dage uden en lyd fra dem, og sagde han ikke kunne forstå hvad problemet var, da vi jo havde en lånebil.
I tirsdags (19 dage efter vores bil kom på værksted), ringede Audi at de havde solgt den lånebil vi kørte i, så den ville de hente onsdag. Samtidig kunne værkstedet oplyse på mail (Audi ringer åbenbart ikke til deres kunder), at den reservedele vores bil manglede var udskudt på ubestemt tid. Audi afleverer så en gammel Q4 der har kørt 42000 km, slet ikke har det udstyr vores NYE bil har.
Vi står og skal køre på sommerferie om 4 uger, og jeg synes det er under al kritik, at de behandler os som ingenting - men pyt med deres kunder, når bare så får vores penge hver måned.

Jeg glæder mig til, at vi kan stoppe vores aftale om 10 måneder - 55000kr fattigere og med en bil der nok stadig står på værkstedet i Fredericia, og venter på den del de ikke er interesserede i at få fat på til os.

Ægte dårlig “service” og ægte dårlig stil! Skam jer!

7 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Katrine,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har haft en utilfredsstillende oplevelse. Det er vigtigt for os at få undersøgt sagen nærmere, så vi kan forstå forløbet og følge op korrekt.

Du er meget velkommen til at kontakte os på kontooprettelser@semler.dk med dine kontaktoplysninger samt bilens registreringsnummer, så vi kan dykke ned i sagen og vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen

Christian,
Audi Fredericia- En del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Den var så god

Den var så god

30 maggio 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Steen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det var så godt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 4 stelle su 5

Lidt dyrt men ok

Lidt dyrt men ok

29 maggio 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Erik,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at det ellers var ok. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Super god service og meget engagerede…

Super god service og meget engagerede og dedikerede medarbejdere hele vejen igennem. Aftaler blev overholdt, der blev givet god information.

29 maggio 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Jette,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet super god service og mødt engagerede og dedikerede medarbejdere hele vejen igennem. Skønt også, at aftaler blev overholdt, og at du fik god information.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Super god service

29 maggio 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Tommy,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet super god service.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Jeg følte mig med det samme velkommen…

Jeg følte mig med det samme velkommen hos Audi. Har kørt Audi i mange år (benzin og diesel), og der har aldrig været problemer med bilerne.
Kan kun anbefale AUDI som biler med høj kvalitet

27 maggio 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Jens,

Mange tak for din anmeldelse

Det glæder os at høre, at du følte dig velkommen med det samme, og at du gennem mange år har haft gode erfaringer med Audi. Tak fordi du anbefaler Audi for den høje kvalitet.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 4 stelle su 5
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Niel-Erik,

Mange tak for din flotte anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du har haft en god serviceoplevelse hos os, hvor alt forløb som det skulle.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang til en forhåbentlig 5-stjernet oplevelse.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Virkelig god service og effektiv…

Virkelig god service og effektiv afvikling af services, reparationer osv.. Et rart sted at besøge med venlige og servicemindede ansatte !

23 maggio 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Søren,

Tusind tak for de flotte ord og for din anbefaling.

Det glæder os meget at høre, at du oplever både god service, effektiv håndtering og en rar stemning hos os. Vi sætter stor pris på rosen til vores medarbejdere – det betyder meget for hele teamet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Fredericia - en del af Semler Mobility

Valutata 1 stelle su 5

Holder ikke deres aftaler og har flere…

Holder ikke deres aftaler og har flere måneders ventetid på værksted og reservedele. Har aktuelt haft en helt ny bil holdene i 1,5 måned og man skal selv opsøge værkstedet for status.
Og jeg ved godt de så svarer på den her vurdering, med en eller anden undskyldning, så de kommer til at fremstå bedre.

26 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Harlev,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi kede af at høre, og vi forstår godt din frustration. Det er ikke den oplevelse, vi ønsker at give.

Vi vil gerne undersøge din sag. Hvis du ønsker det, må du gerne sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med bilens registreringsnummer og dit telefonnummer. Så sørger vi for, at den ansvarlige gennemgår sagen og kontakter dig med en status.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 1 stelle su 5

Dårlig service hele vejen igennem

Har leaset helt ny bil. Bliver leveret med diverse tekniske fejl og ryger retur på værksted efter 9 dage. Bilen har nu holdt på værksted i 14 dage og der er ingen tidshorisont. Har fået en ældre bil (plastret til med Audi klistermærker) som lånebil og oplyst at der ingen mulighed er for kompensation. Derudover overførte de 5.000kr mindre end aftalt for køb af vores gamle bil og undskyldte med at dette var en forglemmelse, da de blev gjort opmærksomme på det.

Kan på ingen måde anbefale at man køber sin bil her.

21 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Steen,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi rigtig kede af at høre, og vi beklager oprigtigt den oplevelse, du beskriver.

Hvis du ønsker en status på din bil, som står på værkstedet, er du velkommen til at sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med bilens registreringsnummer, dit telefonnummer og en kort beskrivelse af din oplevelse. Så sørger vi for, at den ansvarlige gennemgår din sag og kontakter dig med en status.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia - en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Audi Fredericia har ganske simpelt den…

Audi Fredericia har ganske simpelt den bedste service i Danmark!

20 maggio 2026
Non scritta su invito
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Niels-Erik,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du oplever servicen som den bedste i Danmark.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

God service

Positiv oplevelse
Alle aftaler blev afholdt

14 maggio 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Klausen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en positiv oplevelse, fået god service, og at alle aftaler blev overholdt.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisk værksted og super service

Fantastisk værksted og super service

6 maggio 2026
Logo di Audi - Fredericia

Risposta di Audi - Fredericia

Hej Michael,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet et fantastisk værksted og super service.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più