United Carpets & Beds - Wolverhampton Recensioni 50

TrustScore 4.5 su 5

4,5

2-4 Moseley Street, WV10 6HL Wolverhampton, GB


Anche se non controlliamo le affermazioni specifiche, trattandosi di opinioni personali, etichettiamo le recensioni come “Verificate” quando riusciamo a confermare che c'è stata un'interazione commerciale effettiva. Leggi di più

Per proteggere l'integrità della piattaforma, ogni recensione presente sul sito, verificata o meno, viene monitorata dai nostri sistemi automatici 24 ore su 24. Questa tecnologia è progettata per individuare e rimuovere i contenuti che non rispettano le nostre regole, come le recensioni non basate su esperienze autentiche Siamo consapevoli che potremmo non riuscire a cogliere proprio tutto, quindi puoi segnalarci qualsiasi cosa pensi che ci sia sfuggita. Leggi di più

Scopri cosa dicono le persone

Valutata 5 stelle su 5

The staff in the shop the young man in the shop was very helpfull " jacob" who advised me on the carpet i bought &the fitters were very palight as well good job all round

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Fantastic experience at UC&B - Craig came to measure up, rang back later that day with a quote and got us all booked in. Craig kept in contact when the carpet came in and they’ve been able to fit it b... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 3 stelle su 5

We used this company to do 2 rooms for my father in-law who had just had a stroke and was moving into residential. We had 2 end of rolls and was happy with the price. However when it came to fitting t... Leggi di più

L'azienda ha risposto

Valutata 5 stelle su 5

Visited shop to choose carpet and underlay, staff very helpful and a good selection to choose from. Supply, measuring and fitting done to a high standard and at a very good price. Not our first time... Leggi di più

L'azienda ha risposto


Dettagli dell'azienda

  1. Negozio di tappeti e moquette
  2. Negozio di mobili per camere da letto
  3. Negozio di materiali da pavimentazione
  4. Negozio di mobili
  5. Negozio di arredamenti per salotti
  6. Negozio di materassi

Scritti dall'azienda

United Carpets and Beds is the UK’s largest franchised flooring and bed retailer. United Carpets and Beds is the UK’s largest franchised flooring and bed retailer, proudly family-owned and operated. Built on strong family values, we have earned a trusted reputation for delivering high-quality flooring and beds to suit every style and budget. Currently with 55 stores operating across the UK with new stores opening all the time. Exciting new product ranges encompass every type of flooring, from CARPETS and RUGS to LAMINATES and VINYLS. With a huge selection of BEDS we consider ourselves a one stop shop. Our commitment to maintaining our hard earned reputation is unequivocal, as our promise to offer our customers the very best ‘deals’ is as strong as ever. For carpets, wood floors, laminates and vinyl flooring, United Carpets and Beds offers the most comprehensive selection of flooring available in the market place. We are a large company; with purchasing power which enable us to obtain the best deals on carpets and flooring from our worldwide supply base. This ensures our customers always receive the lowest prices for flooring. We have fully trained and experienced carpet and flooring staff who can give you expert advice on all your flooring needs. We also specialize in beds, so when you need a new bed or mattress you can be sure of the same high quality and the lowest prices manufactured in the UK and complying with all European fire regulations.

The United Way!

Scritti dall'azienda

FREE Samples
Get up to 4 free flooring samples to help you choose the perfect carpet, vinyl or laminate for your home.
FREE Measure & Estimate
We can expertly measure your room and provide an accurate estimation of cost.
Interest FREE Credit
0% interest free credit, choose a flexible plan up to 4 years, all with ZERO deposit. Available instore and online simply spend £500 or more on any flooring and bed products (excludes fitting). It's really quick to apply and you don't have to pay a deposit.

Value for money

That's our promise

That's our promise
United Carpets and Beds is committed to offering you’re the best value flooring and beds available in the market place. We endeavour to stock a wider choice of flooring and beds at cheaper prices than any other retailer to give our customers the best deals available in the UK. We back that up with superb customer service, from the minute you walk into our stores to the moment you admire the new flooring or bed fitted or delivered to your home. And that’s a promise!

