Adivo Recensioni 

779
•
TrustScore 4.5 su 5

4,5

Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

Altijd een betrouwbare leverancier voor ons met 5/5 service en erg goede prijzen. Voor een langdurige partner hoef je niet verder te zoeken dan Adivo.

Valutata 5 stelle su 5

Fantastisch te woord gestaan via de chat. Ik was op zoek naar 2 onderdelen voor 2 verschillende Zebra printers. Binnen enkele minuten de juiste links doorgestuurd gekregen en de machines draaien weer... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

Ik ben zeer tevreden met de klantvriendelijkheid en de snelheid van de levering van mijn bestelling bij Adivo. Een jaar later moest ik de printer opnieuw installeren op een andere pc. Daarbij maa... Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

We bestelden in de webshop 2 scanners die te laag geprijsd waren. Adivo kon in overleg met de producent toch de order laten doorgaan ipv kiezen voor cancellen en geld terug storten. Toch willen levere... Leggi di più

Dettagli dell'azienda

  1. Internet point

Informazioni su Adivo

Scritti dall'azienda

Adivo is de POS en Auto-ID specialist van de Benelux. We geloven dat de juiste technologie en slimme data medewerkers in staat stellen zich toe te leggen op de optimale gast-, klant- en patiëntbeleving: de motor van elke winnende organisatie!

De klantbeleving staat bij Adivo voorop. Vanuit de markt weten we dat elk contactmoment cruciaal is, daarom zorgen we altijd voor een oplossing die het beste past bij uw wensen en de wensen van uw klant.

Via onze webshop www.adivo.nl kunt u alle artikelen bestellen. Heeft u vragen of twijfelt u over de juiste keuze? Neem dan contact met ons op! Wij zijn dagelijks van 9.00 tot 17.00 uur telefonisch, per chat of email bereikbaar voor uw vragen, opmerkingen en voor het verlenen van service waar nodig.

Wij helpen u graag...

Team Adivo

POS & Auto-ID specialist

Informazioni di contatto

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

779 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Chiedi ai clienti di scrivere una recensione

Questa azienda invita i propri clienti a scrivere recensioni - sia positive che negative

Ha risposto al 66% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 1 mese

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

4,5

Tutte le recensioni

(779)

69 recensioni negli ultimi 12 mesi

Scrivi una recensione
Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

We bestelden in de webshop 2 scanners…

We bestelden in de webshop 2 scanners die te laag geprijsd waren. Adivo kon in overleg met de producent toch de order laten doorgaan ipv kiezen voor cancellen en geld terug storten. Toch willen leveren voor ons was belangrijker. Bedankt hiervoor.

16 dicembre 2024
Valutata 5 stelle su 5

Topservice en maatwerkoplossingen

Topservice en maatwerkoplossingen bij Adivo!

Voor ons bedrijf, Kledingreparatie Haidari, hebben wij een eigen software laten ontwikkelen die perfect moest samenwerken met een kassasysteem en andere hardware. Het team van Adivo (Robert )heeft ons enorm geholpen door alles aan elkaar te koppelen en ervoor te zorgen dat het alles functioneert. Hun expertise en geduld waren echt goud waard, vooral omdat dit geen standaardoplossing was.

Dankzij adivo werkt ons hele systeem nu soepel en kunnen wij ons volledig richten op het onze klanten en als u een betrouwbaar kassasysteem zoekt, kan ik adivo van harte aanbevelen!

11 dicembre 2024
Non scritta su invito
Valutata 1 stelle su 5

Oplichters

Voor ons Lightspeed-kassasysteem heb ik bij adivo.nl een Zebra ZD411 barcodeprinter (300 dpi) besteld. Alles leek soepel te verlopen en de printer werd snel geleverd. Omdat ik zelf niet technisch ben, heb ik de hulp ingeschakeld van een technicus van Lightspeed, die online probeerde de printer te installeren. Ondanks alle inspanningen van onze hulpverleners lukte het niet om de printer aan ons systeem te koppelen. Zelfs collega’s van Lightspeed konden geen oplossing vinden om de printer werkend te krijgen.

