Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più
Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più
Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' . Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Skulle have bilens software opdateret og da vi samtidig skulle rejse på ferie fra Kadtrup slog vi to fluer med et smæk. Vores flyver blev forsinket, og vi ankom derfor uden for åbningstiden. Vi kunne... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Super dejlig oplevelse af købet af min nye Audi Q6, meget venligt personale hele vejen igennem lige fra selv købet hos Thomas til jeg overtog bilen, da følte jeg mig klædt godt på da jeg kørte afste... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Vi havde en rigtig god oplevelse da vi købte vores Audi. Sælgeren Alexander var rigtig god til og besvare alle vores spørgsmål og henvendelser. Vendte altid tilbage når man havde ringet til ham. 😊 M... Leggi di più
L'azienda ha risposto
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Englandsvej 437, 2770, Kastrup, Danimarca
Chiedi ai clienti di scrivere una recensione
Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative
L'obiettivo di Trustpilot è mostrare contenuti di persone reali. Questa azienda potrebbe usare il nostro strumento di risposta assistita dall'intelligenza artificiale per rispondere più velocemente.
Come questa azienda usa Trustpilot
Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.
God service alle aftaler overholdt ikke mindst ved levering og afhentning af bilen

Risposta di Audi - Amager
God modtagelse, tilbud om video gemmengang af nøglepunkter under eftersynet og gemmengang af service eftersynet ved afhentning, alt i alt en god oplevelse

Risposta di Audi - Amager
Fortræffelig oplevelse fra start (over- vejelsesfasen) helt igennem til overlevering og opfølgning, samt vejledninger ift. alt det Audi Q6 'kan' .
Så skøn en bil - har ikke fortrudt min leasing hos Audi Amager - kaffe er også fin🤩
vh Mikael

Risposta di Audi - Amager
Perfekt oplevelse.
Kæmpe tak for fantastisk behandling af Jannik, Jerry og Alexander. 5 stjerner deres vej.

Risposta di Audi - Amager
Medarbejderen var flabet og nedladende overfor mig. Derefter skrev jeg en klage til Audi Amager og Audi Danmark - det var dumt nok ham der svarede.
Jeg tog ham i direkte at lyve over for mig på skrift og være overraskende flabet fortsat på mail.
Sikke dog mangel på “luksus” fra et mærke som audi- langt fra hvad man ville forvente

Risposta di Audi - Amager
Super flot showroom hos Audi Amager, perfekt service og sælgerene har styr på alt. Bilen blev leveret som aftalt til tiden.
Kan klart anbefales 👍😊

Risposta di Audi - Amager
Aldrig mere Audi. Jeg har for 5 måneder siden købt en ny Audi A6 e-tron. Der har siden levering været MANGE software fejl. Bl.a. at bilen periodisk ikke kan låses op. Jeg har derfor nu i 5 måneder ikke kunne anvende min bil. Audi er FULDSTÆNDIG lige glade, deres svar er, at jeg blot skal vente på en software opdatering, som de ikke kan garantere løser problemerne, og den vil komme løbende fra uge 26. Så nu bliver det +6 måneder hvor jeg ikke har kunnet anvende min bil. Audi er FULDSTÆNDIG lige glad, det er bare dårligt kundeservice og helt uacceptabelt. Køb ALDRIG Audi.
AUDI svar 27. maj: Tak Audi for at I forstår min frustration, det hjælper dog ikke på, at jeg har købt en meget dyr bil, som står i indkørslen uden at jeg kan bruge den pga software fejl. Det har nu stået på i 5 måneder. Selv om der ligger en sag hos jer, så hjælper det ikke på, at jeg ikke har en bil jeg kan bruge. Det er simpelthen ikke rimeligt, jeg havde jo købt en bil for at have noget at køre i.

Risposta di Audi - Amager
Nu må det her stoppe. Jeg mener helt ærligt, at sagen har nået et niveau, hvor der bør ses mere juridisk på forløbet, og hvor det burde være relevant at involvere relevante myndigheder i den måde, sagen bliver håndteret på.
Jeg har nu haft min bil på værksted hos Audi Amager, hvor der samtidig er blevet påført skade på min lygte, som jeg også tidligere har gjort opmærksom på. Siden da har jeg forsøgt at komme i kontakt med en ansvarlig person hos Audi Amager seks gange uden held. Det er ganske enkelt uacceptabelt, at man som kunde ikke kan få dialog eller svar i en sag af denne karakter.
Samtidig kan jeg nu se, at en tid i dag, som aldrig har været aftalt med mig, pludselig er registreret som slettet. Derudover modtager jeg en faktura på 3.850 kr. for leje af bil i perioden 23/04–29/04, selvom dette på ingen måde stemmer overens med min oplevelse eller de aftaler, der har været.
Jeg har ærligt talt aldrig oplevet et så uprofessionelt og uacceptabelt forløb fra et autoriseret Audi-værksted. Det næste naturlige skridt må være, at den fremsendte faktura på lejebil bliver krediteret, og at der samtidig findes en løsning på den skade, der er blevet påført min bil under værkstedsopholdet.
Hvis jeg var Audi, ville jeg seriøst overveje samarbejdet med Semler, da denne form for kundehåndtering og drift på ingen måde lever op til det niveau, man bør kunne forvente af et premium-brand.

Risposta di Audi - Amager
Service????
Vores Audi Q4 er leaset via Audi i september 2025. Altså det er jeres egen bil.
For et par måneder siden forsøgte jeg at bestille tid til at få skiftet til sommerdæk. Der var 3 måneders ventetid. I dag har jeg kontaktet jer, da et at kameraerne ikke virker. Jeg kan få en tid til August! Øhhhh, jeg betaler en leasingafgift. Hvordan forholder jeg mig til, at jeg betaler for et produkt der ikke virker som det skal?!
Kundeservice undersøgte om tider på jeres værksteder i hele Storkøbenhavn (en cirkel fra Køge over Amager til Hillerød).

Risposta di Audi - Amager
Professionel håndtering af alle faser i hele forløb fra aftalestart til afhentning og videre opfølgning og service telefonisk

Risposta di Audi - Amager
Forhandleren er rigtig god og bilen er fantastisk.

Risposta di Audi - Amager
Venlige imødekommende og besvarede spørgsmål professionelt.

Risposta di Audi - Amager
Audi Amager gør et udmærket stykke arbejde, men den nye Audi A6 Etron jeg har købt, skuffer på software som ofte fejler.

Risposta di Audi - Amager
Seriøs kompetent og professionel salgsafdeling. Holder hvad de lover og levere som aftalt

Risposta di Audi - Amager

Risposta di Audi - Amager
Audi Amager er en god køb oplevelse og meget høj service man møde lige fra når man kommer ind i butikken

Risposta di Audi - Amager
Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.
Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.
Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.
Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.
Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.
La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.
Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.