Informazioni di contatto

  • 2-4 Moseley Street, WV10 6HL, Wolverhampton, Regno Unito

  • 01902 312444

4,5

Eccellente

TrustScore 4.5 su 5

50 recensioni

5 stelle
4 stelle
3 stelle
2 stelle
1 stella

Ha risposto al 100% delle recensioni negative ricevute

Solitamente risponde entro 48 ore

Come questa azienda usa Trustpilot

Scopri come vengono raccolte, valutate e moderate le loro recensioni e valutazioni.

Su Trustpilot, le aziende non possono offrire incentivi o pagare per nascondere le recensioni. Le recensioni sono le opinioni dei singoli utenti e non di Trustpilot. Leggi di più

Valutata 5 stelle su 5

United we stand

The staff in the shop the young man in the shop was very helpfull " jacob" who advised me on the carpet i bought &the fitters were very palight as well good job all round

8 aprile 2026
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Christine, thank you for taking the time to share your experience.

We're so pleased that our Wolverhampton store was able to meet your expectations and provide you with a 5 star service throughout.

Its great to hear that you're happy with the finished results!

Kind Regards
The Untied Team

Valutata 5 stelle su 5

Bedroom carpet …

Great company easy service came in fitted left no mess would highly recommend

29 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Elizabeth, thank you for taking the time to leave a review.

Its a pleasure to hear that our Wolverhampton store could meet your expectations and provide you with a 5 star service.

Thank you again for the recommendation. Take care.

Valutata 5 stelle su 5

Fantastic experience at UC&B

Fantastic experience at UC&B - Craig came to measure up, rang back later that day with a quote and got us all booked in. Craig kept in contact when the carpet came in and they’ve been able to fit it before Christmas - which was the hope but we wasnt sure if we’d left it too late to book. The fitters were great - we’d just decorated and I’ve heard carpet fitters can ‘scuff the walls’ but ours were left in perfect condition. The carpet is great quality and has transformed the house. Thanks all x

12 dicembre 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Laura, thank you for taking the time to leave a review.

We're so pleased that our Wolverhampton store could meet your expectations and provide you with a fantastic service, with great quality carpet that has transformed your home.

Thank you again for the recommendation. Have a wonderful Christmas.

Valutata 5 stelle su 5

Happy customer

Needed a small carpet and found a great bargain.
Delivery and fitting also very good.

6 novembre 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Ivana, thank you for taking the time to leave a review.

We're so pleased to hear that you're pleased with the service that you recieved from our Wolverhampton store.

Thank you again for the recommendation, take care.

Valutata 5 stelle su 5

Excellent service received by United…

Excellent service received by United Carpets, have used them before and will continue to use again!

17 novembre 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Jon, thank you for taking the time to leave a review.

Its a pleasure to hear that our Wolverhampton store could meet your expectations and provide you with an excellent service.

We look forward to assisting you again in the future, take care.

Valutata 5 stelle su 5

Would bye again

Very good quality and service

27 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Kevin, thank you for taking the time to leave our Wolverhampton store a review.

We're so pleased to hear that you're happy with the service you recieved.

Thank you so much for the recommendation, take care.

Valutata 5 stelle su 5

Helpful advice and at every step of the…

Helpful advice and at every step of the way staff were friendly and the carpet fitter was very professional. Carpet looks great.

13 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hello Peter, thank you for your kind feedback.

Its a pleasure to hear that our Wolverhampton store could help you find the right carpet for you and your home, and the independent fitter was professional and you're happy with the finished results.

Thank you again for the recommendation, take care.

Valutata 5 stelle su 5

Very pleased with end result

Very pleased with end result, staff very friendly and accommodating. Will definitely use this company again

27 ottobre 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Christine, thank you for taking the time to leave our Wolverhampton store a review.