Daarna heb ik contact opgenomen met adivo.nl om te melden dat de printer niet werkte en dat ik een vervanging wilde. Hun medewerker vertelde me dat ze alleen reparatie aanbieden. Ik gaf aan dat ik geen gerepareerde printer wil, omdat ik voor een nieuwe heb betaald. Als reactie kreeg ik te horen dat het nu niet meer als een nieuwe printer geldt, omdat deze is uitgepakt. Dit vond ik onacceptabel, omdat het onmogelijk is om te controleren of de printer werkt zonder hem uit te pakken.

Ze boden aan om 60% van de waarde van de printer te vergoeden, omdat zij van mening zijn dat de printer correct functioneert en dit volgens hun algemene voorwaarden is geregeld voor zakelijke klanten. Uiteindelijk heb ik hiermee ingestemd en zij hebben 60% van het betaalde bedrag terugbetaald.

Normaal geef ik zelden een review, maar deze manier van zaken doen vond ik zo onacceptabel dat ik het belangrijk vind om andere potentiële kopers hiervoor te waarschuwen.
Antwoord:

Ik heb goed gelezen wat jullie in reactie op mijn review hebben geschreven, maar ik kan niet geloven wat er staat. Hieronder zal ik reageren op de verschillende onderdelen van jullie antwoord:

1. "U heeft geen advies ingewonnen, geen chat met ons gestart, of andere communicatielijn geopend..."
Antwoord: Het was helemaal niet nodig om extra advies bij jullie in te winnen, omdat ik al advies heb gekregen van Lightspeed zelf. Lightspeed heeft namelijk een lijst met hardware die compatibel is met hun systeem, en de bestelde printer staat op die lijst.

2. "U heeft melding gemaakt van een defect product, wat niet defect is..."
Antwoord: Ik heb de printer aangemeld voor retour, niet voor reparatie. De printer werkte niet, en dat is vastgesteld door de technici van Lightspeed. Jullie hebben nooit hulp aangeboden met de installatie. Dat was ook niet nodig, want het was al bekend dat de printer niet kon worden geïnstalleerd. Ik heb jullie zelfs e-mails doorgestuurd van de technici van Lightspeed waarin dit is vastgelegd.

3. "De printer was te laat aangemeld en al in gebruik genomen..."
Antwoord: De printer is nooit in gebruik genomen; er is alleen geprobeerd om hem te installeren. Ik heb gemeld dat de printer niet werkte, en dat was 12 dagen na ontvangst. Ik had 14 dagen om dit te doen, dus ik was op tijd. Verder heb ik niet om reparatie gevraagd, maar om vervanging, omdat we een werkende printer nodig hadden. Daarna heb ik de printer retour gestuurd en kreeg ik te horen dat hij naar jullie mening wel werkte.

4. "U heeft ons daarna gedreigd met consumenten-herroepingsrecht en met een advocaat..."
Antwoord: Dat klopt. Ik heb contact gehad met een advocaat, en we hebben afgesproken om te wachten totdat duidelijk zou worden hoe het geschil opgelost zou worden. Uiteindelijk heb ik besloten om niet meer tijd met jullie te verspillen en heb ik dezelfde printer bij een ander bedrijf besteld. Deze printer hebben we zonder problemen kunnen installeren.

5. "Voor een zakelijke bestelling gelden andere regels als voor een consument..."
Antwoord: Ik begrijp dat jullie andere voorwaarden hanteren voor zakelijke bestellingen. Mijn punt is echter dat deze voorwaarden ten nadele zijn van de koper, hoewel ze juridisch wellicht geldig zijn. Wat betreft de verpakking: we hebben de printer alleen uitgepakt voor een poging tot installatie en daarna weer netjes ingepakt.

Jullie hebben mij gecrediteerd, maar wel 40% van het bedrag ingehouden. Dat vind ik volledig onterecht, omdat deskundigen hebben vastgesteld dat de printer die jullie hebben geleverd niet werkte. Bovendien vraag ik me af waarom er 40% wordt ingehouden; dat is een fors bedrag. Voor jullie lijkt dit meer op een verdienmodel, omdat 40% een flinke winst is – misschien zelfs meer dan jullie marge.