We're so pleased the team could make your experience with us a positive one that accommodated to your needs.

We look forward to assisting you again in the future, take care.

Valutata 3 stelle su 5

Customer service ❌ ❌

Customer service ❌
Overall quality and standard of fitting ✅

Went into store, chose a carpet we were happy with asked about fitting and was told they could fit on Saturdays (perfect for us) so went ahead and ordered. Was told we’d get a call in a couple of weeks when carpet arrives to arrange fitting.
So we have the call and all of a sudden they don’t work Saturdays (convenient now they’ve had the money)

I then suggest Mondays would be the best suitable day in the week, was then suggested by United carpets that Monday 25th would be available. I kindly remind them that Monday 25th is a bank holiday. To which he replies “no problem my fitters can work bank holidays”
Perfect all sorted 👍🏻

No not quite….
Get a phone call a week later saying we can’t fit on Monday 25th because it’s a bank holiday 😂😂 laughable

So eventually set on a day couldn’t give us a rough time couldn’t even say morning or afternoon so had to get someone to sit in the house all day and wait but finally it’s done

So although I’m happy with the carpet and how it was fitted etc the customer service leading up to it was shocking so I’ll avoid in the future

26 agosto 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Good afternoon Stephen, thank you for taking the time to leave feedback.

We are sorry to hear that your recent visit with our Wolverhampton Store did not meet your expectations.

Please do not hesitate to email customerservice@unitedcarpets.net with your details if you feel there is anything we can do to improve your experience, and our team will be more than happy to assist you.

Kind Regards
The United Team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent service very friendly staff…

Excellent service very friendly staff and very helpful, our daughter recommended you to us she said how helpful and friendly everyone was and she was right have recommended you to other people thank you for your service

18 luglio 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Shirley, thank you for your kind feedback.

We're so glad our Wolverhampton store could meet your expectations and provide you with a excellent service.

Thanks again for the recommendation, have a great day.

Valutata 5 stelle su 5

Extremely over the moon with my new…

Extremely over the moon with my new carpets great quality and excellent customer service!! Truly recommend!! 👏🏻👏🏻

25 maggio 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Annette, thank you for sharing your experience with us!

Its fantastic to hear that our Wolverhampton store could provide you with such an excellent service that met all of your expectations.

Thanks again for the recommendation, take care!

Valutata 1 stelle su 5

Ordered carpet over 6 wks ago and still…

Ordered carpet over 6 wks ago and still not received it let alone had it fitted . I left a voice mail and NO one replied.
Called again few days ago and was told its not in stock yet . The pris that we wasn't informed of thus and it was us that chased it up .it would of been good for a update as was told may take up to 3 wks but this is over 6 wks now

9 giugno 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Mrs Turner,
Thankyou for taking time to leave us a review.
Unfortunately there has been a delay with this carpet and it has been out of stock longer than anticipated.
We apologise for this not being communicated with you and we have received confirmation that your carpet will be with the store next week. The team will contact you as soon as possible to arrange fitting.
If you need any further assistance please get in touch with customerservice@unitedcarpets.net.
Kind regards
The United Team

Valutata 5 stelle su 5

Bedroom Carpet

When choosing a carpet for a bedroom the gentleman was extremely knowable and helpful in making the right choice. It was fitted on the date we agreed and I'm extremely happy with the service.

21 aprile 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Teresa, thank you for taking the time to leave us a review!

We're so glad that our Wolverhampton store could help you find the right carpet for you and your home.

We hope that you love your new carpet, take care!

Valutata 5 stelle su 5

Great service

Visited shop to choose carpet and underlay, staff very helpful and a good selection to choose from. Supply, measuring and fitting done to a high standard and at a very good price.
Not our first time using United Carpets and won't be the last. Many thanks from two happy customers.

15 febbraio 2025
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hello Colin, thank you for taking the time to leave us a review! Its great to hear that our Wolverhampton store and the independent fitters could provide you with such a positive service at a high standard!
We look forward to your next visit with us, take care!