Met vriendelijke groet,

22 ottobre 2024
Non scritta su invito
Logo di Adivo

Risposta di Adivo

Beste Mensur,

We herkennen ons totaal niet in uw aantijgingen. U heeft op eigen initiatief een printer bij ons besteld die we netjes hebben geleverd. U heeft geen advies ingewonnen, geen chat met ons gestart, of andere communicatielijn geopend hiervoor om te verifiëren of de printer functioneert met uw beoogde software. We hadden dat graag gehad, dan hadden we u de goede richting op kunnen wijzen of zelf met Lightspeed contact op kunnen nemen, om te bespreken welke printer geschikt was voor uw wensen.

Concluderen, heeft u melding gemaakt van een defect product, wat niet defect is. U heeft het niet werkend gekregen omdat u onvoldoende informatie heeft ingewonnen bij uw softwarepartij voor de aankoop. Dit hebben we u ook medegedeeld en aangeboden u te helpen met installatie (of de printer te laten repareren indien deze defect was) omdat de printer ruim te laat was aangemeld en al gebruik genomen was. U heeft ons daarna gedreigd met consumenten-herroepingsrecht en met een advocaat. Daarna is er 2 weken overheen gegaan.

Voor een zakelijke bestelling gelden andere regels als voor een consument. Dit hebben we u ook medegedeeld. U heeft daarna de printer teruggestuurd en wij hebben hem getest en geen defect gevonden. Omdat de printer en de verpakkingen gebruikerssporen hadden en te laat terug gestuurd is, konden we deze printer niet als nieuw terugnemen. Toch hebben we u nog gecrediteerd.

Met vriendelijke groeten,

Team Adivo

Update: Wij blijven bij onze punten. Als ik u goed begrijp hebben wij een niet defecte printer geleverd (dit is immers grondig getest in onze supportafdeling), die het niet deed met uw software in dit geval Lightspeed. Deze printer heeft verschillende uitvoeringen, wellicht is de verkeerde uitvoering besteld. Wij praten nooit graag over juridisch in ons recht staan, wij willen u, de klant helpen, maar een product na 12 dagen willen retourneren, de consumentenwetgeving in uw dwingende mailcommunicatie erbij halen en dreigen met een advocaat als u uw zin niet krijgt, zonder ons de kans geven u te helpen gaat ons te ver. Verder kunnen we de printer niet als nieuw verkopen, een restockingfee is heel normaal in de zakelijke sector.

Valutata 1 stelle su 5

Niet op voorraad

Product besteld én betaald. Op het moment dat je de levering verwacht… een mailtje waarin staat dat dit product niet op voorraad is.
1 week later, nog geen nieuws…

6 novembre 2024
Valutata 1 stelle su 5

Delivery took 6 days

Says delivery will be next day but for me it took 6 days. When speaking to an agent they were rude and dismissive saying it’s ups problem they can’t do anything. Did not even try to contact ups and resolve it. I spoke to ups directly who informed me that the shipping company had not paid for next day delivery. So bunch of liars. Better of trying another website.

6 novembre 2024
Logo di Adivo

Risposta di Adivo

Dear Amandeep,

We called you this morning because of your review. You ordered around 8PM in the evening and next day we shipped your product to you.

We don't recognize ourselves in your review that we are rude and dismissive. You called with my colleague this morning and I overheard a very reassuring phone call.

We don't ship standard during the weekend, and that's why you received the product on tuesday. We have free shipping, and our party ships the same day, normally next day delivery in 99% of the cases. Currently we are moving to the Black Friday period and sometimes postal companies can take longer time, especially when they are shipped to southern Belgium.

Also, please don't call us liars. I am confused why you would do that? If you prefer next day delivery, indeed, UPS does that, but even then they can never guarantee it will be there next day, and there are additional costs involved. So If you wanted that, you could always reach out to us, to help.

Kind regards,

Team Adivo

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più