Valutata 3 stelle su 5

Good but be aware.

We used this company to do 2 rooms for my father in-law who had just had a stroke and was moving into residential. We had 2 end of rolls and was happy with the price. However when it came to fitting the off cuts and rubbish were left in the flat for him to remove. We weren't made aware he would need to discard of the rubbish himself.

12 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Ade,
Thankyou for taking time to leave us a review.
We are happy to hear that you had a great in-store experience with the team able to get you a great price.
In regards to your fitting experience, we don't offer a waste disposal service. However we apologise for this not being explained fully at point of purchase. All of your feedback will be passed onto management for review of our service.
If you have any further information please contact us: customerservice@unitedcarpets.net
Once again, thankyou for leaving us a review.
The United Team

Valutata 1 stelle su 5

Poor communication

Poor communication, lengthy waiting time, very poor fitting

30 dicembre 2024
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Good afternoon Brian, thank you for taking the time to leave us a review! We're sorry to hear that your experience with our Wolverhampton store wasnt a positive one. We would like to hear more about your experience please email customerservice@unitedcarpets.net at your earliest convenience with your details and any images of the fitted product, so we can look into this for you.
Kind Regards
The United Team

Valutata 5 stelle su 5

Excellent service and quality carpets

We always use this specific store (Stafford Road, Wolverhampton). The staff are lovely, the carpet is good quality and priced well. We always recommend them to family and friends and will continue to do so.

16 ottobre 2024
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Stef,
Thankyou for taking time to leave us a review.
We are happy to hear that you had a great experience at United Carpets & Beds Wolverhampton. The team will be delighted that you would recommend us and we look forward to assisting you again soon.
All the best,
United Carpets & Beds Wolverhampton

Valutata 5 stelle su 5

Satisfied customer

Good service and prices

6 agosto 2024
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi Deborah,
Thankyou for leaving us a 5 star review.
We are happy to hear that you received great service and got a great price!
We look forward to assisting you again soon.
All the best,
United Carpets & Beds Wolverhampton

Valutata 5 stelle su 5

I have a positive experience from start…

I have a positive experience from start to finish . Given good advice and the carpet fitter was friendly but also professional

9 luglio 2024
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi,
Thankyou for leaving us a 5 star review.
We are happy to hear that you had a great experience from start to finish with the team able to advise you.
We look forward to assisting you again soon.
All the best,
United Carpets & Beds Wolverhampton

Valutata 5 stelle su 5

Good selection of products with a…

Good selection of products with a friendly and professional service. Thank you

28 giugno 2024
Non scritta su invito
Logo di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Risposta di United Carpets & Beds - Wolverhampton

Hi,
Thankyou for leaving us a 5 star review.
We are happy to hear that you had a great in-store experience with the team able to advise you on our huge range of flooring and deliver a professional service.
We look forward to assisting you again soon.
All the best,
United Carpets & Beds Wolverhampton

Come funziona Trustpilot

Chiunque può scrivere una recensione su Trustpilot. L'autore di una recensione ha la possibilità di modificarla o cancellarla in qualsiasi momento e, fintantoché il suo account è attivo, la recensione rimane visibile a tutti.

Le aziende possono raccogliere recensioni tramite inviti automatici. Queste recensioni sono etichettate come verificate perché è ovvio che si basano su esperienze reali.

Scopri di più sui diversi tipi di recensioni.

Per salvaguardare la nostra piattaforma, facciamo uso di personale dedicato e di tecnologie intelligenti. Scopri come combattiamo le recensioni false.

Scopri di più su come vengono gestite le recensioni su Trustpilot.

Ecco qui 8 consigli per scrivere delle ottime recensioni.

La verifica aiuta a garantire che le recensioni su Trustpilot vengano scritte da persone reali.

Offrire incentivi in cambio di recensioni o chiederle solo a clienti specifici potrebbe distorcere il TrustScore, violando le nostre linee guida.

Scopri di più